15 تاکتیک بازاریابی دیجیتال که در سال 2020 عالی عمل می کنند

Tuesday، ۶ Aabaan ۱۳۹۹

15 تاکتیک بازاریابی دیجیتال که عالی عمل می کنند

این لیستی از 15 تاکتیک بازاریابی بسیار موثر است.

این روشهای دقیق به رشد وب سایت من به تعداد 430،655 بازدید ماهانه کمک کرده است:

و 156،949 مشترک ایمیل:

بیایید درست داخل شیرجه برویم.

1. ارسال لیست در توییتر

2. محتوای وبلاگ خود را به روز کرده و بهبود ببخشید

3. مخاطب خود را گرده افشانی کنید

4. انتشار مطالب اصلی تحقیق

5. فیلم بومی را در LinkedIn بارگذاری کنید

6. خطوط موضوع ایمیل را در دسترس قرار دهید

7. سایت خود را در موقعیت "# 0" رتبه بندی کنید

8- از عناوین بلند استفاده کنید

9. پنجره های خروج از قصد را آزمایش کنید

10. مشترکان ایمیل بخش

11. محصولات جدید را از قبل راه اندازی کنید

12. مهمان پادکست شوید

13. یک ایمیل خوش آمد گویی عالی بنویسید

14. فیلم های بلند را در YouTube منتشر کنید

15. نمودارها ، نمودارها و تصاویر سفارشی ایجاد کنید

پاداش شماره 1: برای کلمات کلیدی کم رقابت بهینه شوید

پاداش شماره 2: بازدید کنندگان وب سایت را در فیس بوک دوباره هدف بگیرید

1. ارسال لیست در توییتر

لیست ها واقعاً در توییتر برجسته هستند.

مثالی در اینجا آورده شده است:

در حقیقت:

لیست ها به توییت های من کمک می کند تا 2.1 برابر بیشتر کلیک کنند .

به عنوان مثال ، در اینجا شکل ظاهری توییت های قدیمی من به شرح زیر است:

آن توییت هیچ مشکلی ندارد. اما در خوراک شلوغ توییتر امروز برجسته نخواهد بود.

امروز ، پست خود را به صورت لیستی به اشتراک می گذارم:

و این لیست ساده به من کمک کرده است تا WAY بازدید بیشتری از هر پست داشته باشم.

که ما را به سمت ...

2. محتوای وبلاگ خود را به روز کرده و بهبود ببخشید

سال گذشته من برگشتم و هر پست منفرد را در سایت خود به روز کردم.

نتیجه؟

49.03 درصد افزایش ترافیک آلی.

نحوه کار من در اینجا است:

ابتدا تیم من از طریق تک تک پست های منتشر شده تا به امروز یک به یک مراجعه می کرد.

(که حدود 75 پست بود).

سپس ، هر پست را به یکی از سه دسته تقسیم می کنیم:

به حال خودش بگزارید

بهتر کردن

دوباره بنویسید

به عنوان مثال ، این راهنمای لینک سازی همانطور که هست عالی بود. بنابراین نیازی به بروزرسانی نبود.

از طرف دیگر ، این پست خوب بود ... اما نیمه قدیمی بود.

بنابراین محتوایی را که در آنجا بود به روز کردیم.

و حتی پست گاه به گاه داشتیم که نیاز به بازنویسی کامل داشت.

به عنوان مثال ، این پست یک مطالعه موردی بود که بیش از 4 سال قدمت داشت.

برای به روزرسانی یک مطالعه موردی قدیمی کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید ، درست است؟ منظور من این است که حوادث مورد مطالعه قبلاً اتفاق افتاده است.

به همین دلیل است که ما آن پست را از ابتدا دوباره نوشتیم و آن را به بازاریابی ویروسی تبدیل کردیم : راهنمای قطعی .

3. مخاطب خود را درگیر کنید

این تاکتیک بازاریابی ساده است:

پیروان فعلی خود را وادار کنید تا شما را در سیستم عامل های دیگر دنبال کنند.

چرا؟

خوب ، اکثر مردم دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود را از داخل آن سیستم عامل می گیرند.

اما شما مخاطبان خود را گرده افشانی می کنید ، همچنین یک خط جانبی از پیروان جدید می گیرید .

به عنوان مثال ، من سالها از مشترکین ایمیل جدید خواسته ام که مرا در توییتر دنبال کنند.

و این دعوت به عمل ساده به من کمک کرده است تا به بیش از 87.6 هزار دنبال کننده توییتر رشد کنم:

4. انتشار مطالب اصلی تحقیق

تحقیقات اصلی به من کمک کرده است تا در رسانه های اصلی مانند TechCrunch حضور داشته باشم:

فوربس:

و کارآفرین:

بنابراین تعجب آور نیست که من قصد دارم امسال بیشتر محتوای اصلی تحقیق منتشر کنم.

من تنها نیستم.

طبق BuzzSumo ، 74٪ از بازاریاب ها می گویند که تحقیقات اصلی به آنها کمک کرده تا بازدید وب سایت بیشتری داشته باشند .

سوال این است:

چگونه آن را انجام دهید؟

وقتی صحبت از تحقیقات اصلی می شود ، دو گزینه اصلی دارید:

تجزیه و تحلیل یک دسته از داده ها

در حال انجام یک نظرسنجی

به عنوان مثال ، چند سال پیش ما 1.3 میلیون فیلم YouTube را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم تا بفهمیم چرا برخی از فیلم ها بالاتر از سایر فیلم ها هستند.

این پست واقعاً خوب انجام شد. اما انجام این کار کاملاً پیچیده بود. ما باید عناوین ، بازدیدها ، برچسب ها و تعداد نظرات را در بیش از یک میلیون فیلم تجزیه و تحلیل کنیم.

بنابراین اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، توصیه می کنم یک نظرسنجی انجام دهید.

در واقع ، اوایل سال جاری ما نتایج این نظرسنجی در مورد صنعت خدمات SEO را منتشر کردیم .

در مقایسه با مطالعه SEO YouTube ما ، این نظرسنجی یک CINCH بود.

حتی اگر این نظر سنجی بسیار آسان تر از مطالعه یوتیوب بود ، اما باز هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

5. فیلم بومی را در LinkedIn بارگذاری کنید

برخلاف فیس بوک ، مردم در واقع محتوایی را که مردم در LinkedIn به اشتراک می گذارند دوست دارند.

(مخصوصاً فیلم)

در واقع ، Brafton گزارش می دهد که از هر 10 مدیر بازاریابی 9 نفر از LinkedIn به عنوان بهترین بستر برای یافتن محتوای با کیفیت یاد می کنند.

بنابراین اگر تجارت شما B2B است (یا افرادی را که در صنایع خاصی کار می کنند هدف قرار می دهد) ، LinkedIn باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد.

چرا؟

برخلاف بیشتر سایت های دیگر رسانه های اجتماعی ، میزان دسترسی ارگانیک در LinkedIn هنوز عالی است.

به عنوان مثال ، من اخیراً یک ویدیوی بومی را در LinkedIn بارگذاری کردم:

و آن پست ویدیویی 879 پسندیدن و 140 نظر داشت.

بد نیست.

6. خطوط موضوع ایمیل را در دسترس قرار دهید

من اخیراً بیش از 10 میلیون نامه الکترونیکی را تجزیه و تحلیل کردم .

جالب ترین یافته ما؟

این خطوط موضوعی شخصی عالی هستند.

در حقیقت ، متوجه شدیم که ایمیل های تبلیغاتی با موضوعات شخصی شده 30٪ پاسخ بیشتری دریافت می کنند.

به عنوان مثال ، در اینجا یک ایمیل ارتباطی وجود دارد که اخیراً برای شما ارسال کردم:

ببینید چگونه عنوان موضوع شخص را ذکر می کند؟

این واقعاً به برجسته شدن پیام من کمک می کند.

7. سایت خود را در موقعیت "# 0" رتبه بندی کنید

Snippets ویژه به شما امکان می دهد رقیب خود را در صفحه اول گوگل جستجو کنید

… بالای سایت در نقطه # 1.

مثالی در اینجا آورده شده است:

چگونه می توانید محتوای خود را در موقعیت "# 0" قرار دهید؟

ابتدا باید نوع قطعه ویژه ای را که Google برای آن کلمه کلیدی خاص استفاده می کند ، دریابید.

به عنوان مثال ، برای کلمه کلیدی "چگونه می توان مشترکان بیشتری در YouTube پیدا کرد" ، Google از یک لیست قطعه ویژه استفاده می کند.

بنابراین در این صورت شما به لیستی از موارد در صفحه خود نیاز دارید که Google بتواند آنها را بکشد.

از طرف دیگر ، اگر قطعه ویژه تعریفی باشد ، می خواهید شرح مختصری از آن چیز را وارد کنید.

8- از عناوین طولانی تر استفاده کنید

وقتی نوبت به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی می رسد ، چه چیزی بهتر عمل می کند؟

عناوین کوتاه.

یا تیترهای طولانی؟

خوب ، ما اخیراً بزرگترین مطالعه صنعت بازاریابی محتوا را که تاکنون انجام شده است (از نظر اندازه نمونه) انجام داده ایم.

و داده ها روشن بود:

عناوین طولانی با افزایش اشتراک اجتماعی ارتباط دارند

در واقع ، حتی نزدیک نیست. مطالعه ما نشان داد که عناوین طولانی به طور متوسط ​​76٪ سهام بیشتری نسبت به عناوین کوتاه دارند.

سعی می کنم این یافته را با محتوای خودم عملی کنم.

به جای یک عنوان کوتاه مانند " مطالعه موردی SEO " ، من تمایل به استفاده از عناوین در سمت طولانی تر ، مانند این دارم:

و طبق این مطالعه و تجربه خودم ، این عناوین طولانی تر عالی عمل می کنند.

9. پنجره های خروج از قصد را آزمایش کنید

من قصد ندارم به شما دروغ بگویم:

هیچ کس پنجره های بازشو را دوست ندارد .

اما آنها واقعاً خوب کار می کنند.

یعنی: اگر به پنجره های خروج از هدف پایبند باشید.

بر خلاف یک پنجره عادی که مزاحمت های مردم را آزار می دهد ، یک پنجره خروج از هدف فقط هنگام خروج شخصی از سایت شما ظاهر می شود.

به این ترتیب بازدیدکنندگان را که در حال خواندن مطالب شما هستند قطع نمی کنید.

(که آزار دهنده است)

در عوض ، شما قبل از اینکه از سایت شما خارج شوند ، چیزی با ارزش به آنها ارائه می دهید.

(که آزار دهنده نیست )

ما پنجره های خروجی-هدف خود را به معنای واقعی کلمه 50000+ نفر نشان داده ایم. و هنوز شکایتی دریافت نکرده ام.

صحبت از ایمیل

10. مشترکان ایمیل بخش

در حال حاضر اتوماسیون بازاریابی بسیار عصبانی است.

و به دلیل خوبی:

تقسیم بندی مشترکان بر اساس اطلاعات جمعیتی ، علاقه یا سابقه خرید می تواند نرخ تبدیل شما را بسیار تقویت کند.

در واقع ، ما اخیراً مشترکین خود را بر اساس علاقه (یا عدم علاقه) آنها به SEO YouTube شروع به تقسیم بندی کرده ایم .

که به ما امکان می دهد فقط موارد مرتبط با YouTube را برای افرادی که مایل به دریافت آن هستند ارسال کنیم.

برای اینکه واضح تر بگویم: اگر تازه وارد بازاریابی از طریق ایمیل هستید ، راه اندازی پیچ های پیچیده یا ایجاد 100 بخش را توصیه نمی کنم.

از کم شروع کنید.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما دو گروه از افراد را در لیست ایمیل خود دارید: معلمان و دانش آموزان.

خوب ، شما می خواهید این افراد را به دو گروه مختلف تقسیم کنید. و برای هر یک محتوای هدفمند ارسال کنید.

برای بیشتر مشاغل کوچک ، آن سطح از تقسیم بندی بهترین عملکرد را دارد. بیش از این و شما تمایل به بازده کمتری دارید.

11. محصولات جدید را از قبل راه اندازی کنید

در آستانه راه اندازی یک محصول جدید هستید؟

عالی.

فقط مطمئن شوید که قبل از راه اندازی واقعی خود ، این موضوع را به مردم بگویید.

طبق مقاله منتشر شده توسط مدرسه تجارت نروژ ، وزوز قبل از راه اندازی می تواند منجر به فروش بیشتر شود .

خوشبختانه لزوماً کمپین بازاریابی شما قبل از راه اندازی یک تولید بزرگ نیست.

در واقع ، فقط ذکر محصول خود قبل از راه اندازی می تواند باعث ایجاد هیاهو شود.

این کاری است که من اطمینان دارم با هر پرتاب انجام می دهم.

به عنوان مثال ، قبل از اینکه ما اولین دوره YouTube خود را راه اندازی کنیم ، یک سری ایمیل 3 بخشی در مورد بازاریابی YouTube اجرا کردیم.

و من دوره آینده را در پایان هر یک پیش نمایش کردم.

که به ما کمک کرد هدف داخلی خود را برای آن پرتاب هدف قرار دهیم.

من در این باره آزمون اسپلیت انجام نداده ام ، اما اطمینان دارم که اگر برنامه خود را از روی بی آبی اجرا کنیم ، این دوره تقریباً خوب پیش نمی رفت.

پیش از پرتاب قسمت بزرگی از موفقیت آن پرتاب بود.

12. پادکست مهمان منتشر کنید

طبق تحقیقات ادیسون ، تقریباً یک سوم کل آمریکایی ها در ماه گذشته به پادکست گوش داده اند.

آن خیلی زیاد است.

سوال این است:

چگونه پادکست ها را بخشی از استراتژی بازاریابی خود می کنید؟

خوب ، شما می توانید پادکست خود را شروع کنید. اما این کشش ممکن است ماه ها (یا سالها) طول بکشد.

یا می توانید به عنوان میهمان به پادکست های محبوب بروید.

مهمان بودن در پادکست یک تاکتیک عالی برای بازاریابی است که افراد بسیار کمی از آن بهره می برند.

وقتی در پادکست مصاحبه می کنید ، نه تنها شما و کسب و کارتان آگاهی جدی از برند کسب می کنید ، بلکه از وب سایت پادکست بک لینک با کیفیت بالا نیز دریافت می کنید:

13. یک ایمیل خوش آمد گویی عالی بنویسید

وقتی افراد جدید در لیست ایمیل شما ثبت نام می کنند ، اولین برداشتی که از آنها می شود بسیار زیاد است.

به همین دلیل است که توصیه می کنم یک ایمیل خوش آمد گویی بنویسید که مردم را نسبت به هر آنچه در آن ثبت نام کرده اند هیجان زده کند.

لازم نیست پیچیده باشد.

فقط یک ایمیل ساده که به گرمی از آنها استقبال می کند ... و به آنها اجازه می دهد بدانند چه انتظاری دارند.

آنچه در آن وجود دارد همین است.

14. فیلم های بلند را در YouTube منتشر کنید

اگر YouTube را یک شبکه اجتماعی می دانید (همین شبکه) ، محبوب ترین شبکه اجتماعی است که 73٪ بزرگسالان آمریکایی از آن استفاده می کنند .

و یکی از بهترین راه ها برای گرفتن بازدید بیشتر از فیلم های خود ؟

ویدیوهایی با فرم طولانی منتشر کنید.

یک مطالعه اخیر در صنعت کشف کرده است که فیلم های بین 10-16 دقیقه بیشترین عملکرد را در YouTube دارند.

این چیزی است که من از آزمون و خطا آموختم.

تقریباً فقط فیلم هایی را در کانال YouTube خود منتشر می کنم که حداقل 10 دقیقه طول دارند.

و این تمرکز بر محتوای ویدئویی در طولانی مدت به بازدیدها و مشترکان کانال من در طی 2 سال اخیر کمک کرده است.

چرا فیلم های طولانی تر بهترین عملکرد را دارند؟

ساده است:

فیلم های طولانی تر به شما کمک می کنند تا زمان تماشای شما افزایش یابد .

تا زمانی که فیلم های شما واقعاً به خوبی انجام شده باشند ، فیلم های طولانی تر به طور طبیعی زمان تماشای بیشتری در مقابل فیلم های کوتاه تر دارند.

15. نمودارها ، نمودارها و تصاویر سفارشی ایجاد کنید

دو دلیل اصلی وجود دارد که توصیه می کنم از تصاویر سفارشی در پست های وبلاگ خود استفاده کنید.

اول از همه ، آنها به راحتی محتوای شما را بهتر نشان می دهند.

به عنوان مثال ، در این پست ، بهترین زمان برای ارسال نامه های الکترونیکی خبرنامه (و چرا) را بیان می کنم.

و من از تصویری زیبا برای کمک به فهم مفهوم استفاده کردم.

دوم ، وبلاگ نویسان گاهی اوقات تصاویر شما را در پست های خود جاسازی می کنند ...

... که می تواند منجر به ده ها بک لینک شود .

من شخصاً با یک طراح گرافیک حرفه ای کار می کنم تا این تصاویر را بسازم. اما اگر مهارت طراحی گرافیک دارید ، می توانید این موارد را خودتان در فتوشاپ بسازید.

در هر صورت کار می کند.

پاداش شماره 1: برای کلمات کلیدی کم رقابت بهینه شوید

اگر به تازگی با SEO کار خود را شروع کرده اید ، توصیه می کنم روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که هیچ رقابت بالایی ندارند .

در غیر این صورت ، شانس بسیار خوبی برای رتبه بندی دارید.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما می خواهید برای کلمه کلیدی "بهینه سازی موتور جستجو" رتبه بندی کنید.

خوب ، با توجه به ابزار کلمات کلیدی Ahrefs ، آن کلمه کلیدی دارای نمره دشواری "95" است.

به عبارت دیگر: رتبه بندی آن اصطلاح فوق العاده سخت خواهد بود.

به همین دلیل توصیه می کنم از یک کلمه کلیدی کلیدی مانند "مثال بهینه سازی موتور جستجو" استفاده کنید.

همانطور که می بینید ، بسیار کمتر از رقابت است.

این روش فقط در دنیای وبلاگ نویسی اعمال نمی شود.

کلمات کلیدی کم رقابت برای سایت های تجارت الکترونیک عالی هستند. هنگامی که کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار می دهید ، با اصطلاحاتی مانند "لیوان قهوه" رودررو نخواهید شد که در برابر آمازون قرار بگیرید.

در عوض ، شما به دنبال کلمات کلیدی هستید که شانس مناسبی برای رتبه بندی آنها دارید.

پاداش شماره 2: بازدید کنندگان وب سایت را در فیس بوک دوباره هدف بگیرید

انکار نمی شود:

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) گران می شود.

مخصوصاً تبلیغات فیس بوک.

خوشبختانه ، راهی وجود دارد که تبلیغات خود را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهید ... بدون پرداخت هزینه زیاد.

هدف گذاری مجدد

با استفاده از هدف گذاری مجدد ، شما فقط به افرادی که اخیراً از وب سایت شما بازدید کرده اند تبلیغات نشان می دهید.

تبلیغات مجدد هدف نه تنها به خوبی تبدیل می شوند ، بلکه معمولاً ارزان تر نیز هستند.

به عنوان مثال ، ما اخیراً یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک را اجرا کردیم که از هدفگذاری مجدد استفاده نکرد .

و این کمپین به طور متوسط ​​برای هر کلیک 4.42 دلار هزینه داشت.

ما همچنین یک کمپین بیش از حد هدفمند اجرا کردیم که هدف اصلی آن افرادی که یکی از صفحات اصلی ما را مشاهده کرده اند بود.

CPC برای آن کمپین 0.98 دلار بود.

حالا دوست دارم از تو بشنوم

این برای لیست من از تاکتیک های بازاریابی مورد علاقه من است.

حالا نوبت شماست:

شما می خواهید چه تکنیکی را از این لیست به برنامه بازاریابی خود اضافه کنید؟

آیا می خواهید هدفگذاری مجدد تبلیغات فیس بوک را امتحان کنید؟

یا شاید شما قصد دارید تصاویری را در محتوای خود جاسازی کنید.

در هر صورت ، با ارسال نظر در زیر به من اطلاع دهید.