راهنمای قطعی بازاریابی ایمیلی

Saturday، ۲۶ Mehr ۱۳۹۹

این راهنمای نهایی برای بازاریابی از طریق ایمیل است.

بنابراین اگر می خواهید:

لیست ایمیل خود را ایجاد کنید

نرخ های باز خود را بهبود ببخشید

خبرنامه های شگفت انگیز بنویسید

مشترکان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید

سپس این راهنمای جدید را دوست خواهید داشت.

بیایید شروع کنیم.

ایمیل مارکتینگ: راهنمای قطعی

فهرست

فصل 1: مبانی بازاریابی از طریق ایمیل

فصل 2: چگونه لیست ایمیل خود را ایجاد کنیم

فصل 3: الگوهای کمپین ایمیل

فصل 4: نحوه دریافت نرخ های فوق العاده بالا باز

فصل 5: چگونه قابلیت تحویل ایمیل را بهبود بخشیم

فصل 6: نرم افزار ایمیل مارکتینگ

فصل 7: اتوماسیون بازاریابی 101

فصل پاداشBonus Chapter :

استراتژی های پیشرفته بازاریابی از طریق ایمیل

فصل 1: مبانی بازاریابی از طریق ایمیل

در این فصل قصد داریم اصول بازاریابی از طریق ایمیل را بررسی کنیم.

(از جمله اینکه چیست ، چرا کار می کند و چرا هنوز هم مهم است)

من همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید از ایمیل مارکتینگ برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی از طریق ایمیل ، شیوه بازاریابی دیجیتال برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان با ایمیل است. پیام های رایج بازاریابی مبتنی بر ایمیل شامل خبرنامه های ایمیل ، کمپین های تبلیغاتی و اعلامیه های رویدادها است. بازاریابی از طریق ایمیل معمولاً از سایر کانالهای بازاریابی (مانند رسانه های اجتماعی) به میزان قابل توجهی ROI است.

نکته شماره 1 که بازاریابی از طریق ایمیل را از سئو و رسانه های اجتماعی م moreثرتر می کند این است که شما خط مستقیم مخاطبان خود را دارید.

اما با سیستم عامل های جدید مانند Tik Tok و LinkedIn Live که در حال افزایش است ، آیا ایمیل مدرسه قدیمی هنوز کار می کند؟

بیایید بفهمیم ...

آیا بازاریابی از طریق ایمیل هنوز کار می کند؟

من قصد ندارم شما را با یک میلیون آمار خسته کنم.

درعوض ، من به سرعت به شما نشان خواهم داد که چرا بازاریابی از طریق ایمیل هنوز عالی است.

ارزش مشترک مشترک ایمیل 37.66 دلار ( DMA ) است.

ROI بازاریابی از طریق ایمیل 38: 1 ( تورنمنت ) است.

این ROI فوق العاده بالا احتمالاً به همین دلیل است که 86٪ از بازاریابان ایمیل را "مهم" یا "بسیار مهم" ( DMA ) می دانند .

چرا بازاریابی از طریق ایمیل هنوز کار می کند

چرا ایمیل هنوز خیلی خوب کار می کند؟

شماره 1: با ایمیل ، توزیع مالک شماست

این یک مورد بزرگ است.

وقتی مشترک جدیدی در لیست شما ثبت نام می کند ، یک خط مستقیم به صندوق ورودی آن شخص دارید.

به سادگی در مورد فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام… یا هر پلت فرم رسانه های اجتماعی دیگر صدق نمی کند.

در حقیقت ، یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که تعامل ارگانیک فیس بوک به کمتر از 1٪ کاهش یافته است ( RivalQ ).

این عدد را با نرخ تعاملاتی که از طریق ایمیل دریافت می کنید مقایسه کنید.

متوسط ​​نرخ باز کردن خبرنامه 20.81… 20x بیشتر از تعامل پست فیس بوک ( MailChimp ) است.

شماره 2: افراد مایلند پیام های بازاریابی را از طریق ایمیل دریافت کنند

مردم برای دیدن تبلیغات به شبکه های اجتماعی نمی روند.

در حقیقت ، 45٪ از مصرف کنندگان آزار دهنده بودن تبلیغات در شبکه های اجتماعی ( AdWeek ) را گزارش می دهند.

از طرف دیگر ، مردم از پیام های بازاریابی در صندوق ورودی خود بیزار هستند. در واقع ، آنها از آنها انتظار دارند.

به عنوان مثال ، یک مطالعه نشان داد که 86٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند پیام های بازاریابی مبتنی بر ایمیل را نسبت به تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات نمایشی ( HubSpot ) دریافت کنند.

شماره 3: پست الکترونیکی واقعاً خوب تبدیل می شود

مطمئناً ، دسترسی الکترونیکی بهتری نسبت به ارتباطات اجتماعی دارد. اما آیا این به فروش بیشتر ترجمه می شود؟

آره!

در حقیقت ، وقتی نوبت به تبدیل مرورگرها به خریدار می رسد ، هیچ چیز بر ایمیل غلبه نمی کند.

ایمیل 40 برابر بیشتر از Facebook و Twitter ( McKinsey ) منجر به مشتری می شود .

یک سوم افرادی که در خبرنامه یک خرده فروش مشترک می شوند ، در آخر خرید می کنند ( eMarketer ).

این آمار خوب و همه است. اما احتمالاً تعجب می کنید:

"چگونه می توانم با بازاریابی از طریق ایمیل شروع کنم؟".

خوب ، این همان چیزی است که فصل بعدی ما در مورد آن است ...

چگونه می توان با ایمیل مارکتینگ شروع کرد

در سطح بالا ، در اینجا آنچه برای شروع کار با ایمیل مارکتینگ نیاز دارید ، آورده شده است.

یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل بسازید : بفهمید ایمیل چگونه در بقیه بازاریابی آنلاین شما جای می گیرد.

برای نرم افزار ایمیل مارکتینگ ثبت نام کنید: به این ترتیب ایمیل به لیست خود ارسال می کنید.

لیست ایمیل خود را بسازید: با کتاب الکترونیکی ، گزارش ، آهن ربا و وبینار مشترکان بیشتری دریافت کنید.

ایجاد پاسخگوی خودکار: پاسخ خودکار را تنظیم کنید که به طور خودکار برای مشترکین جدید محتوای مفیدی ارسال کند.

پیگیری و بهبود: بازاریابی ایمیل خود را بر اساس نرخ باز ، نرخ کلیک ، تبدیل ، لغو اشتراک و بازخورد مشترکان بهبود بخشید.

فصل 2: چگونه لیست ایمیل خود را ایجاد کنیم

اولین قدم در هر کمپین بازاریابی از طریق ایمیل ساخت لیست ایمیل شماست.

در این فصل قصد دارم به شما نشان دهم که دقیقاً چگونه می توانید لیست ایمیل خود را با استفاده از استراتژیهایی که هم اکنون کار می کنند ایجاد کنید.

در حقیقت:

اینها همان روشهای دقیق ساخت لیست هستند که من برای رشد لیست ایمیل خود به 144،648 کل مشترک استفاده کردم.

بیا انجامش بدیم!

صفحه خود را برای تبدیلات بهینه کنید

اگر مانند اکثر مردم هستید ، صفحه About شما یکی از پربازدیدترین صفحات وب سایت شما است.

حتی بهتر:

افرادی که به صفحه مربوط به شما می روند معمولاً شما را دوست دارند.

که به این معنی است که آنها عضویت دارند.

بنابراین من توصیه می کنم حداقل یک فرم ثبت نام ایمیل را در صفحه مربوط به خود قرار دهید.

به عنوان مثال ، دوست من جیمز کلیر (که بیش از 500 هزار مشترک دارد) در پایین صفحه خود فرم درج می کند .

صفحه درباره من در سمت طولانی است ... بنابراین من از دو شکل استفاده می کنم:

صفحات فشار را ایجاد کنید

اگر در تهیه لیست ایمیل خود جدی هستید ، به یک صفحه فشار نیاز دارید .

(به عبارت دیگر: صفحه ای که برای تبدیل بازدید کنندگان به مشترکان ایمیل طراحی شده است).

در اینجا مثالی از سایت من آورده شده است:

همانطور که مشاهده می کنید ، این صفحه گزینه های زیادی به شما نمی دهد. این کاملاً روی پیشنهاد (ثبت نام در خبرنامه من) متمرکز شده است. به همین دلیل است که با 14٪ تبدیل می شود.

اگر می خواهید این را به سطح بعدی برسانید ، می توانید صفحات مختلف فشار را برای مخاطبان مختلف ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، HubSpot دارای 463 صفحه فشار مختلف است. هر یک آهنربای سرب متفاوتی را ارائه می دهد.

صحبت از آهنرباهای سربی است ...

آهنرباهای گیرنده ایجاد کنید

آهن ربا سرب حیات هر کمپین ساخت لیست است.

چرا؟

واقعاً دشوار است که فردی را برای "خبرنامه" یا "دوره 21 روزه ایمیل" ثبت نام کنید. در عوض ، باید چیزی را به مردم پیشنهاد دهید که بلافاصله بتوانند از آن استفاده کنند.

من در مورد صحبت می کنم:

چک لیست ها

کتابهای الکترونیکی

کش رفتن پرونده ها

مطالعات موردی

الگوها

فیلم های

به عبارت دیگر:

هرچه آهنربای سرب شما با ارزش تر باشد ، ثبت نام بیشتری نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

به عنوان مثال ، 100 روز غذای واقعی یک برنامه غذایی کامل را به عنوان آهنربا سرب ارائه می دهد:

صفحه اصلی وبلاگ خود را برای ثبت نام از طریق ایمیل بهینه کنید

اکثر صفحات اصلی وبلاگ چیزی شبیه به این دارند:

لیستی از آخرین پست های وبلاگ آنها.

و سلام ، هیچ مشکلی در خبرمای پست وبلاگ وجود ندارد.

اما اگر می خواهید افراد در لیست ایمیل شما مشترک شوند ، باید پیشنهاد خود را در مرکز و مرکز قرار دهید.

به عبارت دیگر:

برای تبدیل خوانندگان به مشترک ، صفحه اصلی وبلاگ خود را طراحی کنید.

به عنوان مثال ، صفحه اصلی قدیمی من خوراک معمول وبلاگ شما بود.

و به طرز شگفت انگیزی تبدیل شد.

آن زمان بود که فهمیدم بیشتر سایتهای بزرگ (مانند Pinterest ، Twitter و Facebook) از محتوای صفحه اصلی آنها برخوردار نیستند.

در عوض ، صفحه اصلی آنها برای ثبت نام بهینه شده است.

بنابراین تصمیم گرفتم همین کار را امتحان کنم.

نتیجه؟ این صفحه اصلی جدید

صفحه اصلی خوراک وبلاگ قدیمی من با 4.6٪ تغییر کرده است. جدید؟ 9.01٪

95٪ بهتر از صفحه اصلی من.

پنجره های خروج از هدف

من اولین نفری خواهم بود که اعتراف می کنم:

من از پنجره های منفی متنفرم.

در حقیقت ، من آنقدر از آنها متنفرم که قسم خوردم که دیگر از آنها استفاده نمی کنم.

سپس یک روز متوجه چیزی شدم:

همه پنجره های بازشو برابر نیستند.

به عبارت دیگر ، یک تفاوت بزرگ بین پنجره بازشو وجود دارد که در ثانیه ورود به صفحه به شما حمله می کند ...

... و یکی که هنگام ترک چیزی با ارزش را ارائه می دهد.

بنابراین حدود 6 ماه پیش تصمیم گرفتم دوباره پنجره های بازشو را امتحان کنم.

این بار ، من فقط از پنجره های خروج از هدف استفاده می کنم. و من فقط موارد فوق العاده ارزشمندی را ارائه می دهم.

به این ترتیب ، من مردم را با مزخرفاتی که کسی نمی خواهد ، اذیت نمی کنم ، مانند این:

این پنجره ای است که تیم من با آن روبرو شده است:

نه تنها چیز جالبی را ارائه می دهد ، بلکه این پنجره فقط درصورت خروج از سایت به نظر می رسد.

به این ترتیب حواس تان به محتوای صفحه نیست.

بنابراین ، پنجره بازشو جدید چگونه انجام شد؟

قبل از پنجره ، نرخ تبدیل کلی سایت من 3.55٪ بود. پس از پنجره خروج از هدف ، 6.14٪ افزایش یافت (72.9٪ افزایش).

خیلی باحال

از ارتقا محتوا استفاده کنید

ارتقاent محتوا یکی از استراتژی های مورد علاقه من در ایجاد لیست است.

در واقع ، یک ارتقاent محتوا باعث افزایش 755.2٪ در یکی از پست های وبلاگ من شده است.

این روند دقیق است:

ابتدا وارد Google Analytics شوید. و یک پست وبلاگ در سایت خود پیدا کنید که تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشد.

بعد ، بفهمید شخصی که آن مقاله خاص را می خواند چه می خواهد؟

به عنوان مثال ، این راهنما هر ماه 8578 بازدید کننده دارد:

مشکل این است: این 4،623 کلمه است. این خیلی طولانی است که بیشتر مردم نمی توانند یک جلسه بخوانند.

به همین دلیل احتمالاً بسیاری از مردم از من نسخه PDF خواسته اند.

بنابراین من تصمیم گرفتم که یک نسخه PDF از راهنمای من یک نسخه عالی برای ارتقا محتوا ایجاد کند.

در آخر ، ارتقاent محتوای خود را در پست خود قرار دهید.

می توانید آن را در بالای صفحه ارائه دهید:

در پایین صفحه خود:

یا هر دو.

آنچه در آن وجود دارد همین است.

فصل 3: الگوهای کمپین ایمیل

اکنون وقت آن است که به شما نشان دهیم چگونه می توانید ایمیل هایی را باز کرده و کلیک کنید.

به طور خاص ، من قصد دارم چهار الگوی ایمیل اثبات شده را به اشتراک بگذارم.

این الگوها به طور خاص برای کمک به شما در جلب محتوای ایمیل فوق العاده ارزشمندی که مشترکان شما دوست دارند ، طراحی شده اند.

بنابراین اگر آماده شروع به ارسال ایمیل هایی هستید که افراد می خواهند آن را بخوانند ، این فصل برای شما مناسب است.

خبرنامه محتوا

خبرنامه محتوا یک خبرنامه است که 100٪ ارزش خالص را ارائه می دهد.

این مقدار می تواند به صورت چند نکته باشد. یا پیوند به منابع مفید. یا یک داستان شخصی.

نوع دقیق ارزش واقعاً اهمیتی ندارد. تا زمانی که چیزی را بلند نکنید ، خوب هستید.

در واقع ، خبرنامه های با ارزش خالص به قدری نادر هستند که مشترکان شما را به خاطر آنها دوست دارند.

به عنوان مثال ، من این خبرنامه محتوا را مدتی قبل ارسال کردم:

(تعدادی از نکات مربوط به نوشتن متن )

و ده ها نفر برای تشکر از من به ایمیل من پاسخ دادند.

با استفاده از این ، این الگو است:

موضوع جذاب

از یک عنوان استفاده کنید که کسی را در مورد آنچه در پیام شماست کنجکاو کند.

به عنوان مثال ، من از عنوان موضوع "چگونه 45.5٪ ترافیک بیشتر (در 7 روز) کسب کردم" برای یکی از خبرنامه های محتوای خود استفاده کردم. و این ایمیل 32.3٪ نرخ باز داشته است.

افتتاح جسورانه

خبرنامه خود را با مطلبی جذاب تر شروع کنید.

به این ترتیب ، شما خواننده خود را درست در خفاش قلاب می کنید.

من شخصاً دوست دارم همه چیز را با یک داستان کوتاه شروع کنم.

اما همچنین می توانید از یک مقدمه ساده استفاده کنید که پیش نمایش آنچه در آینده رخ می دهد را نشان می دهد.

در هر صورت کار می کند.

مطالب ارزشمند

اکنون زمان تحویل کالا است.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی در اینجا بنویسید ، توصیه می کنم با لیستی از 3-5 نکته مفید که مردم می توانند در آن روز استفاده کنند ، همراه باشید.

در غیر این صورت ، می توانید یک درس مهم به صورت داستان به مشترکان خود بیاموزید.

و یا لینک معاون به محتوای کمک خواهد کرد که خواننده خود را رسیدن به یک نتیجه خاص، مانند این خبرنامه از ها Ramit Sethi .

CTA

نه ، شما در خبرنامه محتوای خود چیزی ارائه نمی دهید.

اما این بدان معنا نیست که شما باید از دعوت به عمل خود صرف نظر کنید.

بنابراین:

اگر ایمیل شما 100٪ ارزش دارد چگونه می توانید از CTA استفاده کنید؟

خوب ، وقتی من داستانی را برای مشترکین ارسال می کنم ، از CTA استفاده می کنم که از مردم می خواهد با نظر خود پاسخ دهند یا نظر بگیرند.

یا فرض کنید شما فقط لیستی از پیوندهای دستور العمل های صبحانه Paleo را ارسال کرده اید.

CTA شما می تواند یکی از دستور العمل های این هفته را امتحان کند.

نوع CTA ای که با آن می روید چندان مهم نیست.

نکته مهم این است که همیشه CTA را در خبرنامه های خود بگنجانید.

به این ترتیب ، هنگامی که کاری را انجام می دهید ، مشترکان شما را غافل نمی کنند.

پیشنهاد بازاریابی

پیشنهاد بازاریابی درست مانند آنچه که به نظر می رسد:

این یک ایمیل است که مشترکان شما را وادار به خرید می کند.

(معمولاً به صورت فروش با زمان محدود).

این الگوی قابل پیگیری است:

مستقیم موضوع

نیازی به فوق العاده خلاقیت نیست.

در عوض ، فقط به مردم در مورد پیشنهاد شما اطلاع دهید.

در اینجا مثالی از Red Dress Boutique آورده شده است.

پیشنهاد

ایمیل خود را با یک یا دو خط که پیشنهاد شما را توصیف می کند شروع کنید.

شما نمی خواهید اینجا زیبا شوید. فقط مشخص کنید که پیشنهاد شما چیست و چرا ارزش توجه دارد.

جزئیات

بنابراین شما فقط پیشنهاد خود را مشخص کردید. اکنون وقت آن است که وارد نیتری گریت شوید.

در اینجا جایی است که شما چند جزئیات مهم در مورد پیشنهاد خود را شرح می دهید ، مانند:

مزایای اصلی

داستان پشت تبلیغ

هرگونه شرایط یا محدودیت

در اینجا مثالی از زندگی واقعی آورده شده است:

Babyletto - پیشنهاد

نکته ای که باید در اینجا بخاطر بسپارید این است که شما نمی خواهید مردم را با جزئیات غرق کنید.

به یاد داشته باشید: بستن معامله در ایمیل شما غیرممکن است. از این گذشته ، آنها برای خرید باید در واقع به سایت شما مراجعه کنند. بنابراین اجازه دهید صفحه فرود بیشتر فروش را انجام دهد.

به طور خلاصه: هدف این بخش این است که مردم در مورد پیشنهاد شما اطلاعات کسب کنند و از وب سایت شما بازدید کنند.

CTA

اینجا هیچ چیز فانتزی نیست. فقط یک CTA قوی که به مردم اجازه می دهد دقیقاً بدانند چه کارهایی را باید بعد انجام دهند.

PS

PS یک تاکتیک کم ارزش است که به راحتی می تواند نرخ تبدیل شما را دو برابر کند.

چرا؟

از آنجا که بسیاری از افراد از پیام شما چشم پوشی می کنند ... اما متوقف شده و PS را کلمه به کلمه بخوانید.

به همین دلیل توصیه می کنم تقریباً در همه ایمیل های پیشنهاد بازاریابی از PS استفاده کنید. تنها کاری که شما باید در اینجا انجام دهید این است که پیشنهاد خود را خلاصه کنید و یک فراخوان دیگر را نیز در آن بگنجانید.

اعلامیه

با ایمیل "The Announcement" شما "10٪ تخفیف در فروش" ندارید. این نوع موارد با الگوی پیشنهادی بازاریابی که به شما نشان دادم بهترین عملکرد را دارد.

درعوض ، می خواهید این الگو را برای اعلامیه های بزرگ ذخیره کنید ، مانند:

محصول یا خدمات کاملاً جدید

رویداد زنده

نسخه جدید یک محصول محبوب

عرضه محدود محصول

ویژگی های مهمی که به یک محصول موجود اضافه شده است

این الگو است:

Subject Line = "معرفی" یا "اعلام"

شما می خواهید روشن کنید که اعلامیه شما معامله بزرگی است.

پس از همه ، شما احتمالاً فقط یک یا دو ایمیل اعلان در سال ارسال می کنید.

بنابراین نترسید از اصطلاحاتی مانند "معرفی" یا "برای اولین بار" در عنوان خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، این عنوان موضوعی است که من هنگام راه اندازی نسخه جدیدی از دوره گل سرسبد خود استفاده کردم:

جذاب

شما در اینجا چند گزینه مختلف دارید.

می توانید دقیقاً وارد اعلامیه محصول خود شوید:

یا می توانید کمی انتظار داشته باشید ، مانند ماری فورلئو در اینجا:

بزرگ نشان می دهد

اکنون وقت آن است که مشخص کنیم دقیقاً چه چیزی را اعلام می کنید و چرا مهم است.

به عنوان مثال ، در این اطلاعیه ایمیل BuzzSumo به سرعت مشخص می کند که چه چیزی ویژگی جدید آنها را منحصر به فرد می کند.

پاک کردن CTA

اکنون که خواننده شما در مورد اعلامیه شما جنجالی برداشته است ، مرحله بعدی را به او اطلاع دهید

اگر محصولی است ، CTA شما باید به مردم بگوید که به صفحه فروش شما مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

اگر این سرویس جدید باشد ، ممکن است از مردم بخواهید فرم را پر کنند.

در هر صورت ، به مشترک خود اطلاع دهید دقیقاً چه کارهایی باید بعد انجام دهد.

خبرنامه پست بلاگ

وقتی صحبت از تبلیغ محتوا می شود ، ایمیل سلطان است.

به عنوان مثال ، من این پست را اوایل سال جاری منتشر کردم .

و برای رساندن خبر ، یک خبرنامه به لیست ایمیلم ارسال کردم:

توییت هم گذاشتم.

توییت 962 کلیک داشته است. و خبرنامه 15،744 کلیک دریافت کرده است.

این 16 برابر کلیک بیشتر است.

با استفاده از این ، الگوی پیشنهادی من اینجاست:

موضوع = موضوع ارسال وبلاگ

من در طی شش سال گذشته ده ها الگوی موضوع را آزمایش کرده ام .

و وقتی نوبت به تبلیغ محتوای وبلاگ می رسد ، متوجه شدم که موضوع پست وبلاگ شما بسیار عالی عمل می کند.

به عنوان مثال ، وقتی این راهنما را برای سئو موبایل راه اندازی کردم ، با عنوان موضوع "سئو موبایل" همراه شدم.

و این موضوع ساده مرده منجر به نرخ باز 44.6٪ شد.

سرب

نوع سربی که استفاده می کنید بستگی زیادی به موضوع پست وبلاگ شما دارد.

به عنوان مثال ، اگر موضوع شخصی است ، حکایتی را در آن قرار دهید:

اگر خبرساز است ، می خواهید چیزی مانند این بنویسید: "همانطور که ممکن است شنیده باشید ، یک مطالعه جدید پیدا شده است ...".

یا می توانید به مردم اطلاع دهید که مطلب جدیدی منتشر کرده اید:

لیست گلوله ای

بعد ، 3-4 موردی را که کسی از پست شما یاد خواهد گرفت ، لیست کنید.

مزرعه را اینجا ندهید. در عوض ، شما می خواهید برای محتوای جدید خود هیجان ایجاد کنید.

در اینجا مثالی از یکی از خبرنامه های من آورده شده است:

پیوند به پست

در آخر ، پیوندی به پست خود اضافه کنید.

این می تواند یک پیوند عادی باشد:

یا یک دکمه بزرگ ol:

فصل 4: نحوه دریافت نرخ های فوق العاده بالا باز

اکنون وقت آن است که من به شما نشان دهم چگونه می توان SUPER را با نرخ بالای باز دریافت کرد.

در واقع ، من به طور مداوم 35٪ + نرخ باز در خبرنامه هایی که به 100 هزار مشترک می رسد ، دریافت می کنم.

(که دو برابر متوسط ​​صنعت برای لیستی به اندازه آن است)

بیایید وارد استراتژی ها شویم.

زمان ارسال خود را بهینه کنید

شما می خواهید ایمیل ارسال کنید ...

وقتی مردم بیدار هستند

وقتی صندوق های ورودی افراد شلوغ نیست

به همین دلیل من برنامه ریزی خبرنامه برای اولین صبح را توصیه نمی کنم.

در غیر این صورت ، پیام شما در صندوق ورودی شلوغ شخصی دفن می شود.

در عوض ، در صورت خالی بودن صندوق ورودی مشترکان ، ایمیل خود را ارسال کنید. این معمولاً اواخر صبح یا اوایل بعد از ظهر است.

به این ترتیب ، خبرنامه شما در بالای صندوق ورودی آنها ظاهر می شود.

که گفت:

هیچ "بهترین زمان برای ارسال ایمیل" وجود ندارد که برای همه مفید باشد.

شما باید زمان های مختلف ارسال را آزمایش کنید تا ببینید چه زمان هایی بیشترین نرخ باز را برای شما به دست می آورند.

به عنوان مثال ، پس از آزمایش دوازده بار مختلف ارسال ، متوجه شدم که 11 صبح شرقی برای مشترکین ما بهترین عملکرد را دارد.

ساعت 11 صبح شرقی بسیار عالی است زیرا مردم در ساحل شرقی و اروپا کار می کنند. و تا ساعت 11 صبح صندوق ورودی صبح خود را پاک کرده اند.

همانطور که گفته شد ، Backlinko B2B است.

اگر در B2C هستید ، ممکن است منطقی نباشد که وقتی آنها در محل کار خود هستند ، برای صندوق های پستی شخصی آنها ارسال کنید.

بازهم ، برای هر مشاغل متفاوت است.

به همین دلیل توصیه می کنم یک دسته از زمان های مختلف را آزمایش کنید تا بهترین زمان را برای خود پیدا کنید.

ارسال نامه الکترونیکی استقبال عالی به مردم

بیشتر ایمیل های خوشامدگویی چیزی شبیه به این هستند:

همانطور که مادر من به من گفت: "شما فرصتی دیگر برای ایجاد احساس اولیه ندارید".

و این نوع ایمیل خوش آمد گویی اولین احساس ترسناک را ایجاد می کند.

بنابراین:

در عوض چه کاری باید انجام دهید؟

ابتدا ، از مردم به خبرنامه خود به گرمی استقبال کنید.

سال 1996 نیست. هیچ کس از ثبت نام در یک خبرنامه هیجان زده نیست.

در واقع ، مشترکان جدید مراقب هستند. آنها به دنبال هر دلیلی برای لغو اشتراک هستند.

به آنها اطمینان دهید. به آنها بگویید که تصمیم درستی گرفته اند.

بعد ، روزنامه های خبرنامه خود را تنظیم کنید.

به طور خاص ، آنچه را که می توانند در چند روز یا هفته های آینده انتظار داشته باشند ، پوشش دهید.

سرانجام ، با یک دعوت به عمل پایان دهید.

این می تواند یک CTA برای بررسی چند منبع از سایت شما که توصیه می کنید ، باشد. یا پیوندی به آخرین محصولات خود.

به عنوان مثال ، هنگامی که من برای اولین بار Backlinko را شروع کردم ، از مشترکین جدید خواستم تا با تلاش شماره 1 پاسخ دهند:

این نه تنها یک معدن طلای ایده های محتوای وبلاگ بود ، بلکه به من کمک کرد تا یک ارتباط قوی با مشترکان جدید برقرار کنم.

به یاد داشته باشید: این مشترکین کاملاً جدیدی هستند. بنابراین شما نمی خواهید CTA فروش سخت داشته باشید.

اما شما نمی خواهید آنها را به حالت عادت درآورید.

بنابراین از این مرحله صرف نظر نکنید.

"قانون 80/20" محتوای ایمیل را دنبال کنید

قانون 80/20 قانون محتوای ایمیل ساده است:

80٪ ایمیل های شما باید ارزش داشته باشند.

و 20٪ باید محصولات و خدمات شما را ارائه دهد.

به عنوان مثال ، من معمولاً برای هر ایمیل فروش تقریباً 10 پیام خالص ارسال می کنم.

به این ترتیب ، من لیست خود را نمی سوزانم.

و مشترکین من می دانند که وقتی چیزی ارسال می کنم ، ارزش باز کردن دارد.

(که در پایان روز ، راز واقعی افزایش نرخ های باز است).

مشخص بودن:

"ارزش" لازم نیست به صورت محتوا باشد.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که میله های پروتئین paleo را می فروشد.

خوب ، 25 درصد تخفیف برای بارهای جدید شما برای افرادی که در بازار هستند برای آنها ارزش دارد.

حتی در این صورت ، ارسال یک خبرنامه با ارزش نیز برای سایت های تجارت الکترونیکی ایده بدی نیست.

مثلا:

برای قطعه پیش نمایش Gmail بهینه شوید

وقتی کسی تصمیم می گیرد ایمیل باز کند یا نه ، سه چیز را بررسی می کند:

خط موضوع

فرستنده

پیش نمایش پیام

بیشتر افراد در پیش نمایش می خوابند. و این نرخ باز آنها را می کشد.

در واقع ، پیش نمایش پیام شما مانند یک موضوع دوم است.

و اگر اینطور به نظر برسد ، شما با مشکل روبرو هستید:

به همین دلیل شما می خواهید چند خط اول پیام خود را بهینه کنید تا به نظر فوق العاده اغوا کننده برسد.

در اینجا یک مثال عالی وجود دارد:

فصل 5: چگونه قابلیت تحویل ایمیل را بهبود بخشیم

بیا با آن روبرو شویم:

قابلیت تحویل ایمیل جالب ترین موضوع در جهان نیست.

اکثر بازاریاب ها ترجیح می دهند وقت خود را برای ساختن لیست ایمیل خود یا ارائه مطالب جذاب بپردازند.

اما به نظر من ، تحویل پذیری ایمیل مهمترین قسمت بازاریابی از طریق ایمیل است.

گذشته از همه اینها:

چه فایده ای دارد که یک ایمیل شما هیچ کس ایمیل های شما را نبیند؟

و در این فصل شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه ایمیل های خود را به صندوق ورودی افراد تحویل دهید.

غیر بازکننده ها را بی رحمانه حذف کنید

چند سال پیش من یک مشکل عمده تحویل در دست خود داشتم.

طی چند ماه نرخ باز من از 40٪ به 30٪ به کمتر از 20٪ رسید.

آنقدر بد شد که بعضی از خبرنامه های من 15٪ نرخ باز داشتند:

و بسیاری از مشترکین به من می گفتند که خبرنامه های من به اسپم می رسند.

مهم نیست که چند موضوع موضوعی مختلف را امتحان کردم یا تعداد زیادی تغییر را در محتوای خود ایجاد کردم ، به نظر نمی رسید که هیچ چیزی کمکی کند.

اما یک چیز وجود داشت که من هنوز آن را امتحان نکرده بودم. چیزی که ماهها بود آن را به تعویق می انداختم:

بهداشت را لیست کنید.

به عبارت دیگر: حذف مشترکان غیر متعهد.

باید امتحانش میکردم. نمی توانم اجازه دهم نرخ های آزاد همچنان نزولی شوند.

بنابراین من به Aweber وارد شدم و هر مشترکی را که در 4 ماه گذشته ایمیل باز نکرده بود حذف کردم.

این به معنای حذف 28،018 مشترک از لیست ایمیل من است.

آیا حذف آن مشترکان سخت کوشی صدمه ای دید؟

آره.

آیا کار کرد؟

هک آره!

چند هفته بعد نرخ باز من مانند موشک افزایش یافت.

امروز ، هر مشترکی را که 4 ماه است ایمیل باز نکرده یا کلیک کرده است حذف می کنم.

و این یکی از دلایل اصلی این است که من نرخ تحویل قابل توجهی دارم.

شکایات هرزنامه را کم نگه دارید

سرویس های ایمیل مانند Gmail ، Yahoo و Outlook شکایات مربوط به هرزنامه را بسیار جدی می گیرند.

همانطور که باید

اگر افراد زیادی ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند ، این پیام واضحی را ارسال می کند که افراد نمی خواهند ایمیل های شما را بخوانند.

سوال این است:

چگونه می توانید شکایات مربوط به هرزنامه خود را کاهش دهید؟

خوب ، موارد واضحی وجود دارد - مانند ارسال ایمیل های عالی.

اما شما قبلاً می دانستید که ...

علاوه بر موارد واضح ، در اینجا دو نکته سریع وجود دارد که طی سالهای گذشته به آنها اشاره کرده ام.

نکاتی که به میزان شکایت هرزنامه من کمک کرده است دیوانه وار پایین بمانند (تقریباً 10 شکایت در هر 100 هزار ایمیل):

ابتدا ، لغو اشتراک آن را واقعاً آسان کنید.

به عبارت دیگر ، "آن پسر" نباشید:

اگر کسی را وادار کنید که پیوند لغو اشتراک را شکار کند ، قصد دارد منصرف شود و به جای آن دکمه اسپم را فشار دهد.

درعوض ، پیوند لغو اشتراک خود را بسیار واضح نشان دهید:

دوم ، یک ایمیل bazillion ارسال نکنید.

واقعیت این است که اکثر مردم از روی ناامیدی "اسپم" را زده اند.

(مخصوصاً برای خبرنامه هایی که در آنها ثبت نام کرده اند)

و هیچ چیز بیش از یک بارگیری بدون وقفه ایمیل ، مردم را ناامید نمی کند.

بنابراین اگر هر هفته بیش از یک ایمیل ارسال می کنید ، در نظر داشته باشید که آن محتوا را به یک ایمیل هفتگی منفرد کنید.

( توجه: این قانون استثنائاتی نیز دارد. بعنوان مثال: ممکن است بخواهید در عرض 5 روز 5 ایمیل برای یک تبلیغ بزرگ یا راه اندازی محصول با زمان محدود ارسال کنید. فقط ایمیل های روزانه را به یک عادت تبدیل نکنید مگر اینکه این چیزی باشد که افراد در آن ثبت نام کرده اند )

خطوط موضوعی کوتاه را امتحان کنید

این چیزی است که اخیراً متوجه شده ام:

خبرنامه با موضوعات فوق العاده کوتاه بهترین نرخ باز را دریافت می کند.

به عنوان مثال ، عنوان موضوع "محتوای عالی" 42.7٪ نرخ باز دارد:

این می تواند به دلیل این واقعیت ساده باشد که خطوط موضوعی کوتاه بیشتر از خطوط موضوعی طولانی باز می شوند.

اما من نظریه دیگری دارم:

خطوط کوتاه موضوع به قابلیت تحویل کمک می کند.

به همین دلیل است:

هرزنامه پیام های پرچم را که حاوی کلمات و عبارات خاصی هستند فیلتر می کند. و آنها تأکید زیادی بر موضوع دارند.

بنابراین هرچه کلمات بیشتری در موضوع خود استفاده کنید ، به احتمال زیاد یکی از آنها پرچم گذاری می شود:

اما وقتی از خطوط موضوعی کوتاه استفاده می کنید ، احتمال اینکه گرفتار فیلتر شوید بسیار کم است.

باز هم ، این فقط یک تئوری است. من هیچ دلیل مشخصی ندارم که خطوط کوتاه موضوع بیشتر از فیلترهای اسپم عبور می کنند.

اما اگر با مشکلات تحویل روبرو هستید ، مسئله ای است که ارزش دارد آن را امتحان کنید.

از Double Opt-In استفاده کنید

وقتی صحبت از بحث انتخاب واحد در برابر انتخاب دوگانه می شود ، هیچ پاسخ "درستی" وجود ندارد.

اگر هدف شماره 1 شما به حداکثر رساندن اندازه بزرگ لیست شما است ، بدیهی است Single Opt-in راهی است که باید طی کنید .

اما اگر می خواهید تعامل و تحویل را به حداکثر برسانید ، Double Opt-in را توصیه می کنم.

من یک مهره قابل تحویل هستم ، بنابراین شخصاً از Double Opt-in استفاده می کنم. اما در نهایت به خود شما بستگی دارد.

فصل 6: نرم افزار ایمیل مارکتینگ

در این فصل قصد دارم به سرعت پنج ارائه دهنده خدمات ایمیل ( ESP ) برتر را مرور کنم .

بدیهی است که هیچ "بهترین ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل" وجود ندارد که برای همه مناسب باشد. گزینه "بهترین" به اندازه لیست ، اهداف بازاریابی و ویژگی هایی که برای شما مهم هستند بستگی دارد.

به همین دلیل است که من قصد ندارم اینجا یک برنده را تاجگذاری کنم. در عوض ، موارد مثبت ، منفی و موارد استفاده را برای هر سیستم عامل ایمیل برجسته می کنم.

بنابراین اگر در بازار نرم افزار ایمیل مارکتینگ هستید ، این بررسی ها باید به شما کمک کند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

MailChimp

برای ارسال خبرنامه های ساده می توانید از MailChimp استفاده کنید . یا می تواند یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی کامل باشد که از پیام های مبتنی بر رفتار و ایمیل های ترک سبد خرید استفاده می کند.

این یکی از معدود سیستم عامل هایی است که به شما امکان می دهد آن را ساده نگه دارید. اما اگر می خواهید چیزهای پیچیده تری را جستجو کنید ، می توانید.

قیمت گذاری حداکثر تا 2K مشترک (با ویژگی های محدود) رایگان است. برنامه های حرفه ای آنها از 10 دلار در ماه شروع می شود.

تماس مداوم

با تمرکز بر طراحی کشیدن و رها کردن و یکپارچه سازی پلت فرم تجارت الکترونیکی ، Constant Contact قطعاً بر بازار تجارت الکترونیک متمرکز شده است. گفته شد ، تعداد کمی از وبلاگ نویسان ، سازمان های غیرانتفاعی و مشاغل خدماتی نیز از آن استفاده می کنند.

بنابراین اگر یک سایت تجارت الکترونیکی را اداره می کنید ، ممکن است بخواهید چرخشی به Constant Contact بدهید.

این برنامه ها بسته به تعداد مشترک شما از 20 تا 45 دلار به بالا است.

ConvertKit

ConvertKit از هیچ جا خارج شد و به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های بازاریابی ایمیل در کره زمین تبدیل شد.

یکی از مواردی که ConvertKit را منحصر به فرد می کند این است که 100٪ ویژگی های آن کمک به "سازندگان آنلاین" است.

(مانند وبلاگ نویسان ، هنرمندان و نوازندگان)

بنابراین اگر در آن گروه قرار می گیرید ، نمی توانید با ConvertKit اشتباه کنید.

مانند اکثر ESP ها ، قیمت گذاری براساس شماره مشترکان انجام می شود. این برنامه ها برای لیستی با کمتر از 1000 مشترک از 29 دلار شروع می شود. آنها همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را ارائه می دهند.

GetResponse

GetResponse شامل ویژگی هایی است که شما از ESP انتظار دارید (مانند پاسخگویی خودکار و اتوماسیون بازاریابی).

این برنامه ها همچنین با ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل ارائه می شوند که در واقع به شما در ساختن لیست خود کمک می کنند (مانند نرم افزار صفحه فرود و پنجره های بازشو).

برنامه ها با عملکرد محدود از 15 دلار در ماه شروع می شوند. و یک دوره آزمایشی کامل 30 روزه وجود دارد.

اوبر

اوبر سلطان سادگی است. به همین دلیل است که من از آن استفاده می کنم.

مطمئناً ، آنها موارد اتوماسیون بازاریابی دارند. اما در مقایسه با اکثر ESP ها کاملاً اساسی است. و گزارش دهی آنها چیزهای زیادی را به دنبال دارد.

اما اگر یک نرم افزار ساده و قابل اعتماد برای ارسال خبرنامه و ایمیل پاسخ خودکار می خواهید ، نمی توانید Aweber را شکست دهید.

برنامه های پرداختی از 19 دلار در ماه شروع می شود. و تا زمانی که لیست شما کمتر از 25 هزار مشترک نداشته باشد ، می توانید هر برنامه ای را با 30 روز استفاده رایگان امتحان کنید.

مقایسه نرم افزار ایمیل مارکتینگ

در اینجا مقایسه ویژگی ها ، قیمت گذاری و سطح پشتیبانی از گزینه های محبوب نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد.

مقایسه نرم افزار ایمیل مارکتینگ

نرم افزار ویژگی های کلیدی ابزار صفحه فرود پشتیبانی قیمت گذاری

دلال شیرین طرح رایگان طرح های ایمیل. ✓ دانش محور. ایمیل (حق بیمه) چت زنده (حق بیمه) تلفن (حق بیمه) 14.99 دلار در ماه

تماس مداوم ادغام تجارت الکترونیکی. طراحی ایمیل ایکس دانش محور. توییتر. فیس بوک. چت زنده. تلفن. 20 دلار در ماه

ConvertKit برچسب گذاری و اتوماسیون ✓ دانش محور. پست الکترونیک. توییتر. فیس بوک. چت زنده. 29 دلار در ماه

GetResponse قیف ها ✓ پست الکترونیک. چت زنده. توییتر. تلفن. 15 دلار در ماه

اوبر راحتی در استفاده. قابلیت تحویل ایکس دانش محور. پست الکترونیک. چت زنده. توییتر. تلفن. 19 دلار در ماه

قطره قطره اتوماسیون. تجارت الکترونیک. ایکس دانش محور. پست الکترونیک. چت زنده. توییتر. تلفن. 49 دلار در ماه

فصل 7: اتوماسیون بازاریابی

بسیاری از مردم اتوماسیون بازاریابی را "مهمترین چیز بعدی" در بازاریابی دیجیتال می دانند.

آیا واقعیت دارد؟

نوع.

نه ، اتوماسیون بازاریابی به طرز جادویی فروش شما را دو برابر نمی کند.

مانند هر ابزاری ، اتوماسیون تمام نحوه استفاده شما از آن است.

وقتی از آن استفاده صحیح می کنید ، می توانید پیام های خود را در زمان مناسب در مقابل افراد مناسب دریافت کنید.

کدام یک از این موارد بهتر از ارسال ایمیل انبوه کل لیست شما با همان پیام دقیق است.

چگونه می توان توالی پاسخ خودکار عالی ایجاد کرد

توالی پاسخ خودکار مانند چرخهای آموزش اتوماسیون بازاریابی است.

بنابراین اگر در اتوماسیون کاملاً جدید هستید ، توصیه می کنم با یک توالی پاسخ خودکار ساده پایتان را خیس کنید.

اکنون:

محتوای پاسخگوی خودکار شما برای یک وبلاگ در مقابل یک سایت تجارت الکترونیکی در مقابل یک شرکت SaaS کاملاً متفاوت خواهد بود .

اما همه آنها ساختار اساسی یکسانی دارند:

پس از ایجاد پاسخ خودکار اساسی ، می توانید از پاسخ دهندگان خودکار مختلف برای افراد مختلف استفاده کنید.

مثلا:

بیایید بگوییم شما یک شرکت SaaS را اداره می کنید که به افراد کمک می کند تا قرارهای پزشک را تعیین کنند.

و شما دو نوع نفر دارید که از سایت شما بازدید می کنند: پزشکان و بیماران.

آیا منطقی است که یک پزشک و یک بیمار را در یک پاسخ خودکار قرار دهیم؟

جواب منفی!

درعوض ، می خواهید پاسخگوی خودکار متفاوتی برای هر گروه ایجاد کنید:

ممکن است از خود بپرسید:

"از کجا می دانید یک پزشک یا بیمار در لیست من ثبت نام می کند؟"

خوب ، می توانید از صفحه ای که در آن ثبت نام کرده اند بروید. هرکسی که از صفحه "ثبت نام برای حساب پزشک" ثبت نام کند احتمالاً پزشک است. بنابراین می توانید به طور خودکار آنها را در پاسخگوی خودکار قرار دهید.

همچنین می توانید در مراحل ثبت نام از افراد بپرسید که به کدام گروه تعلق دارند:

تقسیم بندی را تنظیم کنید

تقسیم بندی روش ساده دیگری برای شروع با اتوماسیون بازاریابی است.

به جای قرار دادن افراد در پاسخگوی خودکار مختلف ، مشترکین را بر اساس رفتار تقسیم می کنید (یا "برچسب" می زنید).

سپس ، آن بخشها را با محتوای هدفمند SUPER ارسال کنید.

مثلا:

هنگامی که من برای اولین بار برنامه آموزشی جدید YouTube خود ، First Page Videos را راه اندازی کردم ، آن را به کل لیست ایمیل Backlinko اعلام کردیم.

روند فکر من این بود:

"بازاریابی YouTube در حال حاضر در حال منفجر شدن است. هرکسی که به SEO علاقه مند باشد احتمالاً می خواهد کانال YouTube خود را نیز رشد دهد. "

اما من اشتباه می کردم.

همانطور که مشخص شد ، تعداد زیادی از مشترکان من علاقه صفر به YouTube داشتند.

بنابراین دفعه بعدی که دوره I را راه اندازی کردیم ، تصمیم گرفتم از تقسیم بندی استفاده کنم. به این ترتیب ، فقط می توانیم برای افرادی که به بازاریابی YouTube اهمیت می دهند ایمیل ارسال کنیم.

برای انجام این کار ، من به لیست کامل خود دعوت نامه یک سری آموزش جدید درباره سئو YouTube را ارسال کردم.

اما برای دسترسی به سریال ، مشترکان باید دست خود را بلند کنند و بگویند: "من علاقه مند هستم".

و از آنجا که ما برای افرادی که می خواستند آنها را دریافت کنند پیام می فرستادیم ، نرخ تبدیل بسیار خوبی برای آن راه اندازی کردیم.

کمپین های اتوماسیون بازاریابی کامل را آزمایش کنید

بگذارید در مورد چیزی صریح بگویم:

اتوماسیون بازاریابی یک پتانسیل بالقوه دارد.

اما نقطه ضعف اتوماسیون این است که همه چیز می تواند واقعاً به سرعت پیچیده شود.

قبل از اینکه آن را بشناسید ، به یک دکترا نیاز دارید تا بفهمید چه خبر است.

بنابراین اگر تازه وارد بازاریابی از طریق ایمیل هستید ، بر ایجاد لیست خود و ارسال محتوای عالی مشترکین تمرکز کنید.

و پس از انجام این کار ، پاسخ خودکار را تنظیم کنید.

و پس از دستیابی به این موضوع ، از برچسب ها برای تقسیم بندی لیست خود به 2-3 گروه مختلف استفاده کنید.

سپس ، هنگامی که احساس کردید کاملاً بر چسب زدن تسلط دارید ، اتوماسیون ایمیل کامل را امتحان کنید.

این به معنای پیامهای بیش از حد هدفمند است که بر اساس باز کردن ، کلیک ، صفحات بازدید شده ، خریدهای گذشته ، اطلاعات جمعیتی ، زمان حضور در سایت و موارد دیگر است.

مثلا:

فرض کنید شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که غذای سگ بدون غلات را می فروشد.

و هنگامی که مشترک جدیدی ثبت نام کرد ، "Dachshund" را از "چه نژاد سگی متعلق به شما" انتخاب کرد سوال

چند روز بعد آن شخص کیسه ای از غذای سگ را داخل سبد خرید خود قرار داد ... سپس صفحه را بست.

خوب ، با اتوماسیون بازاریابی ، می توانید از پیام عمومی سبد خرید رها شده "چیزی را فراموش کردید" فراتر بروید.

در عوض ، می توانید برای آنها "تخفیف جدید مشتری" با 20٪ تخفیف در خرید اول آنها ارسال کنید. و می توانید به این واقعیت اشاره کنید که Dachshunds محصولی را که در سبد خرید خود داشتند دوست دارند.

خیلی باحال.

فصل پاداش: استراتژی های پیشرفته بازاریابی از طریق ایمیل

در این فصل ، من می خواهم تعدادی از تاکتیک های پیشرفته را که طی سالهای گذشته انتخاب کرده ام ، به اشتراک بگذارم.

بنابراین اگر آماده دریافت بیشتر از مبارزات ایمیل خود هستید ، این فصل برای شما مناسب است.

بیایید درست داخل شیرجه برویم.

طرح بندی های ایمیل را امتحان کنید

ناتان باری به بهترین وجه گفت:

"الگوهای ایمیل زیبا برای تجارت مضر است."

و او صد در صد حق دارد.

طراحی فانتزی چیزی نیست جز این که مردم را از محتوای پیام شما منحرف کند.

در عوض ، توصیه می کنم ایمیل هایی ارسال کنید که به نظر می رسد از طرف یکی از دوستان یا همکاران شما ارسال شده اند.

در اینجا یک مثال عالی از Dan Martell آورده شده است :

این ایمیل به راحتی می تواند دارای یک آرم ، عنوان و سایر مزخرفات باشد.

اما دن تصمیم گرفت خبرنامه ای ارسال کند که بسیار ساده باشد.

خوب.

موارد را شخصی نگه دارید

بیشتر ایمیل ها نادیده گرفته می شوند زیرا خسته کننده و عمومی هستند.

راه حل چیست؟

ایمیل های خود را طوری بنویسید که از یک شخص نوشته شده اند و ارسال می شوند.

(بله ، حتی اگر یک مارک بزرگ با هزاران کارمند باشید).

به عنوان مثال ، HubSpot یک شرکت تجاری عمومی است که صدها کارمند دارد.

اما حتی آنها خبرنامه های خود را از آجا می فرستند ، کسی که برای وبلاگ خود می نویسد.

به این ترتیب ، شما احساس می کنید Aja فقط برای شما ایمیل ارسال کرده است ... نه یک برند بی چهره.

یک CTA برای هر ایمیل

آیا می خواهید نرخ کلیک ایمیل خود را بهبود ببخشید؟

در هر ایمیل از یک CTA استفاده کنید.

در واقع ، WordStream گزارش می دهد که ایمیل با یک CTA می تواند باعث افزایش 371 درصدی کلیک شود.

به عبارت دیگر ، ایمیل های دارای یک میلیون گزینه را ارسال نکنید.

در عوض ، یک گزینه کاملاً واضح به مشترکان بدهید.

از 15px + Font استفاده کنید

براساس Litmus ، 67٪ از کل پیام های ایمیل در تلفن همراه باز می شود .

و یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد بهینه سازی خبرنامه در موبایل؟

از یک قلم بزرگ استفاده کنید.

(در حالت ایده آل ، 15 پیکسل +).

متأسفانه ، بیشتر خبرنامه ها همچنان از قلم 12-13px استفاده می کنند.

این برای دسک تاپ خوب است.

اما فونت 12px تقریباً غیرممکن است که بدون فشردن و بزرگنمایی کردن در آیفون خوانده شود

به عنوان مثال ، به تفاوت این دو خبرنامه نگاه کنید:

همان مطالب. قالب بندی مشابه اندازه قلم متفاوت

و یک دنیا تفاوت.

حالا نوبت شماست

راهنمای بازاریابی از طریق ایمیل - نتیجه گیری

من واقعاً امیدوارم که از راهنمای کامل بازاریابی از طریق ایمیل من لذت برده باشید.

حالا دوست دارم از شما بشنوم:

کدام تکنیک را از راهنمای امروز می خواهید امتحان کنید؟

آیا می خواهید از فونت 15px استفاده کنید؟

یا شاید می خواهید اتوماسیون بازاریابی را امتحان کنید.

در هر صورت ، همین حالا با گذاشتن نظر زیر به من اطلاع دهید.