چطور بخش ویژه سرچ های رقیبتون رو بدزدید؟

Friday، ۲۵ Mehr ۱۳۹۹

شما احتمالاً برای افزایش رتبه در صفحات نتایج موتور جستجو بسیار سخت کار کرده اید.

شما تمام سئوی SEO خود را که می توانید تصور کنید انجام داده اید و هر نکته در کتاب را دنبال کرده اید تا شما را به مکان فعلی برساند.

در سایت خود ، شما تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام داده اید ، تعداد زیادی پست وبلاگ نوشته اید و حتی تمام محتوای خود را برای حداکثر قرار گرفتن در رسانه های اجتماعی برای پیروان خود به اشتراک گذاشته اید.

اما این رتبه های بالا به این معنا نیست که اگر یک رقیب دیگر برای همان جستجوی جستجو که قبلاً هدف قرار داده اید ، یک قطعه ویژه داشته باشد.

تحت الشعاع محتوایی که گوگل انتخاب می کند تا سایرین که در صفحه یک قرار دارند ، تحت الشعاع همه سخت کوشی های شما قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل شما باید روش های رقابت خود را بدزدید و آنها را در بازی خود شکست دهید.

در اینجا نحوه دستیابی به رده های ویژه رقیب خود برای کسب رتبه های بهتر ارائه شده است.

قبل از اینکه به آن بپردازیم ، بیایید در مورد اینکه قطعه ویژه چیست صحبت کنیم.

قطعه ویژه یا Featured Snippets چیست؟

یک قطعه ویژه ، که بعضاً به عنوان پاسخ غنی نیز خوانده می شود ، مجموعه مشخصی از اطلاعات است که بیش از سایر نتایج در صفحه اول Google نشان داده می شود.

مثل این.

این موارد معمولاً در جستجوهایی که سوالی را مطرح می کنند نشان داده می شوند ، مانند کسی ، چه کسی ، کجا ، چه زمانی ، چرا یا چگونه.

این شامل خلاصه ای از مطالب موجود در صفحه وب برجسته مربوط به جستجوی شما ، همراه با عنوان صفحه ، پیوند و تصویر برجسته است.

به عنوان مثال ، وقتی چیزی مانند "چرا سگها خمیازه می کشند" را جستجو می کنید ، یک قطعه برجسته مانند این را می بینید که بدون کلیک کردن روی مقاله ، به سوالات شما پاسخ می دهد.

گوگل اطلاعات موجود در قطعه ویژه را از یکی از لیست های ارگانیک که قبلاً برای آن درخواست نمایش داده شده است ، می کشد.

به این ترتیب جستجوگران بدون نیاز به ترک گوگل ، سریع به سال آنها پاسخ می دهند.

این امر زندگی جستجوگران را بسیار آسان می کند ، زیرا آنها مجبور نیستند برای یافتن آنچه که به دنبال آن هستند ، یک کلیک کلیک کنند. به جای آن درست جلوی آنها قرار می گیرد.

اگر می توانید قطعه های برجسته را بیابید ، باید نتایج عظیمی را ببینید ، زیرا موقعیت قطعه های برجسته بالاتر از اولین مکان قرار دارد.

این حداکثر قابلیت مشاهده و نوردهی را تضمین می کند زیرا صفحه شما به معنای واقعی کلمه در موقعیت صفر قرار خواهد گرفت.

برای شیرین کردن گلدان ، منطقه ای که قطعه های مشخص شده اشغال می کند بسیار بزرگتر از نتایج ارگانیک معمولی است ، به این معنی که محتوای شما واقعاً در مرکز قرار خواهد گرفت.

و اکثر کلیک ها به شما و نه به رقبای شما تعلق می گیرد ، زیرا توسط گوگل به عنوان جاذبه اصلی نشان داده می شوید.

طبق HubSpot ، قطعه های برجسته نرخ کلیک (CTR) بسیار بالاتری نسبت به نتایج عادی دارند.

بر اساس تحقیق انجام شده توسط Ahrefs ، برای SERP های دارای قطعه های برجسته ، به طور متوسط 8.6٪ از کل کلیک ها به قطعه برجسته اختصاص می یابد.

این بدان معناست که قطعه های برجسته ، ترافیک کلیه نتایج ارگانیک صفحه را می ربایند. حتی نتیجه شماره یک.

اما برای بدست آوردن قطعه ویژه لازم نیست از قبل در موقعیت یک باشید. همان تحقیقات Ahrefs نشان می دهد که تنها 30.9٪ از کل قطعه های ویژه صفحات دارای رتبه برتر هستند.

این بدان معناست که اگر قبلاً رتبه یک را کسب کرده اید ، همچنان می توانید با یک قطعه ویژه ، افزایش قابل توجهی در کلیک ها کسب کنید.

و اگر رتبه یک را کسب نکنید ، این تعداد حتی بیشتر خواهد شد.

برای قرار دادن یک قطعه ویژه ، باید مطمئن شوید که محتوای شما به درستی قالب بندی شده است و بدانید که چه محتوایی از قبل در صفحه یک رتبه بندی شده است.

اما قبل از اینکه به جزئیات نحوه دستیابی به قطعه های برجسته با ربودن آنها از رقبای خود بپردازیم ، باید بدانید که انواع مختلف آنها چیست.

اگر نمی دانید انواع مختلفی از قطعه های ویژه در آنجا وجود دارد ، نمی توانید محتوای خود را برای آنها بهینه کنید.

پاراگراف

اولین و متداول ترین نوع قطعه ویژه ، قطعه ویژه پاراگراف است.

این قطعه شامل یک متن کوتاه است که به طور معمول از 40 تا 50 کلمه طول دارد و چیزی شبیه به این دارد:

انواع مختلفی از قطعه های ویژه در آنجا موجود است ، شما نمی توانید محتوای خود را برای آنها بهینه کنید.

معمولاً یک تصویر کوچک وجود دارد که آن را همراهی می کند.

وقتی کاربر سوالی را با جواب تشریحی جستجو می کند ، از جمله "چرا یخ لغزنده است؟" این نوع قطعه ها در صفحات نتایج ظاهر می شوند.

سپس گوگل قسمت عمده ای از پست سایت برجسته را در اختیار شما قرار می دهد که با عملکردی به سال پاسخ می دهد.

لیست کنید!

قطعه هایی که به صورت لیست قالب بندی می شوند ، معمولاً از صفحاتی که موارد یا قدم های یک روند را لیست می کنند ، گرفته می شوند.

می توان آنها را گلوله کرد ، مانند این:

یا ممکن است شماره گذاری شوند ، مانند این:

این نوع قطعه ها هنگامی ظاهر می شوند که جستجوگران به دنبال سوال در مورد چگونگی انجام یک کار یا ساختن چیزی مانند یک دستورالعمل هستند.

لیست های گلوله دار وقتی که لیست ویژه شامل مراحلی است که می تواند به هر ترتیب انجام شود ، فعال می شوند ، در حالی که لیست های شماره دار وقتی مراحل مرتب شده ای اعمال می شوند ، ظاهر می شوند.

جدول

جداول در بریده های برجسته با پرس و جو ارائه می شوند که درخواست قیمت گذاری یا مقایسه بین انواع مختلفی از موارد را دارند که می توانند از طریق سطرها و ستون ها به سرعت نشان داده شوند.

وقتی جدول در قطعه ویژه ای استفاده می شود ، معمولاً چیزی شبیه به این است:

مانند این:

این نوع قطعه ویژه معمولاً کمتر از سایرین رایج است ، زیرا اکثر سایتها جداول را به درستی در صفحات وب خود قالب بندی نمی کنند.

بنابراین اگر می خواهید جداول را به محتوای خود اضافه کنید ، حتماً آنها را به درستی قالب بندی کنید.

ویدئو

وقتی جستجوگران به دنبال چیزی درمورد یک آهنگ یا فیلم می گردند ، یک قطعه ویژه حاوی پخش کننده ویدیو ظاهر می شود.

همچنین می تواند هنگامی که پاسخ یک سوال در ویدئویی به عنوان قطعه ویژه انتخاب شده است ، ظاهر شود.

به عنوان مثال این مثال را برای جستجوی عبارت "سریعترین دوچرخه در جهان در مقابل سریعترین اتومبیل" در نظر بگیرید.

فیلم با قالب قطعه پاراگراف ، تصویر بند انگشتی و پیوند YouTube کشیده می شود. پاراگراف معمولاً از توضیحات ویدیوی YouTube بیرون کشیده می شود.

متنی را که می خواهید گوگل برای قطعه شما در نظر بگیرد ، در ابتدای توضیحات ویدیوی خود قرار دهید تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

اما این تنها نوع قطعه ویدیویی موجود نیست.

در برخی موارد ، گوگل یک پخش کننده ویدیوی YouTube با اندازه کامل را نشان می دهد که کل فضای قطعه ویژه را اشغال می کند.

این نوع جدیدتری از قالب قطعه ویدیو است که گوگل از آن برای تبلیغ YouTube استفاده می کند.

بیشتر اوقات ، کلیپ های رسانه ای یا موزیک ویدیوهایی که ارائه می شوند حاوی پخش کننده اندازه کامل در قطعه خود هستند.

اکنون که دانستید انواع مختلف قطعه های ویژه چیست ، می توانید به سرقت آنها از رقبا بپردازید.

چندین ابزار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا این کار را شروع کنید ، شروع با SEMrush.

از SEMrush برای یافتن قطعه های ویژه رقیب خود استفاده کنید.

SEMrush معمولاً به دلیل توانایی کشف اطلاعات در مورد تجزیه و تحلیل سایت شناخته می شود.

اما آیا می دانید با استفاده از آن می توانید قطعه های برجسته ای را که در حال حاضر متعلق به رقبا است شناسایی کنید؟

همچنین می توانید از بسترهای نرم افزاری استفاده کنید تا بفهمید که در صورت وجود کدامیک از قطعه ها را در اختیار دارید

برای بررسی اینکه چند قطعه ویژه متعلق به هر سایتی است ، با وارد کردن URL سایت در صفحه اصلی SEMrush شروع کنید.

روی "اکنون شروع کنید" کلیک کنید سپس ، جستجوی "تحقیقات ارگانیک" را برای آن دامنه انجام دهید. برای این کار ، روی "تحقیقات ارگانیک" و "موقعیت ها" کلیک کنید.

سپس ، دکمه ای را که می گوید "قطعه ویژه" در سمت راست صفحه قرار دهید.

برای مشاهده اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی رقبای شما که یک قطعه ویژه را برای آنها به ارمغان آورده است ، روی آن کلیک کنید.

همچنین می توانید با استفاده از گزینه "Advanced Filters" و انتخاب Include - SERP Features - Featured Snippets کلمات کلیدی "قابل جدا شدن" را فیلتر کنید.

وقتی کشف کردید که رقبای شما برای کدام رتبه بندی رتبه بندی می کنند ، می توانید صفحات خود را برای همان شرایط بهینه سازی کنید.

شما می توانید کلمات کلیدی را که رقبای شما برای آن رتبه بندی می کنند در آن قطعه های ویژه پیدا کنید تا محتوای شما را تغییر دهد.

همچنین می توانید با کلیک بر روی منبع آبی در ردیف و انتخاب دکمه "مشاهده SERP" ، به منبع SERP نگاهی بیندازید تا ببینید که قطعه در صفحه نتایج چگونه ظاهر می شود.

و می توانید از این ابزار برای یافتن تنوع کلمات کلیدی مرتبط و مرتبط با دم طولانی که می توانید برای قطعه هایی که قبلاً متعلق به آنها هستید ، استفاده کنید.

از Ahrefs برای پیدا کردن کیورد های ساده استفاده کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رقابت خود ، Ahrefs را بررسی کنید.

برای شروع ، به Ahrefs Site Explorer بروید و URL وب سایت خود را وارد کنید.

برای یافتن قطعه های برجسته ، روی "کلمات کلیدی آلی" کلیک کنید. به 10 فیلتر اصلی بروید و ویژگی های SERP را کلیک کنید. از آنجا ، روی "بخشهای ویژه" و "همه ویژگیها" کلیک کنید.

با این کار هرگونه سالی که در حال حاضر برای آن رتبه بندی می کنید در 10 نتیجه برتر که دارای یک قطعه ویژه هستند نیز وجود دارد.

این بدان معنا نیست که شما مالک هر قطعه ویژه ذکر شده هستید. برخی از آنها متعلق به رقبا است.

در مرحله بعدی ، باید تمام قطعه هایی را که متعلق به شماست فیلتر کنید تا فقط بتوانید قطعاتی را که متعلق به رقبا هستند مشاهده کنید.

این نوع ویژگی هنوز توسط Ahrefs ساخته نشده است ، اما شما می توانید از صفحه گسترده خودکار برای ضبط داده ها استفاده کنید.

می توانید آن را از اینجا بارگیری کنید.

برای ذخیره آن ، "File" و "ایجاد یک کپی" را فشار دهید.

به کپی خود یک نام سفارشی اختصاص دهید و مکانی را که می خواهید آن را ذخیره کنید انتخاب کنید. پس از انجام این کار ، دکمه "تأیید" را فشار دهید.

اکنون باید یک کپی از پرونده داشته باشید که بتوانید آن را ویرایش کرده و با اطلاعاتی که مختص شما و شرکت شما است پر کنید.

برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  • گزارشی را که اخیراً در Ahrefs فیلتر کرده اید از "کلمات کلیدی آلی" به عنوان یک فایل CSV صادر کنید.
  • با کلیک روی "پرونده" ، "وارد کردن" ، "بارگذاری" و "انتخاب پرونده" ، پرونده را در صفحه گسترده Google که فقط بارگیری کرده اید وارد کنید.
  • قسمت "وارد کردن مکان" را به "جایگزینی داده ها در سلول انتخاب شده" تغییر دهید.
  • به برگه ای با عنوان "قطعه های برجسته ای که متعلق به شما نیستند" بروید.
  • در آن برگه ، می توانید لیستی از درخواست های جستجو شده توسط Ahrefs را مشاهده کنید که حاوی قطعه های برجسته ای است که در حال حاضر متعلق به شما نیست.

Ahrefs همچنین به شما امکان می دهد تا حجم جستجو را برای یافتن فرصت های کلمه کلیدی طولانی مدت تغییر دهید.

خودتان این سeriesالات را در Google قرار دهید تا بفهمید که مالک هر یک از قطعات این اصطلاحات در اختیار کیست.

محتوا را تجزیه و تحلیل کنید ، زیرا بعداً می خواهید آن را تقلید کنید.

از Google برای شناسایی قطعه های احتمالی استفاده کنید!

گوگل یکی دیگر از ابزارهای عالی برای رفع نقاشی قطعه هایی است که رقبای شما به دست آورده اند (و می توانید در آینده کسب کنید).

اگر می خواهید بدانید کدام محتوا را برای بهینه سازی فرصت های قطعه ابتدا نیاز دارید ، پس سعی کنید مانند مخاطبان خود فکر کنید.

خودت را جای اونها بگذار. افراد صنعت شما چه نوع سالاتی دارند؟

به عنوان مثال ، اگر در صنعت قهوه هستید ، برخی از سوالات متداول مشتریان خود را امتحان کنید ، از جمله: "قهوه سرد سرد چیست؟"

سپس ، سریعاً به جستجوی این سال بپردازید و دریابید که در حال حاضر قطعه ویژه آن متعلق به چه کسی است.

امیدوارم که مطالب از قبل به دست شما رسیده باشد. اگر چنین نیست ، رقابت خود را یادداشت کنید.

به محتوای آنها و نوع قطعه ویژه نگاه کنید. در مثال بالا ، واضح است که گوگل در حال کشیدن قالب پاراگراف برای این قطعه ویژه است.

بنابراین ، هنگام قالب بندی محتوای خود ، می خواهید در 40-60 پاراگراف کلمه ای بنویسید تا فرصتی برای برنده شدن این قطعه ویژه داشته باشید.

در مرحله بعد ، به بخش "افراد نیز می پرسند" از نتایج جستجو نگاهی بیندازید. این سوالات مربوط به سوالی را که در ابتدا جستجو کرده اید پیشنهاد می کند.

اینها س questionsالات مشابهی هستند که مخاطبان شما از دانستن آنها می میرد. هر سandال را بزرگ کنید تا بفهمید محتوای برجسته هر س listedال در اختیار چه کسانی است.

درست مثل قبل ، روی هر یک از این رقبا کلیک کنید و تفاوت بین محتوای آنها را که شامل پرسش جستجو با شماست ، یادداشت کنید.

اگر در سایت خود هیچ پستی ندارید که به سوالات بخش "افراد نیز بپرسند" پاسخ دهند ، به افزودن این سوالات به عنوان برچسب های سرصفحه فکر کنید.

اگر برچسب H2 را اضافه کنید "آیا دم کردن و قهوه سرد همان چیز است؟" شما شانس شکست دادن Chowhound را دارید زیرا آنها هیچ یک از اصطلاحات "مردم همچنین می پرسند" را شامل نمی شوند.

همین مورد در بخش "افراد نیز جستجو می کنند" در پایین گوگل وجود دارد.

از این مقاله برای طرح کلی مقاله خود استفاده کنید و مطمئن شوید که به همه این سالات پاسخ می دهید یا از آنها به عنوان خوشه کلمات کلیدی خود برای این مقاله خاص استفاده می کنید.

اکنون که می دانید رقابت شما چه کسانی است ، سعی کنید با تحقیق بیشتر و نوشتن مطالب حتی بهتر ، قطعه آنها را بدزدید.

هنگامی که دانستید کدام قطعه ها را در اختیار ندارید ، می توانید روی سرقت آنها تمرکز کنید.

چگونه می توانید قطعه ویژه رقیب خود را بدزدید!!!!

اکنون که می دانید کدام کلمات کلیدی و پرس و جو را هدف قرار دهید ، زمان بازی است.

اگر می خواهید برای قطعه های ویژه رتبه بندی کنید ، باید کارهای خوب و موثری را که رقبا با محتوای برجسته خود انجام داده اند ، انجام دهید ، آن را تقلید کرده و به سطح بالاتری برسانید.

با یادگیری اینکه چه محتوایی از قبل در صفحه یک رتبه بندی شده است شروع کنید.

در صفحه اول رتبه بندی کنید.

اگرچه برای به دست آوردن یک قطعه ویژه نیازی نیست همیشه در صفحه یک رتبه بگیرید ، اما این احتمال را برای شما فراهم می کند که رقبای خود را شکست دهید.

گلن گیب سال گذشته در کنفرانس SMX East در شهر نیویورک به اشتراک گذاشت که قطعه های برجسته ای را پیدا کرده است که در جایگاه 16 در صفحه دو قرار دارد.

اما هنوز هم بهترین روش برای بهبود رتبه بندی ارگانیک شما قبل از اقدام به سرقت یک قطعه ویژه در نظر گرفته می شود.

در غیر این صورت ، هرچه موقعیت شما پایین باشد ، احتمال نوسانات فرار نیز بیشتر است.

راب بوچی این نمودار را در SearchLove San Diego امسال نشان داد تا نشان دهد که آن رتبه های پایین تر با قطعه های برجسته چقدر بی ثبات هستند.

همه گفته ها و انجام ها ، سعی کنید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که قبلاً در صفحه یک رتبه بندی شده اند.

محتوای خود را تغییر ساختار دهید.

در بعضی موارد ، محتوای شما ممکن است از قبل حاوی تمام مواردی باشد که برای به دست آوردن یک قطعه ویژه به شما نیاز دارد ، اما ممکن است قالب بندی شما فقط خاموش باشد.

برای رفع این مشکل ، باید محتوای خود را در صفحاتی که قبلاً به همان سوالات رقبا پاسخ می دهند ، تغییر ساختار دهید.

آیا آنها برای پاسخ به سوال از لیست پرگل استفاده کرده اند؟ یکی هم استفاده کنید

آیا آنها با فیلم به سوال پاسخ دادند؟ یکی را نیز بسازید.

آیا قطعه آنها یک میز دارد؟ یکی را نیز به صفحه خود اضافه کنید.

اگر رقابت شما قطعه ای بدون هیچ نوع نشانه گذاری ساختاری در صفحه آنها بدست آورده است ، شما برتری بالایی دارید.

این بدان معناست که شما برای بدست آوردن یک قطعه ویژه تنها کاری که باید انجام دهید این است که با قالب بندی صحیح آن مطالب خود را آسان بخوانید.

برای این کار ، صفحه خود را با برچسب های اصلی HTML قالب بندی کنید تا قابلیت اسکن بیشتری داشته باشد.

برچسب های هدر مانند <h2> یا <h3> ، زیر عنوان ها ، <p> برچسب های پاراگراف و موارد دیگر را اضافه کنید.

با این کار بخشهای قطعه شما شکسته می شود تا Google بتواند ساختار آن را به راحتی درک کند.

و ، حتماً علامت گذاری طرحواره خود را عاقلانه انتخاب کنید.

Alan Bleiweiss با قالب بندی صحیح قطعه ویژه ، توانست سایت های بزرگی مانند ویکی پدیا و روانشناسی امروز را شکست دهد. n یک قطعه بدون هیچ نوع نشانه گذاری ساختاری در صفحه خود به دست آورده است ، شما دست برتر را دارید.

این بدان معناست که شما برای بدست آوردن یک قطعه ویژه تنها کاری که باید انجام دهید این است که با قالب بندی صحیح آن مطالب خود را آسان بخوانید.

برای این کار ، صفحه خود را با برچسب های اصلی HTML قالب بندی کنید تا قابلیت اسکن بیشتری داشته باشد.

برچسب های هدر مانند <h2> یا <h3> ، زیر عنوان ها ، <p> برچسب های پاراگراف و موارد دیگر را اضافه کنید.

هنگامی که قطعه خود را بازسازی کردید ، باید فراتر از آنچه دیگران در فضای شما انجام می دهند ، بروید.

حتی بهتر از رقابت خود باشید.

یکی از ساده ترین راه ها برای بالا بردن محتوای بالاتر از رقبا ، افزودن تصاویر به آن است.

اکثر قطعه های برجسته حداقل یک تصویر دارند. برای کسب بهترین نتیجه باید چندین مورد را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از محتوایی که می خواهید به شما نشان داده شود ، مستقیماً به فضا توجه کنید. در آنجا تصاویری اضافه کنید که مربوط به جدول ، لیست یا پاراگراف شما باشد.

این روش معمولاً توسط سایتهایی مانند WikiHow استفاده می شود. آنها هر مرحله از یک مقاله را با یک تصویر نشان می دهند.

شما نیز باید همین کار را انجام دهید.

علاوه بر افزودن تصاویر ، باید متن متن تصاویر alt را نیز اضافه کنید.

اما نه فقط هر متنی. همچنین باید سئو دوستانه باشد.

متن تصویر Alt تصاویر موجود در وب سایت شما را در کد منبع صفحات توصیف می کند.

این به گوگل کمک می کند تا توضیحات تصاویر را درک کند.

برای افزودن برچسب های تصویر alt با استفاده از SEO ، کلمات کلیدی مرتبط را به آنها اضافه کنید ، تصویر را با دقت در آن توضیح دهید و آن را کوتاه کنید.

توصیه می شود متن alt از 125 نویسه بیشتر نباشد ، یا ممکن است متن به طور کامل خوانده نشود.

اگرچه هدف قرار دادن کلمات کلیدی عالی است ، اما باید از کلمات کلیدی مترادف نیز استفاده کنید.

اضافه کردن مترادف کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی که جستجوگران در جستجوی آنها به دنبال آن می گردند مهم است. این همان چیزی است که در نهایت آنها را به صفحات شما هدایت می کند.

گوگل حتی در کل صفحات نتایج و قطعه های ویژه این کلمات را پررنگ می کند تا جستجوگران اطمینان داشته باشند که نتایج مطابق با آنچه که آنها جستجو می کنند مطابقت دارد.

اما همچنین باید برخی از کلمات کلیدی مترادف را که قبلاً می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی شما "آتش بازی" باشد ، مترادف کلمه کلیدی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ترقه سوز
  • مواد شیمیایی
  • کم انفجار
  • TNT

مردم نیز به دنبال این اصطلاحات هستند. و شما آنها را از دست می دهید.

برای یافتن آنها ، از یک ابزار پیشنهاد کلمه کلیدی SEO مانند این یکی از SEO Review Tools کمک بگیرید.

برای استفاده از آن ، کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و "انجام بررسی" را انتخاب کنید.

سپس ، این ابزار به شما لیست کاملی از کلمات کلیدی مترادف مرتبط را می دهد. این موارد را به محتوایی که می خواهید برای آن قطعه های ویژه بدست آورید اضافه کنید.

«نتیجه گیری»

شما قبلاً برای بهبود SEO خود سخت کار کرده اید.

شما ساعتها تحقیق درباره کلمات کلیدی ، برنامه ریزی محتوا ، نوشتن و موارد دیگر را انجام داده اید.

اما اگر وب سایت دیگری دارای یک قطعه ویژه برای دقیقاً همان کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد ، رتبه های بالایی که برای به دست آوردن آن بسیار تلاش کرده اید نتیجه خوبی نخواهد داشت.

قطعه ویژه بخشی از محتوای یک صفحه وب است که توسط گوگل انتخاب شده است و تمام اطلاعات مورد نیاز را در یک بلوک از متن در بالای صفحه به جستجوگر می دهد.

این امر باعث می شود که جستجوگران قبل از پیدا کردن موارد مورد نیاز ، روی چندین صفحه کلیک کنند. با یک قطعه ویژه ، آنها هرگز مجبور به ترک گوگل نخواهند شد.

یی

بنابراین برای دیدن CTR بالاتر باید قطعه های بیشتری به دست بیاورید.

خبر خوب این است که شما می توانید این کار را با سرقت قطعه های برجسته ای که رقبای شما از قبل دارند ، انجام دهید.

انواع مختلف قطعه های ویژه شامل پاراگراف ، لیست ، جدول و قطعه ویدیو است.

هرکدام از آنها به دلیلی متفاوت فعال می شود و جستجوی جستجوهای مختلف انواع مختلف قطعه های برجسته را به سمت بالا می کشد.

برای کشف همه قطعه های برجسته ای که رقابت شما برای آنها رتبه بندی کرده است ، می توانید از ابزاری مانند SEMrush استفاده کنید.

همچنین می توانید از Google برای کشف اینکه برای کدام قطعه ها ارزش جنگیدن دارد (و سوالاتی که مشتریان شما در جستجوی پاسخ به آنها هستند) استفاده کنید.

Ahrefs را امتحان کنید تا بفهمید کدام قطعه های ویژه متعلق به مارک های دیگر هستند در صفحاتی که قبلاً در آنها رتبه بالایی داشته اید.

سپس ، آماده شوید که ریزه های رقیب خود را از آنها بدزدید.

محتوای خود را با سرصفحه ها و برچسب ها بازسازی کرده و به سطح بعدی برسانید. تصاویر با کیفیت بالا را اضافه کنید که رقبا از آن استفاده نمی کنند.

فراموش نکنید که برای هر تصویری که اضافه می کنید متن تصویر alt را وارد کنید.

سرانجام ، در مورد مترادف های کلمات کلیدی که مربوط به کلمات کلیدی هستند که قطعه های برجسته ای را کسب می کنند ، تحقیق کنید.

کسانی که در صفحات خود هستند را نیز هدف قرار دهید. مشتریان شما نیز در جستجوی این کلمات هستند.

از چه تاکتیک هایی برای گرفتن قطعه های ویژه رقبای خود استفاده کرده اید؟