5 تکنیک که سئوکار ها میتونن از PPC منیجر ها یاد بگیرند!

Friday، ۲۵ Mehr ۱۳۹۹

در دنیای بازاریابی دیجیتال ، دو تلاش بزرگ بازاریابی وجود دارد:

پرداخت به ازای هر کلیک بازاریابی و بهینه سازی موتور جستجو.

روی کدام تمرکز می کنید؟

این بخشهای بازاریابی مرتبط (و البته کاملاً متفاوت) غالباً سر به لب هستند.

همه ما قبلاً با مقاله هایی که ادعا می کنند PPC بهتر از SEO است ، این اتفاق افتاده است. یا احتمالاً پست هایی را خوانده اید که می گویند PPC بی ارزش است و SEO برای همیشه بهترین روش بازاریابی برای بازدیدهای جدید است.

و البته ، مقاله بدنامی وجود دارد که احتمالاً از 100 سایت مختلف خوانده اید:

SEO در مقابل PPC: کدام یک بهترین است؟

اما حقیقت این است:

هر دو روش باورنکردنی برای تولید نتیجه برای تجارت شما هستند. آنها به سادگی به روش های مختلف به نتیجه می رسند.

و بسته به شغل شما ، ممکن است یکی بهتر از دیگری باشد.

اما به دور از جهانی است.

و این نبرد مجازی از تاکتیک های بازاریابی بی معنی است.

در حقیقت ، سئوکاران می توانند هزاران درس ارزشمند از PPC ها و بالعکس یاد بگیرند.

در این پست ، من پنج نکته مختلف را با شما به اشتراک می گذارم که سئوکاران می توانند از مدیران PPC و نحوه پیاده سازی عملی این موارد در برنامه بازی SEO خود با شما یاد بگیرند.

1. استراتژی های آگاه از اطلاعات، همیشه برنده هستند!

وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل موفقیت سئو و PPC با داده می رسد ، سئوکاران از این بدتر هستند.

PPC یک هدف بسیار مستقیم و مشخص دارد: بستن معامله. این مورد مگر اینکه شما برای آگاهی از نام تجاری کمپین های PPC را اجرا کنید ، اما این یک داستان متفاوت است.

به طور کلی ، PPC برای هدایت فروش و پرش از قیف سنتی بسیار مناسب است.

اما با استفاده از سئو ، شما باید بازدیدکنندگان را "گرم" کنید تا به آنها کمک کنید قبل از خرید از مارک تجاری آگاه و علاقه مند شوند.

این بدان معنی است که فضای کمتری برای تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد و درک روند آینده شما در مقایسه با PPC به تلاش زیادی نیاز دارد.

شما باید رفتارهای آنها در محل ، میزان قدرت پذیرش آنها در جذب آهن ربا و ایمیل ، زمان حضورشان در سایت و نحوه تعامل آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

اما با PPC به راحتی می توانید ببینید که آیا آنها تبدیل شده اند یا خیر و یا یک کمپین بازاریابی سریع را برای بازگرداندن آنها به آتش می کشید.

متأسفانه ، با SEO ساده نیست. تمرکز روی عوامل خاصی که بر فروش شما تأثیر می گذارند دشوارتر است.

از طرف دیگر ، در PPC ، شما مستقیماً می دانید که باید روی چه چیزهایی تمرکز کنید: نتیجه نهایی.

و حقیقت را به شما بگویم ، این مهم در سئو سایت نیز مهم است.

یکی از نمونه های مورد علاقه من در استفاده از داده ها برای تولید برنده های بزرگ در PPC ، مطالعه موردی از IntuitSolutions است. این پروژه چند ساله با مشتری منجر به افزایش نرخ تبدیل PPC 60٪ شد.

آنها چطور این کار را کردند؟

آنها به دلیل تولید محتوا مانند ما که بعضی اوقات سئوکاران می توانند روند جدید را دنبال نکنند یا محتوا تولید نمی کنند. در عوض ، آنها داده ها را در اولویت قرار دادند.

در چند مرحله اول راه اندازی کمپین ، آنها داده ها را با استفاده از گزارش های تماس Google Analytics و ردیابی هدف / رویداد نقطه اصلی خود قرار دادند:

در مرحله بعدی ، آنها شروع به آزمایش آب با AdWords و دیدن آنچه داده ها می کنند ، می کنند. به عنوان مثال ، ترافیک و تبدیل ها چه تاثیری بر خط اصلی آنها دارند؟ آنها برای کاهش هزینه ها چه کاری می توانند انجام دهند؟

یک تفاوت بزرگ در اینجا بین PPC ها و SEO ها این است که SEO اغلب در ایجاد ترافیک بیشتر متمرکز است. اما داده های شما به شما چه می گویند؟ آیا نرخ تبدیل شما کم است؟

شاید به ترافیک بیشتری احتیاج نداشته باشید. شاید لازم باشد در عوض بر افزایش تبدیلات از ترافیک موجود خود تمرکز کنید.

و این دقیقاً همان کاری است که IntuitSolutions انجام داد. آنها تصمیم گرفتند "هزینه های هدر رفته را برای رانندگی بهتر - نه بیشتر - ترافیک کاهش دهند."

انجام این کار منجر به افزایش بسیار زیاد در همه موارد از ارگانیک تا ترافیک مستقیم شد:

ممکن است در ترافیک جستجوی پرداخت شده اندکی افت داشته باشید ، اما این دقیقاً همان چیزی است که آنها می خواستند.

PPC ایجاد بیشترین میزان بازدید برای فروش نیست. این کار در مورد تبدیل هرچه بیشتر موارد و اجازه دادن به داده ها به شما می گوید که چه زمان بیشتری را باید خرج کنید.

در حالی که میزان بازدید خود را تقریباً 7 درصد کاهش می دهند ، میزان تبدیل را 60 درصد افزایش می دهند.

داده ها نشان داد که نمرات با کیفیت پایین به نرخ تبدیل آنها آسیب می رساند.

پس از آن ، آنها با ایجاد صفحات فرود بهتر ، تشکیل گروه های تبلیغاتی بهتر و کاهش هزینه های هدر رفته ، آنها را بهبود بخشید.

داده ها تنها دلیلی بود که آنها ایجاد تغییرات کردند و آنها همیشه روی خط اصلی خود تمرکز داشتند.

آسان است که سئوکاران درگیر تولید ترافیک بیشتر شوند. به من اعتماد کن - من هر روز مقصر این امر هستم.

در عوض ، به خرد مدیران PPC گوش دهید. آنها س askال می کنند ، "چگونه می توانید تبدیل ها را از ترافیک موجود افزایش دهید؟"

قبل از اجرای کمپین بعدی ، داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ده مرحله بعدی خود را مطلع کنید. آیا لازم است نرخ تبدیل خود را افزایش دهید؟

اگر چنین کنید ، این ممکن است به معنای ایجاد محتوای بیشتر نباشد. ممکن است لازم باشد شما به دنبال راه هایی برای بهبود محتوای فعلی خود باشید یا در عوض آهن ربا های جدید تولید کنید.

حتی اگر محتوا حیات SEO باشد ، تولید بیشتر بدون رویکرد داده محور سوزن را جابجا نمی کند.

2. هرگز به خلبان اتوماتیک نروید. همیشه تنظیم و بهبود دهید!!!

شما به تازگی یک کمپین جدید راه اندازی کرده اید.

فقط چند ماه گذشته است و همه چیز روان پیش می رود. سرنخ ها در حال جریان هستند و محتوای شما موجب جلب مشارکت در شبکه های اجتماعی می شود.

بنابراین ، اکنون می توانید آرام بنشینید ، استراحت کنید و از سواری لذت ببرید ، درست است؟

قطعا نه.

وقتی نوبت به سئو و بازاریابی محتوا می رسد ، راحت راضی می شویم.

شما فکر می کنید موج هدایت ، ترافیک و تعامل فعلی شما برای طولانی مدت ثابت خواهد بود. شما می خواهید مرتباً همان استراتژی را بارها و بارها تکرار کنید.

به خود می گویید ، "فقط به وبلاگ نویسی ادامه دهید و محتوای بیشتری تولید کنید."

اما متأسفانه ، اینطور نیست

و مدیران PPC این را بیش از هر کس می دانند.

فکر می کنید چرا مدیران PPC این همه گروه تبلیغاتی مختلف را اجرا می کنند؟

به این دلیل که آنها همیشه در حال تنظیم هستند. آنها همیشه در حال حرکت ، پیشرفت و یادگیری از هر کارزار هستند.

استراتژی های آنها هرگز کهنه نمی شوند زیرا آنها روند مشابه را بارها و بارها تکرار نمی کنند.

مطمئناً ، آنها پیروزی های بزرگ خود را کاملاً دو برابر می کنند. اما آنها تا زمانی که چیزی باقی نماند آنها را بیرون نمی رانند.

آنها به سادگی به دنبال استراتژی های بیشتر و تاکتیک های جدید برای پیگیری هستند.

یک نمونه بارز این موارد زمانی است که مدیران PPC از گزارش عبارات جستجو در Google AdWords استفاده می کنند.

باور کنید یا نه ، در AdWords ، شما برای کلمات کلیدی خاص هزینه نمی کنید.

به عنوان مثال ، آخرین کلمه کلیدی مورد تحقیق و پیشنهاد شما دقیقاً همان چیزی نیست که با هر کلیک خریداری می کنید.

شما می توانید در این مورد پیشنهاد دهید:

اما در حقیقت ، شما برای اینها هزینه می کنید:

اینها عبارات جستجو هستند. آنها جستجوهای واقعی و مرتبط با کلمات کلیدی هستند که براساس نوع مطابقت متفاوت هستند.

فقط مناقصه در "seo Agency" به این معنی نیست که شما فقط برای "Seo Agency" ظاهر می شوید.

و این همان جایی است که سئوکاران می توانند از مدیران PPC بیاموزند. مدیران خوب PPC میوه کم آویز را پیدا می کنند و از لیز خوردن در خلبان اتوماتیک جلوگیری می کنند.

برای جلوگیری از راحت شدن ، آنها از گزارش عبارات جستجو برای کشف ایده های جدید برای فعالیت های بیشتر استفاده می کنند.

آنها با مشاهده گزارش عبارات جستجو ، با یافتن جستجوهایی که برای آنها نمایش داده می شوند و ایجاد کمپین های کاملاً جدید پیرامون خود ، بردهای آسان را تجزیه و تحلیل می کنند.

آنها خاص می شوند و در هر یک فرو می روند تا صفحات و تجارب جداگانه ایجاد کنند.

این نکته مهم در اینجا است: همیشه در استراتژی SEO خود به دنبال ایده های جدید و جدید باشید.

فقط ننشینید و در مورد نقاط قوت خود وبلاگ نویسی کنید. موضوعات جدیدی را پیدا کنید که مشتری شما به آن علاقه دارد. خود راضی نباشید و همیشه به دنبال رسانه های جدید برای آزمایش باشید.

شما می توانید این کار را با استفاده از ابزاری مانند Google Trends یا BuzzSumo انجام دهید.

اگر فقط وبلاگ نویسی می کنید ، در مورد قالب های مختلف مانند ویدئو ، پادکست یا نمایش اسلایدها تحقیق کنید.

به دنبال راه های جدید برای ایجاد کمپین های جذاب به جای اجرای همان برنامه ها بارها و بارها باشید.

3. فن نوشتن فراداده جذاب و با ارزش کلیک را بیاموزید!

اگر قبلاً از Google AdWords استفاده کرده اید یا تبلیغات PPC متنی نوشته اید ، این مبارزه را می دانید.

قرار دادن تمام داده های مهم و ارزش محور شما در یک فضای محدود شخصیت بسیار سخت است.

برای عنوان اول 30 کاراکتر ، برای عنوان دوم 30 حرف و برای توصیف خود فقط 80 حرف می گیرید.

در مجموع 140 حرف است که قبلاً محدودیت یک توییت در توییتر بود:

و همه ما می دانیم که چقدر ناامید کننده بود. 140 حرف هرگز برای انتقال ارزش واقعی کافی نبودند که مشتریان را به اقدام سوق می داد.

نوشتن توضیحات و عناوین متا درست مثل نوشتن تبلیغات جدید در AdWords است:

تمام هدف شما انتقال ارزش بیشتر به جستجوگر برای بهبود CTR و متعاقباً رتبه بندی شماست.

و از آنجا که سئوکاران این کار را اغلب انجام نمی دهند ، می توانیم از مدیران PPC که چندین تبلیغ برای هر گروه آگهی می نویسند یاد بگیریم و تبلیغات جدید را روزانه ادامه دهیم.

آنها می دانند چه فرمول ها ، استراتژی ها و خطوط ارزش سریع برای تولید نرخ کلیک بهتر در جستجوهای بدون مارک کار می کنند.

یکی از استراتژیهای ساده و مورد علاقه من ، متخصص PPC جاناتان دان از KlientBoost است. وی نمایندگی PPC خود را از درآمد 0 دلار به بیش از 1 میلیون دلار در 12 ماه افزایش داد:

این استراتژی آسان برای پیگیری وی باعث شده است تا موفقیت چشمگیری را درمورد مشتریان پیدا کند. با پیروی از یک ساختار ، شما به طور مداوم کلمات کلیدی را برای مشتریان تکرار می کنید تا به آنها اطمینان دهید که آنچه را که جستجو کرده اند پیدا می کنند.

افزودن مزایا و CTA به آنها کمک می کند تا بر روی تبلیغات خود در رقابت کلیک کنند.

برای تکثیر برای هر صفحه جدیدی که منتشر می کنید ، به اندازه کافی ساده است ، اما برای جلب توجه با ویژگی خاص و کلمات کلیدی به اندازه کافی دقیق است.

هنگام نوشتن عنوان و توضیحات بعدی خود برای همراهی با آخرین بخش بازاریابی محتوا ، این استراتژی ساده و در عین حال موثر را برای بهبود CTR ارگانیک خود دنبال کنید:

تمرکز بر اصول: مستقیماً با آنچه کاربر جستجو می کند صحبت کنید. به آنها بگویید که براساس جستجوی خود دقیقاً آنچه را که انتظار دارند بدست آورند.

در مثال بالا ، توجه داشته باشید که کلمه کلیدی تمرکز پست بلافاصله در عنوان ، توضیحات و رشته URL نشان داده می شود.

بعد ، این مزایا را برای جستجوگر شرح می دهد تا ببیند:

دریافت ایده هایی برای توضیحات متا آسان است وقتی که ببینید چقدر تبلیغات PPC شگفت انگیز است.

به سادگی کلمه کلیدی Google را که صفحه شما یا آخرین پست وبلاگ شما پوشش می دهد ، گوگل کنید.

به عنوان مثال ، من اخیراً در حال نوشتن یک پست در مورد نکات بازاریابی محتوا در سال 2018 بودم. اما در تلاش بودم تا یک عنوان و توضیح متقاعد کننده بسازم.

بنابراین من به Google سرگردان شدم و کلید واژه دم بلند خود را تایپ کردم تا برخی ایده ها را بدست آورم:

و بلافاصله یک تبلیغ خاص AdWords با یک ایده درخشان به سمت من پرید:

این تبلیغ اسکریپت را ورق می زند و جذابیت گسترده ای را در مجموعه ای دیگر از عناوین خسته کننده با استفاده از قالب های فهرست ایجاد می کند.

دلایل اینکه این کار نمی کند

این به سادگی با بقیه متفاوت است و به شما زاویه و رویکرد بهتری برای نوشتن پست و توضیحات متای شما می دهد.

به جای تبلیغ نکات XX ، می توانید دلایل XX را برای عدم کارایی و چگونگی حل آنها برای استراتژی بازاریابی محتوای 2018 خود بیان کنید.

نویسندگان آگهی های PPC مهارت منحصر به فردی در هدایت علاقه های زیاد با تعداد کمی شخصیت دارند.

دفعه دیگر که برای نوشتن متا و عنوان می روید ، فرمول Johnathan را دنبال کنید یا برای یافتن الهام چند جستجوی Google را انجام دهید.

پشیمان نخواهید شد

4. صفحات فرود اختصاصی باعث تبدیل بیشتر می شوند!

من به عنوان یک بازاریاب متنوع ، از SEO و PPC به نفع خود استفاده می کنم.

من تعداد زیادی قطعه بازاریابی محتوا را در وبلاگ خود تولید می کنم:

و بیشتر...

من از چندین رسانه مختلف برای بازاریابی محتوا استفاده می کنم تا ترافیک را افزایش دهم.

وقتی صحبت از PPC می شود ، من همیشه در حال آزمایش و تکرار ایده های جدید هستم. و حتی وقتی از تبلیغات PPC استفاده نمی کنم ، از همکارانی که بازی PPC را می کشند یاد می گیرم.

اما یک تاکتیک خاص که من در PPC دیده ام و بهتر از هر روش دیگری عمل می کند ، اختصاص دادن صفحات فرود است.

در واقع ، New Balance Shoes هنگام اجرای صفحات فرود اختصاصی ، توانست فروش خود را 200٪ افزایش دهد.

این چیزی است که به ندرت در بیشتر کمپین های جستجوگرها و بازاریابی محتوا که من کار کرده ام دیده می شود.

معمولاً افراد به سادگی به یک پست وبلاگ هدایت می شوند و به فرم CTA در پست وبلاگ هدایت می شوند. من هم مقصر هستم:

بیشتر ما هستیم. ما سعی می کنیم با چند تماس عملی ساده ، ترافیک ارگانیک ورودی را به مشترکان تبدیل کنیم.

و بعضی اوقات جواب می دهد.

اما می تواند خیلی بهتر باشد.

و اینجاست که صفحات فرود اختصاصی وارد عمل می شوند.

آنها هنگام استفاده از PPC برای ترافیک و راهنمایی ضروری هستند زیرا به ایجاد ویژگی و تجربه کاربری عالی کمک می کنند و منجر به کسب امتیازات با کیفیت بهتر می شوند.

تجربه صفحه فرود قسمت بزرگی از نمره کیفیت است:

می توانید با آزمایش یک جستجوی ساده به صورت خودکار ، این تاکتیک معمول را مشاهده کنید.

به عنوان مثال ، هنگام جستجو برای ابزارهای بازاریابی اجتماعی ، روی یکی از اولین تبلیغات Falcon.io کلیک کردم و صفحه فرود را که به وضوح برای این کمپین ایجاد شده بود به من نشان داد:

این یک صفحه فرود اختصاصی است که حتی کلید واژه ای را که جستجو می کردم برجسته می کند و به من اجازه می دهد تا بدانم دقیقاً همان چیزی را که می خواستم با محصولات آنها پیدا کنم بدست آورده ام.

حالا این خاصیت است. و خاصیت پادشاه است.

هنگام انجام کارزار بازاریابی محتوای بعدی خود برای ترافیک ارگانیک ، با دعوت به عمل ، ترافیک را به صفحه های اختصاصی فرود هدایت کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید افراد برای یک وبینار ثبت نام کنند ، فقط یک فرم ارائه نکنید.

آنها را به یک صفحه فرود شخصی و خاص که فقط به همین منظور ثبت نام در وبینار ایجاد کرده اید ، ارسال کنید:

تاکتیک n که با آزمایش یک جستجوی ساده به تنهایی استفاده می شود.

به عنوان مثال ، هنگام جستجو برای ابزارهای بازاریابی اجتماعی ، روی یکی از اولین تبلیغات Falcon.io کلیک کردم و صفحه فرود را که به وضوح برای این کمپین ایجاد شده بود به من نشان داد:

برای ترافیک ارگانیک جدید خود تجربیات بهتری ایجاد کنید که باعث می شود آنها بیشتر بمانند و به آینده بازگردند.

مدیران PPC می دانند که چگونه صفحات فرود اختصاصی ایجاد کنند. رانندگی در صفحه اصلی به سادگی باعث کاهش آن نمی شود ، حتی در SEO.

هر جستجوی کلمه کلیدی متفاوت است و بسته به اشکال مختلف قصد دارد. اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود هر بار آن نیازها را برآورده می کند و هرگز به صفحات عمومی اکتفا نکنید.

همچنین به تقسیم بندی صفحات فرود بر اساس هدف کلمات کلیدی کمک می کند. بسته به هر مرحله از قیف که یک جستجوگر در آن قرار دارد ، صفحه فرود می تواند بسیار متفاوت باشد حتی هنگام بحث درباره یک محصول:

قیف جدید یا ترافیک جدیدی که قبلاً از سایت شما بازدید نکرده است ، احتمالاً هنوز مورد پر خطر را تبدیل نمی کند.

آنها محصول یا خدمات کامل شما را نخواهند خرید ، اما ممکن است برای یک لیست ایمیل یا وبینار شما ثبت نام کنند.

بنابراین می توانید صفحات فرود خود را مطابق با هدف خاص تنظیم کنید.

اگر محتوای شما در قیف پایین تر است و در مورد خرید محصولات یا خدمات صحبت می کند ، صفحات فرود CTA شما باید بر روی هدایت فروش نهایی به خانه یا صحبت مستقیم با یک نماینده فروش نهایی باشد.

نکته مهمی که سئوکاران می توانند از PPC برای صفحات فرود بیاموزند خاص بودن است. صفحات اختصاصی ایجاد کنید و تبدیلات خود را به سرعت افزایش دهید.

5- بیش از آنچه راحت هستید تست کنید!

بسته به پلتفرمی که برای PPC استفاده می کنید ، آزمایش آسان است. می توانید سوئیچ ضرب المثل را برگردانید و در عرض چند ثانیه چندین تبلیغ را امتحان کنید.

به عنوان مثال ، در فیس بوک ، می توانید تبلیغات خود را با انتخاب یک جعبه تقسیم کنید:

و در AdWords ، شما به سادگی در هر گروه تبلیغات چندین تبلیغ ایجاد می کنید و آنها را به طور یکنواخت اجرا می کنید تا ببینید کدام یک از بهترین عملکردها را دارند:

در واقع ، گوگل در واقع این را توصیه می کند ، با بیان اینکه "هر گروه تبلیغاتی باید حداقل سه تبلیغ با کیفیت داشته باشد. به این ترتیب ، سیستم می تواند عملکرد شما را بهینه کند و شما می توانید داده های عملکرد خود را بررسی کنید تا بفهمید چه پیامی بیشتر در بین مخاطبان شما ایجاد می شود. "

اساساً ، تست داخلی A / B است.

تست در PPC رایج است اما اغلب در محافل بازاریابی محتوا وجود ندارد.

من شخصاً از ترس از بهم ریختن رتبه های آنها و از دست دادن بازدید ، در تست و ویرایش پست های وبلاگ قدیمی مردد هستم. یا ترس از تلاش برای اصلاح چیزی که خراب نشده است.

بعلاوه ، آزمایش A / B از سیستم عامل ها و در سایت خود شما اغلب ابزارهای گران قیمت خارجی یا خدمات شخص ثالث را می طلبد تا آنها را برای شما اجرا کند.

اما آزمایش واقعاً م workثر است و مدیران PPC در این زمینه بهترین هستند زیرا دلار واقعی و قیمت اصلی آنها مستقیماً با هر آزمون در معرض خطر است.

یکی از ساده ترین موارد برای شروع تست که مدیران PPC روزانه آزمایش می کنند نسخه بازاریابی آنها است.

نوشتن چندین تبلیغ در روز برای آزمایش ارزش های پیشنهادی مختلف که می توانند کمپین بعدی آنها را آگاه کنند.

به جای تغییر ارزش پیشنهادی خود برای یک محصول یا خدمات ، چندین مورد را امتحان کنید تا بهترین مورد را نشان دهد

ابزاری عالی که دوست دارم از آن برای این آزمایش عنوان و ارزش پیشنهادی استفاده کنم ، افزونه Thrive Themes Headline Optimizer است:

با استفاده از بهینه ساز عنوان ، می توانید تغییرات موجود در محتوای خود را آزمایش کرده و چندین عنوان را به مخاطبان مختلف نشان دهید.

در طول آزمون ، بهینه ساز داده ها را برای شما مستقیماً در صفحه جمع آوری می کند و به شما امکان می دهد میزان موفقیت و شکست عنوان و موفقیت را تجزیه و تحلیل کنید:

با استفاده از سه فاکتور خاص CTR ، زمان حضور در سایت و عمق پیمایش ، بهینه ساز تعیین می کند کدام عنوان بیشترین علاقه را ایجاد می کند.

اینها انواع آزمایشی است که مدیران PPC روزانه انجام می دهند و به راحتی توسط سئوکاران قابل انجام هستند ، اما اغلب به دلیل ترس از از دست دادن رتبه بندی یا بهم ریختگی با محتوا نادیده گرفته می شوند.

حتی می توانید کمپین AdWords خود را فقط با چند دلار در روز شروع کرده و تبلیغات مختلفی را آزمایش کنید.

اگر آنها کار کردند ، موفقیت آنها را دو برابر کنید و نسخه را به قسمت های بازاریابی محتوای خود برگردانید.

گزینه ها برای آزمایش بی پایان هستند. از آزمایش نترسید در صورت عدم موفقیت ، شما آموخته اید که چه چیزی مفید نیست و می توانید از آن در آینده جلوگیری کنید.

«نتیجه گیری»

بازاریابی دیجیتال / آنلاین ترکیبی متنوع از تاکتیک های مختلف است.

دو مورد از بدنام ترین PPC و SEO هستند ، اما اغلب سر به سر می گذارند. آنها درگیر می شوند ، و مقایسه های بزرگی را ارائه می دهند که کدام یک بهتر و کدام یک بدتر است.

اما این نمی تواند دورتر از حقیقت باشد.

هر دو از جنبه های خاص خود عالی هستند و هر گروه می تواند هزاران درس ارزشمند از دیگری بگیرد.

وقتی نوبت به سئو می رسد ، می توانید نکاتی را از مدیران PPC بیاموزید.

به عنوان مثال ، استراتژی های آگاه از داده همیشه برنده هستند. به طور طبیعی ، مدیران PPC در معیارها شنا می کنند و آنها فقط براساس داده ها تغییر یا تکرار می کنند.

آنها به خلبان اتوماتیک نمی روند یا تصور می کنند که استراتژی آنها همچنان ادامه خواهد داشت. آنها روزانه فعالانه به دنبال ایده های جدید مبارزاتی می گردند.

وقتی نوبت به نوشتن متن برای بهبود CTR می رسد ، هیچ چیزی بهتر از یک مدیر فعال PPC که هر روز ده ها تبلیغ جدید ایجاد می کند ، به شما آموزش نمی دهد. آنها واقعاً در هنر زیبا کپی جذاب با محدودیت های کوچک شخصیت تسلط دارند.

برای مطابقت با آن ، شروع به استفاده از صفحات ویژه فرود برای مبارزات خود کنید. برای انجام کار به صفحه اصلی خود یا فقط به یک پست وبلاگ اعتماد نکنید.

در آخر اینکه ، بیشتر از احساس راحتی در تست زدن ، تست بزنید.

هم PPC و هم SEO می توانند از یکدیگر بیاموزند. برای موفقیت حتی بیشتر ، این نکات را در استراتژی SEO خود پیاده کنید.

چند تا از مهم ترین درس هایی که در مورد بازاریابی یادگرفتید رو بگید برامون!