4 تا ایده که میتونه مثل موشک رتبه تون رو افزایش بده!

Tuesday، ۲۲ Mehr ۱۳۹۹

با وجود وضعیت کودک طلایی بازاریابی محتوا ، SEO همچنان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی وب سایت ها در گوگل است.

طبق یک نظرسنجی Hubshout از آژانس های بازاریابی دیجیتال کوچک و متوسط ، 32٪ آژانس ها گزارش دادند که سئو به عنوان یک سرویس بیشترین درآمد را برای آنها دارد.

اما همانطور که فناوری پیشرفت می کند و موتورهای جستجو به تکامل و تطبیق الگوریتم های خود ادامه می دهند ، ادامه کار حتی برای سئو کاران باسابقه نیز دشوار است.

این بدان معنی است که شما می توانید از ارزش قابل توجه SEO در سایت خود چشم پوشی کنید.

به عبارت دیگر ، اگر استراتژی های کلیدی SEO را از دست ندهید ، می توانید برای کسب و کار خود درآمد جدی داشته باشید.

علاقه ای ندارید که پول را به توالت بریزید؟

فکر نمی کردم

این چهار هک سئو را برای افزایش سرسام آور رتبه بندی و قرار دادن پول در بانک اجرا کنید.

1. با فشرده سازی تصاویر ، سرعت صفحه را افزایش دهید

تصاویر یکی از بزرگترین مقصرها برای کاهش سرعت بارگذاری است.

در واقع ، تصاویر به طور متوسط 68٪ از وزن کل یک صفحه وب را تشکیل می دهند.

اما حتی اگر بسیاری از افراد می دانند که سرعت صفحه یک فاکتور مهم در رتبه بندی SEO است ، اما وقتی صحبت از بهینه سازی می شود ، اندازه تصویر اغلب نادیده گرفته می شود.

یکی از دلایل این امر این است که اگر وب سایت خود را در رایانه یا دستگاه همراه خود بارگیری (و بارگیری مجدد) می کنید ، احتمالاً صفحه پنهان شده است.

یک حافظه پنهان وب داده ها یا همان کش را به طور موقت در یک صفحه وب ذخیره می کند تا تأخیر سرور (با نام مستعار سرعت صفحه) کاهش یابد.

به عبارت دیگر ، هنگامی که یک صفحه بارگیری و حافظه پنهان شد ، سرور نسخه ذخیره شده را برای صرفه جویی در وقت ارائه می دهد ، اگر بعداً برای معرفی سایت ظاهر شوید.

اگر می خواهید هفته ای یکبار حافظه پنهان کنید اگر بخواهید زمان پاسخ دریافتی را افزایش دهید ایده خوبی است ، اما می تواند به طور ناخواسته به SEO ها این تصور را بدهد که وب سایت آنها سریعتر از آنچه که هست بارگیری می کند.

مشکل؟

اگر سرعت رایانه را از طریق رایانه خارجی یا با ابزار اندازه گیری بارگیری صفحه بررسی نمی کنید ، ممکن است متوجه نشوید که تصاویر شما باعث تأخیر در پایان کاربر می شود.

و وقتی 53٪ افراد وب سایتی را که بارگیری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد رها می کنند ، این اشتباهی است که توانایی پرداخت تاوان آن را ندارید.

همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، تنها پس از سه ثانیه احتمال ترک صفحه 32٪ افزایش می یابد.

سه ثانیه

خط پایین: اگر تصاویر شما زمان بارگیری شما را کاهش می دهند - حتی یک ثانیه - شما می توانید کاربران را ناامید کنید و نرخ پرش خود را افزایش دهید (دو فاکتور مهم رتبه بندی SEO).

خوشبختانه ، این یک راه حل ساده است.

برای بهبود زمان بارگذاری و افزایش رضایت و میزان ماندگاری کاربر ، ابتدا باید سرعت صفحه خود را ارزیابی کرده و سپس تصاویر مشکل را تغییر دهید.

سرعت صفحه خود را ارزیابی کنید

ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که می توانید برای آزمایش سرعت صفحه خود استفاده کنید.

ابزار PageSpeed Insights گوگل برای اندازه گیری زمان بارگیری هم برای موبایل و هم برای دسک تاپ بسیار عالی است اما همچنین علل تاخیر در سرعت ، از جمله تصاویر را نیز مشخص می کند.

اگر تصاویر به تأخیر صفحه کمک می کنند ، PageSpeed Insights لیستی از تصاویر مورد نیاز برای بهینه سازی شما را ایجاد می کند.

هنگام بهینه سازی صفحات ، مهم است که علاقه خاصی به ساختن آنها برای تلفن همراه داشته باشید.

از زمان ارائه فهرست اول موبایل گوگل ، وب سایت هایی که برای تلفن همراه مناسب هستند از آنهایی که بهینه نشده اند رتبه بالاتری خواهند داشت.

بر اساس این تجزیه و تحلیل ، صفحه فرود Target دارای سرعت متوسط در حدود 2.2s و بهینه سازی مناسب در 88/100 است.

گرچه این امتیاز مناسب در PageSpeed Insights نیست ، اما بسیار نزدیک است. و با تغییراتی جزئی در تصاویر ، می توانند جهش سرعت صفحه را مشاهده کنند.

GTMetrix یکی دیگر از ابزارهای سرعت صفحه است که به شما در شناسایی مناطق مشکل کمک می کند.

این ابزار هر یک از مشکلات سایت شما را کشف می کند و نکاتی را برای کمک به شما در رفع هر یک از آنها توصیه می کند.

عمق آن کمی بیشتر از PageSpeed Insights است.

اگر تصویری دارید که باعث بارگذاری کند می شود ، در اینجا لیست می شود.

RankPay با استفاده از گزارشهای سرعت صفحه GTmetrix میزان پرش آنها را 20٪ کاهش داده و سرعت صفحه آنها را 20٪ افزایش می دهد.

همانطور که مشاهده کردید ، برای تجزیه و تحلیل و رفع مشکلات سرعت صفحه ارزش زمان و تلاش را دارد. این نه تنها به شما کمک می کند تا در SERP ها رتبه بهتری داشته باشید ، بلکه باعث بهبود تجربه UX می شوید.

تصاویر مشکل را فشرده کنید...

هنگامی که سرعت صفحه خود را ارزیابی کردید ، مرحله بعدی تجزیه و تحلیل این است که چه عناصری سرعت صفحه شما را پایین می آورند.

و ، اندازه های تصویر بزرگ معمولاً مقصر اصلی کاهش سرعت وب سایت ها هستند.

به یاد داشته باشید: تصاویر کوچکتر = سرعت صفحه سریعتر.

اگر از فتوشاپ ، لایت روم یا ابزاری مشابه استفاده می کنید ، می خواهید از عرض تصاویر پیکسل یا کمتر از 1500 پیکسل اطمینان حاصل کنید.

نکته اصلی در اینجا ایجاد تعادل بین کیفیت تصویر و اندازه پرونده است.

هدف استفاده از کمترین اندازه پرونده ممکن با حفظ کیفیت تصویر قابل قبول است.

چندین نوع فایل تصویری برای استفاده وجود دارد ، اما متداول ترین آنها JPG و PNG است.

در زیر مثالی از JPG که فشرده در مقابل فشرده نشده به نظر می رسد. تصویر اصلی و دست نخورده 2.06 مگابایت بود.

در اینجا این تصویر فشرده سازی کمی دارد. این کیفیت تصویر را حفظ می کند اما اندازه کلی پرونده را نیز خیلی کوچک نمی کند.

وزن یک صفحه وب نباید بیش از 1-2 مگابایت باشد. در حالی که فشرده سازی تصویر آن را از اندازه اصلی کوچک می کند ، 590 کیلوبایت هنوز بخش قابل توجهی از وزن مطلوب صفحه است.

از طرف دیگر ، انجام فشرده سازی بیش از حد ممکن است.

هنگامی که تصویر بسیار فشرده می شود ، اندازه با 68KB بسیار بیشتر قابل کنترل می شود.

اما کیفیت نامناسب است.

شما می خواهید یک یادداشت فشرده سازی درست وارد کنید.

در این حالت ، بهترین سطح فشرده سازی روی تصویر جایی در وسط است. این به ما امکان می دهد کیفیت را حفظ کنیم در حالی که به طور قابل توجهی از اندازه پرونده (و سرعت صفحه مرتبط) می کاهیم.

اگر شما یک معلم گرافیکی فتوشاپ نیستید (یا نمی خواهید برای اشتراک ماهیانه Adobe Suite پول نقد دریافت کنید) ، توصیه می کنم از یک ابزار فشرده سازی مانند TinyPNG استفاده کنید.

TinyPNG به شما امکان می دهد تا حداکثر 20 تصویر PNG یا JPG را به صورت رایگان تغییر اندازه دهید. به سادگی فایل های خود را بر روی صفحه آنها بکشید و رها کنید تا آنها کار شما را انجام دهند.

در صورت نیاز به پرونده های بیشتر ، یک نسخه Pro نیز وجود دارد که برای اشتراک سالانه یک کاربر فقط با 25 دلار شروع می شود.

و ، آنها یک پلاگین نیز وردپرس دارند.

2. CTR را با کنسول جستجوی گوگل بهبود ببخشید.

صادق باش!

آخرین باری که توضیحات متا خود را مرور کردید کی بود؟

یا سعی در پاک کردن URL های زشت دارید؟

در حالی که CTR یک فاکتور ثابت شده رتبه بندی نیست ، اما بهبود CTR آلی به ارتقا boost رتبه بندی آلی شما کمک می کند.

در سال 2009 ، رئیس وب اسپم Google ، Matt Cutts ، به سوالات مربوط به CTR در YouTube پاسخ داد:

"مهم نیست که هر چند وقت یک بار حاضر می شوید. مهم است که چند بار بر روی شما کلیک می شود و سپس هر چند وقت یک بار آنها را به هر آنچه که واقعاً می خواهید (فروش ، خرید ، اشتراک) تبدیل می کنید some مدتی را صرف نگاه کردن به عنوان ، URL و قطعه ای که Google تولید می کند ، کنید و ببینید اگر می توانید روشهایی برای بهبود آن و بهتر کردن آن برای کاربران پیدا کنید زیرا احتمال کلیک آنها بیشتر است. بازدیدکننده بیشتری خواهید داشت ، بازده سرمایه شما بهتر خواهد بود. "

هنوز مدرک بیشتری می خواهید؟

یک شرکت محلی تولید قطعات خودرو نرخ کلیک خود را 20٪ افزایش داده و 30٪ کلیک ارگانیک بیشتر داشته است.

یک شرکت نرم افزاری دیگر B2B با افزایش CTR از 35،000 بازدید ارگانیک در ماه به 225،000 بازدید ارگانیک در ماه رسید.

افزایش CTR به معنای رتبه بندی بهتر ، بازدید بیشتر و افزایش آگاهی از برند است. برای افزایش CTR ها ، از Google Search Console برای راهنمایی مراحل بعدی خود استفاده کنید.

صفحات کم عملکرد را به روز کنید!

قبل از اینکه بتوانید بفهمید چه صفحاتی را باید به روز کنید ، باید CTR پایه دریافت کنید.

برای یافتن این مورد ، به Google Search Console> Status> Performance وارد شوید.

در مثال بالا ، میانگین CTR 5.6٪ است. اکنون که این میانگین را دارید ، می توانید کشف کنید که چه محتوایی باید به روز شود.

در همان گزارش مربوط به کنسول جستجوی گوگل ، اطمینان حاصل کنید که کل کلیک ها ، تعداد کل نمایش ها و میانگین CTR بررسی شده است. سپس ، Pages در پایین.

در اینجا شما باید لیستی از صفحات برتر را داشته باشید.

برای کشف صفحاتی که باید به روز شوند ، روی دکمه پیکان کلیک کنید تا CTR تلنگر شود. شما باید لیستی از صفحات کم عملکرد خود را داشته باشید.

در مرحله بعد ، صفحات کم عملکرد خود را مرور کنید تا صفحاتی را با تعداد بازدید بالا و کلیک کم پیدا کنید.

این به شما اطلاعات می دهد که صفحاتی که در SERP نشان داده می شوند ، اما کلیک دریافت نمی کنند.

مواردی از این دست به من می گوید که من باید استراتژی کلمات کلیدی ، توضیحات متا و محتوای کلی این صفحه خاص را مرور کنم.

این استراتژی جواب می دهد فقط ببینید که چگونه Siege Media یک مشتری را از صفر به 100000 بازدید کننده رسانده است.

و چگونه بیل هانت شرح متا Absolut را بر اساس قصد کاربر برای بهبود CTR از 1.69٪ به 14.81٪ در فقط 45 روز دوباره کار کرد.

اگرچه به نظر می رسد کار اضافی زیادی برای بهینه سازی صفحاتی که فکر می کردید قبلاً عملکرد خوبی داشته اند ، به نظر برسد ، اما در پایان نتیجه شما را می دهد.

3- برای ساختن رتبه بندی بهار از لینک بدون لینک استفاده کنید!

بله شما آن را درست خواندید.

گرچه برخلاف درک سنتی از SEO است ، ایجاد لینک بدون لینک به بخشی اصلی از استراتژی رتبه بندی تبدیل می شود.

گری ایلیس ، تحلیلگر Google Webmaster Trends ، در جریان سخنرانی خود در برایتون سئو گفت:

"اگر شما محتوای با کیفیت بالا را که در اینترنت بسیار پر استناد است منتشر می کنید - و من فقط در مورد پیوندها صحبت نمی کنم ، اما همچنین در شبکه های اجتماعی و افرادی که در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند ذکر می کنم ، اینگونه موارد تلخ است. پس شما عالی عمل می کنید. "

ایده این است که مارک هایی که مورد توجه بسیاری قرار می گیرند ، هم در رسانه های اجتماعی و هم در وب سایت ها و محتوای طولانی مدت ، مورد اعتماد و از نظر موتورهای جستجو معتبر هستند.

در حالی که این استراتژی رتبه بندی کمی تحت فشار قرار گرفته است ، هر دو گوگل و بینگ نشان داده اند که نام تجاری بدون لینک عامل را در چگونگی اندازه گیری اقتدار و کیفیت موتورهای جستجو ذکر می کند.

در حقیقت ، Duane Forrester ، مدیر ارشد سابق محصول در Bing ، در سال 2016 اشاره کرد که Bing قبلاً چنین داشته است:

"زمینه و احساسات لحن و چگونگی مرتبط سازی ذکر بدون پیوند را کشف کرد. با افزایش حجم و مشخص بودن قابلیت اطمینان این ذکر ، در رتبه بندی ها دست به گریبان خواهید بود ... "

اما بینگ تنها کسی نیست که دست خود را به ما نشان می دهد.

Google از لینکهای بی لینک به عنوان "پیوندهای ضمنی" در حق ثبت اختراع خود استفاده می کند:

و منطقی است!

سالهاست که بازاریابی دهان به دهان و سهام اجتماعی باعث ایجاد مارک های تجاری شده است.

عجیب نیست که موتورهای جستجو از این سرمایه اجتماعی به عنوان شاخص کلیدی اعتماد و اطمینان مصرف کننده استفاده می کنند.

نحوه پیگیری ذکرهای بدون لینک

اگر قبلاً نام های تجاری را از طریق یک کمپین مدیریت تعقیب ردیابی نکرده اید ، باید از ابزاری برای نظارت بر وب برای خود استفاده کنید.

گزینه های مختلفی مانند Awario یا SEMrush وجود دارد.

بیایید نگاهی به Awario بیندازیم.

Awario ابزاری برای نظارت است که به شما امکان می دهد مکالمه پیرامون نام تجاری خود (و همچنین مارک های رقبا) را از طریق وب در زمان واقعی ردیابی کنید.

برای شروع ، با ایمیل دلخواه خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. (قبل از انتخاب برنامه پولی یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته ای وجود دارد).

پس از ایجاد حساب خود ، یک کمپین (یا پروژه) برای نظارت بر نام تجاری ایجاد کنید.

Awario از شما می خواهد کلمات کلیدی مورد نظر برای پیگیری را وارد کنید.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما می خواهید ذکرهای فتوشاپ را ردیابی کنید.

بنابراین من "Adobe Photoshop" را در قسمت وارد می کنم.

پس از اتمام افزودن کلمات کلیدی به کمپین ، Awario شما را به داشبوردی می برد که با یک نگاه نگاه به مانیتورهای فعلی خود می اندازید.

همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، Awario داده هایی را در مورد:

  • تعداد کل موارد ذکر شده برای آن کلمه کلیدی
  • احساس (به عنوان مثال ، آیا منفی بودن یا مثبت بودن ذکر)
  • دسترسی آن ذکرها
  • چه کسانی برترین تأثیرگذاران هستند که کلمات کلیدی شما را ذکر کرده اند
  • جایی که ذکرها از جهان می آیند
  • چه زبان هایی در مکالمه نشان داده می شوند

علاوه بر این ، می توانید داده ها را فیلتر کنید تا موارد ذکر شده از سیستم عامل های خاص مانند Facebook ، Twitter یا YouTube را مشاهده کنید.

این اطلاعات به شما کمک می کند برند یا محصول خود را از کجا ترجیح دهید و همچنین چقدر در برابر رقبا قرار دارد.

معیار Awario’s Sentiment یک پایگاه داده ویژه برای اندازه گیری است زیرا به شما امکان می دهد سلامت کلی اعتبار برند خود را بسنجید (به عنوان مثال ، آیا این مورد کم و بیش مطلوب دیده می شود).

در حقیقت ، در رویداد وضعیت جستجو در سال گذشته ، گری ایلیس از گوگل خاطر نشان کرد که گوگل برای ارزیابی رتبه بندی خود از تجزیه و تحلیل احساسات برای ارزیابی احساسات خارج از سایت استفاده می کند.

این بدان معنی است که ردیابی نام های تجاری بدون لینک و احساسات مرتبط با آنها می تواند به SEO ها برتری نسبت به بازاریابانی که موفق به پیگیری لینک های ضمنی نمی شوند ، دهد.

نحوه استفاده از لینک های بدون لینک برای بهینه سازی رتبه بندی جستجو!!

هنگامی که شما یک ابزار نظارت بر نام تجاری در زرادخانه خود دارید ، وقت آن است که از اطلاعاتی که برای جمع آوری تبلیغات و رتبه بندی آنلاین خود استفاده می کنید ، استفاده کنید.

خوشبختانه ، بسیاری از استراتژیهای ذکر نامهای بدون پیوند ، همان مبارزات سنتی ساخت پیوند شما خواهد بود.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما نام تجاری خود را دنبال می کنید و متوجه یک بررسی منفی اخیر منتشر شده در Yelp می شوید.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟

خوب ، وقتی 68٪ از مصرف کنندگان پس از خواندن فقط 1-6 مرور آنلاین ، درباره کسب و کار محلی شما نظر می دهند ، باید هر نظر (و پاسخ) را حساب کنید.

نحوه پاسخ شما به بررسی بستگی دارد ، اما در اینجا چند قانون خوب از ReviewTrackers آورده شده است:

  • مسائل را حل کنید و راه حل ارائه دهید.
  • تجربیات مثبتی که مشتری ذکر می کند را تقویت کنید.
  • در صورت لزوم عذرخواهی صمیمانه انجام دهید.

به عنوان مثال ، این بررسی را از مشتری ناامید پرواز JetBlue انجام دهید.

صفحه های تلویزیون برای مدت پرواز در ردیف او نبودند.

هنگامی که او از طریق توییتر به JetBlue اطلاع داد ، JetBlue سریعاً پاسخ داد تا عذرخواهی کند و با ارائه اعتبار 15 دلار به همه افراد در آن ردیف مسئله را حل کند.

بخاطر داشته باشید که پاسخ به بازبینی ها و شرکت در مکالمات نه تنها فرصتی برای گفتن حرف درست بلکه ایجاد صدای برند شما است.

حتی اگر بصورت مجازی ارتباط برقرار می کنید ، از این فرصت ها برای نشان دادن جنبه انسانی برند خود استفاده کنید.

به عبارت دیگر ، یک ربات نباشید.

خواه در حال پاسخ دادن به یک نظر منفی یا مثبت باشید ، شخصیت داشته باشید.

JetBlue را پیش ببرید.

با گسترش SEO به سمت مدیریت نام تجاری ، مشاهده خواهید کرد که تیم های بخش بازاریابی شما با هم تداخل دارند.

سئو دیگر فقط ساخت بک لینک و نوشتن کپی صفحه فرود با کلمات کلیدی نیست.

در عوض ، سئو خارج از صفحه به همان اندازه سئو در صفحه اهمیت پیدا می کند.

برای موفقیت ، برای اجرای یک کار منسجم و قوی باید به همکاری با مدیران نمایندگی ، بازاریاب محتوا ، بازاریاب رسانه های اجتماعی و حتی تیم خدمات مشتری خود بپردازید.

4. محتوای خود را برای جستجوی گفتاری بهینه کنید

تصاویر تنها مکانهایی نیستند که می توانید ارزش سئو بیشتری داشته باشید.

با پیشرفت های Siri ، دستیار گوگل و سایر سیستم های هوشمند AI ، جستجوی صوتی به طور فزاینده ای در بین کاربران تلفن همراه رایج شده است.

در واقع ، حدود 40٪ از بزرگسالان آنلاین حداقل یک بار در روز از جستجوی صوتی استفاده می کنند.

برخی تخمین ها جستجوی صوتی را بیش از یک میلیارد درخواست در ماه قرار داده است و از ژانویه 2018 بیش از 50 میلیون دستگاه فعال صوتی در گردش بودند.

و جستجوی صوتی تازه شروع به کار می کند. حداقل 20٪ از جستجوهای تلفن همراه اکنون جستجوی صوتی است.

این تغییر در نحوه استفاده و تعامل کاربران با موتورهای جستجو به طور حتم تاکتیک های SEO را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

خوشبختانه ، در حال حاضر ، بیشتر استراتژی های سئو منظم در بهینه سازی جستجوی صوتی نیز اعمال می شود - اما نه همه.

اگر می خواهید جلوتر از منحنی باشید ، از جمله بهینه سازی جستجوی صوتی ضروری است.

موتورهای جستجو چگونه نتایج جستجوی صوتی را رتبه بندی می کنند؟

اولین مکانی که برای پاسخ به این سوال جستجو می شود گوگل است. برای درک نحوه و مکان بهینه سازی ، باید بفهمید که گوگل در چه رتبه ای قرار دارد.

معمولاً نتایج جستجوی گفتاری گوگل پاسخ های مختصر را ترجیح می دهند.

می توانید در دستورالعمل های ارزیابی صوتی جستجوی گوگل مشاهده کنید که تأکید بر این است که محتوا به چه میزان نیاز کاربر را برآورده می کند و آیا این کار را به صورت واضح و دقیق انجام می دهد یا نه

این دو هدف به عنوان "نیازها" و "کیفیت گفتار" تعریف شده اند.

دستورالعمل های جستجوگر صوتی: نیازها برآورده می شوند

در بالا می بینید که بالاترین امتیازات پاسخ هایی هستند که به طور کامل (اما مختصر) به پرسش پاسخ می دهند.

در واقع ، بكلینكو تحقیقی روی 10000 نتیجه جستجوی صوتی انجام داد و دریافت كه میانگین پاسخ جستجوی صوتی فقط 29 كلمه است.

دستورالعمل های ارزیابی صوتی جستجو: کیفیت گفتار

گوگل نه تنها به دنبال پاسخ مختصر است ، بلکه محتوای آسان خواندن را نیز ترجیح می دهد.

این به معنای ساختار جمله ساده و واژگان است. میانگین نتیجه جستجوی صوتی گوگل در سطح پایه 9 نوشته شده است.

بنابراین نمایشگاه را برای رمان بزرگ آمریکایی خود ذخیره کنید.

نحوه بهینه سازی فاکتورهای رتبه بندی جستجوی گفتاری!

براساس اطلاعات بالا ، شما باید روی محتوایی تمرکز کنید که مستقیم و واضح باشد.

بخش سوالات متداول طبیعی ترین مکان برای تهیه پاسخ های مناسب برای جستجوی صوتی است زیرا سوالات متداول شامل سوالات مستقیم با پاسخ کوتاه است

اما همچنین می توانید سوالاتی را به صفحه های فرود خود اضافه کنید تا جستجوی صوتی بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

شری بونلی ، مبلغ جستجوی محلی BrightLocal ، برای صفحات متداول می گوید: "بر روی آن دسته از کلمات کلیدی مکالمه طولانی" تمرکز کنید.

هدف این است که سوالات رایج را با هم در یک صفحه برای پرسش و پاسخهایی با صدای طبیعی گروه بندی کنید.

همانند هتل نیکو با صفحه سوالات متداول خود. آنها پس از بهینه سازی صفحات سوالات متداول ، 63٪ افزایش CTR را مشاهده کردند.

گزینه دیگر ایجاد پست های طولانی مدت در وبلاگ است که به یک سوال خاص کلمه کلیدی مکالمه دم طولانی پاسخ می دهد.

میانگین شمارش کلمات برای صفحه نتایج 2312 کلمه است.

این بدان معنی نیست که طول محتوا به خودی خود یک عامل رتبه بندی برای جستجوی صوتی است. با این حال ، با محتوای طولانی مدت ، فرصت های بیشتری برای درج عبارات جستجوی مرتبط فراهم می شود.

به همین دلیل احتمالاً همبستگی بالایی بین محتوای طولانی تر و نتایج جستجوی صوتی وجود دارد.

از این روند با تولید محتوای غنی از فرم طولانی پیرامون یک موضوع اصلی کلمه کلیدی استفاده کنید.

MakeSpace با ایجاد محتوای طولانی مدت در یک روز 65 موقعیت پرش کرد.

و ، MrGarageDoor.com از صفر به بیش از 2400 بازدید در ماه از طریق ایجاد محتوای وبلاگ فرم بلند.

هدف ارائه پاسخ به سوالاتی است که کاربران شما می پرسند.

اگر صفحه ای پر از محتوا دارید که به آنچه کاربران شما واقعاً می خواهند بدانند پاسخ نمی دهد ، این کار به درد شما نمی خورد.

«نتیجه گیری»

سئو پیش فرض اساسی دارد: ایجاد پیوندها و اختیارات برای رتبه بندی در SERP ها.

اما با الگوریتم های همیشه در حال تغییر ، داده های رقابتی و صدها ابزار ، استراتژی و رویکرد ، می توان فهمید که چگونه SEO می تواند در لیست کارها گم شود.

من فقط به این فکر می کنم ، سردرد می گیرم!

از آنجا که سئو سایت تأثیر قابل توجهی بر درآمد مشاغل دارد ، بازاریاب های دیجیتال نمی توانند از هیچ استراتژی ای که ارزش افزوده سئو بیشتری را ارائه می دهد چشم پوشی کنند.

برای افزایش سرعت صفحه ، اندازه های تصویر خود را بهینه کنید. در صورت لزوم اندازه آنها را تغییر دهید.

نام تصاویر توصیفی فایل را به تصاویر خود اضافه کنید تا گوگل آنها را برای کلمات کلیدی نیز رتبه بندی کند.

برای ساختن ارزش رتبه بندی خود از ذکرهای بدون لینک استفاده کنید.

در آخر ، حتماً سایت خود را برای جستجوی گفتاری بهینه کنید.

اگرچه برخی از این تریک ها به نظر فریبنده ساده به نظر می رسند ، اما ارزش ترکیبی آنها می تواند تأثیر عمیقی در رتبه بندی کلی شما داشته باشد.

باهوش باش. اجازه ندهید این تریک ها را ساده ول نکنید!

از چه استراتژی های SEO برای بهبود رتبه بندی استفاده کرده اید؟