40 آمار شگفت انگیز Chatbot

Monday، ۵ Aabaan ۱۳۹۹

این مجموعه ای از 40 آمار به روز Chatbot است.

بنابراین اگر می خواهید آمار مربوط به:

رشد چت بات ها

چگونه مصرف کنندگان از گپ بات استفاده می کنند

ربات های چت و نرخ تبدیل

چرا مردم از چت بات ها از طریق ایمیل استفاده می کنند

شما آمار به روز شده در این صفحه را دوست دارید.

فهرست

1 - آمار استفاده و تعامل Chatbot

2 - Chatbots برای پشتیبانی مشتری

3 - چت بات ها و تبدیل ها

4 - تنظیمات مصرف کننده با Chatbots

5 - پیش بینی ها و پیش بینی های Chatbot

1 - آمار استفاده و تعامل Chatbot

اگر بیشتر و بیشتر نمادهای گپ را در گوشه سمت راست پایین سایتهایی که بازدید می کنید مشاهده کرده اید ، تنها نیستید. داده ها نشان می دهد که استفاده و تعامل چت بات در حال افزایش است. س isال این است: چه تعداد مشاغل از چت بات استفاده می کنند؟ و چه تعداد مصرف کننده با آنها درگیر می شوند؟ بیایید نگاهی به آمار بیاندازیم.

15٪ از افراد برای برقراری ارتباط با مشاغل از chatbot استفاده کرده اند ( دریفت )

مورد شماره 1 پیش بینی شده برای بات بات "دریافت پاسخ سریع در موارد اضطراری" است. مورد شماره 2 "حل یک شکایت یا سوال" است. ( رانش )

35٪ از افراد از چت بات برای حل یک شکایت یا مشکل ، یا برای دریافت پاسخ های دقیق ( Drift ) استفاده می کنند

58٪ از شرکتهای B2B در وب سایت خود از chatbot استفاده می کنند ، در حالی که در وب سایت های B2C 42٪ ( Relay )

40٪ از هزاره ها ادعا می کنند که به طور روزمره با ربات ها درگیر می شوند ( بازاریاب موبایل )

در رده پایین ، ربات های کم تعامل نرخ پاسخ 35-40٪ را مشاهده می کنند. در انتهای بالاتر طیف ، تجربه بهتر ربات می تواند منجر به 80-90٪ نرخ پاسخ شود. ( متیو باربی )

69٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از chatbots برای سرعتی که می توانند با یک برند ارتباط برقرار کنند استفاده کنند ( Salesforce )

65.1٪ مشاغلی که چت بات را اجرا کرده اند در فضای SaaS هستند ( رله )

46٪ شرکتها از دستیاران هوشمند یا رباتهای گفتگوی AI استفاده می کنند از آنها برای مکالمه صدا به متن ( Spiceworks )

بخش شماره 1 پشتیبانی شده توسط مشاغلی که از فناوری chatbot استفاده می کنند ، IT در 53٪ سازمانها است ( Spiceworks )

8 نفر از 10 مشتری که با chatbot درگیر شده اند گزارش آن را به عنوان یک تجربه مثبت کلی مشتری ( Uberall )

2 - Chatbots برای پشتیبانی مشتری

Chatbots یک برد-برد پشتیبانی مشتری است. مشتریان برنده می شوند زیرا از س questionsالات ساده خود پشتیبانی روزانه و 24 ساعته دریافت می کنند. مشاغل پیروز می شوند زیرا می توانند در هزینه های کارکنان صرفه جویی کنند و به کارمندان پشتیبانی خود اجازه می دهند مشکلات و مسائل سخت تری را که مشتریان با آن روبرو هستند حل کنند.

67٪ از مصرف کنندگان در سراسر جهان برای دریافت پشتیبانی مشتری در طول 12 ماه گذشته با یک chatbot ارتباط برقرار کرده اند ( Invesp )

مهمترین نگرانی مردم هنگام استفاده از chatbot برای س forالات خدمات مشتری خود است؟ عدم درک موضوع. یا ناتوانی ربات ها در حل مسئله یا مسئله پیچیده. ( NewVoiceMedia )

Chatbots می تواند به مشاغل کمک کند تا 30٪ در هزینه پشتیبانی مشتری خود ( IBM ) صرفه جویی کنند

27٪ از مصرف کنندگان مطمئن نیستند که آیا آخرین تعامل مشتری با یک شخص واقعی یا یک chatbot ( PwC ) بوده است

34٪ از مشتریان خرده فروشی راحت هستند و به جای یک نماینده پشتیبانی مستقیم مشتری از طریق chatbots AI با خدمات مشتری صحبت می کنند ( Statista )

64٪ از مشاغل معتقدند که چت بات ها به آنها امکان می دهد تجربه پشتیبانی سفارشی تری را برای مشتریان خود فراهم کنند ( Statista )

مصرف کنندگان "خدمات 24 ساعته" را به عنوان بزرگترین مزیت در دسترس بودن چت بات ها برای سرویس های آنلاین مورد استفاده خود عنوان می کنند ( Drift )

3 - چت بات ها و تبدیل ها

Chatbots فقط برای پاسخگویی به سالات نیست. با یک برنامه ریزی مناسب ، آنها می توانند نمایندگی فروش باشند که در 7 روز هفته 24 ساعت بسته می شود. در حقیقت ، همانطور که در این لیست آمار چت بات مشاهده خواهید کرد ، مشاغل بیشتری بیشتر از چت ربات ها برای کمک به مصرف کنندگان در تصمیم گیری خرید استفاده می کنند.

بررسی یک HubSpot را در بر داشت که 47 درصد از مصرف کنندگان خواهد بود باز به ساخت یک خرید از یک chatbot ( HubSpot را )

5 صنعت برتر که از ادغام چت ربات ها سود می برند ، املاک و مستغلات (28٪) ، مسافرت (16٪) ، آموزش (14٪) ، بهداشت و درمان (10٪) و امور مالی (5٪) ( Chatbots Life ) است.

33٪ از مصرف کنندگان مایل به استفاده از chatbot برای رزرو در هتل یا رستوران هستند ( دریفت )

هزاره ها تقریباً دو برابر بیشتر از یک Chatbot استفاده می کنند که به عنوان یک خریدار شخصی در مقایسه با گروه های سنی بزرگتر از آنها عمل می کند ( فیس بوک )

فروشگاه های تجارت الکترونیکی با استفاده از مسنجر فیس بوک همراه با یک گرافیک رها شده chatbot شروع به افزایش 7-25٪ درآمد ( مجله Chatbots )

4 - تنظیمات مصرف کننده با Chatbots

واضح است که کسب و کارها از چت بات ها به تنهایی ارزش می یابند. اما آیا چت بات ها مانند منوهای درخت تلفن هستند - برای تجارت خوب است اما برای مصرف کنندگان بد است؟ خوشبختانه اینطور نیست در واقع ، با توجه به این آمار ، مصرف کنندگان می خواهند در آینده از چت بات ها بیشتر استفاده کنند.

35٪ از مصرف کنندگان تمایل دارند که مشاغل بیشتری را با چت بات در وب سایت های خود ترکیب کنند ( ubisend )

مطالعه ای که توسط NewVoiceMedia انجام شد نشان داد که 46٪ از مصرف کنندگان احساس می کنند از چت ربات ها برای جلوگیری از رسیدن آنها به یک شخص زنده استفاده می شود ( NewVoiceMedia )

60٪ از مصرف کنندگان بر این باورند که یک انسان می تواند در مقایسه با chatbot ( Business Insider ) بهتر آنچه را که نیاز دارد درک کند

43٪ از مصرف کنندگان می گویند که ترجیح می دهند با یک دستیار واقعی زندگی کنند تا یک بات بات ( Drift )

48٪ از افراد بیشتر به یک chatbot اهمیت می دهند که بتواند مسائل خود را بر اساس داشتن شخصیت حل کند ( Business Insider )

46٪ از پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی Usabilla گفتند که حتی در صورت صرفه جویی در 10 دقیقه با یک chatbot ، یک فرد زنده را به جای chatbot انتخاب می کنند ( Usabilla )

60٪ از مصرف کنندگان 35-44 ساله معتقدند که شرکت ها خیلی زود جایگزین نمایندگان انسانی با ربات های چت ( CGS ) می شوند

40٪ از مصرف کنندگان در رابطه با تعامل با یک chatbot یا یک انسان برای کمک هیچ ترجیحی ندارند ، به شرط آنکه پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنند ( HubSpot )

5 - پیش بینی ها و پیش بینی های Chatbot

آینده چت بات ها چیست؟ خوب ، طبق چندین مطالعه و بررسی صنعت ، به نظر می رسد بات بات ها برای گفتن اینجا هستند. و با بهبود هوش مصنوعی ، بسیاری پیش بینی می کنند که چت بات ها در آینده نزدیک جایگزین تکرارهای پشتیبانی مشتری می شوند.

در سال 2019 ، 40٪ از شرکت ها با بیش از 500 کارمند از AI یا chatbots در دستگاه های متعلق به شرکت استفاده می کنند ( Spiceworks )

تا سال 2020 ، 80٪ از مشاغل قصد استفاده از ربات های چت ( اوراکل ) را دارند

85٪ از تعاملات پشتیبانی مشتری توسط chatbot تا سال 2020 انجام می شود ( گارتنر )

گارتنر پیش بینی می کند که تا سال 2021 ، بیش از 50 درصد شرکت های سازمانی (مانند گوگل ، IBM و فیس بوک) هر ساله مبلغ بیشتری را نسبت به برنامه های تلفن همراه صرف چت بات ها می کنند ( گارتنر )

تا سال 2021 ، 4.5 میلیارد دلار در فناوری chatbot سرمایه گذاری خواهد شد ( Opus Research )

Juniper Research معتقد است که تا سال 2022 ، chatbot ها مجموعاً بیش از 8 میلیارد دلار در سال در کسب و کارها صرفه جویی خواهند کرد ( Juniper Research )

در سال 2022 ، صنعت بانکداری می تواند میزان موفقیت تعاملات ربات را به بیش از 90 درصد برساند ( تحقیقات ارس )

Juniper Research تخمین می زند که خرده فروشی ها تا سال 2023 112 میلیارد دلار در خرده فروشی ها داشته باشد ( فروشنده موبایل )

پیش بینی می شود تا سال 2024 بازار جهانی چت بات بیش از 994 میلیون دلار باشد ( ClickZ )

نتیجه

Chatbots فضایی نوظهور و نوظهور است. بنابراین من انتظار دارم که با ورود آمار جدید چت بات ، این لیست را به طور منظم به روز کنم.

اما فعلاً دوست دارم حرفهای شما را بشنوم.

آیا با این واقعیت موافق هستید که chatbots می تواند به پشتیبانی مشتری و فروش آنلاین کمک کند؟

یا شاید آمار جالبی را در این لیست از دست داده ام.

با گذاشتن یک نظر در زیر همین حالا به من اطلاع دهید.