استراتژی جدید: بلاگ کمتر! تکنولوژی بیشتر!

Tuesday، ۲۲ Mehr ۱۳۹۹

در 13 فوریه 2017 ، من یک ابزار کلمه کلیدی به نام Ubersuggest با قیمت 120،000 دلار به دست آوردم.

در زمان خرید من 117،425 بازدید کننده منحصر به فرد در ماه ایجاد می کرد و 38،700 لینک برگشت از 8،490 دامنه ارجاع داشت.

برای شما که با این ابزار آشنا نیستید ، این مفهوم بسیار ساده است:

شما یک کلمه کلیدی را وارد می کنید که می خواهید از طریق SEO یا PPC هدف قرار دهید و ایده های بیشتری برای کلمات کلیدی به شما می دهد. به این ترتیب می توانید با جستجوی کلمات کلیدی بیشتر میزان بازدید خود را افزایش دهید.

اکثر مردم فکر می کردند من این ابزار را برای هدایت مجدد ترافیک به NeilPatel.com خریداری کردم تا بتوانم بک لینک بیشتری بدست آورم و برای تمام عبارات جستجوی خود رتبه بالاتری داشته باشم.

اگر ریاضی کنید ، تقریباً 14 دلار برای هر پیوند به دست می آید.

اما NeilPatel.com قبلاً 3 برابر بیشتر از Ubersuggest لینک داشت.

و بگذریم ، من قبلاً در بیشتر موارد مربوط به بازاریابی رتبه بندی کرده ام... بنابراین پیوندها واقعاً کمک زیادی نمی کنند.

و دیگران فکر کردند که من آن را خریداری می کنم زیرا می خواستم ترافیک را تغییر مسیر دهم و ماهانه 117،425 بازدید کننده دیگر خالص کنم.

اما میزان ترافیک Ubersuggest بسیار کمی از کشورهایی بود که من از آنها درآمد کسب می کنم.

به عنوان مثال ، از 117،425 بازدید کننده ماهانه ، اندونزی با 28،491 بازدید کننده در ماه محبوب ترین منطقه بود و ایالات متحده فقط 13،492 بازدید کننده را تشکیل می داد.

شفافیت کامل: من به هر دلیلی آن را خریداری نکردم.

NeilPatel.com قبلاً بک لینک کافی داشت و من هر ماه بیش از یک میلیون بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردم.

در عوض ، آن را به عنوان بخشی از یک آزمایش بزرگ خریداری کردم.

می خواستم ببینم آیا می توانم بدون بازاریابی محتوا میزان بازدید خود را افزایش دهم.

چرا سعی می کنم از بازاریابی محتوا دور شوم؟

وقتی نوبت به بازاریابی می رسد برای همه چیز زیر آفتاب رتبه بندی می کنم. به طور جدی…

این ترافیک جستجوی من در 30 روز گذشته است (و من شرط می بندم که در 30 روز آینده 40 درصد افزایش بالایی داشته باشم ، اما این برای یک پست وبلاگ دیگر است ، بنابراین در جریان باشید).

اگر می خواهم میزان بازدید خود را تا سطح وبلاگ Hubspot افزایش دهم و ماهانه بیش از 6 میلیون بازدید کننده داشته باشم ، مجبورم مطالبی را درباره مواردی مانند "نحوه ویرایش ویدیو ها" بنویسم.

در محتوا مانند این دو مشکل وجود دارد. اول ، من نمی توانم از آن درآمد کسب کنم.

دوم ، و مهمتر از همه ، من در زمینه ویرایش ویدیو متخصص نیستم ، بنابراین نباید در مورد آن وبلاگ بنویسم.

من همچنین به نوشتن در مورد کارآفرینی فکر کرده ام ، اما واقعاً به آن اندازه لذت نمی برم.

و به همین دلیل ، عدم اشتیاق من در انتشار محتوا نشان داده می شود.

به طور کلی ، اگر علاقه زیادی به آنچه در مورد آن می نویسید ندارید ، وقت خود را تلف نکنید. محتوای شما مکیده خواهد شد ، و مردم قادر به گفتن خواهند بود.

بنابراین ، من و تیم من هفته گذشته تصمیمی گرفتیم که فقط باید هر هفته یک پست وبلاگ بنویسم ، تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارم و از نوشتن محتوای بازاریابی عمومی که سالها درباره آن وبلاگ نویسی کردم ، دور شوم.

به علاوه ، به اشتراک گذاشتن داستان ها سرگرم کننده تر از نوشتن یک پست وبلاگ است که به شما نشان می دهد چگونه از Twitter استفاده کنید.

اما یک مسئله بزرگ وجود داشت.

من نمی توانم از نوشتن یک پست در وبلاگ در هفته دور شوم زیرا این وبلاگ همان چیزی است که منجر به کسب سود بیشتر برای نیل پاتل دیجیتال (آژانس تبلیغاتی من) می شود.

من مجبور بودم چیزی پیدا کنم که بتواند به طور مداوم به بازدید بیشتر کمک کند بدون اینکه من 7 روز در هفته نیاز به وبلاگ داشته باشم.

و اگرچه بیش از یک سال طول کشید تا آزمایش کنم ... من آن را پیدا کردم.

خوب ، حالا شما چگونه می خواهید میزان بازدید خود را افزایش دهید؟

به یاد دارید که چگونه در ابتدای این پست وبلاگ از Ubersuggest نام بردم؟

خوب این یکی از 7 آزمایشی بود که نتیجه داد.

من Ubersuggest قدیمی را که شبیه این بود را گرفتم:

و من به یک توسعه دهنده پول پرداختم تا پوسته جدیدی اضافه کند و داده های CPC را اضافه کند. این محصول اکنون چیزی شبیه به این است:

اما جالب اینجاست: لحظه ای که Ubersuggest جدید را منتشر کردم ، استفاده از این ابزار ثابت ماند.

اما در عرض چند روز ، مردم فهمیدند که می توانند داده های CPC را با استفاده از Ubersuggest به صورت رایگان دریافت کنند و ترافیک افزایش می یابد.

اگر به نمودار بالا از Google Trends نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که این استفاده اندکی پس از آنکه افراد فهمیدند من آن را به دست آوردم ، از بین رفت زیرا آنها احساس کردند که قصد دارم این ابزار رایگان را از بین ببرم ...

...یا آنها فکر کردند که من قصد دارم یک paywall اضافه کنم (به علاوه بسیاری از افراد در فضای بازاریابی از من متنفر هستند)

...اما یک بار نسخه ای با اطلاعات رایگان بیشتر منتشر کردم ، مردم شروع به دوست داشتن این ابزار حتی بیشتر کردند.

به معنای واقعی کلمه ، این یک تغییر کوچک ، ارائه داده های هزینه هر کلیک به صورت رایگان به Ubersuggest ، باعث دو برابر شدن استفاده شد.

در ابتدا فکر کردم این اتفاق افتاده است زیرا همه ویژگی جدید را دوست دارند.

اما از نظر سنجی از کاربرانم ، من به سرعت متوجه شدم که مردم شروع به استفاده از Ubersuggest می کنند زیرا آنها برای این ویژگی ساده ماهانه 49 دلار به Keywordtool.io پرداخت می کردند.

به عبارت دیگر ، محبوبیت من بیشتر شد زیرا من چیزی را که مردم عادت به پرداخت آن داشتند ، گرفتم و آن را به صورت رایگان در دسترس قرار دادم.

و سریع به امروز امروز این ابزار محبوبیت خود را حفظ کرده است فقط به این دلیل که من یک ویژگی را می دهم که بیشتر بازاریابان عادت کرده اند هزینه را به صورت رایگان پرداخت کنند.

اما من در اینجا متوقف نشدم ...

هنگامی که قدرت رایگان را آموختم ، فهمیدم که احتمالاً می توانم وب سایت NeilPatel.com را به 3 یا 4 میلیون بازدید کننده بی نظیر در ماه تبدیل کنم فقط با دادن هزینه بیشتر به صورت رایگان.

در اینجا نحوه نتیجه گیری من وجود دارد.

ابزاری پولی به نام KWfinder در حال افزایش محبوبیت است. این نمودار را می توانید از نمودار زیر مشاهده کنید:

بنابراین اکنون می خواهم نسخه جدیدی از Ubersuggest را منتشر کنم که مجموعه ویژگی های آنها را به صورت رایگان در بر می گیرد ، بنابراین می توانم ترافیک آنها را از بین ببرم.

به محض اینکه توسعه دهندگان من ساختن آن را انجام دهند ، این ویژگی به نظر می رسد ...

اما چرا در اینجا متوقف شد؟

SEMrush و Ahrefs ابزارهای شگفت انگیزی هستند که داده های تخمینی میزان ترافیک را ارائه می دهند و بسیار محبوب تر از Ubersuggest هستند.

مشکل اصلی؟

هزینه هر دو آنها حداقل 100 دلار در ماه است.

و Buzzsumo نیز محبوب است ، همانطور که در زیر می بینید.

بنابراین ، من تصمیم گرفتم که یک آزمایش سرگرم کننده است که Ubersuggest را به ابزاری بسیار بزرگتر تبدیل کنید و فقط هر آنچه را که عادت به پرداخت for دارید ، به طور رایگان اهدا کنید.

استفاده نامحدود ، بدون ورود به سیستم به صورت رایگان.

در اینجا چند پیش نمایش از شکل ظاهری این ابزار آورده شده است:

بهترین قسمت از همه

با ساختن چیزی رایگان ، مجبور نیستم بازاریابی زیادی برای تولید بازدیدکنندگان انجام دهم.

این آسان تر از نوشتن 7 پست وبلاگ در هفته است و تمام کاری که من باید انجام دهم این است که آنچه مردم دوست دارند و برای آن پرداخت می کنند را بگیرم و همه را به صورت رایگان بدهم.

«نتیجه گیری»

من نمی دانم که با این کار چه تعداد بازدید کننده ایجاد خواهم کرد ، اما اگر کاری احمقانه مانند دادن داده های CPC به صورت رایگان می تواند میزان بازدید و استفاده من را دو برابر کند ، نمی دانم چرا نمی توانم 5 یا با دادن ویژگی های درجه یک به صورت رایگان ، 6 برابر بیشتر ترافیک می کنید.

اگر می خواهید یک صفحه از کتاب تجربیات من خارج کنید ، در صورت تمایل از این استراتژی کپی کنید ، اما مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

اول ، این واقعا گران است.

فکر کردم می توانم این کار را با زیر 100000 دلار هزینه توسعه و 15000 دلار ماهانه سرور انجام دهم. پس من اشتباه کردم!

من در حال حاضر حدود 122،312 دلار در ماه برای این ابزار هزینه می کنم و به زودی نمی بینم که هزینه کاهش یابد.

فقط صورتحساب سرور من تقریباً به 20،000 دلار در ماه رسیده است و انتظار می رود ظرف 4 ماه به 80،000 دلار در ماه برسد.

دوم ، مفهومی به نام آخرین مزیت حرکت را بررسی کنید.

بزرگترین شبکه اجتماعی ، فیس بوک ، اولین بار در بازار نبود. بزرگترین سیستم عامل ، مایکروسافت نیز در این فضا اولین نبود. و گوگل اولین موتور جستجو نبود ، اما بزرگترین آنها هستند.

برای انجام کار خوب نیازی نیست که اولین بار در بازار باشید.

وقتی آخرین بازیکن هستید می توانید آنچه دیگران انجام داده اند را ببینید ، از آن درس بگیرید و سپس اقدام کنید. این زمانی کار می کند که یک بازار پراکنده باشد و هیچ برنده مشخصی وجود نداشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر امروز بخواهید یک موتور جستجو بسازید ، شکست دادن گوگل سخت خواهد بود.

حتی اگر نتایج جستجوی شما از Google بیشتر مرتبط باشد ، شکستن آنها دشوار است زیرا مردم از نتایج جستجوی Google راضی هستند. و بدیهی است که گوگل برنده آشکار است زیرا محدوده فعلی بازار آنها بیش از 700 میلیارد دلار است.

با فضای جستجوگرها ، تعداد زیادی ابزار وجود دارد و هیچ برنده مشخصی وجود ندارد.

SEMrush اعلام کرده است که آنها سالانه 50 تا 100 میلیون دلار درآمد کسب می کنند.

Moz سالانه حدود 50 میلیون دلار درآمد کسب می کند.

اگر من حدس بزنم Ahrefs حدود 50 میلیون دلار است.

بازار چندپاره است ، این بدان معناست که جایی برای حضور شخصی وجود دارد و به طور بالقوه هنوز می تواند برنده شود (هرچند آسان نخواهد بود).

آخرین مفهوم مزیت حرکت دهنده را بررسی کنید تا ببینید آیا به شما ایده می دهد یا نه.

سوم ، سعی نکنید استراتژی های من را کپی کنید ، مگر اینکه بخواهید ضرر کنید.

همه کارهایی که انجام می دهم جواب نمی دهند و حتی اگر ضرر کنم ضرر می کنم آزمایش هایی را انجام دهم.

اگر پولی برای از دست دادن ندارید ، رویکرد محافظه کارانه تری در بازاریابی مانند تمرکز بر بازاریابی محتوای سنتی یا سئو جستجو کنید.

در آخر به مدلهای فعلی کسب و کار در فضای خود نگاه کنید و ببینید آیا آنها دارای نقص هستند یا خیر ، زیرا شما را به موقعیت مناسب راهنمایی می کند.

به عنوان مثال ، گوگل سالانه بیش از 100 میلیارد دلار درآمد کسب می کند و بیشتر این درآمد حاصل از تبلیغات است.

ابزاری که در بالا به آنها اشاره کردم حتی 100 میلیون دلار در سال درآمد ندارند ، با این وجود اکثر افراد روی لیست های ارگانیک رایگان در Google کلیک می کنند.

این فقط نشان می دهد که مدل تجاری آنها مشکلی دارد.

به نظر من ، یک مدل بهتر می تواند جمع آوری لیدها از یک ابزار رایگان ، ارائه هدایای مربوط به خدمات مشاوره ای و سپس گرفتن درصدی از هزینه تبلیغات مشتری در Google باشد.

مدل من به اندازه مقیاس پذیر نیست و به تعداد بیشتری نیاز دارد ، اما می تواند پول بیشتری تولید کند. فقط به آژانس های تبلیغاتی مانند WPP و Dentsu نگاه کنید. آنها میلیاردها درآمد کسب می کنند!

خب چی فکر می کنی؟ آیا استراتژی جدید SEO من را دوست دارید؟ من شخصاً آن را دوست دارم!