راهنمایی حرفه ای برای B2B لوکال سئو

Friday، ۲۵ Mehr ۱۳۹۹

آیا شرکت شما از طریق SEO محلی B2B به مشتریان محلی خود کمک می کند؟

اگرچه مارک های تجارت با مصرف کننده (B2C) اغلب از بازاریابی محلی استفاده می کنند ، اما تجارت با کسب و کار (B2B) رویکرد گسترده تری را در پیش می گیرد.

مارک های B2B بدون ویترین فروشگاه حتی بیشتر احتمال دارد که استراتژی های بازاریابی محلی خود را از بین ببرند.

گفته شد ، فرصت های زیادی برای شرکت های B2B وجود دارد تا از قدرت بازار محلی استفاده کنند.

46٪ از کل جستجوهای گوگل محلی است ، بنابراین اگر افراد منطقه خود را هدف قرار ندهید ، ممکن است تقریبا نیمی از مصرف کنندگان بالقوه خود را از دست بدهید.

مصرف کنندگان مرتباً در بررسیهای آنلاین و مشاغل تحقیقاتی که به آنها علاقه دارند جستجو می کنند. این روند همچنان رو به رشد است - یک مطالعه BrightLocal نشان داد که 90٪ از مصرف کنندگان در سال گذشته برای یافتن مشاغل محلی از اینترنت استفاده می کردند ، 33٪ هر روز به دنبال آن بودند.

آیا تعجب می کنید که چگونه مشتری های محلی را جذب کنید؟ پاسخ فریبکارانه ساده است: استراتژی بهینه سازی موتور جستجوگر محلی (SEO) خود را بهینه کنید.

بیایید به مناطق بحرانی برویم و بهترین روش ها را برای ارتقا. استراتژی محلی B2B در SEO جستجو کنیم.

B2B Local SEO چیست؟

B2B سئو محلی در مورد بهبود قابلیت جستجوی آنلاین شما برای مشتریان نزدیک در منطقه خدمات فیزیکی شما است.

روش های مختلفی وجود دارد که SEO محلی از سئو سنتی متفاوت است. چندین عامل رتبه بندی می توانند سوزن را به روش های مختلف حرکت دهند.

برخی از این موارد شامل مکان جستجوگر ، لیست Google برای کسب و کار من ، بررسی آنلاین ، بهینه سازی تلفن همراه وب سایت و موارد دیگر است.

فرآیند را با ممیزی SEO محلی B2B آغاز کنید. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام مناطق به پیشرفت نیاز دارند.

وقتی به درستی انجام شد ، بهینه سازی موتور جستجوی محلی به شما کمک می کند تا وب سایت شما برای جستجوهای خاص و مرتبط ، رتبه بالاتری داشته باشد.

وقتی شما رتبه بالاتری پیدا می کنید ، بیشتر در معرض جستجوگران قرار می گیرید. بیشتر دیده شدن در جستجوی محلی اغلب منجر به فروش ، هدایت ، تبدیل و درآمد بیشتر می شود.

ایجاد و بهینه سازی لیست های کسب و کار

هنگامی که حسابرسی شما کامل شد ، می توانید روی تاکتیک هایی تمرکز کنید تا حضور SEO محلی B2B خود را به سطح بعدی برسانید.

با به دست آوردن همه چیز در گوگل ، فرآیند بهینه سازی تجارت خود را برای B2B SEO محلی شروع کنید.

ابتدا لیست Google My Business خود را بررسی کنید. چندین دستورالعمل برای نمایندگی تجارت شما در گوگل وجود دارد.

از همه مهمتر ، برای دریافت نمایه گوگل برای کسب و کار من ، شرکت شما باید شخصاً با مشتریان درگیر شود. این بدان معنی است که شما به یک آدرس فیزیکی نیاز دارید ، نه یک P.O. صندوق یا آدرس دفتر مجازی. مشاغلی که به مشتریان سفر می کنند نیز ممکن است واجد شرایط باشند.

این ممکن است به نظر برسد که فقط شرکت های B2C واجد شرایط هستند. اما ، این لزوما درست نیست. گوگل مجموعه ای از دسته ها دارد و بسیاری از آنها به مارک های B2B اعمال می شوند.

دسته های اصلی شامل موسسات غذایی ، جاذبه ها ، خدمات حرفه ای ، خدمات شخصی ، سرگرمی ، خرده فروشان ، حمل و نقل و موارد دیگر است. در صورت ارائه خدمات به شرکت ها ، B2C شما واجد شرایط گوگل برای کسب و کار من است.

نحوه نمایندگی کسب و کار خود در گوگل باید با نحوه نمایش تجارت خود به جهان مطابقت داشته باشد.

اطمینان از صحت تمام اطلاعات صفحه گوگل برای کسب و کار من نیز برای سئو محلی برای بازاریابی B2B بسیار مهم است.

هنگامی که کسی به دنبال کسب و کار شما می باشد ، اگر Google My Business شما به درستی تنظیم شده باشد ، لیست شما در یک کادر در سمت راست نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شود.

این شامل همه اصول مربوط به کسب و کار شما ، همراه با بررسی است. اگر آدرس ، شماره تلفن ، وب سایت و ساعت خود را پر نکنید ، مشتریان محلی به راحتی شما را پیدا نمی کنند.

سپس ، نتایجی وجود دارد که هنگام جستجوی کسی در مورد چیزهای کلی تر مانند "خدمات چاپ در لاس وگاس" ، در بالای جستجوی Google ظاهر می شود.

Ahrefs از این موارد به عنوان نتایج "میان وعده" یاد می کند.

کادر "snack pack" لیست های برتر مشاغل محلی را که بیشترین مربوط به جستجو را دارند ، همراه با نقشه ای نشان می دهد که هر یک از کجا قرار دارند.

بررسی مشتری گوگل نیز بسیار حیاتی است. آنها به افزایش شفافیت و ایجاد اعتماد به نام تجاری شما کمک می کنند. همچنین می توانید از طریق آنها اطلاعات زیادی در مورد درک مشتری خود کسب کنید.

بازخورد مثبت و منفی می تواند در مورد چگونگی پیشرفت کسب و کار شما در "دنیای واقعی" موارد زیادی را به شما بگوید. برای بهبود کار خود از این بررسی ها استفاده کنید.

بازاریابی محتوا و سئو محلی B2B

ایجاد محتوا یک روش عالی برای بهینه سازی برای SEO محلی B2B است. شما می خواهید افراد سریعاً شما را پیدا کنند و روش های زیادی وجود دارد که می توانید به سرعت در صفحه اول Google فعالیت خود را انجام دهید.

شاید مهمتر از همه ، شما باید از کلمات کلیدی خاص مربوط به صنعت ، محصولات و حوزه تخصص خود استفاده کنید.

وقتی افراد این اصطلاحات را جستجو می کنند ، اگر آنها را وارد کنید ، وب سایت شما بیشتر نشان داده می شود.

صفحه اصلی شما باید به وضوح تجارت شما را نشان دهد. صفحات "درباره" و "تماس با ما" همچنین باید دارای جزئیاتی باشد که مشتریان شما ممکن است بخواهند بدانند.

این شامل هر دو محتوای جلو و عقب می شود. برچسب های عنوان ، برچسب های سرصفحه و توضیحات متا نیز باید حاوی اطلاعات حیاتی در مورد کسب و کار باشد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید و تعیین کنید کدام یک بیشترین معنا را برای تجارت شما دارند.

کلمات کلیدی باید متناسب با متن باشند و برای مخاطبانی که شما هدف قرار می دهید منطقی باشند. به عبارت دیگر ، کیفیت بیش از کمیت اهمیت دارد.

اطمینان از متناسب بودن کلمات کلیدی خود از نظر منطقه ای نیز برای SEO محلی b2b مهم است.

اگرچه استفاده از کلمات کلیدی گسترده ممکن است باعث ایجاد ترافیک شود ، اما ممکن است کسانی که از آن بازدید می کنند بهترین مکان برای شما براساس مکان نیستند.

اینجاست که استراتژی سازی برای مشتریان محلی نقش آفرینی می کند.

با ادغام کلمات کلیدی خاص منطقه - مانند نام های شهر یا مکان های برجسته - در محتوای خود ، بهتر می توانید با مخاطبان مربوطه در منطقه خود ارتباط برقرار کنید.

به این فکر کنید که چگونه می توانید به طور خاص به این مخاطب ارزش دهید. ممکن است آنها به طور خاص در جستجوی چه چیزی باشند؟ محتوایی ایجاد کنید که به سوالاتی که معمولاً می پرسند پاسخ دهد.

چنین محتوایی را به صورت نوشتاری یا ویدیویی - یا ترکیبی از هر دو ایجاد کنید. انتظار مخاطبان از محتوای ویدئویی بیشتر می شود.

تحقیقات انجام شده توسط Valasys Media نشان می دهد که داستان سرایی بصری می تواند به سود بازاریابان B2B باشد زیرا:

  1. این محتوا را برای کاربران ساده می کند.
  2. اطلاعات زیادی را به سرعت منتقل می کند.
  3. این یک چشم انداز احساسی تر با چشم انداز است.
  4. این ویژگی شخصی سازی را بهبود می بخشد و "ارزش شخصی" ادراک شده را فرا می خواند.
  5. این اغلب بی انتها است.

هنگام ایجاد داستان های خود منطقه خود را در نظر بگیرید. چقدر باید تور خود را بچرخانید؟ آیا شما یک شهر یا یک ایالت کامل را هدف قرار داده اید؟

علاوه بر این ، در مورد موثرترین پایگاه محلی برای بهترین ROI تحقیق کنید.

Link Building و B2B SEO SEO محلی

لینک سازی یکی دیگر از ستون های استراتژی بازاریابی محتوای محلی است. ما قبلاً به بخشهای پیوند اشاره کردیم ، و آنها با پیوند ساختمان بازی می کنند.

در صورت امکان ، از منابع مختلف محلی به وب سایت و دارایی های دیجیتال خود پیوند دهید.

اینها ممکن است شامل فهرستهای محلی ، سایتهای مرتبط با صنعت ، سایتهای شریک ، اتاقهای بازرگانی و سایر سازمانها و سایتهای روزنامه ها باشد.

یک راه عالی برای پیوند دادن سایت های دیگر به شما ایجاد و ترویج یک منبع مفید است. به عنوان مثال ، بگویید شما یک کلینیک پزشکی محلی هستید که عکس آنفلوانزا را به مشاغل ارائه می دهد و فصل آنفلوآنزا نزدیک است. می توانید راهنمایی در مورد بهترین راههای جلوگیری از آنفولانزا در مطب تهیه کنید.

این نوع راهنما چیزی است که هر کسی می تواند از آن یاد بگیرد و ویژگی آن برای سایت های دیگر بسیار مفید است.

بسیاری از وب سایت های اتاق بازرگانی دارای مناطقی هستند که مشاغل محلی می توانند پیشنهادات خود را تبلیغ کنند.

به عنوان مثال ، اتاق بازرگانی نیوپورت دارای یک صفحه ویژه است که در آن مارک های مختلف B2B مانند فضای اداری و خدمات چاپ معاملات ارائه می دهند.

بازاریابی موبایل و B2B SEO محلی

بازاریابی موبایل یکی از جنبه های مهم SEO محلی B2B است ، زیرا 50٪ از جستجوهای B2B مربوط به دستگاه های تلفن همراه است.

از آنجایی که مردم تلفن هایشان همیشه با خود دارند ، می توانند فعالانه تر از گذشته جستجو کنند.

مجله موتور جستجو برخی از آمار جذاب در مورد روند جستجوی موبایل مربوط به SEO محلی را جمع آوری کرد. آیا می دانید 18٪ از جستجوهای محلی در تلفن همراه منجر به فروش در یک روز می شود؟ یا اینکه 78٪ جستجوهای محلی در دستگاه تلفن همراه به خریدهای آفلاین ختم می شود؟

هنگام تقویت حضور آنلاین محلی ، این روندهای موبایل را در ذهن داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت و صفحات فرود شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است.

استراتژی دیجیتال شما برای SEO محلی B2B همچنین باید شامل رسانه های اجتماعی باشد که در درجه اول از طریق دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است. فیس بوک و اینستاگرام دارای مولفه های محلی هستند که به شما امکان می دهد دستورالعمل هایی را در اختیار شما قرار دهد و به مشتریان اجازه می دهد هنگام ارسال پست درباره مشاغل شما ، برچسب جغرافیایی بزنند.

روش های زیادی وجود دارد که افراد در تلفن های هوشمند خود به دنبال مشاغل می گردند. به همین دلیل به روز بودن لیست گوگل برای کسب و کار من ضروری است.

چه مشتری شما از قبل برنامه ریزی کرده باشد و چه از قبل در راه است ، شما می خواهید مطمئن شوید که هر کجا که هستند به او برسید.

مزایای B2B سئو محلی

چرا سئو محلی b2b مهم است؟ زیرا وقتی مخاطبان محلی خود را هدف قرار می دهید ، پتانسیل بیشتری برای هدایت مراجعه حضوری به تجارت خود دارید.

برای یک هزینه نسبتاً کم ، می توانید افرادی را که در جستجوی نوع تجارت شما هستند جذب کنید.

متنوع سازی حضور آنلاین شما در کانال های مختلف مزایای بیشتری نیز دارد. بسیاری از وب سایت ها و سیستم عامل های شخص ثالث مانند Yelp ، TripAdvisor و سایر سایت های مشابه فهرست مانند پیشرفته تر شده اند.

آنها همچنین مخاطبان خاص خود را دارند که اگر این فهرست ها گزینه جستجوی پیشرفته آنها باشند ، شما را به راحتی پیدا نمی کنند.

علاوه بر به حداکثر رساندن حضور خود در گوگل و سایر وب سایت ها ، وب سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه کنید.

به عنوان مثال ، اگر در سن دیگو آرایشگر سگ هستید ، کلمات کلیدی مانند "نظافت سگ در سن دیگو" را ادغام کنید ، بنابراین به طور خاص مکان خود را ذکر کرده اید.

هنگامی که افراد در منطقه شما در حال جستجوی محلی برای "جادوگران سگ در نزدیکی من" هستند ، شما نیز برای آنها رتبه بندی خواهید کرد - اما فقط در صورتی که گوگل بداند در کجا قرار دارید.

چرا SEO محلی b2b مهم است؟ چرا که وقتی مخاطبان محلی شما را هدف قرار می دهند ، پانسیل را برای هدایت مراجعه حضوری به تجارت خود می کنید.

برای یک هزینه نسبتاً کم ، اگر شما در جستجوی نوع تجارت دیگری هستید ، شما را جذب می کند.

متنوع سازی بصورت آنلاین در کانال های مختلف مزایای شما نیز وجود دارد. بیشتر از وب سایت ها و سیستم عامل های شخص ثالث مانند Yelp ، TripAdvisor و سایر سایت های مشابه این فهرست مانند پیشرفته تر شده اند.

آنها همچنین می توانند خاص خود را داشته باشند که اگر این لیست برای جستجوی پیشرفته آنها باشد ، اگر راحت نتوانید آنها را پیدا کنید.

علاوه بر اینکه حداکثر رساندن حضور خود را در گوگل و سایر وب سایت ها ، وب سایت خود را برای جستجوی محلی بخوانید.

به عنوان مثال ، اگر در سن دیگو آرایشگر سگ باشید ، کلمات کلیدی مانند "نظم افتادن در سن دیگو" را ادغام کنید ، به طور خاص در مکان های خاص دیگر ذکر می کنید.

اگر شما در منطقه شما در حال جستجوی محلی برای "جادوگران سگ در نزدیکی من" هستند ، شما همچنین می توانید آنها را رتبه بندی کنید - اما فقط در صورتی که گوگل بداند در کجا قرار دهید.

کلید رتبه بندی برای "[اصطلاح شما] در نزدیکی من" شروع با گوگل کردن آن عبارت خاص یا عبارت خاص محلی شما است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.

با انجام این کار ، می توانید تمام سایت های محلی را که گوگل از آنها جذب می کند ، مشاهده کنید. اطمینان حاصل کنید که در آنجا لیست شده اید - اگر نیستید ، باید دلیل آن را بفهمید. آیا مکان خود را روشن کرده اید؟

برای مثال ، اگر در بوستون زندگی می کنید ، مناطق حومه شهر ، مکان های دیدنی و غیره زیادی وجود دارد. همچنین شامل راهنمایی برای تجارت خود از آن مکانهای خاص می تواند مفید باشد.

اطمینان حاصل کنید که یک شماره محلی دارید و نه فقط یک شماره 800 ، بنابراین مردم می دانند که شما واقعاً آنجا هستید.

بعلاوه ، هنگامی که افراد به دنبال خدمات خاصی می گردند ، اغلب از نقاط تماس مختلف بازدید می کنند.

به عنوان مثال ، آنها ممکن است در وب سایت شما قرار بگیرند و سپس برای خواندن نظرات به Yelp مراجعه کنند. به همین دلیل داشتن یک لیست در آنجا ضروری است.

پس از ارائه خدمات ، از مشتریان بخواهید نظرات خود را بگذارند.

«نتیجه گیری»

مشاغل محلی می توانند از برنامه های استراتژیک SEO بسیار بهره مند شوند.

به این فکر کنید که چند نفر از دستگاه های تلفن همراه خود برای جستجوی مشاغل محلی استفاده می کنند.

روش های زیادی برای دستیابی به کسب و کار شما در اینترنت وجود دارد ، از بهینه سازی کلمات کلیدی گرفته تا تاکتیک های ایجاد لینک و لیست های محلی.

کدام یک از روشهای سئو محلی b2b در جستجوگرها برای تجارت B2B شما مثمر، ثمر بوده است؟