محتوای تکراری

Tuesday، ۱۱ Aazar ۱۳۹۹

محتوای تکراری چیست؟

محتوای تکراری سئو به این معنی است که متن از یک صفحه وب دیگر کپی ، تنظیم مجدد و به عنوان متن شما از وب سایت دیگری منتقل می شود.

به زبان ساده ، محتوای تکراری محتوایی در نظر گرفته می شود که در اینترنت در بیش از یک مکان دیده شود. طبق تعریف گوگل از محتوای تکراری ، این محتوای معمولاً قصد سو mal ندارد.

چگونه مسائل محتوای تکراری رخ می دهد؟

محتوای تکراری عمدتا به دلیل مشکلات فنی ناشی از خطایی است که هنگام راه اندازی وب سایت یا صفحه وب ایجاد شده است. متأسفانه ، این تصادفات کوچک می تواند رتبه شما را پایین بیاورد.

علاوه بر خطای انسانی ، برخی از مطالب در اصل از یک وب سایت خاص است که توسط دیگری تقلید و مورد استفاده مجدد قرار می گیرد. در صورت اثبات وجود خسارت سوicious ، این عمل می تواند منجر به مجازات شود. در زیر دو دسته (با برخی سناریوهای خاص) وجود دارد که منجر به تکرار محتوای شده اند.

محتوای تکراری ناشی از مشکلات فنی

وب سرورهای ضعیف پیکربندی شده که منجر به دامنه های متعارف متفاوتی می شوند: به عنوان مثال ، شما فقط یک زیر دامنه www دارید و با این وجود صفحه وب شما در وب سروری که www نیست قابل مشاهده است.

مشکلات ناشی از ساختار URL: URL ها باید دقیقاً وارد شوند زیرا حساس به حروف کوچک هستند. این بدان معنی است که اگر غلط املایی وجود داشته باشد اگر URL دیگری با حروف کوچک داشته باشد ، URL متفاوتی محسوب می شود. خطا در ارسال اسلش یا اسلش ، همانطور که گفته می شود ، نیز می تواند یک مشکل باشد.

دسترسی از طریق صفحات مختلف فهرست در دسترس است: ممکن است شما آن را نشناخته باشید ، اما با داشتن یک وب سرور پیکربندی اشتباه ، صفحه اصلی شما از طریق نسخه های مختلف فهرست قابل دسترسی است.

طبقه بندی: در سیستم های مدیریت محتوا ، نشریات گاهی اوقات در بیش از یک دسته ارائه می شوند. اگر نتوانید از موارد اولیه استفاده کنید ، همه موارد تکراری در نظر گرفته می شوند.

صفحات فقط تصویر: برخی از وب سایت ها یک صفحه وب برای تصاویر موجود در پست تنظیم می کنند. از آنجا که این صفحه فقط شامل یک تصویر است ، سایر موارد مشابه آن صفحه دارای همان تصویر هستند. این منجر به محتوای تکراری می شود.

نظرات طولانی: وقتی نظرات زیادی در یک پست وجود دارد ، این امر می تواند منجر به ایجاد صفحات مختلف شود. این صفحات همان مقاله را نشان می دهند ، اما در نظرات موجود در پایین صفحه متفاوت خواهد بود.

مناطق مختلف را با زبان یکسان هدف قرار دهید: به عنوان مثال ، شما محتوایی دارید که برای کاربران در ایالات متحده و سایر مخاطبان انگلیس و استرالیا در نظر گرفته شده است. محتوا یکسان است اما مکان متفاوت است.

محتوای تکراری ناشی از محتوای کپی شده

صفحات Landing: برای جستجوی پولی به صفحات ویژه Landing نیاز است. بیشتر اوقات صفحات فرود بسیار شبیه به مقاله های اصلی هستند. بعضی اوقات فقط برخی کلمات را برای درج کلمات کلیدی خاص تغییر می دهند.

وب سایت های دیگری که از محتوای شما استفاده می کنند: متأسفانه به محض کلیک بر روی "انتشار" ، وب سایت های دیگر ممکن است از اطلاعاتی که با جهان به اشتراک گذاشته اید استفاده کنند. مبارزه واقعی زمانی است که رتبه وب سایت شما از این وب سایت ها پایین باشد. از آنجا که آنها دارای قدرت بالاتری در دامنه هستند ، منبع معتبرتری در نظر گرفته می شوند و بنابراین نویسنده اصلی مقاله محسوب می شوند.

استفاده از مطالب در وب سایت دیگری: در طرف دیگر طیف ، کپی کردن محتوا نه تنها مشکلی در رتبه بندی ایجاد می کند ، بلکه می تواند بین صاحبان وب سایت نیز گوه ای ایجاد کند.

برای اینکه واضح باشد ، محتوای ترجمه شده ، جایی که محتوای خود را در آن قرار می دهید تا به زبان های مختلف در دسترس باشد تا کشورهای مختلف را در خود جای دهد ، محتوای تکراری نیست. با این حال ، اگر وب سایت ها توسط نوعی نرم افزار یا ابزار به اشتباه ترجمه شده باشند ، Google یا سایر موتورهای جستجو ممکن است با محتوا به عنوان نسخه های تکراری ناخواسته رفتار کنند.

نمونه دیگری از محتوای تکراری قرار دادن همان محتوای نسخه وب در تلفن همراه شما است. گوگل مجموعه متفاوتی از ربات های جستجو برای سایت های موبایل را در اختیار دارد ، بنابراین در این حالت تاثیری در رتبه بندی SEO شما نخواهد داشت.

اگر اتفاقی افتاد که با وب سایتی نامناسب روبرو شدید و می خواهید نسخه بومی برنامه داشته باشد ، می توانید برای ایجاد برنامه خود به GoNative مراجعه کنید.

چک کردن مطالب تکراری

برای جلوگیری از هرگونه نفرین سئو در ارتباط با محتوای تکراری ، بهتر است موارد احتیاطی را در وب سایت خود و همه وب سایت ها رعایت کنید. بسیاری از بررسی های محتوای تکراری وجود دارد که می تواند به شما در انجام کار کمک کند:

Copyscape - ابزاری پولی است که می تواند به شما کمک کند قسمتهایی از محتوای شما شبیه به مقالات وبلاگ باشد که از قبل در اینترنت موجود است. سریع و کارآمد است. با برجسته سازی مطالب تکراری و به شما نمای کلی از نحوه اندازه گیری مطالب ، به سرعت هرگونه محتوای تکراری را شناسایی می کند

Grammarly - یک دستیار نوشتن رایگان است که به راحتی استفاده نادرست از دستور زبان ، علائم نگارشی ، هجی یا انتخاب کلمه را تشخیص می دهد.

حساب حق بیمه پیشنهادهایی را برای بهبود سبک نوشتاری ارائه می دهد و دارای ویژگی است که دزدی ادبی را از میلیاردها صفحه وب تشخیص می دهد.

Siteliner - به شما امکان می دهد ماهانه محتوای تکراری را در وب سایت خود بررسی کنید.

اگر به شناسایی پیوندها و صفحات خراب که از نظر رتبه بندی خوب عمل می کنند ، مزایای Siteliner اضافه شود.

چه مقدار محتوای تکراری قابل قبول است؟

این یک مورد سخت برای شکستن است زیرا الگوریتم موتور جستجوی پیشرو گوگل همچنان تغییر می کند. به گفته مت کاتس از گوگل ، حدود 25 تا 35 درصد از محتوای وب محتوای تکراری در نظر گرفته می شود. و این * نشانه را در طبل دریافت کنید ، لطفاً * Google وب سایت های دارای محتوای تکراری را جریمه نمی کند.

با این حال ، اگر کل سایت شما شامل محتوای بازنشر شده بدون ارزش اضافی باشد ، Google به شما اجازه نمی دهد از سایر وب سایت ها بالاتر بروید. هیچ درصدی دقیق وجود ندارد که گوگل برای محتوای تکراری آن را مجاز بداند ، اما به عنوان یک اصل کلی:

اگر حاوی محتوایی است که در وب سایت های معتبر و معتبر موجود است ، نباید انتظار داشته باشید که رتبه خوبی در Google داشته باشد. بعلاوه ، اگر فقط به طور خودکار محتوا تولید می کنید و برای افزودن ارزش به آن صفر تلاش می کنید ، به هیچ وجه انتظار کسب رتبه را نداشته باشید.

اگر می خواهید به اوج برسید ، آنچه را که باید در آن قرار دهید وجود دارد یک نسخه اصلی متنی یا محتوایی است که ارزش قابل توجهی دارد.

اثرات محتوای تکراری

برای موتورهای جستجو:

مطالب را در موتورهای جستجو کپی کنید زیرا آنها قادر به شناسایی نسخه هایی که باید از لیست آنها حذف شوند نیستند. همچنین در مورد چگونگی مرتبط شدن معیارهای جستجوگرها فقط در یک صفحه یا ضبط همه موارد در چندین نسخه ، مشکلی ایجاد می کند.

سرانجام ، برای موتورهای جستجو سخت است که مشخص کنند کدام نسخه از وب سایت شما در نتایج جستجو نشان داده می شود.

برای دارندگان وب:

مطابق با همه اینها ، محتوای تکراری می تواند به رتبه بندی وب سایت شما آسیب برساند و بازدید کمتری به صفحه وب واقعی شما تجربه کند. تلفات ترافیکی از دو چیز ناشی می شود.

اول ، موتورهای جستجو همه نسخه هایی را که محتوای مشابه دارند نمایش نمی دهند. در عوض ، نسخه ای را انتخاب می کند که به نظر می رسد محتوای بهتری دارد. از این نظر ، ترافیک باعث کاهش دید همه موارد تکراری می شود. بعد ، ارزش سهام پیوند نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

حتی سایر وب سایت ها باید انتخاب کنند که بهترین لینک برای کار با کدام یک است. در نتیجه ، پیوندها به جای اینکه همه آنها را به یک صفحه وب هدایت کنند ، بین همه نسخه های کپی شده توزیع می شوند.

نحوه اصلاح محتوای تکراری

قوام را تمرین کنید

با توجه به لیست علل محتوای تکراری ، اکثر آنها به دلیل عدم تطابق URL ها یا پیوندها هستند. ساختار پیوند خود را استاندارد کنید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. همچنین ، از برچسب های متعارف استفاده کنید. با بررسی حساب Google Webmasters و تنظیم تنظیمات برگزیده ، آسان است که URL مورد نظر خود را برنامه ریزی کنید.

URL های خود را بصورت عادی تنظیم کنید

CMS به شما امکان می دهد محتوای وبلاگ خود را از طریق دسته ها و برچسب ها تنظیم کنید. هنگامی که کاربران با استفاده از برچسب ها و دسته ها جستجو می کنند ، نتایج معمولاً یکسان هستند. به همین دلیل ، ربات ها ممکن است آنها را تکراری بدانند. سه روش برای اجرای برچسب های متعارف وجود دارد:

نسخه دلخواه خود را ، خواه www یا غیر www تنظیم کنید. با این حال ، همانطور که قبلا ذکر شد ، این فقط یک خیابان خاص را نشان می دهد.

پیوند متعارف را به صورت دستی برای صفحات خود اختصاص دهید. منبع اصلی خود را شناسایی کنید. این صفحه ای است که می خواهید در دسترس همه خوانندگان قرار گیرد.

برای کاهش تأثیر مشکلات محتوای تکراری ، هدایت 301 را پیاده سازی کنید. از طریق هدایت 301 ، کاربر از یک URL غیر ترجیحی به یک URL دلخواه هدایت می شود. وقتی ربات موتور با تغییر مسیر 301 روبرو می شود ، منبع اصلی را از طریق صفحه محتوای تکراری جستجو می کند. در این حالت ، همه URL های غیر ترجیحی به پیوندهای URL موردنظر تبدیل می شوند.

از noindex استفاده کنید

برای جلوگیری از تشکیل شاخص هایی از صفحه های شما که دارای محتوای تکراری هستند ، از متا برچسب noindex استفاده کنید.

از hreflang استفاده کنید

پیش از این ذکر شده بود که محتوای ترجمه شده محتوای تکراری محسوب نمی شود. با این حال ، ممکن است مواردی از اینگونه شدن وجود داشته باشد. برای جلوگیری از آن ، برچسب hreflang را اضافه کنید تا موتورها در یافتن نسخه محتوای صحیح تسهیل شوند.

چگونه می توان از وقوع محتوای تکراری جلوگیری کرد

روش های ذکر شده در بالا برای رفع مشکلات محتوای تکراری نیز می تواند برای جلوگیری از وقوع محتوای تکراری انجام شود. بعلاوه ، می توان با توجه به علت محتوای تکراری ، نکات زیر را برای افزودن اقدامات پیشگیرانه بیشتر در نظر گرفت.

نکاتی برای جلوگیری از تکرار مطالب در نتیجه محتوای کپی شده

صفحات Landing: با استفاده از ویژگی noindex meta robots ، موتورهای جستجو را از نمایه سازی خودکار صفحات فرود خود متوقف کنید. صفحات فرود را در نقشه سایت XML خود قرار ندهید.

وب سایت های دیگری که از محتوای شما استفاده می کنند: اطمینان حاصل کنید که از طریق استفاده از یک URL متعارف که به صفحه شما منجر می شود اعتبار مناسبی به شما اعطا شده است. در غیر این صورت ، برای اجرای قانون حق نسخه برداری هزاره دیجیتال از طرف Google اقدام قانونی یا درخواست کنید.

استفاده از محتوای وب سایت دیگری: برای جلوگیری از اتهامات قانونی ، اعتبار را در موعد مقرر اعتبار دهید.

نکاتی برای جلوگیری از تکرار مطالب در نتیجه محتوای کپی شده

سرورهای وب با پیکربندی نامناسبی که منجر به دامنه های مختلف متعارف می شود: از هدایت های 301 استفاده کنید و یک روش دلخواه برای نمایش محتوای خود را انتخاب کنید.

دسترسی از طریق صفحات مختلف فهرست موجود است: قبل از اجرای 301 تغییر مسیر ، انجام دهید