چگونه کانال YouTube خود را در سال 2020 رشد دهیم

Tuesday، ۶ Aabaan ۱۳۹۹

امروز قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه کانال YouTube خود را در سال 2020 رشد دهید.

این همان مرحله به مرحله است که من برای رشد کانال خود به 292000 مشترک استفاده کردم:

و در این راهنما دقیقاً خواهید آموخت که چگونه بازدید و مشترک بیشتری بدست آورید .

بیایید درست داخل شیرجه برویم.

مرحله شماره 1: کلمات کلیدی ویدئوی دست نخورده را پیدا کنید

مرحله شماره 2: ایجاد فیلم های بهینه شده برای "زمان تماشا"

مرحله شماره 3: فیلم های YouTube خود را بهینه کنید

مرحله شماره 4: از ریز عکسهایی که برجسته هستند استفاده کنید

مرحله شماره 5: لیست های پخش بهینه شده را ایجاد (و تبلیغ کنید)

مرحله شماره 6: فیلم ها را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید

مرحله شماره 7: بینندگان را به مشترکان تبدیل کنید

مرحله جایزه: رتبه بندی فیلم ها در جستجوی Google

مرحله شماره 1: کلمات کلیدی ویدئوی دست نخورده را پیدا کنید

وقتی نوبت به YouTube می رسد ، تحقیق درباره کلمات کلیدی ویدیو فوق العاده مهم است.

کلمات کلیدی RIGHT را انتخاب کنید؟

موشک فیلم های خود را به بالای YouTube.

کلمات کلیدی اشتباه را انتخاب کنید؟

فیلم های شما در نتایج جستجو دفن می شوند.

به عنوان مثال ، یکی از فیلم های کانال من رتبه 1 را در YouTube برای "YouTube Views" دارد.

و عمدتا به لطف آن رتبه # 1 ، آن ویدیو هر ماه 117 هزار بازدید ایجاد می کند.

با استفاده از آن ، در اینجا چگونگی یافتن کلمات کلیدی برای YouTube آمده است.

1. ابتدا لیستی از "Seed Keywords" ایجاد کنید

Seed Keywords اصطلاحاتی هستند که موضوعات فوق العاده گسترده را توصیف می کنند.

به عنوان مثال ، اگر در فضای بازاریابی دیجیتال بودید ، کلمات کلیدی Seed شما مواردی از این قبیل است:

شبکه های اجتماعی

بازاریابی LinkedIn

صفحه فیس بوک

بازاریابی محتوا

و اگر یک سایت تناسب اندام دارید ، لیست کلمات کلیدی Seed شما به این شکل خواهد بود:

کاهش چربی

تمرین کتل بل

رژیم غذایی سرخپوشان

تمرین قلبی

ببینید که چگونه کار می کند؟ اینها موضوعات گسترده ای هستند که می توانید درباره آنها فیلم بسازید.

اکنون ، برای روشن شدن:

شما قصد ندارید ویدیوهای خود را در مورد هر یک از این اصطلاحات بهینه کنید (آنها بسیار رقابتی هستند).

اما لیستی از کلمات کلیدی Seed برای مرحله بعدی فوق العاده مفید است.

صحبت از…

2. در مرحله بعدی ، کلمات کلیدی Seed خود را در جستجوی YouTube قرار دهید

اکنون وقت آن است که یک کلمه کلیدی seed را به ده ها کلمه کلیدی tail long تبدیل کنید .

چطور؟

پیشنهاد YouTube.

این دقیقاً مانند گوگل کار می کند.

یک کلمه کلیدی Seed را به YouTube وارد کنید

… و کلمات کلیدی YouTube پیشنهاد شده را بررسی کنید.

اگر می خواهید این فرآیند را مقیاس بندی کنید ، به KeywordTool.io بروید .

وقتی کلمه کلیدی seed را در این ابزار وارد می کنید ، صدها اصطلاح YouTube Suggest را از بین می برد.

در این مرحله ، باید یک دسته از کلمات کلیدی دم بلند داشته باشید.

سوال این است: کدام کلمات کلیدی را باید انتخاب کنید؟

این مرحله همان مرحله 3 است که ...

3. سرانجام ، زمان آنالیز رقابت YouTube است

دقیقاً مانند Google ، می خواهید فیلم های خود را در اطراف کلمات کلیدی بهینه کنید:

الف) جستجوهای زیادی انجام دهید

و

ب) فوق العاده رقابتی نیستند

چگونه این کلمات کلیدی جادویی را پیدا می کنید؟

یک برنامه افزودنی جذاب Chrome به نام TubeBuddy .

(VidIQ نیز به خوبی کار می کند)

این ابزار آمار مربوط به هر کلمه کلیدی را در نتایج جستجو به شما نشان می دهد:

به این ترتیب ، شما می دانید که آیا یک کلمه کلیدی بیش از حد رقابتی است یا نه ...

آمار رقابت TubeBuddy

قبل از اینکه فیلم خود را بسازید

خیلی باحال.

خوب ، بنابراین یک کلمه کلیدی پیدا کردید. خوب!

اکنون نوبت به موارد جالب رسیده است: ایجاد ویدیوی خود.

مرحله شماره 2: ایجاد فیلم های بهینه شده برای "زمان تماشا"

هدف شماره 1 YouTube نگه داشتن افراد در YouTube است .

(به هر حال ، هرچه مردم وقت بیشتری را در YouTube سپری کنند ، درآمد بیشتری از تبلیغات کسب می کنند)

و به همین دلیل الگوریتم یوتیوب تأکید زیادی بر زمان تماشا دارد .

هرگز نام ساعت تماشا را نشنیده اید؟ در اینجا یک توضیح ساده وجود دارد:

WT

زمان تماشا

اسم

تعریف

کل زمان صرف تماشای ویدیوی YouTube از زمان پخش مستقیم آن.

ساده.

و آنچه در گزارش آنالیز YouTube به نظر می رسد در اینجا است:

همانطور که انتظار دارید ، YouTube عاشق فیلم هایی است که تعداد زیادی ساعت تماشا را جمع می کنند.

در حقیقت ، یوتیوب رکورد زده و گفته است:

"زمان تماشا در دقیقه های تجمعی مشاهده شده اندازه گیری می شود و هر ویدیوی بارگذاری شده - و همچنین هر کانال در YouTube - براساس زمان تماشا" رتبه بندی "می شود. کانال ها و ویدئوها با زمان تماشای بالاتر احتمالاً در نتایج جستجو و توصیه ها بیشتر نشان داده می شوند. "

- آکادمی خالق YouTube

به طور خلاصه: هرچه افراد زمان بیشتری را برای تماشای ویدیوی شما بگذرانند ، رتبه بالاتری خواهد داشت.

سوال این است:

چگونه فیلم هایی ایجاد می کنید که مردم را به تماشا نگاه دارد؟

بیایید بفهمیم ...

1. فیلم های طولانی را منتشر کنید

من اهمیتی نمی دهم که "متخصصان" چه می گویند.

فیلم های طولانی عملکرد بهتری نسبت به فیلم های کوتاه دارند.

و داده هایی برای تهیه نسخه پشتیبان وجود دارد. ما بزرگترین مطالعه در مورد عوامل رتبه بندی YouTube را انجام داده ایم (بیش از یک میلیون فیلم YouTube را تجزیه و تحلیل کردیم).

چه چیزی پیدا کردیم؟

این ویدیوهای طولانی تر از ویدیوهای کوتاه بیشتر هستند.

و این داده ها آنچه را که با دو چشم خودم دیده ام تأیید می کند.

به گذشته ، من فقط فیلم های کوتاهی از این دست را منتشر کردم:

و این یکی از دلایل اصلی این است که فیلم های من در YouTube عملاً قابل مشاهده نبودند.

امروز؟ من تمرکز خود را روی بسته بندی هرچه بیشتر ارزش یک فیلم ویدئویی بگذارم.

این بدان معنی است که ویدیوهای جدید من حداقل 10 دقیقه طول می کشد:

و از آنجا که فیلم های من طولانی هستند ، تعداد کل زمان تماشا را به طور خودکار جمع می کنند.

2. کرک را از مقدمات خود برش دهید

طبق YouTube ، 15 ثانیه اول فیلم شما KEY است.

به عبارت دیگر ، مقدمه شما باید بیننده خود را از طریق کره چشم بگیرد.

(و شما برای انجام این کار 15 ثانیه وقت دارید)

در روزهای گذشته ، در معرفی ویدیوهای من اطلاعات زیادی در زمینه وجود داشت.

مثلا:

در اینجا مقدمه یکی از فیلم های اولیه من (قبل از اینکه بفهمم چه کاری انجام می دهم) است:

اکنون این معرفی بدون کرک را از یکی از آخرین ویدیوهای من بررسی کنید:

تفاوت را ببین؟

از نو:

پیش نمایش مقدماتی من دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید یاد بگیرید. بدون پس زمینه بدون کرک

و این معرفی موثر یکی از دلایلی است که این ویدئو در مدت 30 روز بیش از 143 هزار دقیقه زمان تماشا را جمع آوری کرده است:

همانطور که می بینید ، مقدمه ویدیوی شما واقعاً مهم است.

اما یک روش عالی دیگر برای افزایش زمان تماشا وجود دارد که من هنوز به آن اشاره نکردم.

که ما را به سمت ...

3. "وقفه های الگو" را در فیلم های خود بگنجانید.

آیا می خواهید مردم ویدیوی شما را تا انتها تماشا کنند؟

از وقفه های الگو استفاده کنید.

به طور جدی. آنها دیوانه وار خوب کار می کنند.

در حقیقت ، وقفه های الگو یکی از دلایل اصلی افزایش مخاطب من است :

بنابراین: وقفه های الگو چیست؟

PI

وقفه های الگو

اسم

وقفه های الگو عناصری در ویدیوی شما هستند که با بقیه ویدیوهای شما متفاوت هستند (آنها به معنای واقعی کلمه "الگوی" را قطع می کنند).

وقفه های الگو می تواند مواردی مانند این باشد:

گرافیک روی صفحه

تصاوير متحرك

زمینه یا تنظیمات جدید

رول B

زاویه های مختلف دوربین

جلوه های صوتی

لیست گلوله ای

و بیشتر

یک مثال چطور ...

ویدئوهای قدیمی YouTube من از هیچ گونه وقفه الگو استفاده نمی کردند:

در کل مدت تقریباً از همان عکس دقیق استفاده می کند.

(این ویدئو همچنین فاقد تصاویر ، برش در عکسهای مختلف ... یا هر چیز دیگری برای شکستن الگو است)

به جلو به امروز بروید ، و این الگو کاملاً قطع می شود.

فیلم های من از تعداد زیادی رول B استفاده می کنند:

شما گرافیک و انیمیشن هایی روی صفحه دارید که مفاهیم اصلی را توضیح می دهند.

و جای تعجب نیست که این تغییرات به من کمک کرد تا میانگین زمان دید من تا 4 دقیقه و 55 ثانیه بسیار خوب باشد.

4. اسکریپت هر خط

این یک کلاه بزرگ است.

مگر اینکه شما از آن دسته افرادی باشید که در پایان هر مکالمه میکروفون را رها می کنند ، باید فیلم های خود را بنویسید.

(یا حداقل یک طرح دقیق را دنبال کنید)

در روزهای اولیه کانالم ، دوربین را روشن می کردم و شروع به صحبت می کردم:

(مسئله موهای من نیز وجود دارد. و پیراهن من. اما این داستان دیگری است ...)

مطمئناً ، من نکات کلی را می خواستم پوشش دهم.

اما فیلمنامه نداشتم. و این باعث می شود که رعایت نکات من برای مردم دشوار باشد.

امروز ، من بهتر می دانم. به همین دلیل قبل از عکاسی فیلم هایم را خلاصه و اسکریپت می کنم.

در صورت کنجکاوی ، یکی از متن های من به این شکل است:

از آنجا که هر خط را از قبل اسکریپت می کنم ، تحویل من کاملاً واضح است.

(که باعث می شود مردم تماشا کنند)

مرحله شماره 3: فیلم های YouTube خود را بهینه کنید

شما قبلاً می دانید که سئوی یوتیوب مهم است.

بنابراین بیایید درست به مرحله شیرجه برویم.

1. عنوان ویدیوی خود را بهینه کنید

این معامله است:

عناوین ویدیویی بهینه شده با کلمات کلیدی مانند گذشته مهم نیستند.

در حقیقت ، بررسی عوامل رتبه بندی YouTube نشان داد که رابطه ضعیفی بین عناوین غنی از کلمات کلیدی و رتبه بندی وجود دارد:

همانطور که گفته شد ، استفاده از یک کلمه کلیدی در عنوان شما کمک می کند (کمی). بنابراین توصیه می کنم این کار را انجام دهید.

به عنوان مثال ، یکی از فیلم های من هدف قرار دادن کلمه کلیدی "نکات SEO" است.

بنابراین من مطمئن می شوم که از این اصطلاح دقیق در عنوان خود استفاده می کنم.

2. عناوینی را که برای به حداکثر رساندن CTR طراحی شده اند بنویسید

برخلاف Google ، YouTube تأیید کرده است که آنها از نرخ کلیک به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند.

در حقیقت ، یک مقاله تحقیقاتی YouTube بیان می کند ، وقتی صحبت از توصیه فیلم ها به کاربران می شود:

"برای ارزیابی کیفیت پیشنهادات ما از ترکیبی از معیارهای مختلف استفاده می کنیم. معیارهای اصلی که ما در نظر می گیریم شامل نرخ کلیک (CTR) ، CTR طولانی (فقط شمارش کلیک هایی است که منجر به تماشای بخش قابل توجهی از فیلم می شود)… "

- سیستم توصیه ویدیوی YouTube ،

Research Gate

راه دیگری را بیان کنید:

هرچه افراد بیشتر روی ویدیوی شما کلیک کنند ، YouTube بیشتر آن را تبلیغ می کند.

سوال این است: چگونه این کار را انجام می دهید؟

شما می خواهید عناوینی بنویسید که سود مشخصی داشته باشند ...

... بدون استفاده از clickbait.

3. توصیفات ویدئویی غنی از کلمات کلیدی و سئو دوست را بنویسید

بیشتر توضیحات ویدئو در YouTube واقعاً کوتاه است:

به گفته یوتیوب ، توصیفات کوتاه مانند این واقعا به SEO ویدیوی شما آسیب می رساند.

در واقع ، آنها رسما توصیفات طولانی را توصیه می کنند :

«توضیحات کامل بنویسید: حداکثر یک تا دو پاراگراف.

برخی از سازندگان فقط پیوندهای شبکه های اجتماعی خود را در توضیحات قرار می دهند و به طور بالقوه بسیاری از بازدیدهای اضافی را از دست می دهند. "

- آکادمی خالق YouTube

به همین دلیل است که برای هر ویدئویی که در کانالم بارگذاری می کنم توضیحات عمیقی می نویسم.

4. برچسب های ویدئویی خود را بهینه کنید

هیچ رازی نیست که برچسب های یوتیوب برای سئو بسیار زیاد باشد.

اما دقیقاً چگونه آنها را بهینه سازی می کنید؟

از 2-3 برچسب استفاده کنید که شامل کلمه کلیدی هدف شما… و تغییرات نزدیک هستند.

با استفاده از کلماتی که در کلمه کلیدی اصلی شما نیستند ، 2 برچسب اضافه کنید که موضوع ویدیوی شما را توصیف می کند.

1-2 برچسب اضافه کنید که نشان دهنده صنعت سطح بالا یا عمودی شما باشد.

به عنوان مثال ، این ویدیو را از کانال من که در اطراف کلمه کلیدی "ایجاد لینک" بهینه شده است ، بررسی کنید.

تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی من یا کلمه کلیدی واقعی من هستند یا نسخه های طولانی مدت آن اصطلاح هستند.

سایر روشها روشهای دیگر توصیف موضوع ویدیوی من است.

و سه مورد از آنها زمینه YouTube را در مورد دسته کلی و گسترده ویدیوی من ارائه می دهند.

مرحله شماره 4: از ریز عکسهایی که برجسته هستند استفاده کنید

YouTube گزارش می دهد که "90٪ از بهترین فیلم های YouTube دارای تصاویر کوچک سفارشی هستند ." این LEGIT است.)

چگونه تصاویر کوچک Youtube جالب توجه ایجاد می کنید ؟

در اینجا دو نکته سریع آورده شده است که هم اکنون بسیار خوب کار می کنند.

ابتدا از کنتراست زیاد استفاده کنید.

شما می خواهید تا آنجا که ممکن است رنگ های موجود در تصویر کوچک با هم تداخل داشته باشند.

در اینجا مثالی از منظور من ذکر شده است:

ببینید همه رنگهای مختلف در تصویر کوچک چگونه برجسته می شوند؟

در حقیقت ، آنها حتی مرزهای کوچکی بین متن و اشیا add اضافه می کنند تا این کنتراست را افزایش دهند.

دوم ، از رنگهایی استفاده کنید که در YouTube برجسته هستند.

همانطور که می دانید ، پلت فرم YouTube بیشتر قرمز ، سفید و سیاه است.

بنابراین برای برجسته شدن ، شما می خواهید از رنگ هایی که قرمز ، سفید و سیاه نیستند در تصویر بند انگشتی خود استفاده کنید.

مرحله شماره 5: لیست های پخش بهینه شده را ایجاد (و تبلیغ کنید)

لیست های پخش راهی کم ارزش برای دریافت بازدیدهای بیشتر (و مشترکان) است.

چرا؟

لیست های پخش "زمان جلسه" شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهند.

Session Time مدت زمانی است که کسی پس از شروع تماشای ویدیوی شما در YouTube ، صرف می کند.

و Session Time یک عامل رتبه بندی است که YouTube به آن اهمیت می دهد ... خیلی زیاد.

در حقیقت ، یوتیوب در مورد Session Time این حرف را می زند :

"کانال شما همچنین هنگامی افزایش می یابد که افراد پس از تماشای محتوای شما ، هر چیزی را در YouTube تماشا می کنند.

… و وقتی محتوایی درست می کنید که باعث شود مردم بیشتر از کانال شما تماشا کنند ، در این صورت به ما کمک می کنید. "

- آکادمی خالق YouTube

به عنوان مثال ، فرض کنید کسی شروع به تماشای یک ویدیو از کانال شما می کند.

و بلافاصله پس از پایان کار ، آنها مرورگر خود را می بندند.

ویدیوی شما باعث می شود افراد YouTube را ترک کنند. بنابراین آنها قصد دارند آن ویدئو را پایین بیاورند.

از سوی دیگر:

فرض کنیم شخصی شروع به تماشای ویدیوی شما می کند. و پس از پایان کار ، آنها فیلم دیگری را تماشا می کنند.

این بار ، ویدئوی شما در YouTube مشغول نگهداری افراد است. بنابراین آنها قصد دارند آن را تبلیغ کنند.

و این جایی است که لیست های پخش وارد می شوند ...

وقتی کسی تماشای یک ویدیو را در لیست پخش تمام کرد ، به طور خودکار ویدیوی دیگری را پخش می کند.

به عبارت دیگر ، لیست های پخش به طور خودکار زمان جلسه شما را بهبود می بخشند.

به همین دلیل فیلم هایم را در لیست های پخش تنظیم می کنم ...

… و آنها را در صفحه کانال من نشان دهید.

مرحله شماره 6: فیلم ها را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید

شما قبلاً می دانید که YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است.

اما این بدان معنا نیست که شما فقط می توانید دسته ای از ویدیوهای بهینه شده را بارگذاری کرده و انتظار رتبه بندی را داشته باشید.

درست مثل محتوای وبلاگ ، برای ادامه کار باید به فیلم های YouTube خود کمی فشار دهید.

این فشار می تواند شامل به اشتراک گذاشتن کلیپ های ویدیوی شما در شبکه های اجتماعی باشد.

ارسال اطلاعیه به لیست ایمیل شما.

یا حتی فیلم های خود را با استفاده از دسترسی به ایمیل تبلیغ کنید .

اگر فیلم شما برای Watch Time بهینه شده است ، فشار اولیه تنها کاری است که برای ادامه کار لازم دارید. YouTube تقریباً از بقیه موارد مراقبت خواهد کرد.

که گفت:

هیچ مبلغ تبلیغاتی نمی تواند یک ویدیوی بد را جبران کند.

به عنوان مثال ، چند سال پیش این فیلم را منتشر کردم.

از آنجا که من آن ویدئو را در شبکه های اجتماعی و مشترکان ایمیل خود تبلیغ کردم ، در چند روز اول آن ویدیو افزایش چشمگیری پیدا کرد.

متأسفانه ، آن ویدیو چندان عالی نبود (حداقل طبق گفته های افراد در YouTube).

به همین دلیل است که امروز آن ویدیو به سختی بازدید می کند.

بنابراین بله ، تبلیغ ویدیوهای YouTube قسمت اصلی رشد کانال شما است. اما فقط در صورتی که در وهله اول محتوای ویدیویی بسیار جذاب داشته باشید ، طولانی مدت کار می کند.

مرحله شماره 7: بینندگان را به مشترکان تبدیل کنید

مراحلی که تا اینجا توضیح دادم باید به شما کمک کند دیدگاه بیشتری داشته باشید.

اما بازدیدها تنها بخشی از رشد کانال YouTube شما است.

قسمت دیگه؟ استقبال مشترکین بیشتر .

یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن مشترکان بیشتر ، افزودن دکمه اشتراک به صفحه انتهایی خود است .

مثالی از کانال من این است.

بدیهی است که فقط تعداد اندکی از بینندگان می توانند این کار را تا انتهای ویدیوی شما انجام دهند.

اما آن دسته از افرادی که کل ویدیوی شما را تماشا می کنند برای عضویت بسیار برتر هستند.

و آن دکمه پایان صفحه اشتراک مشترک کانال شما را برای آنها آسان می کند.

مرحله جایزه: رتبه بندی فیلم ها در جستجوی Google

رتبه بندی فیلم های YouTube خود در Google یک روش عالی برای بازدید بیشتر است.

در حقیقت ، 34.6٪ از بازدیدهای "خارجی" من از جستجوی Google است.

و بهترین راه برای رتبه بندی فیلم های خود در Google؟

کلمات کلیدی را که از قبل دارای یک Carousel Video در SERP هستند ، هدف قرار دهید .

به عنوان مثال ، کلمه کلیدی " SEO video " دارای یک چرخ فلک ویدیویی در بالا است.

وقتی یک چرخ فلک ویدیویی را می بینید ، می دانید که Google می خواهد نتایج ویدئویی را برای این مدت به مردم نشان دهد.

و اگر فیلم شما در YouTube به اندازه کافی عملکرد خوبی داشته باشد ، ممکن است Google شروع به نمایش فیلم شما در چرخ فلک کند.

به عنوان مثال ، یکی از فیلم های YouTube من در "3 چگونه می توان بازدید بیشتری در YouTube داشت" در 3 فیلم برتر YouTube قرار دارد.

همین ویدیو برای آن کلمه کلیدی در Google نیز رتبه بندی می کند.

خیلی باحال.

نظر شما چیست؟

امیدوارم این پست جدید به شما نشان دهد که چگونه کانال YouTube خود را رشد دهید.

حالا دوست دارم از شما بشنوم:

عکس شماره 1 شما از پست امروز چیست؟

یا شاید سوالی داشته باشید.

در هر صورت ، با گذاشتن یک نظر سریع در زیر به من اطلاع دهید.

من در اینجا خواهم بود تا شخصاً به نظرات و سوالاتی که ارائه می شود پاسخ دهم.