چطور محتوای مخصوص ایندکس اولیه گوگل موبایل بسازیم؟

Friday، ۲۵ Mehr ۱۳۹۹

هر ساله ، گوگل حدود 500-600 تغییر در موتور جستجوی خود ایجاد می کند.

و هر ساله ، کارآفرینان ، سئوکاران و هر کس دیگری مجبورند دست به دست هم بدهند تا بتوانند از پس هر چیزی که تغییر می دهند ، برآیند.

اما اکنون و سپس ، گوگل دست آنها را به ما نشان می دهد.

یکی از این موارد با نمایه سازی همراه اول است.

از سال 2016 ، گوگل روش هایی را امتحان کرده است که به آنها امکان می دهد نمایه سازی همراه اول را برای موتور جستجوی خود انجام دهند.

آنها در این مورد نیز خیلی ساکت نبوده اند.

اما با به روزرسانی اخیر ، سرانجام انتظار طولانی به پایان رسیده است.

گوگل مهاجرت سایتهایی را که بهترین روشهای تلفن همراه را دنبال می کنند به سمت نمایه سازی اولین موبایل آغاز کرده است.

و در حالی که گوگل قول داده است هر زمان سایت خود را تغییر داد به همه اطلاع دهد ، شما نباید منتظر تنظیم استراتژی محتوای خود باشید.

اگر مشاغلی هستید که برای موفقیت به بازاریابی محتوا اعتماد می کنید ، باید از تأثیر این تغییرات بر شما آگاه باشید.

بنابراین برای اینکه خیالتان را راحت کرده و به شما راهنمایی کنم ، بهترین نکات و روش ها را برای کمک به شما در ایجاد یک کمپین محتوای اولین موبایل جمع آوری کرده ام.

اما ابتدا می خواهم تصویری روشن از معنای واقعی نمایه سازی برای اولین بار در تلفن همراه برای فعالیت های محتوایی شما ارائه دهم.

نمایه سازی تلفن همراه برای بار اول چیست؟

ساده ترین راه برای ایده پردازی نمایه سازی اولین موبایل این است که وب سایت خود را دو موجودیت متفاوت بدانید که به طور کلی با هم کار می کنند.

از یک طرف ، شما یک سایت دسک تاپ دارید.

از طرف دیگر ، شما سایت موبایل خود را دارید.

وقتی یک موتور جستجو وب سایت شما را جستجو می کند ، تشخیص می دهد که دو نسخه "مجزا" از آن وجود دارد و بر این اساس آنها را وزن می کند.

از زمان ایجاد موتورهای جستجو و اختراع وبگردی موبایل ، گوگل و سایر موتورهای جستجو بیشتر روی سایت دسک تاپ شما متمرکز بوده اند.

اما با نمایه سازی همراه اول ، گوگل تمرکز خود را تغییر داده و تأکید بیشتری بر سایت موبایل شما دارد.

به عبارت دیگر ، سایت تلفن همراه شما قرار است به جای نسخه دسک تاپ شما ، به عنوان نسخه اصلی مشاهده شود.

این بدان معناست که از نظر تئوری ، اگر قبلاً سایتی مناسب برای موبایل ایجاد کرده اید ، جای نگرانی نیست.

اما اگر صحبت از محتوا می شود ، اگر می خواهید از نمایه همراه اول استفاده کنید ، باید کارهایی غیر از موبایل پسند بودن انجام دهید.

به یک دلیل ، احتمالاً زیرساخت وب سایت شما بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود ، به این دلیل که مرورگر تلفن همراه به سرعت گیج و گیج می شود.

معماری مسطحی مانند آنچه در بالا نشان داده شده دسترسی به محتوای شما را آسان تر می کند ، این بدان معناست که برای موتورهای جستجو نیز خزیدن و فهرست بندی آنها آسان تر است.

و همه اینها با ارائه تجربه کاربری بهتر و تقویت SEO شما در محتوای شما نقش دارد.

اما فراتر از جنبه های فنی ساختن یک سایت با مرور آسان ، چرا ایجاد محتوای دوستانه برای موبایل برای فهرست اول همراه اول برای شما مهم است؟

اعلامیه های گوگل باید کافی باشد تا در وهله اول سرتان را برگردانید.

اما این سوال عمیق تری را مطرح می کند.

چرا گوگل تصمیم دارد اکنون تغییر حالت دهد؟

برای پاسخ دادن به آن ، باید برخی از داده های سخت در استفاده از تلفن همراه را بررسی کنید.

به زبان ساده ، سر به فلک می کشد.

طبق گفته محققان بین پلتفرمی comScore ، کاربران تقریباً دو برابر بیشتر از یک دسکتاپ برای مرور دستگاه های تلفن همراه وقت می گذرانند.

این فقط یک روند آمریکایی نیست. این یک جنبش جهانی است.

و هنگامی که به سهم بازار کلی دستگاه نگاه می کنید ، دستگاه های تلفن همراه شروع به بیرون بردن میز کار به یک روش اصلی می کنند.

از سال 2016 ، تلفن های هوشمند 7.4٪ از کل سهم بازار دستگاه های وبگردی را به دست آورده اند.

این بدان معناست که دستگاه های تلفن همراه هنگام استفاده از محتوا نیز کاملاً صحنه را تصرف می کنند.

و اگر دستگاه های تلفن همراه در حال تبدیل شدن به استاندارد برای کاربران هستند ، منطقی است که گوگل اکنون ترجیح دهد به فهرست اول موبایل منتقل شود.

اما این برای ایجاد محتوا در سایت شما به چه معناست؟

این بدان معناست که اگر می خواهید از قرار گرفتن در لیست سیاه جلوگیری کنید ، باید از همین حالا اقدام به ایجاد محتوای مخصوص موبایل کنید که گوگل بتواند آن را در رتبه بالایی قرار دهد.

در گذشته ، هنگامی که الگوریتم گوگل تغییر عمده ای مانند این را تجربه کرده است ، می بینید که برخی از مارک های برتر ناگهان از صفحه اول ناپدید می شوند.

بنابراین برای شروع آمادگی برای این تغییر بزرگ چه کاری می توانید انجام دهید؟

ابتدا باید بدانید که بهترین محتوای ایجاد شده چیست.

با تقریباً یک سوم محتوای تلفن همراه به صورت پست های اجتماعی و محتوای "چندرسانه ای" ، همه کارها مانند گذشته که روی میز کار هستید عادی نیستند.

یافتن محتوایی که باید روی آن متمرکز شوید و سپس بهینه سازی آن برای تلفن همراه ، تنها روش ایمن است که به شما کمک می کند تا در نهایت تغییرات تغییر کنید.

من می خواهم چند روش ایجاد محتوای تلفن همراه را به شما نشان دهم که می توانید استفاده کنید و به شما کمک می کند محتوایی تولید کنید که در تلفن همراه از هر جهت عملکرد خوبی داشته باشد.

و برای شروع کار ، می خواهم در مورد وبلاگ شما صحبت کنم.

روش شماره 1 موبایل: ایجاد محتوای آسان برای خواندن!

اول ، شما باید درک کنید که ایجاد محتوای دوستانه تلفن همراه چیزی بیش از طراحی پاسخگو نیست.

اشتباه نکن طراحی پاسخگو یک شروع عالی است.

و قطعاً به یک مورد احتیاج خواهید داشت زیرا نمایه سازی برای اولین بار در تلفن همراه بیشتر می شود.

اما هنوز هم می توانید محتوای ضعیف تلفن همراه را در یک سایت پاسخگو ایجاد کنید.

من همیشه آن را می بینم.

ایجاد محتوای دوستانه برای تلفن همراه ممکن است کمی بیشتر تلاش کند ، اما در نهایت ارزش وقت و توجه شما را دارد.

به عنوان مثال ، به نظر نمی رسد که محتوای وبلاگ سنتی "F شکل" دیگر به خوبی کار کند ، فقط به این دلیل که دستگاه های تلفن همراه فضای کمتری روی صفحه دارند.

مشاهده خواهید کرد که بر اساس این نقشه حرارتی ، کاربران روی دسک تاپ تمایل دارند تا از الگوی به بالا و چپ به راست با الگویی کاملاً قابل پیش بینی حرکت کنند.

اما یک سایت تلفن همراه معمولاً دارای سبک هدر همان میز کار نیست ، به این معنی که این مدل دیگر خیلی کاربردی نیست.

در عوض ، مشخص شده است که کاربران تلفن همراه تمایل دارند به قسمت بالای مرکز صفحه خود نگاه کنند.

بنابراین از نگاه اول ، بازدیدکنندگان تلفن همراه شما نوع متفاوتی از قالب بندی را برای محتوای وبلاگ شما انتظار دارند.

همچنین توسط گوگل تأیید شده است که جعبه های متنی قابل ارتقا نیز یک ویژگی دوستانه برای موبایل هستند.

این بدان معنی است که شما می توانید محتوای طولانی خود را در یک کاربر پسند مرورگر جمع کنید.

و اگر کسی بخواهد بیشتر بخواند ، مانع تجربه کاربر او نمی شود.

سپس وقتی کمی بیشتر به روند ایجاد محتوای مخصوص موبایل می پردازید ، بسیاری از توصیه های دیگر نیز پیدا خواهید کرد:

از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید.

قالب بلوک های بزرگ متن قدیمی در اینترنت از بین رفته است.

درعوض ، ما به سبک دیگری از نوشتن روی آورده ایم که بر پاراگرافهای کوتاهتر و یک فکری تأکید دارد که بر چگونگی جریان افکار تأکید دارند.

با حداقل 55٪ از کاربران تلفن همراه که از پیمایش مسدود استفاده می کنند ، پاراگراف های شما تعیین می کنند که آیا محتوای شما واقعاً خوانده می شود.

فضای خالی را پیاده سازی کنید

فضای سفید عنصر طراحی شماست که به یک معنا ، هیچ طرحی در آن وجود ندارد.

اما این در واقع عملکرد بسیار مهمی دارد ، زیرا به جلب توجه به فضاهای خاص روی صفحه کمک می کند.

با داشتن املاک و مستغلات در تلفن همراه کمتر ، می توان از نحوه استفاده از فضای سفید چشم پوشی کرد.

در یک مورد ، زیراکس توانست با استفاده از فضای خالی درصد خرید خود را 33٪ افزایش دهد.

Danielle Duggan از Blue Corona این مثال عالی را از فضای سفید در محتوای تلفن همراه به اشتراک گذاشت:

توجه کنید که چگونه بین هر عنصر موجود در صفحه فضای کمی برای نفس کشیدن وجود دارد؟

این باعث می شود توجه شما بدون حواس پرتی از فکر به فکر دیگر حرکت کند.

به یاد داشته باشید که از فضای خالی در محتوای خود استفاده کنید تا به کاربران در تمرکز بر روی کپی و تصاویر شما کمک کند.

زیرعنوانها را وارد کنید.

ممکن است محتوای شما به عنوان یک نقشه خالی پرماجرا به نظر برسد ، اما به احتمال زیاد نتیجه معکوس خواهد داد.

درعوض ، زیرعنوان ها را در نظر بگیرید تا به کاربر در جستجوی سایت و محتوای آن به راحتی کمک کنید.

در یک مطالعه موردی ، California Closets ارسال مطالب را فقط با بهبود عناوین و زیرعنوان های خود در صفحه اصلی 115٪ افزایش داد.

تجربه کاربری را به شانس واگذار نکنید.

هرچه بیشتر به کاربران کمک کنید تا بتوانند محتوای شما را در تلفن همراه پیمایش کنند ، وضعیت شما بهتر خواهد بود.

خلاصه ای از مطالب خود را اضافه کنید

وقتی کاربران موبایل به سایت شما می آیند ، انتظار دارند یک تجربه سریع داشته باشند.

همین اصل در مورد محتوای شما اعمال می شود.

و یکی از بهترین راه ها برای کمک به آنها در یافتن آنچه که برای آن آمده اند ، درج خلاصه یا فهرست مطالب است.

این به آنها اجازه می دهد تا هضم و آنچه را که در پست شما نیاز دارند پیدا کنند.

و وقتی آنها خواسته های خود را پیدا کنند ، در آینده به محتوای شما بازمی گردند.

از تصاویر مناسب برای موبایل استفاده کنید.

وقتی تصاویر را به پست وبلاگ اضافه می کنید ، باید مطمئن شوید که در همه دستگاه ها پاسخگو هستند.

اما همچنین باید در نظر بگیرید که قرار دادن تصاویر در محتوای شما این احتمال را دارد که همه چیز را کند کند.

در این موارد ، شما به راهی نیاز دارید که تصاویر خود را بدون افت کیفیت ، کوچک تر کنید.

در مراحل بهینه سازی تصاویر در پست های وبلاگ و صفحات وب تلفن همراه خود ، آموزش دهید تا به همه چیز بارگیری سریع کمک کند.

در صورت امکان ، یک لیست یا گلوله اضافه کنید.

مقالات مبتنی بر لیست ، که به عنوان فهرست ها نیز شناخته می شوند ، یکی از محبوب ترین قالب های محتوایی در وب هستند.

دلیل محبوبیت آنها این است که آسان خوانده می شوند ، هضم می شوند و به اشتراک می گذارند بدون اینکه زیاد حفاری کنند.

همین موضوع باعث محبوبیت مقاله ای از این دست از Buzzfeed می شود.

در صورت امکان ، ایجاد لیستی مانند این به شما کمک می کند تا با خوانندگان خود در دستگاه های تلفن همراه ارتباط برقرار کنید.

از آنجا که کوتاه و شیرین است ، می توانید توجه آنها را حفظ کنید و حتی ممکن است آنها را متقاعد کنید که به اشتراک بگذارند.

تا حدی ، همه اینها بیش از آنکه در مورد محتوای شما باشند ، عناصر طراحی هستند.

اما نکته در اینجا این است که استفاده صحیح از این عناصر می تواند محتوای خوبی را که هیچ کس بخاطر قالب بندی ضعیف موبایل نخواند ، بالا ببرد.

فقط به نحوه پیاده سازی برخی از این ایده های طراحی محتوا در سایت تلفن همراه خود نگاه کنید:

وقتی به خوبی استفاده می شود ، طراحی به ایجاد جریان کمک می کند و خوانایی شما را راحت تر می کند.

اگر فقط از بلوک های پاراگراف استفاده کنید و فضای خالی نگذارید ، مردم خسته خواهند شد زیرا نمی توانند از آن استفاده کنند.

و ما می دانیم که خوانندگان در درجه اول از سال 1997 لاغر هستند.

در این مرحله ، ممکن است از خود بپرسید که آیا همه این توصیه ها با پشتوانه داده و قابل اثبات است؟

برای پاسخ به این س ،ال ، باید بررسی کنید که مارک های دیگر با محتوای خود چه کرده اند و ببینید که این تغییرات با گذشت زمان تغییر کرده است.

به عنوان مثال ، Volume Nine موفقیت خود را هنگام انجام طراحی مجدد وب سایت برای مارکی به نام Limelight Hotels ثبت کرد.

این پروژه شامل طراحی مجدد محتوای وب سایت بود که شامل ایجاد سیلوهای جدید برای ذخیره سازی محتوا و همچنین تازه سازی مناسب برای موبایل بود.

هنگامی که همه تغییرات ایجاد شد و محتوا شروع به اشتراک گذاری کرد ، نتایج کاملا چشمگیر بود.

به گفته همه ، Limelight به دلیل تمام تغییراتی که رخ داده است ، 421٪ افزایش در جلسات صفحه ارگانیک داشته است.

بنابراین اگرچه ممکن است این تغییرات جزئی باشد ، اما می تواند تأثیر زیادی در عملکرد رو به جلو وب سایت های شما داشته باشد.

همزمان با انتقال گوگل به فهرست اول تلفن همراه ، آنها برای محتوایی که کاربران تلفن همراه واقعاً می خوانند و با آنها تعامل دارند ارزش گذاری می کنند.

و اگر قالب خاموش باشد ، می تواند برای محتوای موجود شما فاجعه به بار آورد.

بنابراین چند هفته وقت بگذارید تا مطالب قدیمی خود را تازه کنید و مطمئن شوید که در دستگاه تلفن همراه خوب به نظر می رسد.

اطمینان حاصل کنید که تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را نیز اصلاح کرده اید ، زیرا انواع سوالات جستجو در تلفن همراه متفاوت از موارد دسک تاپ است.

اگر با این نکات شروع می کنید ، باید در ماه های آینده شاهد ترافیک بیشتر و نتایج بهتر باشید.

روش شماره 2 موبایل: از ویدئو غافل نشوید.

یکی از بزرگترین روندهای بازاریابی در چند سال گذشته افزایش بازاریابی ویدیویی بوده است.

این بدان معناست که شما تقریباً می توانید تضمین کنید که ویدیوی موبایل در تغییرات آینده نقش دارد.

بنابراین طراحی یک روش برای ایجاد یک کمپین محتوای ویدئویی تلفن همراه باید در بالای لیست کارهای شما باشد.

در حال حاضر ، بازاریابی ویدئویی یک روش اثبات شده برای ایجاد محتوای قدرتمند است که به رشد تجارت و تعامل با مخاطبان کمک می کند.

طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط Statista ، تا پایان سال 2017 بیش از 60 درصد از پخش ویدیوها از دستگاه های تلفن همراه بود.

کاربران جدیدتری هر ماه که می گذرد تلفن های هوشمند و رایانه لوحی خود را برای تماشای ویدیو برمی دارند.

و چند نکته وجود دارد که می توانیم از این واقعیت بیرون بیاییم.

اول از همه ، اگر از بازاریابی ویدیویی استفاده نمی کنید ، اکنون زمان شروع است.

و ثانیا ، جهان احتمالاً هرگز به تماشای ویدیوی بیشتر در دستگاه های دسک تاپ آنها باز نخواهد گشت.

با رشد تلفن های هوشمند و اکنون تسلط بر ویدئوهای موبایل ، مارک ها باید شروع به توسعه روش هایی برای اجرای ویدیو کنند که در دستگاه های مختلف به خوبی اجرا شود.

و این بدان معنی است که با اطمینان از قابلیت خزش و نمایه سازی فیلم برای سایت های تلفن همراه شروع کنید.

بنابراین باید به صورت گسترده به تلاش های خود در زمینه سئو ویدیو توجه کنید.

عناصری مانند مکان میزبانی ویدیوی خود ، جاسازی شده در مقابل ویدیوی غیر جاسازی شده و مکان نمایش فیلم تفاوت بین نحوه مشاهده گوگل سایت شما را ایجاد می کند.

مارگوت دا چونا از Wordstream توصیه می کند حتماً یک ویدیو را تعبیه کنید و در صورت امکان سعی کنید آن را به کانون صفحه خود تبدیل کنید.

او این مثال را به نمایش گذاشت:

این نشان می دهد که چگونه یک مارک در سایت خود به فرمت ویدیویی پسند دست پیدا کرده است.

و وقتی سایت تلفن همراه آنها را بررسی می کنید ، متوجه می شوید که یک ویدیو در آنجا نیز در صفحه اصلی آنها به طور برجسته نمایش داده می شود.

اکنون ، هنگامی که یک کاربر از طریق تلفن همراه یا دسک تاپ به سایت خود مراجعه می کند ، می تواند یک ویدیوی بهینه شده را مشاهده کند.

و آنها تنها کسانی نیستند که در زمینه پیچیدگی های ویدیوی موبایل کاوش می کنند.

غول جریانی Netflix اخیراً پیش نمایش های کوتاه و 30 ثانیه ای را نیز در دستگاه های تلفن همراه تجربه کرده است.

آنها همچنین با فرمت های ویدیویی عمودی بازی کرده اند تا به شما برای بهینه سازی دستگاه های تلفن همراه کمک کنند.

اگر از قبل با سرویس دسک تاپ Netflix آشنا هستید ، این ویژگی های آشنا را می شناسید.

ارائه آنها در تلفن همراه تنها یکی از راههایی است که Netflix منجر به شارژ ویدیوی همراه اول می شود.

اما در مورد دارندگان وب سایت هایی که از نظر فن آوری تبحر ندارند چه می توان گفت؟

اگر می خواهید اصول اولیه را رعایت کنید ، توصیه می شود برای اشتراک گذاری در دستگاه های تلفن همراه در قالب های خاصی مانند WEBM یا HTML5 باشید.

اما بسته به نوع دوربین ، هنگام اتمام فیلم می توانید انواع مختلفی از قالب های مختلف فایل را مشاهده کنید.

در حالی که برخی از ویرایشگران ویدیو پرونده را برای شما در مرحله پس از تولید مجدداً قالب بندی می کنند ، اما این همیشه تضمینی نیست.

بعلاوه ، با ویدیوی قدیمی که دوست دارید آن را نگه دارید چه کاری انجام می دهید؟

در این موارد ، من توصیه می کنم یک مبدل ویدیوی رایگان مانند VLC Media Player پیدا کنید تا قالب را برای شما تغییر دهد.

یا می توانید مبدل ویدیوی دیگری را از یک منبع معتمد پیدا کنید.

با هر سرویسی که همراه باشید ، این فرآیند به شما امکان می دهد ویدیویی را بارگذاری کرده و قالب آن را تغییر دهید تا از نظر تلفن همراه مناسب تر باشد.

بنابراین وقتی بازدید کننده شما به سایت شما می آید ، با ویدیویی که پخش نمی شود یا قالب بندی ضعیفی دارد ، آنها را عقب نمی اندازد.

همچنین باید وقت خود را صرف اطمینان از اینکه ویدیویی که در سایت خود قرار می دهید سرعت وب سایت شما را کند نکند.

این اطلاعات خاص با استفاده از زمان بندی رنگ پیگیری می شود.

در واقع ، این مدت زمان نمایش یا "رنگ آمیزی" فیلم شما روی صفحه کاربر را اندازه گیری می کند.

اگر خیلی طولانی شد ، باید راهی پیدا کنید تا زمان نقاشی خود را کم کنید.

برای اندازه گیری عملکرد خود ، سعی کنید افزونه Lighthouse SEO Chrome را از گوگل نصب و استفاده کنید.

به شما این امکان را می دهد که بررسی کاملی از SEO صفحه خود انجام دهید و به شما تصویر واضح تری از سرعت بارگیری فیلم برای کاربر می دهد.

گزارش مفصلی از زمان رنگ آمیزی و سایر نمایه ها دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد ویدیوی خود را مطابق با آن بهینه کنید.

مانند همه موارد ، ایجاد محتوای ویدیویی مناسب برای موبایل یک روند است.

اما اگر از قالب صحیح استفاده کنید و عملکرد خود را بر این اساس ردیابی کنید ، محتوای شما بهتر از آسیب رساندن ، کمک می کند.

روش شماره 3 تلفن همراه: سرعت بارگذاری برای محتوا اهمیت دارد

اگر تحقیقات زیادی در مورد SEO انجام داده اید ، باید از قبل مطلع باشید که سرعت برای وب سایت دسک تاپ شما مهم است.

سرعت بار تأثیر اثبات شده ای بر نرخ پرش دارد و به طور کلی به عنوان پایه SEO پذیرفته می شود.

اما اخیراً ، گوگل همچنین از نظر سرعت سایت برای موبایل نیز اعلام کرده است.

طبق اعلام آنها ، سرعت بارگیری از ژوئیه 2018 عامل رتبه بندی در جستجوهای تلفن همراه خواهد بود.

این بدان معناست که محتوایی که ایجاد می کنید باید بتواند به سرعت در دستگاه تلفن همراه بارگیری شود.

و از طرف گسترش ، این احتمالاً به این معنی است که شما ممکن است مجبور شوید برخی از تغییراتی را که به تأخیر انداخته اید ، اعمال کنید.

اما یک چین و چروک دیگر وجود دارد که باید با سرعت بارگذاری در نظر گرفت که شاخص اول موبایل معرفی می کند.

با شروع نمایه سازی همراه اول ، جستجوهای روزانه بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.

طبق جدیدترین داده های گوگل ، استفاده از تلفن همراه و دسک تاپ در طول روز نوسان دارد.

بنابراین اکنون نه تنها باید نگران سرعت سایت خود باشید بلکه در ساعات مشخصی از روز از چه دستگاهی می آیند.

بسته به زمان روز ، کاربر از نظر سرعت و راحتی سایت نیازهای متفاوتی خواهد داشت.

بنابراین یافتن راهی برای سریع نگه داشتن امور در سراسر هیئت کاملاً حیاتی است.

اما چگونه می توان فهمید که سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بسیار کند است؟

برای پاسخ به این س ،ال ، می خواهید به PageSpeed Insights بروید.

این یک سرویس رایگان توسط گوگل است که به شما درمورد سرعت یا کندی وب سایت خود می پردازد.

برای آزمایش اینکه آیا محتوای شما در گوگل عملکرد خوبی دارد ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که URL یک یا دو پست وبلاگ را وارد کنید و ببینید نتایج چه می گویند.

به عنوان مثال ، در اینجا نتایج یک پست وبلاگ اخیر در سایت من آمده است:

طبق مطالب Pagespeed Insights ، این پست وبلاگ نسبتاً متوسط زمان بارگیری دارد.

از آنجا که پر از تصویر است و نسبتاً طولانی است ، می گویم نقطه شروع خوبی است.

این یک نمونه عالی از چگونگی PageSpeed Insights است که می تواند تقریباً بلافاصله به شما در مورد عملکرد صفحه خود بینش دهد.

و اگر می خواستم آن را حتی بهتر کنم ، می توانم هدف خود را با توجه به معیارهای زمان بارگذاری تلفن همراه گوگل کاهش دهم.

با استفاده از آمار صفحه از Pagespeed Insights ، می توانم راه هایی برای بهبود پست وبلاگ خود پیدا کنم.

زیرا با گذشت هر ثانیه ، یک پست وبلاگ غیربهینه احتمال ترک یک کاربر تلفن همراه از سایت شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید شانس رتبه بندی بالای پست های شما در یک موتور جستجو را بهبود ببخشید ، کار دیگری برای انجام دادن دارید.

همانطور که در مطالعه موردی اخیر که توسط Search Engine Land به اشتراک گذاشته شده ، صفحات بدتر بازیابی شده اند.

این نتیجه ای بود که آنها بدست آوردند:

این صفحه از نمره 40 به صفر روده آهسته کاهش یافت و بخشی از یک تماس بیدار کننده بود که SEO نام تجاری را دوباره در مسیر خود قرار داد.

برای افزودن به مشکلاتشان ، آنها همچنین به دلیل این عملکرد ضعیف ، یک سال به سال مخزن در ترافیک داشتند.

با تمرکز بر روی دو تلاش اصلی ، آنها توانستند خود را از این شیار خارج کنند و به حالت عادی برگردند.

اول ، آنها تلاش خود را فقط بر روی WordPress CMS خود قرار دادند.

این به آنها امکان می دهد محتوای خود را بهینه کرده و سرعت کلی بار را بهبود بخشند.

و دوم اینکه ، آنها از وردپرس برای کمک به آنها در فشرده سازی هرچه بیشتر پرونده ها استفاده کرده و سرعت بارگذاری آنها را بهبود می بخشند.

پس از چند ماه ، ترافیک آنها عادی شده و بحران آنها پایان یافته است:

بنابراین بهبود سرعت بارگذاری سایت شما باید در بالای لیست شما برای تمام مطالب شما باشد.

و اگر می خواهید زمان بارگذاری خود را کاهش دهید ، توصیه می کنم با این فیلم شروع کنید:

https://youtu.be/-H1DnE6rhJY

استفاده از ابزاری مانند PageSpeed Insights و حذف عناصر غیر ضروری وب سایت روش های بسیار خوبی برای کاهش زمان بارگیری تلفن همراه است.

اما اگر راهی مستقیم برای افزایش سرعت صفحه می خواهید ، می توانید از پروژه منبع باز به نام Google AMP استفاده کنید تا به سرعت سایت شما کمک کند.

d به حالت عادی برگردید.

اول ، آنها تلاش خود را فقط بر روی WordPress CMS خود قرار دادند.

این به آنها امکان می دهد محتوای خود را بهینه کرده و سرعت کلی بار را بهبود بخشند.

و دوم اینکه ، آنها از وردپرس برای کمک به آنها در فشرده سازی هرچه بیشتر پرونده ها استفاده کرده و سرعت بارگذاری آنها را بهبود می بخشند.

پس از چند ماه ، ترافیک آنها عادی شده و بحران آنها پایان یافته است:

AMP مخفف Accelerated Mobile Pages است که از همان ابتدا چیزهای زیادی در مورد این پروژه به شما می گوید.

به طور خلاصه ، AMP در تلاش است تا به هر صاحب وب سایت کمک کند مسیری را پیدا کند که صفحات وب آنها را بارگیری سریع و روان برای کاربران کند.

AMP با ایجاد سه مولفه اصلی به ایجاد سایتهای موبایل کاربردی و سریع برای هر کسی که می خواهد از آن استفاده کند کمک می کند.

AMP مخفف صفحات موبایل تسریع شده است که از همان چیزهایی که در این پروژه برای شما گفته می شود بسیار زیاد است.

به طور خلاصه ، AMP در تلاش است تا به هر صاحب وب سایت کمک کند مسیری را پیدا کند که صفحات وب آنها را بارگیری سریع و روان برای کاربران کند.

AMP با ایجاد سه هسته اصلی لفه باعث ایجاد سایت های موبایل کاربردی و سریع برای هر کسی می شود که اگر بخواهد استفاده کند می تواند کند.

به سادگی با استفاده از AMP برای کمک به افزایش سرعت بارگذاری تلفن همراه خود ، آنها شاهد افزایش 3 درصدی در تبدیل ها بودند.

این یک مورد واضح است که بهبود سرعت موبایل منجر به بازگشت سرمایه مثبت می شود.

و اگر می خواهید محتوای خود را به طور فعال بر روی یک دستگاه تلفن همراه فشار دهید ، می توانید از یک برنامه وب پیشرو یا PWA نیز استفاده کنید.

این موارد به شما امکان می دهد یک برنامه سریع و قابل اعتماد ایجاد کنید که با مخاطبان شما درگیر شود و به شما در بازگشت کاربران به وب سایت شما کمک کند.

به عنوان مثال ، Financial Times از PWA برای کمک به بهینه سازی تجربه کاربر و زمان بارگیری از سال 2011 استفاده کرده است.

از آنجا که عملکرد PWA آنها با نصب بر روی تلفن کاربر است ، حتی می توانید برخی از محتوای آنها را در حالت آفلاین بخوانید.

حتی فوربس نیز از این هواپیما پریده است و تعداد جلسات تلفن همراه را به شدت افزایش داده و زمان حضور در سایت را افزایش داده است.

با افزایش شاخص گذاری همراه اول ، مسلماً این PWA ها تقریباً از بقیه در وضعیت بهتری قرار دارند.

زمان بارگذاری سریعتر و تعامل بیشتر است ، به این معنی که Google به احتمال زیاد آنها را رتبه بندی مطلوبی می کند.

به طور خلاصه ، هرچه زمان بیشتری بتوانید محتوای خود را با هر روشی اصلاح کنید ، وضعیت بهتری خواهید داشت.

با استفاده از Pagespeed Insights ، Google AMP و حتی یک PWA منحصر به فرد ، می توانید محتوای خود را جلو بکشید و در فهرست اول موبایل برجسته شوید.

روش شماره 4 تلفن همراه: با مسئولیت پذیری از پنجره های بازشو تلفن همراه استفاده کنید!

اگر از پوشه های سبک یا پاپ آپ در وب سایت خود استفاده می کنید ، به احتمال زیاد به دلیل آن نتایج خوبی خواهید دید.

بیشتر و بیشتر ، بازاریاب ها از این دستگاه ها برای کمک به آنها در جذب اطلاعات مشتری علاوه بر CTA های سنتی و صفحات فرود استفاده می کنند.

اگر با شکل ظاهری آن آشنا نیستید ، در اینجا یک نمونه کاملاً معمولی آورده شده است:

این احتمال وجود دارد که اگر از یکی از این موارد در سایت خود استفاده نمی کنید ، آنها را در اطراف وب سایت های معروف شناور دیده اید.

این به این دلیل است که آنها کار می کنند.

در یک وب سایت دسک تاپ ، این پنجره های بازشو به طور متوسط نرخ تبدیل 3.1٪ دارند که با توجه به اینکه معمولاً فروش آن بسیار سرد است ، بسیار چشمگیر است.

اما این آمار بر روی سایت های دسک تاپ متمرکز است ، که به طور معمول صفحه گسترده تری دارند و ابزاری مانند این را کمتر سرزده می کنند.

در مورد دستگاه های تلفن همراه ، گوگل از سال 2016 در تلاش است تا آنچه را که به نظر می رسد پنجره های بازشو در تلفن همراه باشد ، به حداقل برساند.

نگرانی آنها این است که این پنجره های بازشو یا "بینابینی" محتوای دستگاه های تلفن همراه را کمتر در دسترس قرار می دهند.

به اعتبار آنها ، برخی از وب سایت ها از این ابزار کمی بیش از حد تفسیرآمیز استفاده می کنند ، و این یک لکه نسبتاً منفی در اطراف آنها ایجاد می کند.

اما گوگل موارد استثنایی را مجاز می داند ، مشروط بر اینکه بتوانید با مسئولیت پذیری از یک پوشش بازشو استفاده کنید.

تفاوت عمده در این دو رویکرد این است که محتوای بعدی به محتوای آن می افزاید یا آن را افزایش می دهد ، در حالی که مورد اول از آن کم می کند.

بنابراین یافتن راهی برای استفاده از رویکرد دوم با محتوای خود راهی برای انتخاب به نظر می رسد.

اما آیا روکش های موبایل واقعاً کارایی دارند؟

برای آزمایش آن ، تیم تبدیل در Optinmonster تصمیم گرفت برخی آزمایشات را با همپوشانی های خود در سایت مشتری انجام دهد.

با پیروی از دستورالعمل های ارائه شده توسط گوگل ، آنها توانستند نرخ قابل توجه 3.8 درصدی تبدیل موبایل را بدست آورند.

این پنجره های بازشو یا "میان برنامه ها" باعث می شود محتوای دستگاه های تلفن همراه کمتر قابل دسترسی باشد.

به اعتبار آنها ، برخی از وب سایت ها از این ابزار کمی بیش از حد تفسیرآمیز استفاده می کنند ، و این یک لکه نسبتاً منفی در اطراف آنها ایجاد می کند.

اما گوگل موارد استثنایی را مجاز می داند ، مشروط بر اینکه بتوانید با مسئولیت پذیری از یک پوشش بازشو استفاده کنید.

این بالاتر از متوسط نرخ سایت دسک تاپ است.

و طراحی واقعی پوشش کاملاً ساده است:

آنها با دور ماندن از محتوای سایت تلفن همراه و تلاش برای تهیه چیزی با ارزش ، آنها توانستند روشی را طراحی کنند که به شما امکان می دهد با درایت از پوشش های بازشو استفاده کنید.

بنابراین هنگام استفاده از شاخص اول موبایل ، اگر از همپوشانی بازشو استفاده می کنید ، ارزش دارد که به این راه حل بالقوه بپردازید.

این گواهی واضح است که توانایی سازگاری و بداهه پردازی می تواند با تغییرات آینده به خوبی به شما کمک کند.

«نتیجه گیری»

من فکر می کنم ما دیگر نمی توانیم بگوییم که "جهان در حال حرکت است".

جهان از قبل متحرک است.

و گوگل در حال انجام اقداماتی است تا اطمینان حاصل کند که همه آن را می دانند.

با شروع نمایه سازی همراه اول ، به شما کمک می کند تا بدانید چه روندهایی به این سمت می روند.

بیشتر از هر زمان دیگری کاربران بیشتر از هر زمان دیگری طیف وسیعی از محتوا را از طریق دستگاه های تلفن همراه مصرف می کنند.

بنابراین برای اینکه سایت خود را در لیست خوب گوگل قرار دهید ، باید شروع به ایجاد محتوای مخصوص موبایل کنید.

کار خود را با آسان خواندن مطالب خود با برخی تغییرات اساسی قالب بندی شروع کنید.

سپس روش هایی برای ایجاد فیلم های دوستانه برای موبایل طراحی کنید که مخاطبان شما می خواهند آنها را مشاهده و به اشتراک بگذارند.

فراموش نکنید که زمان بارگذاری را نیز بهینه کنید ، در غیر این صورت ممکن است محتوای شما هرگز روشنایی روز را ببیند.

و سرانجام ، با استفاده از ابزارهایی مانند پنجره های بازشو برای تلفن همراه ، رویکرد خود را تجدید نظر کنید.

در پایان روز ، موفقیت محتوایی که ایجاد می کنید به میزان تلاش شما برای ایجاد آن بستگی دارد.

با یک رویکرد صحیح ، می توانید این تغییرات را در الگوریتم های گوگل جابجا کنید و به بالای صفحه نتایج موتور جستجو بروید.

شما برای ایندکس اولیه تلفن همراه چه استراتژی دارید؟ با ما در میون بذارید!