7 ابزار جایگزین Ahrefs

Tuesday، ۶ Aabaan ۱۳۹۹

این لیستی از گزینه های قانونی برای ابزار محبوب SEO ، Ahrefs است .

در این پست من:

7 ابزار جستجوگرها را لیست کنید که می توانید به جای Ahrefs استفاده کنید

به شما نشان می دهد که هر کدام از آنها با Ahrefs مقایسه می شود

تجربه شخصی من با هر ابزاری

بنابراین اگر Ahrefs مناسب شما نیست ، برای بهترین گزینه ها به لیست زیر مراجعه کنید.

7 بهترین گزینه جایگزین Ahrefs

1. Ubersuggest

به نظر من ، Ubersuggest یکی از بهترین ابزارهای سئو رایگان در بازار است.

چرا؟

از آنجا که دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است ، از جمله:

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیقات موضوعی (مانند BuzzSumo)

تحلیل بک لینک

گزارش های حسابرسی SEO

و بیشتر

و هر کدام محکم هستند.

در واقع ، اگر تازه شروع به کار با سئو کرده اید ، Ubersuggest یک گزینه مناسب است.

اکنون: Ubersuggest قبلاً 100٪ رایگان بود. اما آنها اخیراً یک طرح پولی را ارائه دادند .

نسخه رایگان هنوز جامد است. اما اگر می خواهید به ویژگی های بیشتری دسترسی پیدا کنید یا گزارش های بیشتری دریافت کنید ، برنامه پرداخت شده می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به عنوان مثال ، با یک برنامه پرداخت شده ، گزارش های ممیزی SEO نامحدود دریافت می کنید.

اگر مشتری SEO داشته باشید یا مجموعه ای از وب سایت ها را مدیریت کنید ، مفید خواهد بود.

Ubersuggest چگونه با Ahrefs مقایسه می شود

همانطور که در بالا گفتم ، Ubersuggest ابزاری با کیفیت بالا است. گفت: کاملاً به اندازه Ahrefs غنی نیست.

بنابراین اگر مجبور شدم Ubersuggest و Ahrefs را در کنار هم فقط بر اساس ویژگی ها مقایسه کنم ، با Ahrefs همراه می شوم.

اما عامل مهم دیگری نیز باید در نظر گرفته شود: هزینه .

Ahrefs با 99 دلار در ماه شروع می شود .

Ubersuggest ماهانه 29 دلار است.

اگر بودجه زیادی برای بازاریابی دارید ، من هنوز هم احتمالاً با Ahrefs می روم. اما از نظر ارزش خالص ، Ubersuggest قطعاً در رتبه اول قرار دارد.

2. SEMrush

SEMrush یکی از محبوب ترین ابزارهای جستجوگرها در بازار است.

و به همین دلیل: واقعاً خوب است.

در واقع ، من بیش از 8 سال است که مشتری پرداخت SEMrush هستم:

در طول این مدت من مشاهده کرده ام که از یک ابزار تحقیقاتی کلمات کلیدی برای PPC به یک مجموعه نرم افزاری کامل SEO تبدیل شده است.

امروزه ، SEMrush علاوه بر ویژگی های استاندارد جستجوی کلمات کلیدی (مانند حجم جستجو ، CPC و غیره) ، دارای چندین ویژگی مفید مانند:

تجزیه و تحلیل ترافیک (مکانی که سایت از آن بازدید می کند)

تجزیه و تحلیل بک لینک

ردیابی رتبه

ممیزی سایت سئو

تجزیه و تحلیل SEO در صفحه

و خیلی بیشتر

به نظر من ، SEMrush احتمالاً نزدیکترین ابزار به Ahrefs وجود دارد (هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت).

مقایسه SEMrush با Ahrefs

من قبلاً در اینجا مختصات SEMrush vs. Ahrefs را نوشتم . بنابراین اگر می خواهید لیستی فوق العاده دقیق از نحوه مقایسه Ahrefs و SEMrush داشته باشید ، آن بررسی را بررسی کنید.

اما نکته اصلی این است که Ahrefs و SEMrush بسیار شبیه به هم هستند.

از نظر ویژگی ها مشابه است. از نظر کیفیت مشابه است. و حتی از نظر قیمت گذاری مشابه است.

من شخصاً Ahrefs را ترجیح می دهم. بیشتر به این دلیل که UX آنها را خیلی دوست دارم. به طور خاص ، UX عالی Ahrefs کار را برای من راحت تر می کند .

بنابراین حتی اگر SEMrush دارای همان ویژگی دقیق Ahref باشد ، یافتن آنها سخت تر و استفاده از آنها دشوارتر است.

به عنوان مثال ، وقتی سایتی را در Ahrefs تحلیل می کنید ، یک نوار کناری SUPER مفید دارید که مستقیماً به گزارش های مهم (مانند پیوندهای خراب ، پیوندهای داخلی و متن لنگر) پیوند دارد.

در SEMrush نیز یک نوار کناری دارید. اما فقط به ویژگی ها پیوند دارد.

برای یافتن چیز خاصی ، باید در هر ویژگی کاوش کنید تا مورد دقیق مورد نیاز خود را پیدا کنید.

اکنون ، بدیهی است که این یک اولویت شخصی است. برخی از افراد در واقع SEMrush's UX را بهتر از Ahrefs دوست دارند.

اما از نظر ویژگی های ناب ، Ahrefs و SEMrush بسیار گره خورده اند. بنابراین اگر یک گزینه Ahrefs با لیستی از ویژگی های مشابه می خواهید ، توصیه می کنم SEMrush را امتحان کنید.

3. Monitor Backlinks

Monitor Backlinks ادعا می کند که "بهترین ابزار نظارت برای بک لینک و کلمات کلیدی ، دوره".

من اولین بار در سال 2015 برای Monitor Backlinks ثبت نام کردم. و امروز فقط یکبار دیگر این ابزار را امتحان کردم.

اکنون: این ویژگی های بسیار جالبی دارد. به عنوان مثال ، یک ابزار disavow.

اما مسئله اصلی این ابزار این است که در اینجا هیچ چیز منحصر به فردی وجود ندارد. Monitor Backlinks در واقع فقط داده های Majestic و Moz را می کشد. و چند زنگ و سوت اضافه می کند (مانند ردیاب رتبه).

نحوه مقایسه بک لینک مانیتور با Ahrefs

به نظر من ، Monitor Backlinks شروع به مقایسه با Ahrefs نمی کند. آنها نزدیک نیستند

به عنوان مثال ، با Ahrefs می توانید 10k ردیف داده بک لینک را بکشید.

با Monitor Backlinks ، فقط 4k دریافت می کنید.

این واقعیت نیز وجود دارد که فاقد ابزار کلمات کلیدی ، ویژگی تجزیه و تحلیل رقبا ، مقایسه دامنه ، گزارش ترافیک ارگانیک ... و لیست لباسشویی از ویژگی هایی است که در Ahrefs دریافت می کنید.

Monitor Backlinks یک نسخه آزمایشی رایگان دارد. که می تواند شما را نسبت به این ابزار حس کند. بنابراین اگر می خواهید به آن چرخش دهید ، جلو بروید.

اما به نظر من ، Monitor Backlinks به قدری محدود است که به سختی به عنوان گزینه Ahrefs شناخته می شود.

4. Mangools

Mangools مجموعه نرم افزاری معمولی SEO شما نیست.

به جای مجموعه ای از ویژگی های یکپارچه ، Mangools در واقع 5 ابزار کاملاً متفاوت است.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما می خواهید کلمات کلیدی را که یک سایت در Google رتبه بندی می کند ، ببینید.

خوب ، شما می توانید "KWFinder" را در برگه "جستجو بر اساس دامنه" بزنید و دامنه مورد نظر را تایپ کنید:

و اکنون می خواهید بک لینک های آن سایت را مشاهده کنید. خوب ، حالا شما باید به داشبورد خود برگردید ، "LinkMiner" را بزنید تا ابزار backlink آنها باز شود و کل روند را دوباره شروع کنید.

بله ، این تنظیم ایده آل نیست. و استفاده از ابزار را بسیار دشوارتر از آنچه لازم است ، می کند.

گفته شد: همانطور که در بررسی Mangools اخیرم نوشتم ، ابزارها در واقع بسیار محکم هستند. کاملاً در سطح SEMrush نیست. اما بد نیست

فقط آرزو می کنم وسایل روی هم دوخته نشوند.

Mangools چگونه با Ahrefs مقایسه می شود

به نظر من ، Mangools حتی در همان جهان Ahrefs نیست.

و من فقط درمورد این واقعیت نیستم که انجام کاری در Mangools 3-5 برابر بیشتر از Ahrefs کلیک طول می کشد.

خود ویژگی ها نیز تقریباً به خوبی Ahrefs نیستند.

به عنوان مثال ، ویژگی تحلیل بک لینک Mangools فیلترهای زیادی ندارد.

شما در اصل فیلترهایی برای dofollow در مقابل nofollow ، فعال در مقابل حذف شده دارید ... و این در مورد آن است.

با Ahrefs می توانید صدها مورد را به معنای واقعی کلمه فیلتر کنید ، مانند نوع پیوند ، زبان ، به رتبه بندی URL و موارد دیگر.

اگر بخواهید نوع خاصی از بک لینک را آزمایش کنید بسیار مفید است.

بنابراین واضح است که Ahrefs در کل یک ابزار SEO بهتر از Mangools است. اما آیا ارزش بهتری است؟

طرح "اساسی" Mangools تقریباً نیمی از قیمت طرح "آغازگر" Ahrefs است.

(توجه: اگر برای یک برنامه سالانه ثبت نام کنید ، قیمت Mangools Basic به 29 دلار کاهش می یابد).

من شخصاً فکر نمی کنم که معامله قیمت ارزش آن را داشته باشد. من ترجیح می دهم 2 برابر بیشتر برای ابزاری که 10 برابر بهتر است بپردازم. به همین دلیل است که من با خوشحالی هر ماه هزینه Ahrefs را پرداخت می کنم.

اما در نهایت این تماس شماست. اگر بودجه بسیار محدودی دارید ، باز هم می توانید از Mangools سود زیادی ببرید. اما اگر می توانید ماهیانه 100 دلار نوسان داشته باشید ، توصیه می کنم با ابزاری مانند Ahrefs یا SEMrush بروید.

5. Moz Pro

من درست به تعقیب و گریز برش می دهم:

Moz Pro ابزار SEO بدی نیست.

اما کاملاً در سطح دو رقیب اصلی خود نیست: Ahrefs و SEMrush.

مسئله اصلی در مورد Moz Pro این است که ویژگی های آن واقعاً مطابق با رقابت نبوده است.

در حالی که Ahrefs و SEMrush به طور مداوم در حال پیشرفت هستند ، Moz Pro واقعاً فقط یک مورد بهبود یافته اخیر را ارائه داده است: ابزار کلمات کلیدی آنها معروف به "Keyword Explorer".

مسلماً ابزار کلمات کلیدی Moz بسیار عالی است. و خصوصاً در ایجاد پیشنهادهای کلمه کلیدی دنباله دار بسیار خوب است. اما من می توانم در مورد Ahrefs و SEMrush همین حرف را بزنم.

نحوه مقایسه Moz Pro با Ahrefs

من اخیراً یک دسته از بهترین جستجوگرهای بک لینک را امتحان کردم.

و ما دریافتیم که Moz در واقع با سایر ابزارها در یک سطح است. هر دو از نظر یافته ها به سرعت پیوند می یابند. و تعداد کل بک لینک در فهرست آن.

مسئله اصلی Moz Pro این است که آنها ماهانه 99 دلار شارژ می کنند. و به نظر من از سرمایه گذاری با SEMrush یا Ahrefs سود بیشتری خواهید گرفت.

6. Majestic

حتی اگر کمی قدیمی شود ، Majestic SEO هنوز هم یکی از برترین ابزارهای جستجوگرها در بازار است.

Majestic 100٪ بر گزارش های بک لینک تمرکز دارد. بنابراین اگر ابزاری می خواهید که همه کارهای SEO شما را در یک جا انجام دهد ، احتمالاً Majestic SEO مناسب شما نیست.

اما اگر تنها چیزی که به شما اهمیت می دهد داده های بک لینک است ، Majestic SEO در واقع بسیار خوب است.

در واقع ، در آن مقایسه بررسیگر لینک بلاک که قبلاً اشاره کردم ، Majestic خیلی عقب از دیگر ابزارهای اصلی جستجوگر SEO نبود.

MOZ - جدول داده های سایت Truvani

همانطور که می توانید در بررسی کامل مجلل من بخوانید ، من نمی توانم داده هایی را که در این ابزار پیدا می کنید خیلی انتقاد کنم. در واقع این فناوری جامد است.

مشکل اصلی این است که UX فوق العاده قدیمی است.

و من فقط در مورد ظاهر و احساس صحبت نمی کنم. من واقعاً به این موضوع اهمیت نمی دهم. این بیشتر است که استفاده از باطن مشکل است. به خصوص در مقایسه با Ahrefs.

چگونه مجلل با Ahrefs مقایسه می کند

از نظر داده های خالص بک لینک ، Majestic SEO گزینه بدی برای Ahrefs نیست.

اما واقعاً نمی توانید ابزاری را فقط بر اساس داده های ارائه شده ارزیابی کنید. همچنین باید UX ، ویژگی های اصلی ، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

و وقتی همه این موارد را در نظر می گیرید ، Ahrefs جلوتر می رود.

به عنوان مثال ، می توانید تقریباً برای همه کارهای SEO خود از Ahrefs استفاده کنید. تحقیق کلمات کلیدی. سئو فنی ردیابی رتبه. و بیشتر.

Majestic هیچ یک از این موارد را ندارد. این یک ابزار 100٪ ساخت پیوند خالص است.

همانطور که گفته شد ، قیمت Majestic فقدان ویژگی ها را نشان می دهد. ماهانه 50 دلار شروع می شود.

که تقریباً نصف قیمت Ahrefs است.

بنابراین اگر کسی هستید که فقط به بک لینک ها اهمیت می دهید ، احتمالاً از 50 دلار ارزش دیوانه واری کسب خواهید کرد.

اما اگر یک نرم افزار همه در یک SEO را می خواهید ، Ahrefs احتمالاً بهترین شرط شماست.

7. BuzzSumo

در مرحله بعدی ، بیایید نگاهی به BuzzSumo بیندازیم.

برخلاف برخی دیگر از ابزارهایی که در اینجا ذکر کردم ، BuzzSumo فوق العاده SEO متمرکز نیست. این بیشتر یک ابزار بازاریابی محتوا است .

پس چرا BuzzSumo این لیست از گزینه های Ahrefs را تهیه می کند؟

ابتدا ، SEO و بازاریابی محتوا همپوشانی دارند. زیاد.

به عبارت دیگر: سایت شما می تواند کاملاً بهینه شود. اما برای رتبه بندی امروز ، محتوای شما باید عالی باشد.

بعلاوه ، BuzzSumo چند ویژگی متمرکز بر SEO دارد (مانند یک ابزار مناسب برای بک لینک):

بله ، BuzzSumo یکی از ابزارهای بازاریابی مورد علاقه من است. و این باعث بهبود غیرمستقیم SEO من با بهبود محتوای من می شود

مقایسه Buzzsumo با Ahrefs

به روشنی: Ahrefs و BuzzSumo ابزارهای بسیار متفاوتی هستند.

به عنوان مثال ، BuzzSumo فاقد بسیاری از ویژگی های کلیدی SEO در Ahrefs است ، مانند یک ابزار حسابرسی سایت.

و Ahrefs فاقد بسیاری از ویژگی های متمرکز بر محتوا در BuzzSumo است ، مانند ردیابی ذکر شده.

گفته شد ، بین این دو ابزار همپوشانی وجود دارد. به عنوان مثال ، Ahrefs و BuzzSumo هر دو ویژگی دارند که به شما کمک می کند محتوایی را با تعداد زیادی از اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی پیدا کنید.

بنابراین س hereال اینجا نیست: "چگونه BuzzSumo در برابر Ahrefs قرار می گیرد؟". بیشتر: «آیا ابزاری می خواهید که روی SEO (Ahrefs) متمرکز باشد؟

یا ابزاری که به بازاریابی محتوا (BuzzSumo) کمک می کند؟ ".

اگر 100٪ بر بهبود رتبه بندی Google خود متمرکز هستید ، من به Ahrefs یا یکی دیگر از ابزارهایی که در اینجا لیست کرده ام پایبند هستم. اما اگر می خواهید SEO بیشتر از محصولات جانبی بازاریابی محتوای شما باشد ، ارزش بسیاری از BuzzSumo کسب خواهید کرد.

بنابراین بله ، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. این بستگی به نوع بازاریابی دیجیتال دارد که هم اکنون بر روی آن تمرکز کرده اید.

من شخصا همیشه از هر دو استفاده می کنم. و از آنجا که بیشتر روی SEO تمرکز دارم ، تمایل دارم بیشتر از BuzzSumo از Ahrefs استفاده کنم.

اما من افراد زیادی را می شناسم که هر روز از BuzzSumo استفاده می کنند و فقط هر چند وقت یکبار به Ahrefs وارد می شوند. بنابراین واقعاً بستگی دارد.

جایزه.

آخرین گزینه ما برای Ahrefs ، Serpstat است.

Serpstat به عنوان "یک سکوی جستجوگرها همه در یک" معرفی شده است.

و تا حد زیادی ارائه می دهد. Serpstat دارای ویژگی هایی است که شما می توانید از مجموعه نرم افزار SEO انتظار داشته باشید ، مانند تجزیه و تحلیل بک لینک ، گزارش های رتبه بندی ارگانیک و موارد دیگر.

با این اوصاف ، من مطمئن نیستم که این ویژگی ها همه به این خوبی هستند.

به عنوان مثال ، هنگامی که من به گزارش بهترین کلمات کلیدی SEO برای Backlinko نگاه می کنم ، می گوید که 3 کلمه کلیدی برتر من نمایش YouTube ، pogosticking ... و "مطبوعات منتشر شده" است؟

بدیهی است که انتظار ندارم این گزارش 100٪ دقیق باشد. شما برای آن به Google Analytics من احتیاج دارید. اما این اعداد کاملاً دور هستند.

با این وجود ، "Backlink Dashboard" بسیار خوب است. من از آن برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک خود استفاده کردم. و دریافت که Backlinko دارای 21.4K دامنه ارجاع است.

این تقریباً با آنچه گزارش سایت اکسپلورر Ahrefs همسو است.

نحوه مقایسه Serpstat با Ahrefs

Serpstat دارای بسیاری از ویژگی های مشابه Ahrefs است.

اما فکر نمی کنم هیچکدام از آنها به خوبی Ahrefs باشند.

به عنوان مثال ، گزارش کلمات کلیدی ارگانیک من در Ahrefs بسیار دقیق تر از Serpstat است:

هر دو از نظر فنی ویژگی یکسانی دارند. اما یکی از آنها بهتر از دیگری است.

یکی از ویژگی های Serpstat که با Ahrefs قابل مقایسه است ، ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک است. شاخص بزرگی دارد. بعلاوه ، استفاده از آن بسیار آسان است.

چه چیزی را از دست دادم؟

بنابراین این لیست من از 7 گزینه Ahrefs است.

حالا دوست دارم از شما بشنوم:

آیا ابزارهای مشابه Ahrefs وجود دارد که از آنها استفاده می کنید؟

در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید.