بررسی Mangools (ابزار سئو)

Tuesday، ۶ Aabaan ۱۳۹۹

این بررسی من از ابزار SEO Mangools است.

در این بررسی ، آنچه را که این ابزار ارائه می دهد ، مطرح می کنم ، از جمله:

بهترین (و بدترین) ویژگی ها

مروری بر پشتیبانی آنها

نحوه کار ابزار

نحوه مقایسه Mangools با سایر ابزارهای پرداخت شده SEO (مانند Ahrefs)

خیلی بیشتر

بنابراین اگر می خواهید در Mangools ثبت نام کنید ، این بررسی باید در تصمیم گیری به شما کمک کند.

بیایید درست بپریم

Mangools چیست؟

Mangools یک مجموعه نرم افزاری SEO است که از پنج ابزار تشکیل شده است (آنها آنها را "برنامه" می نامند):

KWFinder

SERPChecker

SERPWatcher

LinkMiner

سایت پروفایلر

وقتی وارد Mangools می شوید ، صفحه داشبورد خود را مشاهده خواهید کرد.

و از طریق این صفحه می توانید به هر 5 برنامه دسترسی پیدا کنید.

همچنین می توانید ببینید که چگونه بسیاری از SERP ها ، کلمات کلیدی و بک لینک ها را می توانید در برنامه فعلی خود جستجو کنید (من یک حساب Mangools Premium دارم).

با این کار ، وقت آن است که من هر یک از ویژگی های اصلی موجود در Mangools را مرور کنم.

ابزار تحقیق کلید واژه KWFinder

KWFinder ویژگی برتر Mangools است. و این ابزاری است که اکثر مردم ابتدا آن را امتحان می کنند.

KWFinder تقریباً مانند سایر ابزارهای کلمات کلیدی موجود است : یک کلمه کلیدی را تایپ کنید و آمار (مانند حجم جستجو و CPC) را در آن کلمه کلیدی دریافت کنید. همراه با دسته ای از ایده های کلمات کلیدی:

به طور کلی ، پیشنهاداتی که KWFinder می دهد بسیار خوب است. از نظر من ، اکثر ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی فقط تغییرات کلمات کلیدی مشابه را تقسیم می کنند.

بله ، KWFinder اصطلاحات مرتبط زیادی را ارائه داده است.

اما آنها همچنین کلمات کلیدی تولید می کنند که فقط یک کلمه نیست که به ابتدا یا انتهای آنچه تایپ کرده اید اضافه شده است.

(یا یک دسته پیشنهادات تکمیل خودکار)

در عوض ، KWFinder تمایل دارد تعداد زیادی کلمه کلیدی "جانبی" ارائه دهد.

برای من ، این کلمات کلیدی "جانبی" بسیار ارزشمند هستند. چرا؟ زیرا آنها کلمات کلیدی و موضوعاتی را به شما می دهند که شاید اکنون به تنهایی توانسته اید آنها را بیابید. و اینکه رقبای شما ممکن است در مورد آن اطلاعی نداشته باشند.

بله ، KWFinder در تولید ایده های جالب برای کلید واژه ها کار خوبی انجام می دهد. که عالی است.

که گفت:

به اندازه رقبای خود مانند Ahrefs و SEMrush پیشنهادهای کلمات کلیدی را ارائه نمی دهد .

در حقیقت ، هنگامی که ما در سطح وسیعی از ابزارهای محبوب کلید واژه ها تجزیه و تحلیل کردیم ، متوجه شدیم که KWFinder از نظر پیشنهادات کلمات کلیدی در پایین بسته قرار دارد.

در کل ، می توانم بگویم که KWFinder در ارائه پیشنهادهای با کیفیت کلمات کلیدی کار خوبی انجام می دهد. حتی اگر ایده های کلمات کلیدی به اندازه برخی دیگر از ابزارهای بازار تولید نشود.

همچنین می توانید براساس دامنه جستجو کنید. با انجام این کار ، KWFinder لیستی از کلمات کلیدی که سایت برای آنها در Google رتبه بندی می کند ، تولید می کند.

باز هم ، این اکنون در اکثر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی یک ویژگی استاندارد است. اما این یک روش مفید برای ارائه ایده های کلمات کلیدی است. و در اینجا به خوبی کار می کند.

یک چیز دیگر که می خواهم در مورد KWFinder به آن اشاره کنم: رابط کاربری آن واقعاً خوب است.

آنها ابزاری را برای آسان کردن اسکن لیستی از کلمات کلیدی ، دریافت تجزیه SERP در هر یک از آنها و مرتب سازی لیست بر اساس معیارهای مختلف طراحی کرده اند.

KWFinder حتی کارهای کوچکی انجام می دهد ، مانند لیستی از سایت های رقیب برای تجزیه و تحلیل.

بنابراین بله ، من فکر می کنم KWFinder خوب است. درست در همان جا با ابزار تحقیق کلمات کلیدی که در Moz Pro و Ahrefs پیدا می کنید وجود دارد.

SERPChecker ابزار دشواری کلمات کلیدی

SERPChecker تجزیه و تحلیل دقیق SERP ها برای یک کلمه کلیدی خاص است.

بنابراین علاوه بر موارد استاندارد (مانند نمره دشواری کلمات کلیدی ) ، همچنین از هر صفحه ای که برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی می شود ، تجزیه کامل می کنید.

به طور خاص ، می توانید صفحه اقتدار هر صفحه ، Majestic SEO Trust Flow ، رتبه الکسا و موارد دیگر را مشاهده کنید.

SERPChecker همچنین چیزی به نام "تأثیر ویژگی های SERP" دارد.

این روش Mangools برای فهمیدن شلوغ بودن صفحه اول گوگل است. و چه تعداد کلیک ممکن است از ویژگی های ارگانیک بدزدد.

بنابراین هرچه تعداد تبلیغات ، نتایج ویدئو و سایر ویژگی های SERP در صفحه اول بیشتر باشد ، این تعداد بالاتر خواهد بود.

و اگر به برگه "عکس فوری" ضربه بزنید ، در واقع می توانید نتایج صفحه اول آن کلمه کلیدی را مشاهده کنید.

به این ترتیب ، می توانید بین تجزیه SERP و چگونگی نتایج در واقع برای کاربران واقعی نگاه کنید.

این یک ویژگی کوچک عالی است.

بعضی اوقات وقتی تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهم ، یک برگه برای ابزار باز شده و برگه دیگر در Google وجود دارد. به این ترتیب ، من می توانم کلمه کلیدی را جستجو کنم و نتایج جستجو را مانند یک کاربر مشاهده کنم.

اما با ویژگی "Snapshot" می توانم این کار را از درون ابزار انجام دهم.

علاوه بر تجزیه و تحلیل SERP ، شما همچنین می توانید یک صفحه از سایت خود را با SERP مقایسه کنید.

وقتی این کار را انجام دادید ، معیارهای صفحه شما را به لیست اضافه می کند. به این ترتیب ، می توانید صفحه خود را به راحتی با آنچه در صفحه اول Google است مقایسه کنید.

بنابراین ، بله ، من فکر می کنم SERPChecker کار بزرگی در کمک به شما برای بزرگتر کردن رقابت انجام می دهد.

یک سوال من این است: چرا این نیاز به ابزاری جداگانه دارد؟ من شکستن SERP ها را به اندازه پسر بعدی دوست دارم.

اما آیا واقعاً لازم است Trust Flow ، Domain Authority و اشتراکات فیس بوک هر صفحه مشاهده شود؟ آیا واقعاً این به من کمک می کند بهترین کلمه کلیدی را از لیست انتخاب کنم؟

بله ، من فکر می کنم این ویژگی کارهای جالبی را انجام می دهد. اما مطمئن نیستم که چقدر عملی است.

SERPWatcher ابزار ردیاب رتبه

راستش ، در مورد ابزار ردیابی رتبه Mangools.com چیز زیادی برای گفتن نیست.

بد نیست یا هر چیز دیگری. این فقط بسیار شبیه به اساساً هر ردیاب رتبه دیگر در بازار است.

مانند اکثر ردیاب های رتبه ، به آن لیستی از کلمات کلیدی می دهید.

و رتبه بندی موتور جستجوی شما را برای این اصطلاحات ردیابی می کند:

همچنین می توانید کلمات کلیدی را علامت گذاری کنید تا کلمات کلیدی مهم… یا کلمات کلیدی که در یک گروه خاص قرار دارند (مانند صفحات دسته تجارت الکترونیکی)

به طور کلی ، این یک ویژگی استاندارد برای مراقبت از رتبه بندی کلمات کلیدی است.

LinkMiner ابزار تحلیل لینک

LinkMiner جستجوگر بک لینک Mangools است .

برخلاف Moz ، SEMrush و Ahrefs ، Mangools نمایه پیوند خود را ندارد. در عوض ، آنها از Majestic SEO API استفاده می کنند.

برای من ، این در واقع چیز خوبی است. من دیده ام که بسیاری از ابزارهای کوچکتر سعی در ایجاد فهرست پیوند خود دارند. که بسیار سخت و بسیار گران است. و چک کننده های بک لینک آنها در نهایت بسیار هولناک است.

بنابراین بله ، حتی اگر شاخص پیوند Majestic SEO مورد علاقه من نیست. جامد است

این بدان معنی است که شما می توانید به داده پیوندی که در Mangools دریافت می کنید اعتماد کنید.

مانند اکثر ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند ، می توانید لیستی از لینکهای برگشتی را که به یک دامنه کامل یا یک URL خاص اشاره دارد ، مشاهده کنید.

و نتایج را بر اساس رتبه بندی nofollow / dofollow ، Citation Flow یا Alexa طبقه بندی کنید.

یک ویژگی بسیار منحصر به فرد در LinkMiner که در هیچ ابزار دیگری ندیده ام ، "پیش نمایش وب سایت" آنها است.

این یک عکس فوری از صفحه را نشان می دهد که به سایتی که در آن تایپ کرده اید لینک می شود. حتی به پایین پیمایش می شود و مکان پیوند را در صفحه مشخص می کند .

چرا این مفید است؟

خوب ، دانستن آن صفحه A به صفحه B. یک چیز است. اما تا زمانی که به صفحه نگاه نکنید ، همیشه نمی توانید بدانید که چرا آنها به آن صفحه پیوند داده اند.

به عنوان مثال ، می بینید که Backlinko پیوند خوبی از Copyblogger دارد.

اما دشوار است که بفهمم چرا یا کجا آنها با من ارتباط برقرار کرده اند.

و وقتی به پیش نمایش نگاه می کنید ، می بینید که این لینک از یک پادکست آمده است.

بنابراین ، بله ، چون Mangools از داده پیوند Majestic SEO استفاده می کند ، معیارهای بک لینک آنها خوب است. و ویژگی پیش نمایش سایت واقعاً مفید و بی نظیر است.

SiteProfiler SEO Metrics Breakdown

نحوه عملکرد این ویژگی در اینجا است:

دامنه ای را در ابزار قرار دهید.

و یکسری معیارها (مانند تعداد بک لینک و کل اشتراکات فیس بوک) در آن سایت دریافت کنید.

اساساً همین است.

من واقعاً نمی فهمم که چرا این ویژگی وجود دارد. این فقط داده هایی است که از قبل در سایر ویژگی های پلتفرم Mangools ادغام شده اند.

مطمئناً شما کارهای منحصر به فردی انجام می دهید ، مانند دیدن مطالب برتر یک سایت.

اما به نظر من ، این چیزی است که در برنامه LinkMiner آنها تعلق دارد. نه به عنوان یک ویژگی جداگانه.

به طور کلی ، فکر نمی کنم این ویژگی ارزش زیادی را اضافه کند.

افزونه مرورگر Mangools

Mangools همچنین دارای پسوند مرورگر Chrome و Firefox است.

وقتی حساب پولی دارید ، می توانید مرجع پیوند سایت ، پیوندهای پیوندی و موارد دیگر را خراب کنید.

اگر به صفحه یا سایتی برخورد کنید که می خواهید آن را خراب کنید بسیار عالی است. اما شما نمی خواهید Mangools را باز کنید ، روی "LinkMiner" کلیک کنید ، URL را کپی و جایگذاری کنید ، و غیره.

این یک برنامه کشنده یا موارد دیگر نیست. بیشتر ابزارهای اصلی SEO دارای نوار ابزار یا پسوند مرورگر هستند.

اما با توجه به اینکه Mangools نسبت به اکثر ابزارها کمی ارزان تر است (بعداً درباره این موارد بعداً) ، داشتن یک پسوند مرورگر یک جایزه خوب خوب است.

پشتیبانی Mangools

می خواستم ببینم که پشتیبانی مشتری در Mangools در مقایسه با سایر ابزارهای جستجوگرها چگونه است.

برای این آزمون ، تصمیم گرفتم سوالی تا حدودی پیچیده بپرسم: چگونه آنها "تأثیر ویژگی های SERP" خود را محاسبه کردند.

و چون Mangools چت زنده دارد ، در عرض چند ثانیه پاسخ مفیدی دریافت کردم .

من حتی یک سوال پیگیری پرسیدم. و پیتر نیز به سرعت به آن پاسخ داد.

بنابراین بله ، گفتگوی زنده همیشه جایزه دارد. و پشتیبانی که من در چت زنده Mangools دریافت کردم درجه یک بود. بنابراین من از آنها پشتیبانی می کنم A +.

قیمت Mangools

در اینجا تجزیه قیمت برای هر طرح پرداخت شده Mangools آورده شده است:

همانطور که مشاهده می کنید ، قیمت آنها از 30 تا 80 دلار در ماه است.

بدون توجه به برنامه ای که می خواهید به همان ویژگی ها دسترسی پیدا می کنید. تنها تفاوت در تعداد جستجوها ، جستجوی SERP ، کلمات کلیدی ردیابی شده و ردیف های بک لینک است که می توانید تجزیه و تحلیل کنید.

(آنها همچنین برنامه های سالانه دارند که می توانید حدود 40٪ در مقابل صورتحساب ماهانه پس انداز کنید)

اگر یک سایت واحد اجرا کنید ، ممکن است Mangools Basic برای شما کافی باشد. اما اگر شما یک مالک آژانس یا شخصی هستید که نمونه کارهای سایت های مختلفی دارد ، پس احتمالاً می خواهید با برنامه Mangools Premium یا Mangools Agency بروید.

قیمت Mangools چگونه با سایر ابزارها مقایسه می شود؟

قیمت Mangools در مقایسه با سایر سرویس های معروف

سرویس قیمت ماهانه (دلار آمریکا) قیمت سالانه (دلار آمریکا)

مانگول - پایه 49.00 358.80

Mangools - حق بیمه 69.00 478.80

Mangools - آژانس 129.00 958.80

Ahrefs - آرشیو 99.00 990.00

Ahrefs - استاندارد 179.00 1790.00

Ahrefs - پیشرفته 399.00 3990.00

Moz Pro - استاندارد 99.00 948.00

Moz Pro - متوسط 179.00 1716.00

Moz Pro - بزرگ 249.00 2388.00

SEMrush - حرفه ای 99.95 999.36

SEMrush - گورو 199.95 1999.44

SEMrush - تجارت 399.95 3999.36

بنابراین بله ، Mangools به طور قابل توجهی ارزان تر از بسیاری از ابزارهای دیگر است. در حقیقت ، ارزان ترین طرح Mangools 3 برابر ارزان تر از Ahrefs است .

Mangools Review: چیزهایی که دوست داشتم

مواردی که در ابزار Mangools بیشتر از همه دوستشان دارم در اینجا آمده است:

سهولت استفاده: Mangools دارای یک رابط کاربر بسیار کاربر پسند است. همه دکمه ها و برچسب های آنها بزرگ و آسان خوانده می شوند. هر معیار توضیح مفصلی دارد. و به طور کلی ، یافتن نیازهای شما در چند کلیک آسان است.

ارزش: 30 دلار در ماه برای یک ابزار غنی از ویژگی مانند Mangools یک معامله بزرگ است. خصوصاً به این دلیل که به همان شاخص پیوندی دسترسی پیدا می کنید که با اشتراک Majestic SEO ... اما با رابط کاربری 100 برابر بهتر دریافت خواهید کرد.

ویژگی های جالب: برای یک ابزار بودجه ، Mangools چند ویژگی مفید دارد. مورد علاقه من ویژگی پیش نمایش وب سایت آنها بود.

Mangools Review: چیزهایی که دوست نداشتم

اکنون وقت آن است که من چند مورد را برجسته کنم که احساس کردم Mangools می تواند بهتر انجام دهد.

برنامه های آنها ادغام نمی شوند: با استفاده از Mangools احساس می کنید از 5 ابزار کاملاً متفاوت استفاده می کنید.

زیرا شما هستید.

در واقع ، وقتی روی یکی از برنامه های آنها کلیک می کنید ، در یک تب جدید باز می شود.

این را با چیزی مانند Ahrefs مقایسه کنید ، جایی که همه چیز فوق العاده یکپارچه است. با یک مجموعه ویژگی یکپارچه مانند Ahrefs ، می توانید از تجزیه و تحلیل پیوند به تحقیق کلمات کلیدی تا ممیزی سایت SEO با یک کلیک بروید .

فقدان داشبورد واقعی: داشتن داشبوردی که تمام وب سایتهایی را که مدیریت می کنید در یک مکان فهرست کند فوق العاده مفید است.

به عنوان مثال ، این چیزی است که هنگام ورود به Ahrefs می بینم:

اینها ترکیبی از سایتها و سایتهای رقیب است که من آنها را اداره می کنم. بسیار مفید است که در یک صفحه نمای کلی از عملکرد سایت داشته باشید.

متأسفانه ، داشبورد موجود در Mangools چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد. شخصی سازی نشده است. و راهی وجود ندارد که بتوانید به راحتی وضعیت سایت های من را ببینید.

ویژگی های کمبود : Mangools برخی از ویژگی های رقبای اصلی خود را ندارد. به عنوان مثال ، Ahrefs ابزاری به نام Content Explorer دارد که به شما کمک می کند محتوای بسیار به اشتراک گذاشته شده را پیدا کنید.

و SEMrush دارای یک ابزار عالی برای بررسی سایت جستجوگرها و مجموعه ای غول پیکر از ویژگی ها برای کمک به فعالیت های PPC است. اینها تنها چند نمونه از بسیاری از ویژگیهایی است که مانگولز فاقد آنهاست.

My Mangools Review: The Bottom Line

اینکه شما با Mangools بروید یا نه به کسی بستگی دارد. و چه مقدار باید برای سئو هزینه کنید.

اگر یک وبلاگ نویس یا کسی هستید که در کنار آن سئو می کند ، ممکن است بودجه زیادی برای ابزار سئو نداشته باشید. و اگر بودجه کمی دارید ، می توانید ارزش زیادی را از Mangools خارج کنید. با 30 دلار در ماه به بسیاری از ویژگی های ارزشمند برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل بک لینک و سایر موارد دسترسی پیدا می کنید.

گفته شده است: شما واقعاً نمی توانید Mangools را با Ahrefs یا SEMrush مقایسه کنید: دو بهترین ابزار SEO در بازار. آنها در لیگ های مختلف هستند.

بله ، شما همیشه می توانید بیشتر هزینه کنید و برای Mangools Premium ثبت نام کنید. اما این ابزار در هر ردیف پیشرفت نمی کند. شما فقط به داده های بیشتری دسترسی پیدا می کنید.

اگر یک متخصص سئو هستید ، بهتر است هزینه اضافی را برای Ahrefs یا SEMrush خرج کنید. این دو ابزار ممکن است قیمت بالاتری نسبت به Mangools داشته باشند ، اما دارای ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به Mangools هستند.

خط پایین؟ اگر بودجه محدودی دارید یا اگر SEO برای تجارت شما معامله چندانی نمی کند ، قطعاً Mangools به اندازه کافی خوب است.

اما اگر SEO برای تجارت شما فوق العاده مهم است ، من Mangools را توصیه نمی کنم. من می خواهم با Ahrefs ، SEMrush یا Moz Pro بروم.

حالا نوبت شماست

شما آن را دارید: بررسی کامل من درباره Mangools.

اکنون می خواهم تجربه شما را با این ابزار بشنوم.

آیا قبلاً Mangools را امتحان کرده اید؟ اگر چنین است ، چگونه آن را دوست داشتید؟

یا شاید سوالی درباره بررسی من داشته باشید.

در هر صورت ، با ارسال نظر در زیر به من اطلاع دهید.