چطور عناوینی بنویسیم که برای همه جذاب باشه حتی موتور جست و جو!

Saturday، ۲۶ Mehr ۱۳۹۹

عنوان سئو.

عنوان کلیک بگیر.

کدام یک برنده می شود؟ اگر از من بپرسید ، لازم نیست انتخاب کنید.

نبرد بین عناوین جستجوگرها و عناوین کلیک به مدت طولانی ادامه داشته است.

اگر هم برای افراد و هم برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید نمی توانید ضرر کنید.

گوگل یک هدف دارد: لطفاً پایگاه کاربری خود را ارائه دهید.

اگر افراد از محتوای موجود در SERP راضی باشند ، موتور جستجو درآمد تبلیغاتی بیشتری ایجاد می کند و از بازدید بیشتری برخوردار می شود.

به همین ترتیب ، مردم بر روی محتوا کلیک می کنند زیرا توسط عنوان فریب خورده اند.

اگر عنوان شما دقیقاً برای موتورهای جستجو نوشته شده باشد ، مشتریان احتمالی شما ممکن است آن را کاملاً نادیده بگیرند.

این برای همه بد است.

بنابراین چگونه با عناوین SEO و کلیک گیرنده خودتان را یکی می کنید؟ چه چیزی باعث ایجاد یک عنوان خوب می شود - چه برای جستجوگران و چه برای موتورهای جستجو؟

قبل از اینکه به این سوالات پاسخ دهیم ، باید بفهمیم مردم و موتورهای جستجو چگونه محتوا را ارزیابی می کنند.

حس و حال رتبه بندی گوگل را جستجو کنید!

شما می دانید که من چه احساسی نسبت به SEO دارم.

اگر می خواهید محتوایی را که ایجاد می کنید رتبه بندی کنید ، برای وب سایت شما ضروری است.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما می توانید مخاطبان خود را به نفع موتورهای جستجو نادیده بگیرید.

این مانند این است که مردم را از درب رستوران خود عبور داده و غذای نامناسب را سرو کنید.

ما از طرف خود گوگل می دانیم که هدف جستجو یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی انواع خاصی از محتوا است.

وقتی افراد عبارت خاصی را جستجو می کنند ، گوگل می خواهد اهداف آنها را بداند.

آیا آنها می خواهند محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند؟ آیا آنها می خواهند بدانند که چگونه یک کسب و کار خاص پیدا کنند؟ ممکن است امروز آنها آماده خرید یک محصول باشند؟

از این طریق می توان دریافت که گوگل و جستجوگران به دنبال موارد مشابه هستند.

آنها می خواهند بدانند که آیا محتوای شما به جستجوگر کمک می کند آنچه را که می خواهد پیدا کند.

  • قصد اطلاعاتی به این معنی است که کاربر می خواهد چیز جدیدی یاد بگیرد.
  • قصد پیمایش نشان می دهد کاربر می خواهد از مشاغل محلی بازدید کند.
  • قصد معامله گر تمایل به خرید است.

همچنین یک نوع جستجوی دیگر نیز وجود دارد: قصد مقایسه.

ما می دانیم که خرید مقایسه ای بسیار محبوب شده است.

منظور از مقایسه ، جستجوگر می خواهد یک یا چند محصول از ماهیت مشابه را مقایسه کند.

بنابراین قصد جستجو چه ارتباطی با نوشتن عناوین بهینه سازی شده برای جستجوگرها و کلیک بایت دارد؟

اگر می توانید به ذهن جستجوگران خود بیفتید و بفهمید که آنها می خواهند چه چیزی یاد بگیرند ، می توانید با عناوین بهتری پاسخ دهید - البته نیازی به ذکر محتوای بهتر نیست.

خوشبختانه ، کلیک گیرنده و سئو نیازی به جنگ تیتر ندارند.

بیایید به چندین روش برای متحد کردن هر دو برای حداکثر رشد نگاه کنیم.

کلمه کلیدی را در عنوان خود وارد کنید!

هر جستجوی قدیمی را در گوگل انجام دهید.

برای این مثال ، من در حالت آماده به کار قرار می گیرم: "بازاریابی محتوا".

اگر در نتایج پیمایش کنید ، خواهید دید که یک الگو ثابت است. عناوین (یا عناوین) همه دارای کلمه کلیدی "بازاریابی محتوا" هستند.

این بسیار گویاست ، درست است؟

واضح است که گوگل می خواهد محتوایی را ارائه دهد که به وضوح با کلمه کلیدی یا عبارت جستجو مرتبط است.

شما باید کلمه کلیدی خود را برای عنوان کار کنید - ترجیحاً در همان ابتدای کار.

اما در مورد جستجوی تا حدودی مزخرفی که روزانه انجام می دهیم ، چه می شود. به عنوان مثال ، اگر لازم باشد یک لوله کش استخدام کنم ، ممکن است "لوله کش سیاتل" را در گوگل تایپ کنم.

گوگل بسیار هوشمندتر از 10 سال پیش است. این جستجوهای متنی را درک می کند.

نتایجی که در بالا مشاهده می کنید دارای کلمات کلیدی مرتبط در عناوین مانند "لوله کشی سیاتل" ، "لوله کش های سیاتل" و "لوله کشی در سیاتل" است.

یکی "Plumber Seattle" دارد ، اما لازم نیست.

وقتی با کلمه کلیدی اصلی روبرو شدید که از نظر گرامری یا لجستیکی منطقی نیست ، برای اطمینان از منطقی بودن آن کلمه ایست (مانند a ، the ، by ​​یا in) را اضافه کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواستم برای کلمه کلیدی "لوله کش سیاتل" رتبه بندی شوم ، احتمالاً عبارت "لوله کش در سیاتل" را در عنوان قرار می دهم.

کلمه متوقف "در" از نظر سئو سایت تفاوتی نخواهد داشت.

چیزی تکان دهنده ، باورنکردنی یا شگفت انگیز بسازید!

برای من باورنکردنی است که چگونه افزودن یا تغییر یک کلمه در یک عنوان می تواند آن را روی سر خود قرار دهد.

شما از یک عناوین خسته کننده و بهینه سازی شده برای سئو به کلیک فوری فوری تبدیل می شوید.

یک گزینه افزودن کلماتی مانند "تکان دهنده" ، "باور نکردنی" یا "شگفت انگیز" به عنوان است.

اما در اینجا مالش وجود دارد:

آنچه شما در مقاله فاش می کنید باید واقعاً تکان دهنده ، باورنکردنی یا شگفت انگیز باشد.

این کلمات را همیشه در وب سایت BuzzFeed مشاهده می کنید.

از این ترفند کلیک گیرنده سواستفاده نکنید. فقط درصورتی که بتوانید از ادعاهای خود پشتیبان تهیه کنید ، از آن استفاده کنید.

من خودم بعضاً از آن استفاده کردم ، مثلاً برای مقاله ام درباره نحوه نوشتن مقالات بهتر.

آمار و اخبار مربوطه اغلب می توانند به مقاله هایی با این نوع تیتر clickbait تبدیل شوند.

اعداد دیوانه-بالا را اضافه کنید!

وقتی می توانید تعداد زیادی را بیرون بیاورید همه تحت تأثیر قرار می گیرند.

این می تواند مربوط به پول ، درصد یا هر چیز دیگری باشد.

من در مقاله خود در مورد هزینه تبلیغات YouTube تعداد زیادی تعامل داشتم.

در واقع ، من در واقع از دو شکل کلیک گیرنده در این عنوان استفاده کردم.

اول ، من آن تعداد عظیم - 144،000 دلار را بیرون زدم. دوم ، من ثابت کردم که می توانم شفاف باشم.

اگر مایل نیستید که به طور برهنه با مخاطبان خود صادق باشید - البته از نظر استعاره - برای ساختن موارد زیر تلاش خواهید کرد.

افراد می خواهند با افرادی درگیر شوند که بد نیست جزئیات را به اشتراک بگذارند

آیا تمام زندگی من یک کتاب باز است؟ هک شماره اما من حاضرم بعضی چیزها را آنجا بگذارم.

ادعاهای بحث برانگیز را مطرح کنید!

جنجال همیشه برای تجارت خوب نیست.

با این حال ، گاهی اوقات می تواند توجه شما را بیشتر جلب کند.

شما نمی خواهید بحث را شروع کنید فقط به خاطر بحث برانگیز بودن. این احمقانه است

با این حال ، اگر عقیده ای مغایر با وضع موجود دارید ، ادامه دهید و آن را به اشتراک بگذارید.

من همین کار را اخیراً در پادکستی که به طور مشترک میزبان آن هستم انجام دادم.

این ادعای بسیار بحث برانگیزی است ، درست است؟

در طول پادکست ، من و اریک از ادعای خود پشتیبانی می کنیم. ما توضیح می دهیم که چرا احساس می کنیم بازاریاب ها در ادعاهای خود غالباً اغراق می کنند.

مطمئناً ، ما از یک جمله التهابی استفاده کرده ایم ، اما این کلیک گیرنده است.

همچنین سئو خوبی است.

اگر عنوان را گوگل کنید ، پادکست ما در موقعیت شماره دو قرار دارد.

این از حدود 500000 نتیجه است.

واضح است که شما می توانید از عناوین کلیک گیرنده استفاده کنید بدون اینکه رتبه بندی جستجوی خود را کاهش دهید.

لیستی از ترفندهای ساده را جمع کنید!

ما می دانیم که لیستول ها واقعا خوب کار می کنند - نه فقط برای کلیک گیرنده بلکه برای سئو نیز.

یکی از راه های جاز کردن آنها استفاده از صفت برای توصیف نکات ، ترفندها یا مواردی است که می خواهید لیست کنید.

  • 5 ترفند ساده برای
  • 10 راه دیوانه برای ...
  • 8 استراتژی بی احتیاط برای
  • 31 رفع جادوی برای

شما متوجه موضوع می شوید. یک صفت جذاب به عنوان فهرست اضافه کنید تا کلیک شما بیشتر شود.

چندی پیش ، من مقاله ای نوشتم که دو پیشنهاد در این پست را ترکیب کرده بود: صفت اضافه شده به فهرست و عدد دیوانه-زیاد.

دو نسخه از این عنوان را مقایسه کنید:

  • 7 راهکار اثبات شده برای افزایش بازدید وبلاگ 206٪
  • 7 راهکار برای افزایش بازدید وبلاگ شما
  • به نظر شما کدام یک جذابیت بیشتری دارد؟ اولی ، درسته؟

به این دلیل که من با یک صفت جذاب شروع کردم. "استراتژی های اثبات شده" بهتر به نظر می رسد زیرا نشان می دهد من شواهدی بر ادعای خود دارم.

من از این ادعا پشت سر گذاشتم.

نه ، من فقط به شما نمی آموزم که چگونه میزان بازدید وبلاگ خود را افزایش دهید. من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه این کار را با 206٪ عظیم انجام دهید.

دوباره از تبلیغات مدرسه قدیمی بازدید کنید!

اگر فکر می کنید استراتژی جدیدی که به دلیل اینترنت ایجاد شده است "clickbait" باشد ، اشتباه می کنید. این برای همیشه وجود داشته است

در گذشته ، از عناوین سبک کلیک گیرندهاستفاده می شد تا مردم بتوانند صفحه خود را در یک مجله ورق بزنند یا کالایی را که در روزنامه تبلیغ می شود ، خریداری کنند.

این تبلیغ را از اوایل قرن 20 در نظر بگیرید.

آشنا بنظر میاد؟

باید. از قالب مشابه عنوان در هزاران پست وبلاگ برای فروش طرح های سریع ثروتمند شدن استفاده شده است.

مطالعه تبلیغات قدیمی می تواند به شما کمک کند تا عناوین جدید کلیک برای مشتریان امروز را تنظیم کنید.

با تیزرها عنوان های کوتاه را تقویت کنید

همه ما عناوین کلیک بایت را دیده ایم که در این مقاله برخی افشاگری ها را فرا می خواند.

این مقاله را از ViralSlot در نظر بگیرید:

برای یک عنوان بهینه سازی شده برای SEO خیلی طولانی است ، اما شما تصویر را می گیرید.

این به سه دلیل کلیک گیرنده در نظر گرفته می شود:

  • استفاده از صفتهایی مانند "واقعی" و "شرم آور"
  • قالب لیستول
  • تیزر "شماره 13"
  • چرا مثال سوم مهم است؟

زیرا مردم را به خواندن مطالب بیشتر تشویق می کند. آنها می دانند چیزی خوب در شماره 13 انتظار می کشد ، بنابراین حداقل تا آن مرحله می خوانند.

و تا زمانی که آنها تمام آن زمان را سرمایه گذاری کرده اند ، ممکن است آن را نیز به پایان برسانند.

این یک استراتژی مبتکرانه است ، اما فقط در صورتی که شماره 13 واقعاً "خنده دار" باشد.

اگر در حال نوشتن یک عنوان کوتاه و بهینه شده در جستجوگرها هستید ، می توانید آن را به کلیک گیرنده تبدیل کنید. در اینجا چند نمونه از بالای سر من وجود دارد:

  • 20 راه برای افزایش ترافیک 206٪ (نمی توانید شماره 18 را از دست بدهید)
  • 32 ترفند برای تولید سرب بهتر (ابتدا شماره 30 را امتحان کنید)
  • 7 استراتژی ساده برای تعامل بهتر اجتماعی (شماره 7 نمی تواند از دست بدهد)

شما متوجه موضوع می شوید. این مانند یک پیش پرده فیلم است - آنچه مخاطب باید با تماشای آن (یا در این حالت کلیک کردن) به دست بیاورد ، اذیت کنید.

شروع کنید (یا پایان) با "همین دلیل است"

مردم سخت گیر هستند که حتی در کوچکترین چیزها به دنبال معنی می گردند.

آنها نمی خواهند فقط بدانند که اتفاقی افتاده است. آنها می خواهند بدانند چرا.

افزودن "به همین دلیل" در جایی از عناوین بهینه سازی شده برای جستجوگرها می تواند آن را به کلیک بات موثر تبدیل کند.

شما دو گزینه برای این استراتژی دارید.

اولین کار این است که با عبارت "This is Why" شروع شود.

خوب به نظر می رسد ، درست است؟

این یک سوال اصلی را به کار می اندازد تا بتواند مردم را کلیک کند ، اما یک کلمه کلیدی معروف را در خود جای داده است.

با این حال ، بهترین شیوه های مدرن سئو شامل انتقال مهمترین کلمات در عنوان به ابتدا است. تمام آنچه که ما نیاز داریم تنظیم مجدد فانتزی است.

تفاوت را ببین؟

ما "به همین دلیل نمی توانید ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید" به "شما نمی توانید ترافیک وبلاگ خود را رشد دهید" (به همین دلیل) تغییر داده ایم.

مورد دوم ممکن است جذاب تر هم باشد زیرا این یک گزاره اعلامی است.

اگر این مقاله را بنویسم ، فرض می کنم مخاطبان هدف من با خوانندگان کم وبلاگ دست و پنجه نرم می کنند.

بعلاوه ، من مخاطبانم را در عنوان عنوان می کنم. این یک روش جذاب برای جلب نظر مردم است.

در عنوان مطلب از "باعث می شود" استفاده کنید!

در ژوئن 2017 ، Digg برخی از معروف ترین عبارات مورد استفاده در عناوین clickbait را تجزیه و تحلیل کرد. ("این چرا است" دوم شد.)

همچنین برخی از نمونه های برجسته شده در وب سایت Digg را برجسته کرد.

Digg عناوین اصلی را با توجه به تعامل فیس بوک اندازه گیری کرد. عبارت برنده "Will You Make" بود.

این یک ساخت عالی برای یک عنوان بهینه سازی شده برای SEO است زیرا به شما اجازه می دهد مهمترین کلمه کلیدی خود را در ابتدای عنوان قرار دهید:

  • این ترفندهای X SEO 300٪ درآمد بیشتری به شما می دهد
  • X هک رسانه های اجتماعی را که باعث مشهور شدن شما در آن می شود ، ببینید
  • سرویس جستجوی پولی جدید ما شما را با آرامش آه می کشد
  • یک شخص مشهور مورد اعتماد را برانگیخته کنید
  • نه ، شما نباید وب سایت خود را به یک پارچه پوشیده تبدیل کنید. این فکر را از ذهن خود دور کنید.

با این حال ، شما می توانید از یک نام شناخته شده در صنعت خود برای ترکیب کلیک گیرنده و سئو در عنوان خود استفاده کنید.

این عنوان اخیر Market Watch را در نظر بگیرید:

مسلما ست گودین یکی از معتمدترین متخصصان در زمینه بازاریابی ، کارآفرینی ، رهبری و بهره وری است.

در این حالت ، وب سایت در حین مصاحبه ویدیویی از ست گودین ارسال کرده است ، اما شما مجبور نیستید از این روش استفاده کنید.

از این گذشته ، همه ما نمی توانیم با یک فرد مشهور گپ بزنیم.

به عنوان مثال می توانید از نقل قول های آخرین کتاب موضوع خود یا پست های اخیر وبلاگ استفاده کنید.

نشان دهید که گفته های آن شخص از گفته هایی که در مقاله خود ارائه می دهید حمایت می کند.

متناوباً ، مانند AboveTheLaw.com که اخیراً با برانگیختن بیتلز انجام داده است ، به خارج از صنعت خود نگاه کنید:

نبوغ ، درسته؟ بیتلز وکیل نبود ، اما نویسنده کوردل پروین موفق شد میراث آنها را به موضوع مقاله گره بزند.

من مقالات زیادی را در این زمینه خوانده ام. اگر به اندازه کافی خلاق باشید ، می توانید آنها را بنویسید.

گیر افتاده؟ دو عنوان بنویسید!

وقتی نمی توانید یک عنوان بهینه سازی شده توسط سئو را به کلیک گیرنده تبدیل کنید ، گزینه دیگری دارید.

آنچه ممکن است متوجه نشوید این است که می توانید دو عنوان را در یک مقاله یا صفحه واحد قرار دهید:

  1. عنوان عنوان: این عنوانی است که در برچسب های <title> </title> در یک صفحه وب قرار دارد. وقتی کسی روی آن کلیک می کند در موتورهای جستجو و در نوار مرورگر نشان داده می شود.
  2. H1: برچسب H1 در برچسب <h1> قرار دارد و اگر تصمیم بگیرید آن را در بالای مقاله خود نشان دهید.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، به راحتی می توانید عنوان و برچسب H1 خود را با استفاده از Yoast متمایز کنید. این یک افزونه است که به شما امکان کنترل بیشتر SEO را می دهد.

پس از نصب افزونه Yoast (رایگان یا پولی) ، در نصب وردپرس خود گزینه های اضافی زیادی از جمله عنوان SEO و یک URL URL پیدا می کنید.

همچنین می توانید یک توضیح متای سفارشی و یک کلمه کلیدی تمرکز اضافه کنید.

چرا این کمک می کند؟

بگذارید بگوییم شما دو عنوان برای مقاله خود دارید. یکی برای سئو بهینه سازی شده است و دیگری برای کلیک گیرنده است.

شما می توانید از عنوان SEO در قسمت عنوان در صفحه ارسال وردپرس خود استفاده کنید. سپس ، شما می توانید عنوان کلیک گیرنده را در قسمت Yoast به فیلدی اضافه کنید.

به این ترتیب ، موتورهای جستجو عنوان بهینه شده در جستجوگرها را که در برچسب های H1 تعبیه شده است مشاهده خواهند کرد ، اما جستجوگران هنگام استفاده از موتورهای جستجو ، عنوان کلیک را مشاهده می کنند.

برد-برد ، درسته؟

اگر در حال نوشتن HTML ساده هستید ، می توانید این دو برچسب را نیز تغییر دهید. فقط متن را بین برچسب <title> و <h1> تغییر دهید.

«نتیجه گیری»

مردم همیشه به دنبال راه هایی برای دیدن چیزهای سیاه و سفید هستند.

در مورد من ، من فکر نمی کنم مشکلی در بازاریابی ترکیبی وجود داشته باشد.

شما دو مورد را پیدا می کنید که کار می کنند ، مانند عنوان های بهینه سازی شده برای جستجوگرها و عناوین کلیک. سپس آنها را با هم مخلوط می کنید تا ببینید به چه نتیجه ای می رسید.

با قصد کاربر شروع کنید. هنگام نوشتن یک صفحه یا پست ، به این فکر کنید که جستجوگران واقعاً چه چیزی می خواهند یاد بگیرند.

وقتی این را دانستید ، راهی برای یافتن کلمه کلیدی در عنوان پیدا کنید. اگر در آغاز باشد ، حتی بهتر است.

مقداری پیتزا به خط های اصلی خود اضافه کنید. کلماتی مانند تکان دهنده ، باورنکردنی و شگفت انگیز به خوبی کار می کنند ، اما خلاقیت خود را آزاد کنید.

با افزودن تعدادی عدد عجیب ، عنوان SEO خسته کننده را به کلیک گیرنده تبدیل کنید. اگر داده ها را برای تهیه نسخه پشتیبان از آنها دارید ، می توانید آنها را به رخ بکشید.

اگر می خواهید قابلمه را هم بزنید ادعاهای بحث برانگیزی را مطرح کنید. متناوباً ، صفتهای گیرنده را در عناوین خود به اسم اضافه کنید تا به آنها علاقه بیشتری نشان دهد.

همچنین می توانید با مرور مجدد عناوین قدیمی ، یا افزودن تیزرهای تبلیغاتی به عناوین کوتاه ، از گذشته یاد بگیرید.

البته ، افتادن در حالت آماده به کار قدیمی یک روش عالی برای ساخت یک عنوان کامل است. تیتر خود را با "This Is Why" شروع یا پایان دهید یا عبارت "Will Make You" را در تیتر خود قرار دهید.

اگر همه موارد دیگر ناموفق بود ، یک مشهور را در تیتر اصلی خود قرار دهید. در مورد نظرات او درباره یک موضوع صحبت کنید ، اما آنها را با ایده های خود مرتبط کنید.

سرانجام ، اگر هنوز گیر کرده اید ، از برچسب های H1 و عنوان برای ساخت دو عنوان استفاده کنید. شما بهترین های هر دو جهان را بدست می آورید.

روش مورد علاقه شما برای ایجاد عنوانی که هم مردم را خوشحال کند و هم موتورهای جستجو چیست؟