6 تکنیک سئو که باید انجام بدین ولی نمیدین!

Saturday، ۲۶ Mehr ۱۳۹۹

همه ما می دانیم که سئو برای بازاریابی آنلاین و ترافیک ارگانیک مهم است.

به هر حال ، مردم هر روز بیش از 3.5 میلیارد جستجو را فقط در گوگل انجام می دهند.

نه تنها این ، بلکه بیش از 70٪ کلیکها به جستجوی ارگانیک انجام می شود که در صفحه اول گوگل قرار دارند.

رتبه بندی در صفحه اول گوگل می تواند عاملی تعیین کننده برای پیشرفت آنلاین تجارت شما باشد.

شما احتمالاً قبلاً آن را می دانید ، درست است؟

طبق برآوردها ، مشاغل امسال بیش از 72 میلیارد دلار برای خدمات سئو هزینه می کنند.

اگر شما هم یکی از آنها باشید ، قطعاً از اهمیت سئو خبر دارید.

مسئله این است که ما بعضی مواقع تاکتیک های SEO را یاد می گیریم که جواب می دهند و سپس به آنها اعتماد می کنیم تا همیشه کار کنند.

شما چیزی را پیدا می کنید که در حال تغییر است ، بنابراین ادامه می دهید. منطقی است

اما در واقعیت ، الگوریتم ها همیشه در حال پیشرفت هستند. گوگل هر ساله هزاران تغییر در الگوریتم خود ایجاد می کند.

اگر بخواهیم همگام شویم ، باید همانطور که الگوریتم ها سازگار هستند ، سازگار شویم.

برای کمک به شما در انجام این کار ، من قصد دارم شش تاکتیک روزانه SEO را به شما نشان دهم که باید انجام دهید تا با تغییرات الگوریتم Google همراه باشید.

اما در ابتدا ، بیایید کمی بیشتر در مورد چرایی نیاز به انطباق صحبت کنیم.

تغییر برای بقا حیاتی است.

مردم اغلب از تغییر می ترسند. به من اعتماد کن!

برای ما سخت است که به خارج از مناطق راحتی خود برویم.

خبر خوب این است که ما معمولاً از تغییر واقعی نمی هراسیم. ما از از دست دادن چیزی می ترسیم.

شاید شما می ترسید چیزی را پشت سر بگذارید که می دانید در حال کار برای آزمایش چیزی است که ممکن است بهتر باشد.

متأسفانه ، بدترین کاری که می توانید انجام دهید امتناع از تغییر از ترس است.

تغییر بدون توجه به اینکه در کدام صنعت ، زمینه یا بازاری فعالیت می کنید ، یک کسب و کار پایدار است.

برای بازار دیجیتال با سرعت بالا ، تغییر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بازاریاب ها هر ساله هزینه های بیشتری را صرف سئو می کنند.

پیش بینی ها نشان می دهد که آنها طی دو سال 79 میلیارد دلار صرف SEO خواهند کرد - هفت میلیارد بیشتر از مبلغ هنگفتی که در حال حاضر هزینه کرده اند!

این بدان معنی است که رقابت دائماً در حال افزایش است. شرکت های بیشتری به این رقابت می پیوندند و آنها سرمایه بیشتری را در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنند.

اگر از تغییر می ترسید ، اولین واکنش شما ممکن است انداختن پول بیشتر به SEO برای حل مشکل باشد.

اما به نتیجه دلخواه شما نمی رسد.

به علاوه ، چه کسی جیب های ته ته دارد که به طور مداوم پول دریافت کند؟

اگر بخواهیم هر سال بودجه SEO خود را بدون تغییر چیز دیگری افزایش دهیم ، همه از کار خارج خواهیم شد.

پرداخت هزینه بیشتر برای همین موارد تغییری در بازار را به همراه نخواهد داشت. مردم تغییر می کنند و سازگار می شوند و تجارت شما نیز باید با آنها تغییر کند.

شما باید از تغییرات الگوریتم موتور جستجو مطلع باشید و با آنها سازگار شوید.

همانطور که قبلاً گفتم ، گوگل هر ساله هزاران تغییر الگوریتم ایجاد می کند.

فقط در سال 2017 ، آنها ده به روزرسانی قابل توجه انجام دادند ، از جمله Fred (که بعدا برخی از متخصصان جستجوگرها بعدا Maccabees نامیدند)

استفاده از اینترنت و به ویژه استفاده از تلفن همراه نیز هر ساله به رشد خود ادامه می دهد. در مقایسه با سال گذشته ، میزان استفاده از تلفن همراه امسال 4 درصد افزایش یافته است.

ممکن است 4٪ تعداد کمی به نظر برسد ، اما این زمانی نیست که ما در مورد میلیاردها نفر صحبت کنیم.

4٪ از پنج میلیارد 200 میلیون است. در سال گذشته 200 میلیون نفر اضافی از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند.

این تغییرات بیشتری را ایجاد می کند که باید برای نمایه سازی مانند تلفن همراه اول تنظیم کنیم.

بیایید شش روش جدید SEO را که باید به مجموعه ابزارهای خود اضافه کنید ، بررسی کنیم تا بتوانید رشد ترافیک خود را مشاهده کنید.

ممکن است 4 کمی تعداد کمی از نظر برسد ، اما این زمانی نیست که ما در مورد میلیاردها نفر صحبت کنیم.

4 ٪ از پنج وقت 200 میلیون است. در سال گذشته 200 میلیون نفر اضافی از دستگاه های تلفن همراه استفاده می شود.

این فقط باعث ایجاد می شود که باید برای نمایندگی مانند تلفن همراه اول تنظیم شود.

بیایید شش روش جدید SEO را که باید به مجموعه ابزارهای خود اضافه کنید ، بررسی کنید تا بتوانید رشد ترافیک خود را مشاهده کنید.

1. محتوا را برای جستجوی گفتاری بهینه کنید.

جستجوی صوتی در حال حاضر یک روند قابل توجه است و یک بازار در حال رشد سریع است.

گوگل این روش اینفوگرافیک را در سال 2014 منتشر کرد.

جای تعجب نیست که جستجوی صوتی از آن زمان به بعد رشد کرده است. در ابتدای امسال ، هر ماه تقریباً یک میلیارد جستجو صوتی انجام می شد.

اگر SEO خود را برای بهینه سازی صدا تطبیق ندهید ، می توانید تعداد زیادی از بازدیدها و فروش را از دست بدهید. وقت آن است که اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، روی این باند پرش کنید.

جستجوی صوتی، استراتژی تحقیق کلمات کلیدی جدید را می طلبد.

جستجوگران صدا از پرس و جوهای مکالمه طبیعی ، بلند و بلند استفاده می کنند. اگر روی درخواستهای کوتاه تمرکز کرده باشید ، این یک تغییر است.

درباره آن چکار میتونید بکنید؟

Google Analytics هنوز جستجوی صوتی را در کنسول جستجوی خود جدا نکرده است ، اما ممکن است به زودی این کار را انجام دهد.

در این میان ، از ابزارهایی مانند Answer the Public برای ایجاد استراتژی محتوای سرمقاله برای جستجوی گفتاری استفاده کنید.

Answer the Public لیستی از سوالات را مستقیماً از ذهن مشتریانتان به شما ارائه می دهد.

در عرض چند دقیقه ، می تواند صدها سوال را به شما ارائه دهد که افراد به دنبال آن هستند.

شما باید کشوری را انتخاب کنید که می خواهید آن را هدف قرار دهید. سپس ، روی دکمه "دریافت سوال" کلیک کنید.

در ابتدا ، نتایج شما چیزی شبیه به این خواهد بود:

پیمایش این سازمان ساده ترین راه نیست ، اما می توانید آن را برطرف کنید.

برای تبدیل نتایج به لیست های گروه بندی شده ، "سوالات" و سپس "داده" را انتخاب کنید.

لیست های اول همه نتایج سوال محور هستند.

این یک روش عالی برای یافتن سوالاتی است که کاربران می پرسند.

حال ، چگونه این دانش را می گیرید و در برنامه روزمره خود قرار می دهید؟

نوشتن و برنامه ریزی محتوا بر اساس تحقیق کلمات کلیدی خود برای جستجوی صوتی را به صورت روزمره در آورید. برای شروع ، می توانید نتایج جستجو را که به عنوان قطعه های ویژه نشان داده می شوند ، هدف قرار دهید.

از این گذشته ، وقتی جستجوی صوتی انجام می دهید ، قطعه برجسته نتیجه ای است که دستگاه شما با صدای بلند برای شما می خواند.

قطعه های برجسته نتایج جستجو هستند که گوگل قبل از نتایج ارگانیک خود از آنها استفاده می کند.

قطعه های ویژه معمولاً برای سوالات نشان داده می شوند ، زیرا هدف آنها ارائه پاسخ سریع و ساده است.

به همین دلیل ، برخی از آنها به عنوان جعبه پاسخ نیز یاد می کنند.

گوگل آنها را ایجاد کرده تا جستجوگران بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را بیابند و مجبور به ترک گوگل شوند.

چگونه یک قطعه ویژه را هدف قرار می دهیم؟

یک راه عالی برای شروع تمرکز بر محتوایی است که از قبل در صفحه یک یا صفحه دو نتایج جستجو است. سپس ، آن قسمت از مطالب را از نظر طول و ساختار بهینه کنید.

در اینجا تعداد کلمات بهینه از میان بریده های مختلف ذکر شده است:

بدیهی است که کل مقاله شما کوتاه نخواهد بود. بنابراین چگونه می توان در قطعه ساخت؟

اطمینان حاصل کنید که سوال پرسش دم طولانی را درست انجام داده اید. از آن در عنوان مقاله و عنوان استفاده کنید و به آن در کل مطالب مراجعه کنید.

همچنین ، مشخص کنید که آیا می توانید به بهترین شکل به سوال پاسخ دهید و قالب خود را به صورت پاراگراف ، جدول یا لیستی از نقاط گلوله تنظیم کنید. حتماً در آن قالب به این سوال پاسخ دهید تا گوگل بتواند به راحتی آن را به عنوان قطعه ویژه نمایش دهد.

بعد از اینکه به طور خلاصه در قالب ایده آل به سوال پاسخ دادید ، می توانید توضیح بیشتری دهید و پاسخ خود را در مقاله خود تعمیق دهید.

2. بدانید کاربران در تلفن همراه چه کاری انجام می دهند.

بیش از نیمی از جستجوهای گوگل از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.

نه تنها این ، بلکه گوگل اعلام کرد که امسال شروع به ایجاد نمایه سازی برای اولین بار در تلفن همراه کرده اند.

اگر هنوز سایت خود را برای موبایل بهینه نکرده اید ، باید همین الان تغییر دهید.

با اطمینان از سازگار بودن همه صفحات وب با تلفن همراه شروع کنید.

گوگل این کار را برای شما آسان کرده است.

ابتدا در کنسول جستجوی گوگل ، به بخش «جستجو در ترافیک» بروید و روی «قابلیت استفاده از تلفن همراه» کلیک کنید.

این نتایج در سطح سایت شما را نشان می دهد:

گوگل همچنین آزمایشی رایگان برای موبایل فراهم کرده است که اگر می خواهید صفحات منفرد ، مانند صفحات فرود خود را بررسی کنید ، می توانید از آن استفاده کنید.

URL صفحه ای را که می خواهید آزمایش کنید وارد کنید و روی "اجرای تست" کلیک کنید.

اگر صفحه شما دارای مشکلی است بلافاصله به شما اطلاع می دهد و منابع اضافی را به شما ارائه می دهد.

یک کاری که می توانید روزانه برای بهینه سازی تلفن همراه انجام دهید ، تست حرارت سایت تلفن همراه خود است.

این می تواند به شما کمک کند به سرعت مکان هایی که افراد روی سایت تلفن همراه شما کلیک می کنند را تشخیص دهید.

ممکن است متوجه شوید که این الگو با نقشه های حرارتی دسک تاپ شما متفاوت است.

Crazy Egg ابزاری برای تهیه نقشه گرمایی همراه با عکس های فوری برای ارائه چگونگی اسکن کاربران از صفحات شما ارائه می دهد. این می تواند به شما کمک کند مناطقی را که نیاز به کار دارند مشخص کنید.

3. جامعه محلی خود را درگیر کنید.

ثابت شده است که سئو محلی یک فرصت بزرگ برای رشد مشاغل محلی است.

رایان استوارت به دکتر اسمود کمک کرد تا رتبه کلمات کلیدی محلی و ترافیک ارگانیک را فقط در عرض 9 ماه بیش از 320٪ افزایش دهد.

و ، اریک انگ کیمکیم را با کمک متخصصان محلی در پنج نتیجه برتر "متخصص سفر نپال" و "سفر ماناسلو" بدست آورد.

با این حال ، سئو محلی یک تسویه حساب نیست. عوامل رتبه بندی متعددی وجود دارد که در میزان رتبه بندی سایت شما برای سئو محلی نقش دارد.

اگر می خواهید در SERP های محلی رقابت کنید ، باید بر روی تاکتیک های تعامل محلی تمرکز کنید.

ابتدا اطمینان حاصل کنید که نام ، آدرس و شماره کسب و کار شما در فهرست های دارای رتبه برتر سازگار است.

سپس ، کسب و کار خود را در گوگل برای کسب و کار من ادعا کنید.

اطمینان حاصل کنید که با استفاده از لینک سازی و دریافت نظرات در سایت های بررسی محلی ، اعتبار خود را برای تجارت خود ایجاد کرده اید.

گوگل برای کمک به مشاغل محلی در بهبود کیفیت لیست خود ، برنامه Local Guide را معرفی کرد.

با بررسی ها و ایجاد لینک محلی ، می توانید به نشان دادن کیفیت کسب و کار خود کمک کنید.

اگر قبلاً صفحه Google My Business خود را تنظیم کرده اید ، هر روز یک بررسی بهداشتی از SEO محلی خود انجام دهید. نحوه کار:

ابتدا پانل دانش خود را کنترل کنید تا از صحت همه اطلاعات اطمینان حاصل کنید.

در مرحله بعدی ، بررسی کنید که آیا در جدول زمانی Google My Business شما سوال پرسش و پاسخ وجود دارد یا خیر.

گوگل این ویژگی پرسش و پاسخ را در سال 2017 منتشر کرد ، اما بسیاری از صاحبان مشاغل از آن به نفع خود استفاده نمی کنند.

سرانجام ، از یک ابزار مدیریت مرور برای درخواست نظرات مانند BirdEye یا Yotpo استفاده کنید.

همانطور که دانا دی توماسو ، رئیس جمهور و شریک شرکت Kick Point Inc. در طی PeepCon 3.0 گفت: "قوی ترین سیگنال این است که کسی شما را انتخاب کند."

بسیار مهم است که مشاغل محلی اگر می خواهند در این فضای رقابتی زنده بمانند ، با جامعه محلی خود درگیر شوند.

4- با فشرده سازی تصاویر سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

سرعت سایت برای سلامت کسب و کار شما فوق العاده مهم است.

این نه تنها یک عامل رتبه بندی الگوریتم گوگل است ، بلکه همچنین اندازه گیری تجربه کاربر است.

علاوه بر این ، گوگل در ژانویه 2018 اعلام کرد که سرعت صفحه از ژوئیه به یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای تلفن همراه تبدیل می شود.

و همانطور که قبلاً دیدیم ، بهینه سازی تلفن همراه بسیار حیاتی است.

بنابراین سرعت به اندازه کافی سریع است؟

متوسط سرعت صفحه براساس مکان و صنعت متفاوت است ، اما در حال حاضر حدود 9 ثانیه شناور است.

با این حال ، این بدان معنی نیست که نه ثانیه به اندازه کافی سریع است. در واقع ، گوگل آن را ضعیف می داند.

گوگل توصیه می کند که یک بارگذاری صفحه سه ثانیه را در نظر بگیرید.

اگر بارگیری صفحات شما 9 ثانیه طول بکشد ، نرخ بانس شما تقریباً 123٪ بیشتر از بارگیری در کمتر از سه ثانیه است.

بنابراین ، چگونه می توانید صفحات خود را سرعت بخشیده و زمان بارگیری خود را کاهش دهید؟

راهی برای شروع استفاده از PageSpeed Insights Google برای شناسایی مشکلات شماست.

همچنین باید Google's Test Your Site را برای بررسی سرعت موبایل امتحان کنید.

هر دوی این ابزارها صفحات وب شما را از 0 تا 100٪ امتیاز می دهند.

آنها همچنین توصیه هایی برای بهبود به شما ارائه می دهند.

برای افزایش سرعت صفحه خود ، باید تمام تصاویر خود را فشرده کنید.

تصاویر بزرگ می توانند تأثیر بسزایی در سرعت سایت داشته باشند.

خبر خوب این است که به راحتی می توانید با یک ابزار فشرده سازی ساده این مشکل را برطرف کنید.

اگر سایت وردپرسی دارید ، می توانید افزونه ای مانند WP Smush Image Compression and Optimization را انتخاب کنید.

این یک ابزار رایگان است که به شما امکان می دهد تصاویر را به طور خودکار "خرد" کنید.

اگر کاربر وردپرس نیستید ، گزینه های زیادی برای انواع سایت های دیگر وجود دارد.

Crush.pics یک انتخاب عالی برای وب سایت های Shopify است.

5- محتوای خود را روی موضوعات و اهداف متمرکز کنید ، نه کلمات کلیدی

الگوریتم گوگل دائماً پیچیده تر می شود.

با پیشرفت هایی مانند RankBrain ، دیگر نیازی نیست که به نشانه های محتوای خود به کلمات کلیدی ساده اعتماد کنید.

اگر می خواهید در SERP در سال 2018 رتبه بالایی داشته باشید ، باید هدف قرار دادن مشتریان خود را شروع کنید نه فقط کلمات کلیدی.

به هر حال ، کلمات کلیدی حتی در ده عامل مهم رتبه بندی برای سئو سایت قرار ندارند.

البته ، کلمات کلیدی هنوز هم برای گفتن محتوای شما به جستجوگران مهم هستند و آنها را وادار به کلیک می کنند.

اما تأکید شما باید بیشتر بر روی جذابیت و محتوای با کیفیت باشد و کمتر در انتخاب کلمه کلیدی مناسب باشد.

یکی از راه های این کار تمرکز بر روی موضوعات گسترده است و نه کلمات کلیدی خاص هنگام تهیه محتوای خود.

شما می خواهید محتوایی بسازید که برای مخاطبان هدف شما ارزش ایجاد کند و آنها را درگیر خود کند.

اول ، شما باید هدف جستجوگران را بفهمید و هدف قرار دهید.

شما باید تفاوت و همپوشانی بین کلمات کلیدی که مردم از آنها استفاده می کنند و معنای واقعی آنها برای جستجو را درک کنید.

سپس ، شما باید این دانش را بدست آورید و آن را با استراتژی بازاریابی محتوای خود هماهنگ کنید.

به عنوان مثال ، می توانید بسیاری از کلمات کلیدی را به عنوان کلمات کلیدی ناوبری ، تحقیق یا تبدیل طبقه بندی کنید. سپس ، می توانید این طبقه بندی ها را با هر مرحله از قیف تبدیل تراز کنید.

با این کار تصویر بهتری از نیت جستجوگران به شما ارائه می شود و به شما کمک می کند محتوای خود را برای بهبود بازاریابی هدف تهیه کنید.

در اینجا چند ابزار آورده شده است که می تواند به شما کمک کند اهداف مشتریان فعلی خود را بهتر درک کنید.

جریان رفتار Google Analytics

گزارش جریان رفتار به شما نشان می دهد که چگونه مشتریان فعلی و گذشته شما با وب سایت شما تعامل داشته اند.

به عنوان مثال ، افرادی که وقت بیشتری را در صفحه های فرود یا صفحات فروش شما می گذرانند ، در نزدیکی پایین قیف تبدیل و آماده خرید هستند.

از طرف دیگر ، افرادی که عمدتا در اطراف محتوای وبلاگ شما آویزان هستند ، ممکن است هنوز در مراحل ابتدایی قیف شما باشند.

جستجوی سایت

عملکرد جستجوی سایت در Google Analytics همچنین می تواند به شما کمک کند دقیقاً بفهمید افراد در وب سایت شما به دنبال چه چیزی بوده اند.

شما می توانید ببینید که مخاطبان شما چه کلمات کلیدی را جستجو کرده اند ، کدام نتایج داخلی را برای آنها کلیک کرده اند و همچنین اگر میزان تعامل زیاد یا نرخ پرش زیاد بوده است.

این می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا محتوای شما با هدف جستجوگران شما مطابقت دارد یا خلأهایی وجود دارد

LSIGraph (جست و جو های پیشنهادی گوگل را به شما ارائه میکند.)

یک راه عالی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط استفاده از مولد LSI مانند LSIGraph است.

LSI Graph ابزاری رایگان است که برای هر اصطلاحی که جستجو کنید کلمات کلیدی مرتبط را در اختیار شما قرار می دهد.

جستجوی گوگل

جستجوهای ساده گوگل همچنین برای ایجاد برنامه های کلمات کلیدی و محتوایی کمک می کند.

از این گذشته ، گوگل می خواهد بهترین نتیجه را در اختیار جستجوگران قرار دهد.

بنابراین ، به نفع آنهاست که به شما در ایجاد بهترین محتوا برای افراد کمک کنند.

سه روش مختلف برای یافتن خوشه های موضوعی مرتبط با استفاده از گوگل وجود دارد.

ابتدا می توانید از پیشنهاد خودکار استفاده کنید. همانطور که مطمئناً مشاهده کرده اید ، گوگل به محض شروع به تایپ چیزی در نوار جستجو ، شروع به جمع آوری خودکار پیشنهادات می کند.

به عنوان مثال ، این همان چیزی است که من هنگام تایپ کردن "موتور جستجو" در گوگل می بینم.

دوم ، می توانید از جستجوهای مرتبط با گوگل استفاده کنید.

بعد از اینکه کلمات کلیدی خود را در نوار جستجو قرار دادید و enter را فشار دادید ، می توانید به پایین صفحه نتایج جستجو بروید تا جستجوهای مرتبط را مشاهده کنید.

سوم ، می توانید از ویژگی "مردم نیز می پرسند" استفاده کنید. برای برخی جستجوها ، Google س additionalالات بیشتری را ارائه می دهد که احتمالاً کاربران به دنبال آن هستند.

اگر از برخی از این ابزارها استفاده کنید ، کلمات کلیدی زیادی خواهید داشت که هدف مشتریان شما را هدف قرار داده اند. برای ساختن رئوس مطالب می توانید از این کلمات کلیدی استفاده کنید.

6. PPC خود را شخصی سازی کنید!

شخصی سازی موضوع داغ دیگری در حال حاضر در بازاریابی دیجیتال است.

وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین می شود ، شخصی سازی به معنای تغییر پویای پیام بازاریابی ، تبلیغات یا صفحه فرود شما بر اساس اطلاعات مشتریان است.

ایده این است که به شما کمک می کند تا احتمال ارتباط شما با هر مشتری را افزایش دهید.

به عنوان مثال ، شما می توانید صفحه فرود خود را به گونه ای بسازید که کلماتی که در دکمه های دعوت به عمل خود استفاده می کنید بر اساس شخصیت فرض شده فردی که در آنجا فرود می آید تغییر کند.

به عنوان مثال ، شما می توانید پیشنهاد PPC خود را براساس دستگاهی که شخصی از آن استفاده می کند تغییر دهید.

می توانید فاکتورهای مختلفی از قبیل اطلاعات جمعیتی ، استفاده از دستگاه ، بازگشت مشتری و حتی رها شدن از سبد خرید را شخصی سازی کنید.

استفاده از جایگزینی متن پویا یک روش عالی برای شخصی سازی تبلیغات ، صفحات فرود و دکمه های دعوت به عمل در وب سایت شما است.

به شما امکان می دهد کلمات خاصی را با استفاده از توابع و ابزارهای "IF" مانند Unbounce's Dynamic Text Replacement تغییر دهید تا متن خود را با جستجوی اصلی جستجو کنید.

به عنوان مثال ، کسی که به دنبال "Luxury Beach Estate" است ممکن است این را مشاهده کند:

با این حال ، اگر شخص دیگری به دنبال "Caribbean Beach Estate" باشد ، می توانید همان صفحه فرود را برای نمایش خودکار کلمات "Caribbean Beach Estate" طراحی کنید.

این امر ارتباط را افزایش می دهد ، و این باعث می شود بازدیدکنندگان کلیک و تبدیل کنند.

«نتیجه گیری»

ما در حال حاضر توضیح داده ایم که چرا شما باید استراتژی سئو خود را تازه و به روز نگه دارید ، و من برخی از تاکتیک های اصلی را که باید امسال استفاده کنید به شما نشان داده ام.

هنگام ایجاد محتوای جدید ، حتماً آن را برای جستجوی گفتاری بهینه کنید.

از ابزارهایی مانند پاسخ به عموم استفاده کنید تا بفهمید مشتریان شما ممکن است از سوالات صوتی برای پرسیدن سوالات استفاده کنند.

همچنین باید مطمئن شوید که محتوای خود را برای تلفن همراه بهینه کرده اید.

برای کمک به رتبه بندی محتوای خود با نمایه سازی تلفن همراه اول گوگل ، بهترین روش هایی را که در بالا به اشتراک گذاشته ام دنبال کنید

فراموش نکنید که وب سایت و محتوای خود را برای جدیدترین ویژگیهای SERP Google تطبیق دهید.

برای رقابت در مورد قطعه های ویژه ، حتماً محتوای خود را به گونه ای قالب بندی کنید که به گوگل کمک کند اطلاعات مربوط به سوالات جستجوگران را پیدا کند.

اگر مشاغل فیزیکی دارید ، برای رتبه بندی در صفحه اول گوگل ، روی بهینه سازی محلی تمرکز کنید.

سرعت به طور فزاینده ای مهم است و همه ما باید مرتباً در سریعتر ساختن صفحات خود کار کنیم. سرعت صفحه خود را برای هر پست جدید بررسی کنید و از نکاتی که برای سرعت بخشیدن به صفحات خود به اشتراک گذاشته ام استفاده کنید.

شما باید به جای فقط کلمات کلیدی ، محتوای خود را حول مباحث جستجوگر و قصد جستجو کنید. برای درک بهتر نیت جستجوگر خود از ابزارهایی مانند Google Analytics ، Search Site و نقشه های حرارتی استفاده کنید.

سپس ، هدفگذاری محتوای خود را با LSIGraph یا گروه بندی کلمات کلیدی که گوگل پیشنهاد می دهد ، بهبود ببخشید.

در آخر ، محتوای خود را برای مشتریان مختلف شخصی سازی کنید.

می توانید برای جایگزینی بهتر همه آگهی ها ، صفحه های هدف و تماس برای اقدام برای هر جستجوگر ، از جایگزینی متن پویا استفاده کنید.

چه استراتژی های SEO دیگری را برای سال 2020 به مجموعه خودتون اضافه می کنید؟