بهبود سایت در 30 دقیقه با استفاده از سرچ آناتلیکس گوگل

Saturday، ۲۶ Mehr ۱۳۹۹

سئو موضوعی گسترده است.

من طی این سالها مقاله های بی شماری در مورد SEO نوشته ام.

در واقع ، اگر در گوگل "تاکتیک های SEO" را جستجو کنید ، بیش از 4 میلیون نتیجه خواهید گرفت.

تقریباً از هر چهار جستجو سه مورد در گوگلشروع می شود.

و پنج نتیجه اول که در گوگلنشان داده می شود 67٪ کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد.

بنابراین می توانید ببینید که چرا SEO موضوعی مهم است.

خوشبختانه ، قبل از اینکه در SEO جستجو کنید ، نیازی به مطالعه موضوع برای سالها ندارید.

من قصد دارم چهار پیروزی سریع را به شما نشان دهم که می توانید برای تقویت SEO خود به راحتی به دست آورید.

هفته ها یا ماه ها آزمون و خطا به شما نمی رسد. در کمتر از 30 دقیقه می توانید این بردها را در Google Analytics کشف کنید.

اما ابتدا ، مطمئن شوید که Google Analytics خود را به درستی تنظیم کرده اید.

اطمینان حاصل کنید که اصول Google Analytics را پایین آورده اید!

Google Analytics در گزارش ها ، ابزارها و داده ها کم ندارد.

در بعضی مواقع ، احتمالاً احساس می شود خیلی زیاد است.

زمان هایی وجود دارد که همه این داده ها می توانند کاملا گمراه کننده باشند.

خوشبختانه ، من نگران نیستم که شما را به تنظیمات پیشرفته Google Analytics هدایت کنم.

امروز ، همه چیز در مورد یافتن آن برنده های سریع است.

من قصد دارم 20٪ مهم کاری را که می توانید برای تقویت 80٪ از نتایج خود انجام دهید ، به شما بدهم.

با این حال ، برای دستیابی به آن بردهای سریع ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنیم که از تنظیمات اولیه Google Analytics و Google Search Console خود مراقبت کرده اید.

اگر اصلاً حساب GA ندارید ، می توانید راهنمای مبتدیان را در مورد نحوه راه اندازی آن بررسی کنید.

مرحله 1: نقشه سایت XML خود را بررسی کنید.

شما باید نقشه سایت خود را در Google Search Console ثبت کنید تا به گوگل کمک کنید تا سایت شما را به درستی تجزیه و تحلیل کند.

یک نقشه سایت استاندارد به صورت زیر است:

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، می توانید به سادگی افزونه Google XML Sitemap را بارگیری کنید.

با این حال ، فقط همگام سازی نقشه سایت شما کافی نیست.

شما باید مطمئن شوید که گوگل آن را به درستی می خواند و هیچ خطایی ندارید.

خطاهای نمایه سازی گزارش Analytics شما را کج می کند و گرفتن بردهای سریع را برای شما دشوارتر می کند.

در مرحله بعدی ، باید بفهمید که آیا گوگل واقعاً از نقشه سایت شما استفاده می کند یا خیر.

مرحله 2: اطمینان حاصل کنید که گوگل سایت شما را خزیده است.

ابتدا باید وارد Search Console خود شوید و سایتی را که می خواهید گوگل برای خزیدن آن کلیک کند کلیک کنید. سپس ، روی "Fetch as Google" در بخش "Crawl" کلیک کنید.

سپس می توانید مسیر مربوط به صفحه را در جعبه متن وارد کنید.

"دسک تاپ" یا "تلفن همراه" را از لیست کشویی انتخاب کرده و "واکشی" را کلیک کنید. شما باید هم برای دسک تاپ و هم برای موبایل تست کنید.

پس از پایان آزمایش ، می توانید درخواست نمایه سازی کنید.

این به شما کمک می کند مطمئن شوید که Google آن را خزیده است. همچنین می توانید از گوگل بخواهید که تمام پیوندهای مستقیم آن را خزنده کند.

علاوه بر این ، شما باید از ابزار تستر robots.txt Google استفاده کنید تا ببینید آیا پرونده robots.txt خود را به درستی برای همه صفحاتی که می خواهید Googlebot خزنده شود (یا خزنده نشود) تنظیم کرده اید.

حتی می توانید برای بررسی آن ، خزنده شخصی خود را به سایت خود بفرستید.

و ابزارهایی مانند Screaming Frog وجود دارد که می تواند آزمایش شما را انجام دهد تا مطمئن شوید بات های گوگل هیچ خطایی ندارند.

مرحله 3: نمایه سازی خود را بررسی کنید.

به دو روش می توانید نمایه سازی خود را بررسی کنید.

اولین گزینه شما این است که به سادگی به گوگل بروید و "site: yourdomain.com" را تایپ کنید.

مرحله 3: نمایندگی خود را بررسی کنید.

به دو روش می توانید نمایندگی خود را بررسی کنید.

اولین گزینه شما این است که به سادگی به گوگل بروید و "site: yourdomain.com" را تایپ کنید.

این همچنین تعداد صفحاتی را که گوگل نمایه سازی کرده است به شما نشان می دهد. (عددی که در اینجا می بینید باید با عددی که از آزمایش روش اول بدست آورده اید مطابقت داشته باشد.)

اگر گوگل صفحات کمتری از تعداد واقعی شما نشان می دهد ، به این معنی است که گوگل هنوز برخی از مطالب شما را فهرست بندی نکرده است و شما نمی توانید داده های Analytics را در آن دریافت کنید.

از طرف دیگر ، اگر گوگل صفحات بیشتری از تعداد واقعی شما نشان می دهد ، پیشنهاد می کند که ممکن است یک مشکل محتوای تکراری داشته باشید.

برای شناسایی محتوای تکراری که Google معتقد است شما می توانید از Screaming Frog یا ابزاری مانند Copyscape استفاده کنید.

اکنون که دانستید گوگل داده های شما را به درستی ضبط می کند ، یک قطعه دیگر وجود دارد که باید برای به حداکثر رساندن داده های Google Analytics خود تنظیم کنید.

مرحله 4: برخی از اهداف را ایجاد کنید.

گوگل اهداف را به عنوان اندازه گیری میزان دفعاتی که مردم اقدامات مورد نظر شما را انجام می دهند ، تعیین می کند.

به عنوان مثال ، یکی از اهداف من در سایت من این است که افراد روی دکمه نارنجی کلیک کنند.

تنظیم اهداف به شما امکان می دهد داده های GA را در کنار نتایج خاصی که برای شما مهم است اندازه گیری کنید.

برای رفتن به بخش اهداف ، روی سربرگ مدیر داخل Google Analytics کلیک کنید.

سپس ، در ستون دورترین سمت راست ، "اهداف" را انتخاب کنید.

روی دکمه "+ هدف جدید" کلیک کنید.

اکنون ، می توانید یکی از الگوهای آنها را برای شروع انتخاب کنید یا دکمه "سفارشی" را در پایین انتخاب کنید.

در حال حاضر شما را با الگویی آشنا می کنم ، اما گوگل در صورت علاقه اطلاعات بیشتری در مورد تنظیم اهداف سفارشی ارائه می دهد.

بیایید الگوی "انجام پرداخت" را به عنوان مثال انتخاب کنیم.

آن گزینه را انتخاب کنید و روی "ادامه" کلیک کنید.

از اینجا می توانید هدف خود را نام ببرید و به آن نوع دهید.

من "مقصد" را انتخاب می کنم و "ادامه" را کلیک می کنم.

اکنون ، URL صفحه تأیید پرداخت خود را در نوار وارد کرده و گزینه "برابر با" را حفظ کنید.

اگر می خواهید هدف شما یک مسیر خاص برای تبدیل را دنبال کند ، می توانید گزینه "مقدار" را خاموش بگذارید اما گزینه "قیف" را روشن کنید.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما فقط می خواهید خریدارانی را که از صفحه اصلی شما به یک صفحه محصول می روند ، سپس از صفحه محصول به یک صفحه تسویه حساب ردیابی کنند و در آخر به یک صفحه تأیید مراجعه کنند.

اگرچه قیف ها را کم می کنید مراقب باشید.

کانال های شما این کار را می کند تا فقط خریدارانی که دقیقاً این مراحل را دنبال می کنند برای رسیدن به این هدف حساب کنند.

بعد از اتمام این بخش ، روی "ذخیره" کلیک کنید.

هدف شما اکنون باید مستقیم باشد و Google Analytics باید آنها را ضبط کند. تبریک می گویم

اکنون که اهداف خود را به طور کامل تنظیم کرده اید ، بیایید به چند روش سریع که می توانید SEO خود را افزایش دهید ، بررسی کنیم.

1. بهترین مطالب خود را پیدا کنید.

برخی از مطالب در سایت شما وجود دارد که به طور طبیعی بهتر از دیگران رتبه بندی و تبدیل می شوند.

با استفاده از GA ، می توانید به سرعت متوجه شوید که کدام صفحات عملکرد خوبی دارند ، بنابراین می توانید از آنها بزرگ استفاده کنید.

بیایید شروع کنیم با بررسی اینکه چگونه می توانید محتوای خود را که بهترین را تبدیل می کند ، پیدا کنید.

برای انجام این کار دو راه وجود دارد.

ابتدا می توانید به مسیر انتساب خود به تبدیل نگاه کنید.

گوگل تعدادی مدل اسناد ارائه می دهد تا قبل از تبدیل بتوانید ببینید مشتری های شما از کجا آمده اند.

باید به خاطر داشته باشید که پیش فرض GA "انتساب آخرین لمس" است ، که دروغ است.

اگر می خواهید از مدل های انتساب برای شناسایی محتوای تبدیل استفاده کنید ، مطمئن شوید که از سفر خریدار مطلع هستید.

همانطور که می بینید ، به ندرت اتفاق می افتد که فقط یک نقطه تماس فقط مسئول تبدیل باشد. خریداران به طور معمول چندین مرحله را طی می کنند.

با در نظر گرفتن سفر خریدار ، می توانید از مدل اسنادی استفاده کنید که به شما کمک می کند داده های خود را به بهترین وجه تفسیر کنید.

روش دوم برای یافتن بهترین محتوای تبدیل کننده ، جستجوی مسیر هدف معکوس است.

وارد GA شوید و در منوی سمت چپ به بخش تبدیل تبدیل شوید.

منوی کشویی "اهداف" را مشاهده خواهید کرد و در زیر آن "مسیر معکوس هدف" را مشاهده خواهید کرد.

به سادگی هدفی را که می خواهید دنبال کنید ، انتخاب کنید. در سمت راست ، مراحل قبلی را مشاهده می کنید که درست قبل از تغییر شکل شخصی انجام شده است.

می بایست شبیه به این باشه:

صفحه تأیید یا "متشکرم" شما در انتهای سمت چپ قرار دارد.

در کنار آن ، صفحه خرید یا صفحه شرکت خود را مشاهده خواهید کرد.

سپس ، در سمت راست آن صفحاتی را مشاهده می کنید که بازدید شما را برای خرید به ارمغان آورده اند.

این ها اغلب صفحات فرود خواهند بود. با این حال ، ممکن است صفحات یا پست های دیگری را نیز در سایت خود مشاهده کنید که دارای دعوت به عمل قوی هستند.

وقتی آنها در بخش "آماده خرید" از قیف فروش قرار دارند ، می خواهید روی هدایت صفحات در ستون سمت راست متمرکز شوید.

اکنون که می دانید این محتوا به تبدیلات کمک می کند ، می خواهید برای تقویت بازدید به این صفحات آن را تبلیغ کنید.

همچنین می توانید برای کمک به هدایت بازدیدکنندگان سایت خود به آن محتوا ، پیوندهای داخلی بیشتری به آن صفحات ایجاد کنید.

این یک روش عالی برای کمک به شما در افزایش تبدیلات است. اما محتوای بهترین تبدیل کننده شما ممکن است محتوای بهترین رتبه بندی شما نباشد.

در اینجا چگونگی دستیابی سریع به محتوای برتر خود آورده شده است.

در فهرست چپ GA ، "Acquisition" ، سپس "Search Console" و در آخر "Queries" را انتخاب کنید.

با این کار تمام کلمات کلیدی که صفحات وب سایت شما در حال حاضر در Google رتبه بندی می کنند ، به شما نشان داده می شود.

می توانید ببینید که کدام صفحات با کدام پرسش یا کلمه کلیدی مطابقت دارند و در حال حاضر در کدام صفحه رتبه بندی می شوند.

شما باید صفحاتی را که در صفحه یک نشان داده شده اند شناسایی کنید و توجه داشته باشید که برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند

این به شما امکان می دهد دو کار انجام دهید.

  1. اگر کلمات کلیدی و محتوا یکی از صفحات برتر تبدیل شده شماست ، حتماً یک لینک و CTA در صفحه رده بالا برای کمک به جذب افراد برای تبدیل به سایت ارائه دهید.
  2. برای کمک به ارتقا رتبه بندی ، پیوندهای داخلی بیشتری به صفحات عالی خود به و از سایر مطالب اضافه کنید.

2. به محتوای پایین رتبه خود کمک کنید.

روشی که در بالا به شما نشان دادم به شما کمک می کند بهترین مطالب خود را شناسایی کنید. حال ، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد:

می توانید از همین روش برای کمک به شما در یافتن محتوای دوم بهترین خود نیز استفاده کنید.

چرا می خواهی این را انجام دهی؟

زیرا به روزرسانی و بهبود محتوای قدیمی شما برای ارتقا rank رتبه بندی آن می تواند راهی سریع برای بهبود سئو سایت شما باشد.

Unbounce برای بازگشت و به روزرسانی محتوای قدیمی خود ، انتشار را به مدت دو هفته متوقف کرد.

تلاش آنها با 275 درصد تبدیل بیشتر از 17 پست پربازدید در سایت ، نتیجه داد.

اما ، اگر محتوای زیادی دارید ، چگونه پست هایی را انتخاب کنید که روی آنها تمرکز کنید؟

اینجاست که Google Analytics وارد بازار می شود.

این می تواند به شما کمک کند محتوای خود را با بهترین پتانسیل برای عملکرد قابل توجهی بهتر با کار نسبتاً کمی پیدا کنید.

می خواهید به خاطر داشته باشید که بین صفحه یک و صفحه دو SERP تفاوت زیادی وجود دارد.

در ابتدای این پست ، من با شما به اشتراک گذاشتم که پنج نتیجه اول 67٪ از کل کلیک ها را به دست می آورد.

از طرف دیگر ، اگر در صفحه دوم Google قرار بگیرید ، کمتر از 6٪ کلیک دریافت خواهید کرد.

خوب این به چه معنا است؟

این بدان معناست که ارزشمندترین محتوایی که باید روی آن تمرکز شود مواردی است که نزدیک بالای صفحه دو است. اگر بتوانید آن را به صفحه اول فشار دهید ، می توانید انتظار داشته باشید که از آن یک جهش بزرگ در ترافیک مشاهده کنید.

برای مشخص کردن دقیق آن محتوا ، به صفحه درخواست خود در GA برگردید.

سپس ، بر روی گزینه "Advanced" کلیک کرده و "Average Position" را بر روی "Greater than 10" تنظیم کنید.

نتایج را ذخیره کنید ، و همه محتوای خود را که در حال حاضر خارج از صفحه یک حلق آویز شده اند ، خواهید دید.

اکنون ، اگر محتوای زیادی در صفحه دو نشسته اید ، آن را به مواردی که بیشترین تأثیر را دارند ، محدود کنید.

همچنین می توانید تمام سوالات بالقوه جستجوی دم طولانی را که ممکن است باعث ارسال ترافیک به همان صفحه شوند ، به طور دقیق مشخص کنید.

حالا شما در این باره چه می کنید؟

ابتدا به آخرین استراتژی مراجعه کنید. اگر محتوای بالاتری دارید که به طور طبیعی محتوای صفحه دو را تکمیل می کند ، مطمئن شوید که این دو مطلب را با هم پیوند داده اید.

همچنین باید محتوا را تازه کنید و مراحل درست را برای بهینه سازی آن دنبال کنید ، مانند:

  • اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای خود را برای تلفن همراه بهینه کرده اید
  • بک لینک های خارجی با کیفیت را بدست آورید
  • تعامل با اشتراکات اجتماعی و نظرات را افزایش دهید
  • تصاویر بصری خود را بهبود ببخشید

اطمینان حاصل کنید که عوامل درجه یک را هدف قرار داده اید:

اگر این مسئله طاقت فرسا به نظر می رسد ، نگران نباشید. فقط بر روی بردهای اساسی و سریع SEO جستجو کنید.

به هر حال ، شما در صفحه دو هستید ، نه صفحه ده. این بدان معنی است که در مسیر درست قرار دارید.

فقط کمی بیشتر کنید تا مطالب خود را از قبرستان خارج کنید.

3- ترک صفحات پر بازدید را کاهش دهید.

نرخ گزاف گویی در سطح سایت برای ارائه هرگونه استفاده بسیار گسترده است. آنها به سادگی معیارهای پوچی هستند.

نرخ گزاف گویی بسته به صنایع ، مناطق جغرافیایی ، اطلاعات جمعیتی کاربر ، استفاده از آن و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت خواهد بود.

نرخ گزاف گویی برای وبلاگ ها بیشتر از صفحات تجارت الکترونیکی است.

بنابراین ، چگونه می فهمید چه چیزی باعث رها شدن است؟

خوب ، شما ابتدا می خواهید بر روی اصلاح صفحه هایی که بیشترین بازدید را دارند تمرکز کنید زیرا بیشترین تأثیر را خواهند داشت.

با تعیین دقیق صفحات عالی رتبه خود که بازدیدکننده زیادی از جستجو را شروع می کنند ، شروع کنید.

سپس می توان تشخیص داد که کدام یک از آن صفحات ارزشمند قادر به تبدیل بازدید کنندگان شما به مشتریان شما نیستند.

با مراجعه به حساب GA خود می توانید این کار را انجام دهید.

در منوی سمت چپ ، در بخش "رفتار" ، روی "محتوای سایت" و سپس "همه صفحات" کلیک کنید.

اگر فقط می خواهید به صفحات فرود نگاه کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. اما در حال حاضر ، ما می خواهیم به همه صفحات بچسبیم.

وقتی وارد آنجا شدید ، روی گزینه "پیشرفته" کلیک کنید.

اکنون مطمئن شوید که بعد اصلی شما "منبع" است و سپس منابعی را که حاوی "Google / organical" هستند انتخاب کنید.

این کار باعث می شود نتایج شما فقط صفحات با عملکرد عالی را که مستقیماً از نتایج جستجوی ارگانیک گوگل آمده اید ، نشان دهد.

این همه کمپین های پولی و هر نتیجه ای که به دلیل تلاش در شبکه های اجتماعی یا سایر تلاش های تبلیغاتی با بازدید زیاد روبرو شده است را شامل نمی شود.

اکنون ، هنگامی که نتایج شما جمع شد ، می خواهید آنها را مرتب کنید تا بیشترین صفحات بازدید در بالای صفحه قرار بگیرند.

به یاد داشته باشید: این بزرگترین و سریعترین پیروزی ها هستند ، بنابراین در جایی است که می خواهیم ابتدا توجه خود را معطوف کنیم.

در ستون های دورترین سمت راست ، می توانید "نرخ گزاف گویی" و "٪ Exit" را برای هر یک از بالاترین صفحات بازدید خود مشاهده کنید.

میانگین نرخ گزاف گویی کمی بیش از 58٪ است.

اگر نرخ بالاتری را مشاهده می کنید ، هنوز وحشت نکنید.

به یاد داشته باشید که بسیاری از موارد می توانند بر نرخ پرش تأثیر بگذارند. متوسط ​​آن در انواع تجارت و صنعت متفاوت است.

اگر شما یک سایت مشاور مدیریت وبلاگ نویسی هستید ، باید انتظار نرخ پرش بالاتر از متوسط ​​را داشته باشید.

از طرف دیگر ، یک سایت تجارت الکترونیکی خدمات مالی باید نرخ پایین تری از حد متوسط ​​داشته باشد.

به جای اینکه نگران زیاد بودن تعداد دقیق خود باشید ، فقط روی بالاترین نرخ خود تمرکز کنید.

بخصوص روی صفحاتی تمرکز کنید که هم نرخ پرش بالا دارند و هم درصد خروج آنها زیاد است.

این دو معیار بهم پیوسته نشانه خوبی است که صفحه شما کار مطابق با هدف جستجو را انجام نمی دهد.

ابتدا مشکلات واضح را بررسی کنید:

  • آیا مطالب شما قدیمی است؟
  • آیا با بسیاری از تصاویر مرتبط و فضای سفید خواندن آسان است؟
  • آیا آن را برای موبایل بهینه کرده اید؟
  • چه مدت طول می کشد تا صفحه بارگیری شود؟
  • آیا صفحه برای پاسخگویی کافی به موضوع خیلی کوتاه است؟

همچنین ، کلمات کلیدی را که صفحه شما برای آنها رتبه بندی می کند در نظر بگیرید.

آیا هیچ کدام معنای مضاعفی دارند؟

اگر صفحه شما برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی شده است که می تواند بیش از یک چیز باشد ، این می تواند نرخ گزاف گویی بالایی ایجاد کند.

اگر این مورد است ، مطمئن شوید که متا تگ شما در مورد محتوای شما کاملاً واضح است.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از GA قطعه ریز و سریع خود را تکه تکه کرده و درک کنید که علت آن چیست.

با این حال ، یک روش سریع دیگر این است که برخی آزمایشات را انجام دهید تا دقیقاً ببینید چرا افراد از این صفحات پربازدید خارج می شوند.

می توانید با استفاده از نقشه حرارتی شروع کنید.

نقشه های حرارتی مانند موارد دیگر از Crazy Egg به شما امکان می دهد ببینید بازدید کنندگان در حال کلیک بر روی سایت شما هستند.

همچنین می توانید با استفاده از آنها محتوای بازدیدکنندگان خود را پیموده اند.

این موارد می تواند به شما کمک کند قبل از انعکاس ، افراد به چه چیزهایی توجه می کنند و کدام محتوا را لمس می کنند.

روش دیگر برای کاهش نرخ گزاف گویی ، تست A / B است.

برای کمک به شما در تشخیص اینکه کدام تغییرات به کاهش جهش کمک می کند ، می توانید از تست های A / B و یک ماشین حساب آزمون A / B استفاده کنید.

برخی از مواردی که می خواهید در آزمون A / B بخواهید شامل موارد زیر است:

  • رنگ دکمه های CTA شما
  • موقعیت دکمه های CTA شما
  • تصاویر
  • تیترها
  • عنوان های فرعی
  • عبارات موجود در نوار پیمایش شما
  • تعداد قسمتهای فرم مورد نیاز است
  • طول آزمایشات محصول
  • پیشنهادات پاداش حساس به زمان

4- تبدیلات تلفن همراه خود را با دقت مشخص کرده و بهبود ببخشید.

گوگل اکنون از نمایه سازی همراه اول استفاده می کند.

تلفن همراه اولویت SERP را دارد.

از این رو که استفاده از تلفن همراه به رشد خود ادامه می دهد ، هیچ جای تعجب ندارد.

استفاده از دستگاه را در یک روز کاری منظم بررسی کنید:

تبلت ها و تلفن ها بر ساعات سنتی "خارج از دفتر" تسلط دارند.

اما به این تحقیق مربوط به Monetate نگاه کنید.

تلفنهای هوشمند بیش از 51٪ بازدید از وب سایت را بر عهده دارند.

اما نرخ تبدیل آنها کمتر از نصف نرخ کاربران دسک تاپ است.

بیشتر بازدیدکنندگان سایت شما موبایل هستند ، اما احتمال تبدیل آنها کمتر از نصف کاربران دسک تاپ شماست.

بنابراین ، چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید ، و چگونه GA می تواند به سرعت کمک کند؟

ابتدا وارد حساب GA خود شوید و به بخش "مخاطب" در نوار کناری سمت چپ برای تلفن همراه نگاه کنید.

آن را گسترش دهید و "نمای کلی" را انتخاب کنید.

این به شما اطلاعاتی درباره عملکرد سایت شما در دستگاه های تلفن همراه می دهد.

در سمت راست ، می توانید برای GA که در کنار خرابی عملکرد تلفن همراه شما نمایش داده شده است ، یک هدف را انتخاب کنید.

سپس ، می توانید تفاوت در نرخ تبدیل و کل اهداف تکمیل شده در آن دوره را مشاهده کنید.

اکنون می توانید به وضوح ببینید که تفاوت کمی در عملکرد سایت تلفن همراه شما در مقایسه با سایت دسک تاپ شما وجود دارد یا خیر.

بر اساس مطالعه بالا ، احتمال تبدیل آن کمتر است. اگر رایانه لوحی را کنار بگذارید و تلفن های هوشمند را منزوی کنید ، به طور متوسط حدود 2٪ کاهش می یابد.

درباره آن چکار میتونید بکنید؟

شما باید اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای خود را برای تلفن همراه بهینه کرده اید.

نگاهی به این دو مثال بیندازید:

این ده روش را برای بهبود SEO خود با بهبود تجربه تلفن همراه متمرکز کنید:

  1. از علامت گذاری صفحه های شتاب داده شده تلفن همراه (AMP) استفاده کنید
  2. علامت گذاری طرح را پیاده سازی کنید
  3. یک طراحی وب پاسخگو انتخاب کنید
  4. فشرده سازی تصاویر
  5. حذف Flash
  6. برای بررسی تفاوت از طریق دسک تاپ ، از نقشه گرما در نسخه موبایل سایت خود استفاده کنید
  7. برای بهبود تجربه تلفن همراه ، مخزن اطلاعات Google را بررسی کنید
  8. اطمینان حاصل کنید که سایت موبایل شما به سرعت شعله ور می شود
  9. پستها را بر اساس جستجوهای تلفن همراه برچسب گذاری کنید
  10. پنجره های بازشو را از سایت تلفن همراه خود حذف کنید

برای برنده شدن سریع ، بر بهبود محتوایی که Google Analytics به شما می گوید از قبل ترافیک تلفن همراه را دریافت می کنید ، تمرکز کنید.

به طور خاص ، توجه خود را بر روی آن صفحات با نرخ پرش بالا در دستگاه های تلفن همراه متمرکز کنید.

«نتیجه گیری»

برای بهبود سئو شما نیازی نیست که تمام وقت و انرژی خود را مصرف کنید. اما اغلب اوقات ، ما آن را دشوارتر از آنچه لازم است ، انجام می دهیم.

ما به جای تمرکز روی موارد قابل اجرا ، این کار را بیش از حد پیچیده می کنیم یا نگران موارد خارج از کنترل خود هستیم.

برای مشخص کردن اصلاحات ساده سئو که می توانید بلافاصله برای تقویت عملکرد امروز خود انجام دهید ، به این نکات سریع و آسان Google Analytics توجه کنید.

بهترین مطالب خود را بهینه کنید.

سعی کنید رتبه بندی محتوای صفحه دو را افزایش دهید تا آن را به صفحه یک فشار دهید.

بر روی کاهش نرخ جستجوی خود در صفحات پربازدید تمرکز کنید.

در آخر ، بر روی ترافیک موبایل و بهینه سازی تمرکز کنید.

چه بردهایی از Google Analytics کسب کرده اید؟