17 روش برای بهبود رتبه بندی SEO در سال 2020

Thursday، ۲۴ Mehr ۱۳۹۹

17 روش برای بهبود رتبه بندی SEO

امروز شما دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه رتبه سایت خود را در سال 2020 بهبود ببخشید.

در واقع ، این 17 تکنیک به رشد ترافیک ارگانیک سایت من 60.69٪ نسبت به سال گذشته کمک کرده است:

Backlinko - ترافیک ارگانیک - رشد سال گذشته

بنابراین اگر روش های ساده ای برای بهبود سریع رتبه بندی SEO می خواهید ، این راهنما را دوست خواهید داشت.

1. سرعت بارگیری وب سایت خود را بهبود ببخشید

2. سایت خود را در داخل قطعه های ویژه قرار دهید

3. با این مرحله ساده زمان ساکن را بهبود ببخشید

4- از لینکهای سایت استفاده کنید

5. دارایی های قابل پیوند ایجاد کنید

6. کلمات کلیدی هدف با هدف تجاری بالا

7. بیشتر SERP Real Estate را بگیرید

8. رتبه بندی برای "موضوع + آمار" کلمات کلیدی

9. محتوای قدیمی را برای هدف کاربر بهینه کنید

10. مشارکت های محتوایی را امتحان کنید

11. استفاده مجدد از مطالب در قالب های مختلف

12. از Broken Link Building استفاده کنید

13. با "Intersect Link" فرصت های لینک دهی را پیدا کنید

14. کلمات کلیدی جدید را هدف قرار دهید

15. از Concept Visuals استفاده کنید

16. واژه نامه های صنعت اهرم برای ایده های کلمات کلیدی

17- از متولیان محتوا بک لینک بگیرید

پاداش شماره 1: کلمات کلیدی س Findال را پیدا کنید

پاداش شماره 2: رتبه بندی برای شرایط نام تجاری

1. سرعت بارگیری وب سایت خود را بهبود ببخشید

سرعت بارگیری سایت شما (یا به آرامی) تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی Google شما دارد.

طبق مطالعه ای که توسط نیل پاتل انجام شده است ، صفحاتی که در بالای صفحه اول گوگل قرار دارند نسبت به صفحاتی که در پایین صفحه 1 قرار دارند به طور قابل توجهی سریعتر بارگیری می شوند.

بنابراین واضح است که ، اگر می خواهید در Google رتبه بالاتری داشته باشید ، سایت شما باید سریع بارگیری شود.

شما می توانید با استفاده از PageSpeed ​​Insights Google ، سریعاً یک معیار سریع بارگذاری سایت خود را دریافت کنید .

و اگر می خواهید عواملی را که باعث کند شدن سرعت سایت شما می شوند عمیق تر کنید ، می توانید از طریق WebPageTest.org صفحه ای را نیز از وب سایت خود اجرا کنید .

این دو ابزار به شما خواهد گفت که چگونه می توانید خاص سایت شما را بهبود بخشد pagespeed مسائل.

گفته شد ، در اینجا چند نکته وجود دارد که معمولاً به سرعت بخشیدن به کارها کمک می کند.

تصاویر سایت خود را فشرده کنید

به یک میزبان بهتر بروید ( این تفاوت زیادی ایجاد می کند )

اندازه پرونده صفحه وب را کاهش دهید

اسکریپت های غیرضروری شخص ثالث را حذف کنید

و اکنون شما آماده استراتژی دوم ما برای کمک به بهبود SEO هستید.

2. سایت خود را در داخل قطعه های ویژه قرار دهید

در طول چند هفته گذشته من سایت من برای رتبه در کردم 41 مختلف قطعه های ویژه .

مثل این:

و این:

راز من؟

استراتژی جدیدی به نام "طعمه قطعه".

نحوه کار آن در اینجا است:

ابتدا یک کلمه کلیدی پیدا کنید که قبلاً برای آن رتبه بندی کرده اید.

چرا این مهم است؟

طبق Ahrefs ، 99.58٪ از قطعه های برجسته از نتایج صفحه اول است.

بنابراین اگر در صفحه 2 هستید ، تقریباً احتمال حضور در یک قطعه ویژه صفر است .

به عنوان مثال ، در اینجا یک صفحه از سایت من وجود دارد که در صفحه 1 رتبه بندی شده بود.

بعد ، به قطعه ویژه در بالای SERP ها نگاه کنید:

و نوع مورد ویژه را که می خواهید مشاهده کنید مشخص کنید:

قطعه تعریف ("بازاریابی محتوا چیست؟")

قطعه لیست ("10 ابزار برتر بازاریابی محتوا")

قطعه جدول ("قیمت ابزار بازاریابی محتوا")

در آخر ، یک قطعه از محتوا را به صفحه خود اضافه کنید که متناسب با آن در جعبه قطعه ویژه قرار گرفته است.

(این "طعمه قطعه" است)

به عنوان مثال ، من می خواستم در بخش ویژه برای کلمه کلیدی "پیوندهای nofollow" وارد شوم.

بنابراین من یک بخش کوچک نوشتم که کاملاً در داخل یک جعبه قطعه ویژه قرار دارد:

و کار آمد! حدود 2 هفته بعد ، بخشی که نوشتم در بالای نتایج جستجو بود.

3. زمان ساکن را بهبود ببخشید

آیا Dwell Time یک عامل رتبه بندی گوگل است؟

به نظر من: بله

از این گذشته ، اگر کسی به سرعت از صفحه شما خارج شود ، این پیام واضحی را به Google ارسال می کند: مردم از آن صفحه متنفر هستند.

و آنها به سرعت آن را کاهش می دهند:

عکس این قضیه نیز صادق است: کاهش نرخ پرش می تواند رتبه بندی گوگل شما را بهبود بخشد.

سوال این است:

چگونه مانع از تندرست شدن افراد می شوید؟

فیلم ها را در صفحه خود قرار دهید.

به عنوان مثال ، من اخیراً نرخ پرش خود را برای نمونه صفحات دارای ویدئو و بدون آن مقایسه کردم.

و صفحات دارای ویدیو 11.2٪ نسبت به صفحات فاقد ویدئو بهتر است:

به همین دلیل است که من تقریباً در هر پست جدیدی که می نویسم فیلم ها را تعبیه می کنم.

گاهی اوقات فیلم را یک مرحله یا نکته کامل قرار می دهم:

یا به عنوان راهی برای یادگیری بیشتر افراد در مورد یک موضوع خاص:

که ما را به سمت ...

4- از لینکهای سایت استفاده کنید

سال گذشته تصمیم گرفتم ارگانیک CTR را در اولویت اصلی خود قرار دهم.

اما من به سرعت به یک مشکل برخوردم:

علاوه بر بهینه سازی عنوان و توضیحات برای کلیک ها ، چگونه می توانید افراد بیشتری را فشار دهید تا روی نتیجه شما کلیک کنند؟

لینک های سایت

هنگامی که مارک خود را در Google جستجو می کنید ، احتمالاً در زیر نتیجه لینکهای سایت دارید.

همانطور که به نظر می رسد ، شما همچنین می توانید لینک های سایت را در انواع صفحات… از پست های وبلاگ گرفته تا صفحات دسته تجارت الکترونیکی دریافت کنید.

و این لینک های سایت می توانند در نرخ کلیک شما یک BIG بزرگ ایجاد کنند.

چگونه لینک های سایت را دریافت می کنید؟

جدول مطالب

به عنوان مثال ، هنگامی که این پست را منتشر کردم ، یک لیست از مطالب را با "پرش لینک" به هر نکته اضافه کردم.

(ما این فهرست مطالب را در داخل وردپرس ایجاد کردیم. اما به راحتی می توانید این موارد را با هر سیستم عامل تنظیم کنید).

و هنگامی که صفحه من 5 صفحه برتر را شکست ، گوگل مرا با لینک های سایت جلب کرد.

همانطور که می بینید ، این لینک های سایت واقعاً به برجسته شدن نتیجه من کمک می کنند.

در حقیقت ، لینک های سایت یکی از دلایلی است که صفحه من 14.9٪ CTR دارد.

5. دارایی های قابل پیوند ایجاد کنید

این معامله است:

افراد به "محتوای عالی" پیوند نمی دهند.

آنها به منابع پیوند می دهند.

به عنوان مثال ، من سال گذشته این راهنما را برای Google Search Console منتشر کردم.

و نمی ترسم بگویم که واجد شرایط "محتوای با کیفیت بالا" است.

این پست پر از نکات عملی است:

این حتی یک طراحی سفارشی دارد:

علیرغم اینکه یک محتوا بسیار محکم است ، فقط 236 پیوند دامنه ارجاع دارد:

از طرف دیگر ، این مطالعه جستجوی صوتی را که در همان زمان منتشر کردم ، بررسی کنید :

اکثر مردم نیز این پست را "محتوای عالی" می نامند.

جستجوی صوتی جستجوگر جستجو پست - مراجعه به دامنه ها

(این 4.8 برابر بیشتر از راهنمای GSC من است).

اینجا چه خبره؟

خوب ، راهنمای کنسول جستجوی Google من برای کسی آسان نیست که بتواند به آن پیوند دهد.

مگر اینکه در مورد GSC بنویسید و بخواهید کسی را برای "یادگیری بیشتر" به منبعی بفرستید ، دلیل قانع کننده ای برای پیوند دادن به راهنمای من وجود ندارد.

از طرف دیگر ، مطالعه جستجوی صوتی من به وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران داده هایی می دهد که می توانند به راحتی به آنها مراجعه کنند.

که منجر به صدها بک لینک با کیفیت بالا شده است.

6. کلمات کلیدی هدف با هدف تجاری بالا

هنگامی که من برای اولین بار با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کردم ، 100٪ بر حجم جستجو تمرکز می کردم.

اگر یک کلمه کلیدی یک سری جستجو کند ، من می گویم: "این برای من به اندازه کافی خوب است!".

دیگر نه.

امروز ، من وزن زیادی را برای هدف تجاری قرار دادم.

(به عبارت دیگر: مبلغ تبلیغات Google Ads برای این کلیک ها چقدر هزینه می کنند؟)

به عنوان مثال ، من اخیراً هدف قرار دادن کلمات کلیدی مانند "خدمات ایجاد لینک" را شروع کردم.

این کلمه کلیدی به این تعداد جستجو نمی کند:

اما با CPC 25.00 دلار ، می دانم که بازدیدکنندگان از خریداران قانونی تشکیل شده اند:

( واقعیت جالب: من این صفحه را به عنوان "Ghost Post" منتشر کردم. همانطور که مشخص شد ، "خدمات ساخت لینک" بسیار کمتر از ادعای بیشتر ابزارها است)

7. بیشتر SERP Real Estate را بگیرید

یک کلمه کلیدی AWESOME پیدا کردید که به خوبی برای شما تبدیل شود؟

با یک ویدیوی YouTube از آن اصطلاحات ترافیک پاداش بگیرید.

به عنوان مثال ، این پست کلمه کلیدی "چگونه می توان ترافیک بیشتری" را هدف قرار داد.

متأسفانه ، من در نقطه شماره 4 گیر کرده ام.

برای بدتر کردن شرایط ، من در زیر 3 نتیجه ویدیو هستم.

(اما من دارم روی آن کار می کنم ...)

در ضمن تصمیم گرفتم ویدیویی در مورد آن موضوع ایجاد کنم.

و از آنجا که فیلم خود را به روش صحیح بهینه کردم ، املاک و مستغلات ارزشمندی را در بالای نتایج جستجوی Google اشغال می کند:

می خواهید ببینید که چگونه آن فیلم را بهینه کردم؟ این آموزش سریع را ببینید:

8. رتبه بندی برای "موضوع + آمار" کلمات کلیدی

این راز کوچک کثیفی است که سایتها برای بدست آوردن تعداد زیادی بک لینک در خلبان خودکار استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، قهرمان وام دانشجویی بیش از 13.4K پیوند به صفحه "آمار وام دانشجویی ایالات متحده" دارد:

در اینجا نحوه انجام آنها (و چرا این رویکرد بسیار خوب کار می کند):

ابتدا موضوعی را شناسایی کردند که بلاگرها و روزنامه نگاران تمایل دارند درباره آن بنویسند.

(در این مورد ، آمار مربوط به بدهی وام دانشجویی)

سپس ، آنها یک صفحه وب ایجاد کردند که آمار را از منابع مختلف تنظیم می کرد.

سرانجام ، آنها برچسب عنوان ، متا توضیحات و صفحه خود را در اطراف کلمه کلیدی "آمار بدهی وام دانشجویی" بهینه کردند.

که اکنون در صفحه اول آن اصطلاح قرار دارد:

چرا اینقدر خوب کار می کند؟

در مورد آن فکر کنید:

چه کسی کلمات کلیدی "موضوع + آمار" را جستجو می کند؟

روزنامه نگاران!

به طور خاص ، روزنامه نگاران به دنبال آمار برای درج در مقالات خود هستند.

و وقتی برای این مدت رتبه بندی می کنید ، می خواهید مانند فردا دیگر پیوند پیدا کنید.

9. محتوای قدیمی را برای هدف کاربر بهینه کنید

من قبلاً در مورد تطبیق محتوای شما با هدف جستجو صحبت کرده ام .

اما نکته اصلی این است:

اگر سایت شما همان چیزی نیست که جستجوگران می خواهند ، Google آن را رتبه بندی نمی کند.

(مهم نیست که چند بک لینک دارید)

اما وقتی صفحه شما کاربران Google را خوشحال می کند ، می توانید رتبه بندی Google خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال ، من این پست را برای اولین بار در سال 2015 منتشر کردم:

همانطور که احتمالاً حدس می زنید ، کلمه کلیدی هدف من برای آن صفحه "SEO SEO" بود.

و من به سرعت نقطه ای را در وسط صفحه اول Google تراشیدم.

تا کنون خیلی خوب.

اما یک روز رتبه بندی و بازدیدهای ارگانیک من افت کرد.

این یک کلمه کلیدی با اولویت فوق العاده بالا نبود. بنابراین من فقط به نوعی از این مسئله چشم پوشی کردم و امیدوارم که این مشکل برطرف شود.

اینطور نبود

آن وقت بود که فهمیدم محتوای من برای اهداف کاربر بسیار ترسناک است.

به طور خاص ، پست من یک کمپین SEO را به طور خلاصه نشان نداد. در عوض ، من در مورد یک استراتژی واحد صحبت کردم ("Guestographics"):

که برای هر کسی که می خواهد یک کمپین دقیق جستجوگرها را تجربه کند یک تجربه کاربری واقعا بد بود)

بنابراین دوباره به صفحه نقاشی برگشتم. و من پست را از ابتدا نوشتم.

این بار ، من اطمینان حاصل کردم که مطلبی را منتشر می کنم که فردی که به دنبال "کمپین SEO" است دوست دارد.

مطمئناً ، این تغییرات باعث بهبود چشمگیر رتبه بندی موتور جستجوی ما شده است. در واقع ، نسخه جدید پست اکنون رتبه 1 را برای این عبارت بدست آورده است:

10. مشارکت های محتوایی را امتحان کنید

من یک طرفدار بزرگ مشارکتهای محتوا هستم.

چرا؟

زیرا باعث تقویت تبلیغات محتوای شما دو برابر می شود.

در مورد آن فکر کنید:

هنگامی که مطلبی را در سایت خود منتشر می کنید ، تا آنجا که می توانید افراد بیشتری را به پست خود می فرستید.

اما شما فقط یک نفر (یا یک شرکت) هستید. بنابراین دسترسی شما بسیار محدود است.

اما وقتی با شخص دیگری شریک هستید ، هر دو نفر افراد را به سمت مطالب جدید خود می فرستید:

که میزان کره چشم ، پیوندها و اشتراک های شبکه های اجتماعی را دو برابر می کنید.

به عنوان مثال ، در اوایل سال جاری من برای ایجاد این مطالعه بازاریابی محتوا با BuzzSumo همکاری کردم .

و از آنجا که هر دو آن را به مخاطبان مربوطه خود ارتقا دادیم ، یک تن ترافیک داشت:

11. استفاده مجدد از مطالب در قالب های مختلف

سال گذشته فهمیدم که اشتباه بزرگی مرتکب شده ام.

اشتباه؟

هر وقت می نشستم برای نوشتن یک پست وبلاگ جدید ، خبرنامه ایمیل یا اسکریپت ویدیویی ... از ابتدا شروع می کردم.

که به معنی این بود که گاهی اوقات 14 روز طول می کشد تا یک پست وبلاگ را به پایان برسانم.

این زمانی بود که من به چیزی پی بردم ...

من قبلاً در کانال YouTube خود چندین محتوا داشتم. محتوایی که مردم آن را دوست داشتند.

بنابراین تصمیم گرفتم پست بعدی وبلاگ خود را بر اساس یک ویدیوی معروف از کانال خود قرار دهم: ویدیویی درباره بیشتر شدن مشترکان YouTube.

مدتی طول کشید تا فیلم من به یک پست وبلاگ تبدیل شود.

اما 10 برابر سریعتر از شروع با Google Doc خالی بود.

بهترین قسمت؟

پست من عالی بود

آن پست ماهانه 15701 بازدید کننده موتور جستجو به ارمغان می آورد.

و در حال حاضر در میان 3 مورد برتر و قطعه ویژه برای کلمه کلیدی هدف من قرار دارد:

12. از Broken Link Building استفاده کنید

من قبلاً راهنمای ساختمان شکسته لینک را منتشر کردم .

بنابراین من قصد ندارم روند کار را در اینجا دوباره بررسی کنم.

در عوض ، من قصد دارم نشان دهم که چگونه من از Broken Link Building برای دریافت این بک لینک شیرین استفاده کردم:

ابتدا ، به دنبال بخشی از مطالب در سایت خود گشتم که می دانستم افراد می خواهند به آن پیوند دهند. و من این راهنمای CRO را انتخاب کردم:

بعد ، سایتی پیدا کردم که درباره بازاریابی محتوا نوشته بود. و URL صفحه اصلی آنها را در Ahrefs ظاهر کنید .

دکتر زمان در اهرفس

و روی "پیوندهای خروجی" → "پیوندهای شکسته" کلیک کنید:

که تمام پیوندهای خارجی آن سایت را به من نشان داد:

هنگامی که پیوند خرابی را پیدا کردم که مشابه راهنمای من بود ، با شخصی که وبلاگ وی را اداره می کند تماس گرفتم. من به آنها در مورد لینک خراب خود اطلاع دادم و مطالب خود را به عنوان جایگزین ارائه دادم:

و از آنجا که با وسعت تماس خود ارزش افزوده ام ، آنها با خوشحالی به من پیوند دادند:

آنچه در آن وجود دارد همین است.

13. با "Intersect Link" فرصت های لینک دهی را پیدا کنید

هیچ رازی نیست که مهندسی معکوس یک استراتژی بزرگ ایجاد پیوند است.

اما کامل نیست.

پس از همه ، بیایید بگوییم شما سایتی پیدا کرده اید که فقط به رقیب شما پیوند داده است.

شما هیچ تصوری ندارید که آیا این سایت به آنها پیوند داده شده است زیرا آنها رابطه فعلی دارند ، آنها فقط یک ایمیل عالی ارسال کرده اند ... یا یک میلیون دلیل دیگر.

اما وقتی می بینید چه کسی به رقبای چندگانه پیوند می زند ، حدس و گمان بسیاری از معادله می رود.

(به هر حال این احتمال وجود دارد که این سایت با سه سایت مختلف ارتباط زیادی داشته باشد؟).

اینجاست که Link Intersect وارد عمل می شود.

برای استفاده از آن ، ol-Ahrefs خوب را خاموش کنید و سه دامنه را در ابزار Link Intersect آنها وارد کنید:

و مطمئن شوید که سایت خود را در قسمت "اما به آن پیوند نمی دهد" قرار دهید:

همه افرادی را که به این 3 سایت پیوند دارند مشاهده خواهید کرد ... اما به شما پیوند نمی دهند.

و اگر سایت شما نسبت به رقبای خود محتوای بهتری منتشر می کند ، احتمالاً این پیغام ها به شما نیز پیوند می خورند.

14. کلمات کلیدی جدید را هدف قرار دهید

آیا می خواهید کلمات کلیدی محبوب و کم رقابت را پیدا کنید؟

البته شما این کار را می کنید

سوال این است:

چطور ؟!

کلمات کلیدی جدید را هدف قرار دهید.

من توضیح می دهم ...

بیشتر کلمات کلیدی به همین دلیل رقابتی هستند که تعداد زیادی سایت سعی در رتبه بندی برای آنها دارند.

اما وقتی اصطلاحات جدیدی را هدف قرار می دهید ، با افراد کمتری رقابت می کنید.

این بدان معنی است که شما اغلب می توانید به بالای نتایج جستجو بروید.

به عنوان مثال ، تابستان سال گذشته من راهنمایی ایجاد کردم که در اصطلاح رو به رشد "جستجوی صوتی" بهینه سازی شده است:

از آنجا که اصطلاح "جستجوی صوتی" نسبتاً جدید بود (به خصوص در مقایسه با کلمات کلیدی old school در مکان من مانند "ایجاد لینک") ، راهنمای من در طی یک هفته پایین صفحه اول را شکست.

و در حال حاضر برای این اصطلاح در صفحه اول Google قرار دارد:

15. از Concept Visuals استفاده کنید

این راهی برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت بالا و بدون نیاز به آسیاب کردن با وسایل ارتباطی است.

در واقع ، من از این روش برای دریافت پیوندهایی مانند این استفاده کرده ام:

و این:

همه بدون ارسال یک ایمیل تبلیغاتی.

با این کار ، مراحل زیر است:

ابتدا یک تصویر عالی ایجاد کنید که به افراد کمک کند یک مفهوم یا ایده روی حیله و تزویر را درک کنند.

این می تواند یک نمودار ، نمودار ، تجسم یا جدول باشد.

مثالی در اینجا آورده شده است:

در مرحله بعد ، آن ویژوال را در محتوای خود قرار دهید.

و اگر فرد مناسبی بصری شما را ببیند ، از آن در سایت خود استفاده می کند:

برای هر پستی که منتشر می کنید بشویید و تکرار کنید.

نکته حرفه ای: بر ایجاد تصاویر برای موضوعات جدید تمرکز کنید. به این ترتیب ، شما یکی از معدود سایتهایی خواهید بود که تصویری با کیفیت بالا از آن موضوع ارائه می دهید.

16. واژه نامه های صنعت اهرم برای ایده های کلمات کلیدی

چند ایده کلیدی برای خلاقیت می خواهید؟

واژه نامه های صنعت را بررسی کنید.

به عنوان مثال ، این واژه نامه تغذیه 100+ اصطلاح مختلف را پوشش می دهد:

می توانید مستقیماً این کلمات کلیدی را در صفحه گسترده کپی کنید.

یا از آنها به عنوان کلمات کلیدی seed استفاده کنید و آنها را در یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی قرار دهید.

در هر صورت ، واژه نامه ها راهی عالی برای یافتن ایده های جدید برای کلمات کلیدی هستند.

نکته حرفه ای: URL واژه نامه را برای یک لیست بزرگ از ایده های کلمات کلیدی در Google Keyword Planner وارد کنید:

17- از متولیان محتوا بک لینک بگیرید

اکثر مردم با وسایل ارتباطی دست و پنجه نرم می کنند زیرا اینگونه زباله ارسال می کنند:

مشکلی در این ایمیل اطلاع رسانی وجود دارد.

اما بزرگترین مسئله این است که من در سایت خود جایی ندارم که پیوند به محتوای آنها منطقی باشد.

بنابراین "حذف" را فشار دادم.

آن شخص شانس بیشتری برای دستیابی به یک متصدی محتوا داشت.

متصدیان محتوا دقیقاً مانند صدایی هستند: افرادی که بهترین موارد صنعت خود را تصحیح می کنند.

به عنوان مثال ، ممکن است مرکز بازاریابی SEO را که چند ماه پیش ایجاد کردم مشاهده کرده باشید:

خوب ، از آنجا که من مطالب خود را در مقابل برنامه نویسان محتوا قرار دادم ، توانستم تعداد اندکی لینک به سایت خود بدین ترتیب بدست آورم:

بدون چرخاندن بازو مورد نیاز است.

پاداش شماره 1: کلمات کلیدی سوال را پیدا کنید

QuestionDB مانند جواب دادن به عموم است.

اما به نظر من در واقع کمی بهتر است.

چرا؟

اول از همه ، استفاده از آن بسیار آسان تر است.

برخلاف Answer the Public ، با نمودارهای دیوانه وار و تصاویر برخی از شخص ریشو ، س questionsالات در یک جدول ساده بیان شده است.

و از آنجا که QuestionDB روی س questionsالاتی که مردم از Reddit می پرسند متمرکز است ، می توانید ایده های کلمات کلیدی و موضوعی را پیدا کنید که بیشتر ابزارهای دیگر به شما نشان نمی دهند.

پاداش شماره 2: رتبه بندی برای شرایط نام تجاری

رقابت کم

صدای بلند.

CPC عالی

من در مورد اصطلاحات نام تجاری صحبت می کنم .

به عنوان مثال ، به این دو کلمه کلیدی نگاه کنید:

درست است: Mailchimp 280 برابر بیشتر از "نرم افزار بازاریابی ایمیل" جستجو می شود .

و این داستان با اکثر دسته ها:

نام تجاری بیشتر از موضوع یا دسته جستجوهای WAY را انجام می دهد.

(یک نقطه ضعف بزرگ در هدف قرار دادن نام های تجاری این است که شما هرگز در رتبه 1 قرار نخواهید گرفت. اما هنوز هم کاملا ارزش آن را دارد)

به همین دلیل من شروع به انتشار محتوای طراحی شده برای رتبه بندی برای نام های تجاری کردم.

به عنوان مثال ، من این پست بررسی BuzzStream را در سایت خود دارم.

صفحه من نه تنها برای "BuzzStream Review" رتبه بندی می شود:

اما همچنین دارای رتبه بالایی در صفحه اول برای کلمه کلیدی مارک محبوب "BuzzStream" است.

حالا نوبت شماست ...

امیدوارم پست امروز به شما نشان دهد چگونه می توانید رتبه بندی SEO خود را بهبود ببخشید.

اکنون می خواهم آن را به شما تحویل دهم:

کدام یک از 17 استراتژی جستجوگرها را از پست امروز می خواهید امتحان کنید؟

آیا می خواهید کلمات کلیدی مارک را هدف قرار دهید؟

یا شاید می خواهید طعمه Snippet را امتحان کنید.

در هر صورت ، همین حالا با گذاشتن نظر زیر به من اطلاع دهید.