چطور با تاکتیک های جدید لینک هارو به بهترین حالتشون برسونیم!

Tuesday، ۲۲ Mehr ۱۳۹۹

هیچ رازی نیست که رتبه بندی در صفحه اول گوگل مدت زمان زیادی طول بکشد.

و با گذشت هر سال ، به نظر می رسد عناصر بیشتری برای مدیران سایت در صعود جوان گرایانه به صفحه اول وجود دارد.

اما با تمام تغییر و به روزرسانی ، عناصر SEO وجود دارد که می توانید با تکیه بر آنها همیشه به شما در بهبود رتبه خود در صفحه نتایج کمک کنید.

یکی از این عناصر لینک ثابت است.

یک فرصت خوب وجود دارد که حتی اگر نمی دانید لینک ثابت چیست ، در حال حاضر چند مورد از بهترین روش ها به شما آموزش داده شده است.

این بخش از سایت شما و چگونگی کمک به سئو سایت شما قابل تأیید نیست و ارزش این را دارد که کمی بیشتر در مورد چگونگی استفاده م .ثر از آنها کاوش کنید.

بنابراین در این پست ، من می خواهم راهنمایی را ارائه دهم که به شما کمک می کند لینکهای ثابت ایجاد کنید که برای سالهای آینده به عنوان سنگ بنای محتوای شما عمل کنند.

و برای شروع کار ، می خواهم به شما نشان دهم که یک لینک ثابت چیست و چرا باید بلافاصله بهینه سازی آنها را شروع کنید.

چگونه permalinks یا همان لینک های ثابت شما در سایت بر SEO تأثیر می گذارد؟

Permalinks آدرس اینترنتی کاملی است که کاربران و موتورهای جستجو هنگام مرور در سایت شما مشاهده می کنند.

همانطور که از نام آن پیداست ، پیوندهای ثابت همیشگی هستند حتی اگر محتوای صفحه را به روز کنید.

می توانید مانند آدرس فیزیکی خود به آن فکر کنید.

در این صورت شماره ، نام خیابان ، شهر ، ایالت و کد پستی دارید.

تا زمانی که در خیابان حرکت نکنید ، آدرس شما برای همیشه ثابت خواهد ماند.

همین نوع اصل برای پیوند همیشگی اعمال می شود ، اما در این مورد ، شما در مورد وب سایت خود صحبت می کنید.

این مجموعه دارای مجموعه ای متمایز از بخشهایی است که به یک مرورگر وب می گوید کدام صفحه را باید در صفحه خود جستجو و نمایش دهد.

در واقع ، حداقل شش قسمت مجزا از URL وجود دارد.

شما پروتکل دارید:

این به مرورگر شما نحوه انتقال داده از طریق اینترنت را می گوید.

نام دامنه سپس از پروتکل پیروی می کند:

این جایی است که وب سایت شما شروع به کار می کند و به آنجا هدایت می شود.

سپس ، گاهی اوقات یک پورت مشاهده خواهید کرد:

به طور کلی ، این عنصر حذف می شود زیرا یک سیگنال زائد از پروتکل است.

بعد نام پرونده یا نام پست است:

این امر تعیین می کند کاربر در کجای سایت شما در حال حرکت باشد.

اگر آنها به یک پست وبلاگ یا یک صفحه محصول می روند ، این بخشی از URL شما است که به مرورگر یا خزنده های گوگل می گوید کجا باید بروید.

از آنجا ، شما یک مجموعه پارامتر دارید:

شما می توانید این قسمت از URL را به عنوان مکالمه ای بین سایت خود و یک موتور جستجو در نظر بگیرید.

اگر برای SEO خود از برچسب های متعارف یا robot.txt استفاده می کنید ، این جاست که جادو می کند.

آخرین اما مهمترین لنگر است:

این یک میانبر است که می تواند به کاربر اجازه دهد بلافاصله پس از بارگیری ، از قسمت خاصی از محتوای شما عبور کند.

بنابراین با داشتن پیوند همیشگی ، باید تصمیم بگیرید که چه عناصری را می خواهید در استفاده روزانه در سایت خود بگنجانید.

از همین جا بحث در مورد بهینه سازی پیوندهای ثابت شروع می شود.

برای دیدن اینکه قالب های مختلف permalin های شما چه فرم هایی را می توانند بگیرند ، گزینه Permalinks را در داشبورد وردپرس خود بررسی کنید.

اما چرا همه اینها مهم است؟

اول از همه ، گوگل URL هایی را که در وب سایت خود استفاده می کنید به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر می گیرد.

این بدان معناست که permalinks هایی که استفاده می کنید و ساختاری که برای اتخاذ تصمیم می گیرید در نهایت سیگنال SEO است.

همراه با این واقعیت که URL ها به معنای نشان دادن محتوای یک صفحه هستند ، کاملاً مهم است که اطمینان حاصل کنید که لینکهای ثابت به جای آسیب رساندن به شما کمک می کنند.

پیوندهای ثابت من به صورت سفارشی ساخته شده اند تا عنوان محتوای من را از نزدیک مطابقت دهند.

این فقط یکی از راههای زیادی است که می توانید سعی کنید نشان دهید تا چه اندازه صفحه شما برای خزنده های گوگل مرتبط و قابل اعتماد است.

اما مانند بسیاری از مباحث مربوط به SEO ، چندین جنبه فنی وجود دارد که باید مطمئن شوید که لینکهای ثابت در استراتژی کلی SEO شما نقش دارند.

من می خواهم شش نکته اثبات شده را به شما نشان دهم که به شما کمک می کند مطمئن شوید URL های شما SEO شما را تقویت می کند و به شما کمک می کند تا به صفحه اول گوگل برسید.

با رعایت این نکات ، شما می توانید یک استراتژی بلند مدت ایجاد کنید که باید برای سالهای آینده قابل استفاده باشد.

و برای شروع کار ، باید در مورد یک ساختار پایدار برای ثابت قدمهای خود تصمیم بگیرید که هرگز تغییر نمی کند.

نکته شماره 1: یک ساختار ثابت را حفظ کنید

تصمیم گیری در مورد چگونگی ساختار URL ها ممکن است دشوار باشد.

قبلاً گزینه های مختلفی را دیده اید که وردپرس به شما امکان انتخاب می دهد ، اما کدام یک برای سئو شما بهترین است؟

آیا باید از تنظیمات پیش فرض استفاده کنید یا نام پست خود را وارد کنید؟

اینها سولاتی است که مدیران سایت سالهاست که وقتی جواب از سال 2010 پیش روی ما بوده است ، می پرسند:

در این ویدئو ، Matt Cutts گوگل آنچه را که فکر می کند هنگام مشاهده ساختار URL ، خراب می کند.

به طور خلاصه ، او ادعا می کند که انتخاب یک ساختار بر ساختار دیگر دقیقاً با تأثیر مستقیم SEO ارتباط نخواهد داشت.

درعوض ، ساختار URL شما بیشتر مربوط به UX است.

بهترین راه برای دستیابی به ایجاد ساختار برای آدرس های اینترنتی شما این است که مانند معماری سایت خود به آن فکر کنید.

هنگام ساخت سایت ، می خواهید صفحات شما یک جریان طبیعی برای کاربران شما ایجاد کنند. که از آن به عنوان معماری اطلاعات یاد می شود.

در این ویدئو ، Matt Cutts گوگل می گوید اگر فکر کنید می توانید URL را مشاهده کنید ، خراب می شود.

به طور خلاصه ، او ادعا می کند که انتخاب یک ساختار در ساختار دیگر دقیقاً با تأثیر مستقیم SEO ارتباط برقرار می کند.

در URL ، ساختار URL شما بیشتر مربوط به UX است.

بهترین راه برای دستیابی به ایجاد ساختار برای آدرس اینترنتی شما این است که مانند معماری سایت خود را به آن فکر کنید.

هنگام ساخت سایت ، من می خواهم صفحات خود را یک جریان طبیعی برای کاربران ایجاد کنید. که از آن به عنوان معماری اطلاعات یاد می شود.

معماری اطلاعات و ساختار پیوند ثابت در سایت شما باید سعی کند این سنگ مرمرها را در شیشه های مختلف نشان دهد.

یا حداقل باید همه چیز را در یک شیشه قرار دهد تا درک اینکه چه چیزی آسان تر است.

این استعاره هم در صفحات محصول و هم در محتوای شما اعمال می شود.

هنگامی که در حال ساخت این ساختار سایت کاربرپسند هستید ، باید نگران باشید که URL های شما چگونه از این جریان تقلید می کنند و به کاربران در درک بیشتر سایت شما کمک می کنند.

به عنوان مثال ، می توانید هر بخش را به دسته هایی تقسیم کنید که بر اساس سطح سایت شما نمایش داده می شوند:

هنگامی که لینک های ثابت شما از قالب مشابه ساختار سایت شما پیروی می کنند ، به موتورهای جستجو و کاربر اجازه می دهد تا از سایت شما بهتر استفاده کنند.

با ادغام ساختار پیوند همیشگی شما با معماری سایت شما ، کاربر شما باید بتواند ساختارهای محتوای عمیق تری ایجاد کند که به همه جنبه های سایت شما امکان شکوفایی می دهد.

اگر می خواهید یک مثال عالی از چگونگی این مسئله داشته باشید ، بررسی کنید که چگونه سازندگان ژورنال در Moleskine یک ساختار در وب سایت خود ایجاد کرده اند.

وقتی به صفحه ای بروید که یک خط خاص از مجلات آنها را نشان می دهد ، آنها URL را به یک مسیر خاص تقسیم می کنند.

این به کاربر کمک می کند بفهمد در کجای وب سایت پیمایش کرده و به Google اجازه می دهد ساختار وب سایت را به درستی درک کند.

سپس با کلیک بر روی یک محصول ، URL به توصیف خط دار محصول بر اساس کلمات کلیدی می رسد.

یک بار دیگر ، این کار باعث می شود تا کاربر بتواند راحتتر بداند که در صفحه چه انتظاراتی دارد.

و گوگل درک دقیقی از آنچه در صفحه است ، همانطور که در این تصویر از نتایج جستجو برای "دفترچه زرد" نشان داده شده است.

Moleskine با ایجاد یک ساختار مشخص به کاربر و گوگل کمک می کند تا بفهمد در کجای سایت قرار دارد.

این سیگنال های URL اولیه در نهایت یک تجربه کاربری آسان تر را ایجاد می کنند و آنها را در بالای صفحه نتایج موتور جستجو قرار می دهند.

اگر ساختار بهم ریخته و سردرگم باشد ، هر دو طرف در مرور و درک سایت دشوارتر می شوند.

همچنین باید از URL های پویا ایجاد شده توسط سرویس مدیریت محتوای وب سایت خود که مانند این است جلوگیری کنید:

اگرچه موتورهای جستجو در نمایه سازی این نوع URL ها مشکلی ندارند ، این دوستانه ترین URL برای خواندن یا سعی در به خاطر سپردن آن نیست.

همچنین به شما امکان نمی دهد کلمه کلیدی را وارد کنید یا معماری سایت را که به شما نشان داده ام ایجاد کنید ، این بدان معنی است که سئو سایت شما بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

خوشبختانه ، ابزارهایی وجود دارد که می توانید از جمله Mod Rerite Generator از Generate It استفاده کنید.

همه شما باید انجام دهید این است که URL پویا را وارد کنید و اجازه دهید آن را به یک نسخه بازنویسی شده ایجاد کنید.

پس از بازنویسی URL ، می توانید بازنویسی پاک کننده را اضافه یا از آن پاک کنید.

وقتی راضی بودید ، روی انجام کلیک کنید و مراحل مشخص شده را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که از URL استاتیک جدید در سایت شما استفاده شده است.

ایجاد یک ساختار URL صاف در سراسر سایت شما بهترین روش است و به طور بالقوه می تواند به شما در دستیابی به نتایج از این دست کمک کند.

حداقل ، به شما کمک می کند محصولات یا مطالب موجود در وب سایت خود را به خاطر بسپارید و بدون شک اجرای هر نکته دیگر در این پست را آسان می کند.

نکته شماره 2: از یک URL کلمه کلیدی استفاده کنید.

هنگامی که ساختار URL برای لینکهای ثابت خود را فهمیدید ، باید بررسی کنید که چگونه می خواهید کلمات کلیدی را در URL های خود بگنجانید تا SEO خود را تقویت کنید.

دقیقاً مانند کلمات کلیدی که در وبلاگ یا صفحات محصول خود استفاده می کنید ، کلمات کلیدی در لینکهای ثابت شما به گوگل کمک می کنند تا محتوای صفحه شما را درک کند.

بنابراین هر زمان که ممکن است ، ایده خوبی است که از یک کلمه کلیدی در لینک ثابت استفاده کنید.

ایجاد یک استراتژی سازگار با کلمات کلیدی در URL ها در طولانی مدت نتیجه داد ، همانطور که در یک مطالعه موردی نشان داده شده است.

این برند توانست رتبه بندی بیش از 3000 کلمه کلیدی ارگانیک را به خود اختصاص دهد و حتی با شروع به کار استراتژی های خود ، افزایش چشمگیری در ترافیک ارگانیک مشاهده کرد.

از امروز ، آنها هر ماه به دلیل استراتژی کلی کلمات کلیدی ، بیش از 2000 بازدید کننده دارند.

اما چگونه تعیین می کنید که از کدام کلمات کلیدی برای کمک به سئو سایت خود استفاده کنید؟

در این حالت ، من توصیه می کنم از ابزاری مانند SEMrush برای یافتن آمار حجم جستجو برای کلمات کلیدی مختلف استفاده کنید.

بگویید شما وب سایتی دارید که قصد دارید برای فروش پیانو از آن استفاده کنید.

به راحتی می توانید "پیانو" را در نوار جستجو تایپ کنید.

به داشبوردی هدایت خواهید شد که در آن می توانید مطابقت عبارت یا کلمات کلیدی مرتبط را که ماهانه حجم جستجو برای هر کلمه یا عبارت را کاهش می دهد ، انتخاب کنید.

با کلیک کردن بر روی هر یک از گزارش ها ، می توانید تجزیه و تحلیل دقیق تری از گزینه های کلمه کلیدی خود را نیز بدست آورید.

از این لیست برای ایجاد استراتژی خود برای کلمات کلیدی استفاده کنید.

همچنین می توانید با جستجوی مجدد برخی از کلمات کلیدی که در جستجوی خود پیدا می کنید ، عمق بیشتری پیدا کنید.

حتماً از کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی کم رقابت نیز استفاده کنید.

وقتی محتوای خود یا صفحه محصول خود را ایجاد می کنید ، از یک کلمه کلیدی مرتبط در URL خود استفاده کنید تا به شما کمک کند تا صفحه شما را در مورد صفحه خود نشان دهد.

یا می توانید یک URL خریداری کنید که دارای یک کلمه کلیدی خاص باشد که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.

پس از انتخاب کلمه کلیدی برتر که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، به Google Domains بروید و ببینید آیا URL برای خرید در دسترس است.

در این حالت ، تصمیم گرفتم کلمات "پیانوی ایستاده" را جستجو کنم.

در حالی که uprightpiano.com در دسترس نیست ، گزینه های دیگری مانند .net یا .co برای فروش هستند.

با خرید این URL ، شما بلافاصله سیگنال مربوط به محتوای سایت خود را به گوگل و بازدید کنندگان خود ارسال می کنید.

و اگر نمی توانید URL مورد نظر خود را پیدا کنید ، توصیه می کنم این راهنما را بررسی کنید.

با ایجاد یک URL دقیق مطابقت ، تا زمانی که یک وب سایت با کیفیت بالا داشته باشید ، می توانید از رقابت خود پیشی بگیرید.

URL های دقیق تطبیق قبلاً یک استراتژی گسترده بودند که برخی از سایت های کم بهینه را بالاتر از سایرین قرار می دادند.

گرچه دیگر چنین نیست ، اما همچنان می تواند به شما کمک کند تا در مقابل گوگل برجسته شوید و به طور بالقوه رتبه بالاتری نسبت به رقبا داشته باشید.

به عنوان نمونه ای عالی از این ، به دنبال چیزی در سایت معاملات Hotels.com نباشید.

هنگامی که شما در گوگل "هتل ها" را جستجو می کنید ، آنها در موقعیت شماره یک قرار می گیرند.

اگرچه این امر بلافاصله شما را در رده بالاتر قرار نمی دهد ، اما روش دیگری است که URL شما می تواند با شرایط مناسب به شما کمی برتری دهد.

و حتی اگر از URL منطبق دقیق استفاده نکنید ، یافتن کلمات کلیدی مناسب برای درج در لینکهای ثابت به شما کمک می کند رتبه بندی کلمات کلیدی بیشتری را شروع کرده و رشد ارگانیک بیشتری را مشاهده کنید.

URL های شما بیشتر به یاد ماندنی می شوند و شما همیشه کلمه کلیدی مورد نظر خود را در هر صفحه در سایت خود گنجانده اید.

نکته شماره 3: از URL های کوتاه تر استفاده کنید.

هنگام شروع تنظیم دقیق ساختار پیوند ثابت ، همیشه باید هدف شما این باشد که از ساختار URL مختصر تری برای کمک به SEO خود استفاده کنید.

میانگین URL در یک صفحه رتبه بندی شماره یک فقط 59 کاراکتر است.

این فضای زیادی برای کار نیست ، اما می تواند تأثیر جدی بر SEO شما بگذارد.

همین مطالعه همچنین آزمایشی را به اشتراک گذاشت که نشان داد چگونه کوتاه شدن عنوان و URL یک صفحه باعث پرش به صفحه اول گوگل فقط در 15 دقیقه می شود.

اگرچه این امر بلافاصله شما را در رده بالاتر قرار نمی دهد ، اما روش دیگری است که URL شما می تواند با شرایط مناسب به شما کمی برتری دهد.

و حتی اگر از URL منطبق دقیق استفاده نکنید ، یافتن کلمات کلیدی مناسب برای درج در لینکهای ثابت به شما کمک می کند رتبه بندی کلمات کلیدی بیشتری را شروع کرده و رشد ارگانیک بیشتری را مشاهده کنید.

URL های شما بیشتر به یاد ماندنی می شوند و شما همیشه کلمه کلیدی مورد نظر خود را در هر صفحه در سایت خود گنجانده اید.

نکته شماره 3: از URL های کوتاه تر استفاده کنید.

هنگام شروع تنظیم دقیق ساختار پیوند ثابت ، همیشه باید هدف شما این باشد که از ساختار URL مختصر تری برای کمک به SEO خود استفاده کنید.

میانگین URL در یک صفحه رتبه بندی شماره یک فقط 59 کاراکتر است.

این فضای زیادی برای کار نیست ، اما می تواند تأثیر جدی بر SEO شما بگذارد.

وقتی به طور متوسط ​​هشت کلمه یا کمتر در عنوان و URL خود دارید ، در صفحه با افزایش جدی صفحه همراه می شوید.

همین مطالعه همچنین آزمایشی را به اشتراک گذاشت که نشان داد چگونه کوتاه شدن عنوان و URL یک صفحه باعث پرش به صفحه اول گوگل فقط در 15 دقیقه می شود.

من توضیح دادم که یک URL کوتاه و دارای کلمات کلیدی کوتاه تر به شما رتبه بالاتری در گوگل می دهد.

شما پرسشهای تجاری بیشتری دریافت خواهید کرد و موارد بیشتری خواهید داشت که بازدیدکنندگان شما URL کامل را که بازدید کرده اند به خاطر می آورند.

یک بازاریاب حتی هنگامی که مارک وی URL صفحه فرود خود را فقط 25 کاراکتر کوتاه کرد ، حتی از جهش شدید به صفحه اول گوگل خبر داد.

این به این معنی است که کاربران احتمالاً دیرتر به اشتراک می گذارند یا دوباره برمی گردند.

من همچنین توضیح می دهم که URL ها تا چه مدت می توانند موضوع شما را از بین ببرند و به طور بالقوه باعث می شود گوگل یا آنها را نادیده بگیرد یا آنها را برای جستجوهای کمتر شامل رتبه بندی کند.

بنابراین استفاده از روشهای صحیح هنگام کوتاه کردن URL می تواند به SEO شما کمک کند.

اما هنگام کوتاه کردن لینکهای ثابت خود ، نمی توانید فقط از سرویسی مانند Bitly استفاده کنید.

Bitly یک کوتاه کننده URL معروف است که به شما کمک می کند با تبدیل URL به یک نسخه دوستانه تر با تعداد کاراکتر ، کلیک ها را در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود ردیابی کنید.

وقتی Twitter هنوز از محدودیت 140 نویسه استفاده می کرد ، این نوع کوتاه کننده URL بسیار محبوب بود ، اما برای سئوال پیوند همیشگی چندان مناسب نیستند.

تمام این پیوندهای کوتاه شده مانند یک تغییر مسیر 301 است که به شخص ثالث امکان می دهد تا به شما در پیگیری پیوندها عمل کند.

اگرچه تمام پیوندهای مربوط به یکی از این موارد را از دست نمی دهید ، اما به اندازه استفاده از پیوند همیشگی خود در SEO تأثیرگذار نیست.

در عوض ، استفاده از ساختار کوتاه تر مانند گزینه name post را در تنظیمات وردپرس خود در نظر بگیرید.

این به شما کمک می کند تا کلمه کلیدی خود را در موتور جستجویی که می خواهید در آن رتبه بندی کنید ، تأکید کنید و به هدف نهایی یک URL کوتاه تر دست می یابد.

به همین دلیل است که من از نام خود به عنوان مارک خود استفاده می کنم.

با هم ، URL وب سایت من فقط 21 حرف دارد.

سالها کار طول کشید ، اما مردم اکنون وقتی می خواهند محتوای من را پیدا کنند به طور مداوم به دنبال نیل پاتل می گردند.

اگر بخواهم از URL طولانی یا متفاوتی استفاده کنم ، به طور بالقوه می توانم رتبه سخت تری برای نام خودم داشته باشم.

و وقتی بیشتر به صفحات منفرد وبلاگ من نگاه می کنید ، متوجه می شوید که URL های من هنوز تا حد ممکن کوتاه هستند.

من آنها را با موضوع پست مرتبط نگه می دارم و معمولاً از استفاده از کلمات متوقف برای کوتاه نگه داشتن URL تا حد امکان خودداری می کنم.

اگرچه این ممکن است URL ناخوشایندتری را به خطر بیندازد ، اما این اطمینان را می دهد که چیزی جز دامنه من و اطلاعات مربوط به پست ظاهر نمی شود.

این فقط روشی دیگر است که می توانید URL های خود را کوتاه نگه دارید.

و در نهایت ، این روش می تواند به SEO ثابت لینک شما کمک کند و ترافیک جستجوی ارگانیک شما را تقویت کند.

نکته شماره 4: شما همیشه به یک www نیاز ندارید. یا .com

این واقعیت ممکن است شما را متعجب کند ، اما برچسب های رایجی که اکثر افراد برای وب سایت استفاده می کنند برای پیوند ثابت به SEO لازم نیست.

در حقیقت ، یک مطالعه موردی نشان داد که صفحات با دامنه .com نسبت به سایر پسوندهای نام دامنه رتبه بندی سخت تری در صفحه اول گوگل دارند.

این بدان معنی است که خرید چیزی غیر از نسخه .com دامنه خود به نفع شما خواهد بود.

و اینکه آیا از افزونه "www" در سایت خود استفاده می کنید ، کاملاً به خود شما بستگی دارد ، اما باید در سراسر کشور سازگار باشد.

این عنصر به آنچه شما به عنوان دامنه ترجیحی خود در کنسول جستجوی گوگل تنظیم می کنید بستگی دارد.

فقط گزینه تنظیمات سایت را در داشبورد خود انتخاب کنید.

سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید دامنه مورد نظر سایت شما www را شامل شود یا آن را حذف کند.

سپس می توانید پسوند "www" را در تنظیمات کلی سایت وردپرسی خود حذف کنید تا مطمئن شوید همه چیز سازگار است.

وقتی این کار را انجام می دهید به گوگل علامت می دهد که باید سایت شما را بدون پسوند www اولویت بندی و نمایش دهد.

گرچه این ممکن است بیشتر لوازم آرایشی باشد ، اما روش دیگری است که می توانید URL خود را کوتاه کرده و تجربه کاربری خود را بهینه کنید.

در نظر گرفتن www. یا اگر از دامنه ای استفاده کنید که از دامنه .com سنتی استفاده نمی کند اگر به شما امکان می دهد URL کوتاه تری را نگه دارید یا روی کلمات کلیدی که برای مخاطبان خود راحت تر به خاطر می آورید ضربه بزنید.

نکته شماره 5: از قرار دادن تاریخ در URL خودداری کنید.

اگر از اکثر سئوکاران نظر خود را درباره تاریخ ها در یک URL بپرسید ، آنها به شما خواهند گفت که برای شروع هرگز مفید نبودند.

و یک مطالعه موردی اخیر پشتوانه این اعتقاد است که بیش از هر تردیدی وجود دارد.

Harsh Agrawal از Shout Me Loud اخیراً تصمیم گرفت که اثرات افزودن عقب مانده خرما به محتوای قدیمی را آزمایش کند.

او برگشت و تاریخ هایی را برای پست هایی اضافه کرد که از سال 2008 تا امروز متغیر بود و بلافاصله شاهد افت شدید ترافیک آلی بود.

بخاطر داشته باشید که این مطالب مربوط به محتوای قدیمی است که سالها نرخ پایدار بازدید را ارائه می داده است.

به نظر می رسد که کاربران فقط با افزودن یک تاریخ ، در جستجوی یافتن مطالب مرتبط و به روز هستند.

Harsh همچنین در رتبه بندی کل کلمات کلیدی افت داشت که فقط نتایج این آزمون را تقویت کرد.

نکته کلیدی که باید در اینجا بخاطر بسپارید این است که افراد تمایل دارند به دنبال پست های به روزتر باشند ، که می تواند در دراز مدت بر میزان ترافیک ارگانیک و نرخ پرش شما تأثیر بگذارد.

نگه داشتن تاریخ خارج از ساختار پیوند ثابت شما می تواند به شما کمک کند رتبه بالاتری کسب کرده و با گذشت زمان ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کنید.

اگر می خواهید تاریخی را وارد کنید ، آن را در پست اصلی وبلاگ منتشر کنید و مطمئن شوید که مطالب را مرتباً به روز می کنید تا آن را تازه و مرتبط با مخاطب خود نگه دارید.

نکته شماره 6: استفاده از HTTPS را شروع کنید.

به طور کلی استفاده از HTTPS در مورد سایت شما فقط ایده خوبی است.

این پروتکل از گواهی SSL برای کمک به آرامش خاطر کاربران وب هنگام اشتراک داده های حساس به طور بالقوه در وب سایت استفاده می کند.

و برای سئوال پیوند ثابت شما ضروری است زیرا از سال 2014 به بعد سیگنال سئو است.

اما تغییرات اخیر HTTPS را بیش از هر زمان دیگری برای مارک های آنلاین مهم کرده است.

در آوریل 2017 ، گوگل اعلام کرد که در حال بهبود سیستم هشدار مرورگر کروم در سایتهایی است که فقط از پروتکل HTTP استفاده می کنند.

آنها اعلان هایی بسیار مشهود ایجاد کردند که برای هشدار دادن به کاربرانشان در مورد امنیت سایتی که در آن هستند ، طراحی شده است.

بنابراین وقتی کاربری مشاهده می کند که قرمز در نوار URL ظاهر می شود ، احتمال اینکه اطلاعات شخصی خود را با شما به اشتراک بگذارد کمتر است.

این بدان معناست که آنها به جای تعامل با سایت شما و به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس یا کارت اعتباری ، اسپم می کنند.

این در نهایت SEO شما را بیشتر صدمه می زند ، بنابراین صرف تلاش بیشتر و استفاده از HTTPS در سایت شما هزینه دارد.

اگر می خواهید سرویسی انجام شود که بتواند همه این کارها را برای شما انجام دهد ، توصیه می کنم برای اطمینان از ایمن ماندن همه اطلاعات کاربر ، به Let’s Encrypt مراجعه کنید.

آنها با استفاده از یک سیستم پیچیده بررسی و تأیید ، گواهینامه های SSL را توزیع می کنند که به امنیت تجارت و مشتریان شما کمک می کند.

از اوایل سال 2017 ، آنها هر روز به طور متوسط حدود نیم میلیون گواهینامه SSL داشتند و در دسامبر 2016 به بیش از 1.2 میلیون گواهینامه رسیدند.

با افزودن گواهینامه های SSL به سایت خود ، SEO و مخاطبان خود را لطف خواهید کرد.

ذهن اضافی به شما کمک می کند تا با اطمینان از تجربه کاربری و امنیت خود در سالهای آینده ، به ایجاد سایت سایت خود ادامه دهید.

اگر نتوانید ساختار URL خود را تغییر دهید چه کاری باید انجام دهید.

برای مارک هایی که URL ایجاد کرده اند اما می خواهند SEO لینک ثابت را بهبود ببخشند ، ممکن است از دستکاری در ساختار لینک ثابت خود کمی عصبی باشید.

و این بدون دلیل خوب نیست.

هنگام ایجاد تغییرات قابل توجه در وب سایت خود ، همیشه باید بسیار مراقب باشید ، زیرا نمی خواهید سئو موجود در سایت شما ضربه خوبی داشته باشد.

خوشبختانه ، هنوز اقداماتی وجود دارد که به شما امکان می دهد ساختار URL خود را تغییر دهید و رتبه بندی ارگانیک قبلی خود را از دست ندهید.

اول و مهمترین ، شما باید در مورد ساختار جدید خود تصمیم بگیرید و تغییرات لازم را در وردپرس ایجاد کنید.

سپس ، باید مطمئن شوید که محتوای قدیمی شما به URL مناسب هدایت شده است ، 301 تغییر مسیر هدایت ایجاد کنید.

و علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، 301 تغییر مسیر رتبه صفحه را از دست نمی دهند.

این بدان معناست که شما می توانید 301 تغییر مسیر هدایت خود را با سرویسی مانند Pretty Links تنظیم کنید بدون این که رده بندی سخت خود را بدست آورید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که URL هدف خود یا پیوند ثابت را اضافه کنید و سپس آن را به نسخه جدید Pretty Links اصلاح کنید.

حتی یک مارک 301 تغییر مسیر هدایت خود را با حذف بسیاری از آنها از محتوای قدیمی خود تجربه کرد.

آنها به دلیل آن بلافاصله افت ترافیک را مشاهده کردند و هنگامی که آنها را دوباره اضافه کردند ، بهبود فوری را مشاهده کردند.

شما می توانید با هدایت مجدد 301 بسیاری از مطالب قدیمی خود را نجات داده و یک استراتژی پیوند همیشگی ایجاد کنید که در طولانی مدت به کسب و کار شما کمک بزرگی می کند.

شما به عنوان بخشی از یک استراتژی بیشتر برای پیوند همیشگی سایت ، در موقعیت های بهتری قرار خواهید داشت تا سایر موارد مربوط به سئو را که می توانند به شما در صعود از رتبه بندی موتور جستجو کمک کنند ، متمرکز کنید.

«نتیجه گیری»

سئو پیوند ثابت ممکن است در بالای لیست کارهای سئویی شما نباشد ، اما این به این معنی نیست که مهم نیست.

URL های شما تأثیر مستقیم و ماندگاری بر سئو سایت شما دارند ، بنابراین ارزش دارد که وقتی می خواهید به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید ، روشمند باشید.

با تعیین ساختاری که می خواهید استفاده کنید شروع کنید و سپس URL های خود را تا حد ممکن ثابت نگه دارید.

همچنین باید کمی وقت بگذارید و یک تحقیق درباره کلمات کلیدی را انجام دهید و مطمئن شوید که می خواهید کلمات و عبارات مناسب را بدست آورید.

همچنین بهتر است در صورت امکان یک URL غنی از کلمات کلیدی خریداری کنید.

هنگامی که ساختاری را تعیین کردید و کلمات کلیدی خود را پیدا کردید ، هدف بعدی شما این است که URL های خود را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید.

این باعث می شود که لینک های ثابت شما به یادماندنی و قابل درک باشد.

همچنین می توانید افزونه های دامنه مانند www یا .com را حذف کنید تا URL خود را حتی کوتاه تر نگه دارید.

در مرحله بعدی ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که از استفاده هر تاریخی در URL خود جلوگیری می کنید.

به نظر می رسد که این روش هرگز کمکی نکرده است و داده ها نشان می دهد که حتی می تواند به SEO شما آسیب برساند.

آخرین و مهمترین مورد ، استفاده از HTTPS را برای اطمینان از تجربه کاربر در سایت خود شروع کنید.

همه این نکات به شما کمک می کند تا SEO permalink خود را تقویت کنید و یک استراتژی طولانی مدت ایجاد کنید که نتایج مثبتی داشته باشد.

و اگر نگران انتقال سایت قدیمی خود به ساختار جدید هستید ، در استفاده از هدایت های مناسب 301 دریغ نکنید.

در پایان ، شما یک استراتژی سنجیده و دقیق SEO و یک ساختار یکنواخت برای سایت خود خواهید داشت که رشد آینده را بسیار آسان تر می کند.

آیا تجربه ای از ساختار بهینه شده لینک ثابت را دارید؟