بررسیSurfer SEO : ویژگی ها ، قیمت ها و موارد دیگر

Monday، ۵ Aabaan ۱۳۹۹

این بررسی کامل من از ابزار بهینه سازی صفحه ، Surfer SEO است.

در بررسی من موارد زیر را پوشش خواهم داد:

چگونه Surfer SEO کار می کند

ویژگی های مهم

چیزهایی برای بهبود

چگونه با Clearscope مقایسه می شود

بنابراین بدون هیچ زحمتی بیشتر ، بیایید شروع کنیم.

Surfer SEO چیست و چه کاری انجام می دهد؟

Surfer ابزاری است که برای کمک به SEO برای بهینه سازی محتوای نوشته شده ، مانند پست ها و مقالات وبلاگ ، طراحی شده است.

این کار با تجزیه و تحلیل محتوای یک صفحه در برابر سیگنال های "500+ در صفحه" کار می کند.

همچنین دارای یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی داخلی است .

اکنون ، در عرض یک دقیقه وارد ویژگی های این ابزار می شوم.

اما نکته اصلی این است که شما یک پست وبلاگ می نویسید. از Surfer برای تجزیه و تحلیل SERP های صفحه اول برای کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید.

سپس ، از اطلاعاتی که به دست می آورید برای بهینه سازی صفحه خود استفاده کنید.

ایده در اینجا این است که نتایج صفحه اول به یک دلیل رتبه بندی می شوند. اگر رویکردهای SEO در صفحه را که رقبای شما از قبل استفاده می کنند ، کپی کنید ، می توانید رتبه بندی کنید.

با این کار ، بیایید وارد ویژگی های واقعی شویم.

SERP Analyzer: تجزیه و تحلیل تفصیلی صفحه اول Google

این ویژگی اصلی Surfer SEO است.

در واقع تجزیه بسیار عمیق SERP ها برای یک کلمه کلیدی خاص است.

در این تجزیه و تحلیل داده هایی در مورد:

تعداد متوسط ​​کلمات (معروف به طول محتوا)

تراکم و فرکانس کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی تطبیق جزئی

محتوای پنهان

سرعت صفحه

شخصیت ها در برچسب های عنوان شمرده می شوند

متن جایگزین

و یک سری چیزهای دیگر.

من شخصاً بیش از 200 ابزار جستجوگرها را امتحان کردم (و آنها را بررسی کردم) . بنابراین منصفانه است که بگوییم من تقریباً همه ویژگی های زیر آفتاب را دیده ام.

بله ، من داده های زیادی را که در Surfer پیدا کرده اید ، در ابزارهای دیگر دیده ام.

اما موج سوار خیلی بیشتر به جزئیات می پردازد. و برخی از داده ها را ارائه می دهد که قبلاً ندیده ام.

به عنوان مثال ، آنها در واقع به شما نشان می دهند که چند کلمه در بالای صفحه وجود دارد.

تعداد متوسط ​​عناوین H2 که در هر صفحه نشان داده می شود.

و اینکه یک نتیجه صفحه اول چند پیوند دارد.

به نظر من این داده ها جالب است. و بی نظیر

اما آیا مفید است؟

من 100٪ قانع نیستم منظور من این است:

فرض کنیم شما فقط یک پست وبلاگ نوشتید. و می خواهید مطمئن شوید که با SEO داخلی صفحه که محتوای صفحه اول از قبل استفاده می کند مطابقت دارد.

خوب ، شما آن کلمه کلیدی را وارد Surfer می کنید ... و این را می گیرید:

شما با همه این اطلاعات چه کار می کنید؟ آیا باید با تعداد H2 هایی که رقابت شما دارد مطابقت داشته باشید؟ یا اینکه محتوای پنهان را فقط به این دلیل که با رتبه بندی آن کلمه کلیدی در ارتباط است اضافه کنید؟

این بسیار طاقت فرسا است.

علاوه بر این ، سئو در صفحه سئو در صفحه است. برای هر کلمه کلیدی الگوریتم Google جداگانه ای وجود ندارد.

پس چرا نمی شما شامل کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان خود را؟ یا کلمه کلیدی خود را بالای عنوان ذکر نکنید؟ این چیزهایی است که شما به هر حال باید انجام دهید.

به طور کلی ، من فکر می کنم SERP Analyzer بسیار جالب است.

این دارای بسیاری از نقاط داده منحصر به فرد است. برخی از آنها مفید هستند.

اما فکر می کنم آنها باید برخی از این نقاط داده را حذف کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند به کاربران کمک کنند تا روی چیزهایی که در واقع مهم هستند تمرکز کنند.

ویرایشگر محتوا: جستجوی کلمات کلیدی LSI

Surfer Content Editor به شما کمک می کند مطالبی را که برای موتورهای جستجو بهینه شده است ، ترسیم و بنویسید.

به طور خاص ، محتوای صفحه اول را برای کلمات کلیدی LSI اسکن می کند . و به شما کمک می کند تا آن ها را به محتوای خود ببخشید.

این ویژگی همچنین ساختار محتوای نتایج صفحه اول را تجزیه و تحلیل می کند ... از جمله تعداد کلمات ، تعداد تصاویر و میانگین پاراگراف.

درست در خفاش ، چیزی را پیدا کردم که از قبل خیلی دوستش داشتم: این واقعیت که شما می توانید در صفحه اول صفحه هایی را که می خواهید تحلیل کنید انتخاب کنید. و اینکه آنها به طور پیش فرض روی 5 نتیجه برتر تمرکز می کنند.

چرا این یک معامله بزرگ است؟

خوب ، بیشتر ابزارهای تجزیه و تحلیل محتوا 10 یا 20 نتیجه برتر را اسکن می کنند. این همیشه نوعی از من بود. من مثل این هستم: "چرا می خواهم شخصی را در صفحه دوم کپی کنم؟".

بنابراین دوست دارم که شما می توانید روی 3 ، 5 یا 10 نتیجه برتر تمرکز کنید. یا حتی اگر نمی خواهید آن را در تجزیه و تحلیل وارد کنید ، حتی یکی از صفحات رتبه بندی برتر را حذف کنید.

به غیر از این ، ویرایشگر محتوا بسیار ساده است.

شما مطالب خود را در آن کپی و پیست می کنید. این ابزار به شما کلمات کلیدی دقیق LSI را می گوید که باید اضافه کنید. و چند بار ذکر آنها.

آنها حتی چند "عنوان و سوال برای پاسخگویی" را پیشنهاد می دهند.

این موارد از جعبه Google "People also ask ..." و برای کمک به شما در برنامه ریزی تولید محتوا برای آن موضوع طراحی شده اند.

به علاوه ، شما می توانید این گزارش را با نویسندگان به اشتراک بگذارید بدون اینکه آنها نیازی به ورود به سیستم داشته باشند. به این ترتیب ، آنها می توانند پیش نویس را در اسناد Google بنویسند. و آنجا را بهینه کنید. مفید

بعد از استفاده از این ویژگی ، می توانم بگویم که بسیار خوب انجام شده است. استفاده از آن آسان است. دارای داده های جامد است. و می توانید آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

NLP: تحلیل احساسات

Surfer SEO دارای ویژگی پردازش زبان طبیعی داخلی است .

این ویژگی از واتسون IBM برای یافتن احساسات نتایج جستجو استفاده می کند.

در ابتدا نمی توانستم این ویژگی را به درستی کار کنم.

به عنوان مثال ، هنگامی که از تجزیه و تحلیل NLP استفاده کردم ، این را دیدم:

نمودار نشان می دهد که "احساس" 756/0 است. اما من هیچ سرنخی برای استفاده از این داده ها ندارم. یا معنی آن چیست.

سرانجام فهمیدم هنگامی که بر روی یکی از نتایج کلیک می کنید ، "تراکم واقعی" یک صفحه مشاهده می کنید. همراه مجموعه ای از عبارات مرتبط. در اینجا جایی است که آنها احساس NLP در اطراف هر یک از آنها را به شما نشان می دهند.

راستش من نمی فهمم چرا این مفید است. مثبت بودن یا منفی بودن 100 کلمه کلیدی مرتبط با آن چه اهمیتی دارد؟ از لحاظ رتبه بندی دارای صفر است.

به طور کلی ، این ویژگی به نوعی مجبور به نظر می رسید.

تحقیقات کلمات کلیدی: کلیدواژه های جدیدی را برای هدف قرار دهید

بعد ، من می خواستم ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer را امتحان کنم.

این تقریباً مانند هر ابزار کلمه کلیدی موجود در بازار کار می کند. یک کلمه کلیدی seed وارد کنید. و لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را دریافت کنید. همراه با حجم جستجو.

بنابراین: این ویژگی به طور کلی چگونه است؟

از طرف مثبت ، این یک ویژگی مفید است که من هرگز در ابزار کلمات کلیدی دیگری ندیده ام: "شباهت SERP".

این اساساً همان مقدار همپوشانی کلمه کلیدی است که شما در ابزار تایپ کرده اید.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما از کلمه کلیدی A به عنوان کلمه کلیدی seed استفاده کرده اید. خوب ، اگر بسیاری از صفحاتی که برای کلمه کلیدی A رتبه بندی می شوند برای کلمه کلیدی B نیز رتبه بندی می شوند ، پس کلمه کلیدی B شباهت زیادی به SERP خواهد داشت.

چرا این مفید است؟

خوب ، این مسئله دشوار است که بدانید آیا شما باید صفحات مختلفی را ایجاد کنید که در اطراف کلمات کلیدی مختلف دم طولانی ایجاد شده باشند . اگر نتایج جستجو متفاوت باشد ، احتمالاً باید برای هر کلمه کلیدی یک صفحه بنویسید.

اما اگر اساساً SERP ها یکسان باشند ، این بدان معناست که Google دو کلمه کلیدی مترادف را در نظر گرفته است. بنابراین می خواهید یک صفحه در اطراف هر دو اصطلاح بهینه کنید.

این درد بزرگی است که به صورت دستی انجام می شود. به همین دلیل است که فکر می کنم "شباهت SERP" یک ویژگی منحصر به فرد و جالب است.

همانطور که گفته شد ، کاش ابزار تحقیق کلمات کلیدی Surfer بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. به طور خاص ، فاقد نمره دشواری کلمه کلیدی است . که برای انتخاب کلمات کلیدی بسیار مهم است .

پشتیبانی Surfer SEO

بنابراین در این مرحله همه ویژگی های اصلی در Surfer SEO را آزمایش کردم. وقت آن بود که ببینیم پشتیبانی آنها چگونه جمع شده است.

خوشبختانه پرسیدن سوال از پشتیبانی آنها آسان است: آنها در پایین هر صفحه کمی دکمه چت Intercom دارند .

و من تصمیم گرفتم یک نوع سوال پیچیده از آنها بپرسم. سوالی که می خواستم پاسخ آن را بدانم: چگونه Surfer میزان بازدید دامنه به یک سایت را تخمین می زند؟

من متوجه این نقطه داده در ویرایشگر محتوای آنها شدم. اما هیچ نکته و توضیحی وجود نداشت.

دقیقاً همان چیزی است که من پرسیدم:

و پاسخ آنها:

نیازی به گفتن نیست که من هنوز گیج شده بودم. من هنوز واقعاً نمی فهمیدم که منبع واقعی حجم جستجوی کلمه کلیدی از کجا آمده است.

اگر انصاف داشته باشم ، این همان روشی است که اکثر ابزارهای جستجوگر SEO (مانند SEMrush ) برای تخمین ترافیک ارگانیک به یک سایت استفاده می کنند. بنابراین رویکرد کلی خیلی دور نیست. اما بدیهی است که این اعدام چیزهای زیادی را در پی داشته است.

به طور کلی ، من می گویم پشتیبانی SEO از Surfer "خوب نیست ، عالی است". خیلی سریع جواب دادم (خوب). اما پاسخ اولیه به طور کامل به سوال من پاسخ نداد (بد).

با این اوصاف ، وقتی از آنها خواستم توضیح دهند ، پاسخ صادقانه و کاملی دریافت کردم (خوب).

قیمت گذاری Surfer SEO

در اینجا جزئیات قیمت Surfer وجود دارد:

اگر با صورتحساب ماهانه همراه باشید ، ماهانه 29 دلار برای "سرگرمی" ، 59 دلار در ماه برای "پایه" ، 99 دلار در ماه برای "طرفدار" ، 199 دلار در ماه برای "تجارت" و 649 دلار در ماه برای "کسب و کار پلاس" پرداخت می کنید. . اگر برای صورتحساب سالانه مراجعه کنید ، حدود 10٪ پس انداز می کنید.

ویژگی هایی که به آنها دسترسی پیدا می کنید اساساً برای هر طرح یکسان است (با یک استثنا exception عمده: طرح سرگرمی با تجزیه و تحلیل سرعت صفحه ارائه نمی شود). اما می توانید گزارش های WAY بیشتری را با برنامه های ردیف بالاتر اجرا کنید.

به عنوان مثال ، هر روز 5 درخواست با Hobby دریافت می کنید. و 300 با Business Plus. این 60 برابر گزارش بیشتر است.

قیمت Surfer SEO چگونه با ابزارهای مشابه مقایسه می شود؟

خوب ، شما واقعاً نمی توانید یک مجموعه کامل SEO مانند Ahrefs را با Surfer مقایسه کنید. Ahrefs دارای ویژگی های WAY بیشتری است.

Surfer اساساً فقط آنالیز SEO در صفحه را انجام می دهد. اما هیچ ویژگی برای تجزیه و تحلیل بک لینک ، ممیزی سایت SEO یا ردیابی رتبه مانند Ahrefs ندارد.

بنابراین من فکر نمی کنم ارزیابی قیمت Surfer بر اساس مجموعه نرم افزارهای SEO مانند Ahrefs عادلانه باشد. آنها دو ابزار متفاوت هستند.

اما شما می توانید Surfer را با رقیب اصلی خود مقایسه کنید: Clearscope.

Clearscope دارای ساختار قیمت مسطح 350 دلار در هر ماه است.

با این کار ماهانه 50 جستجو می کنید. هزینه برنامه Surfer's Pro 99 دلار در ماه است. که 3 برابر ارزان تر است.

بدیهی است که ابزار دقیقاً یکسان نیستند. اما شبیه هم هستند. بنابراین منصفانه است که بگوییم Surfer SEO در مقایسه با Clearscope یک ارزش محکم است.

Surfer SEO در مقابل Clearscope

بسیاری از مردم از من می پرسند: ”شما کدام ابزار را ترجیح می دهید؟ Surfer SEO یا Clearscope؟ ".

بنابراین فکر کردم که می توانم به سرعت این دو ابزار را با یکدیگر مقایسه و مقایسه کنم.

در سطح بالا ، هر دو ابزار اساساً همان کار را انجام می دهند: صفحه اول فعلی نتایج جستجوی Google را خراش دهید. اصطلاحاتی را که بیشتر در صفحات بالا نشان داده می شوند به شما نشان دهیم. و در هنگام تغییر دادن محتوای خود ، آن را در زمان واقعی به روز کنید.

و هر دو تفاوت چند دارند. به عنوان مثال ، Surfer دارای ویژگی تجزیه SERP بسیار دقیق است. Clearscope همچنین تجزیه و تحلیل می کند که آیا سرآیند صفحه شما حاوی کلمات کلیدی مورد نیاز آنها است یا خیر.

در کل من Clearscope را ترجیح می دهم. اما نزدیک است

من UI Clearscope را خیلی بیشتر از Surfer دوست دارم. تمیزتر و راحت تر است. اما مهمتر از همه ، Clearscope به محتوای شما یک نمره کلی نامه (و میانگین نامه نامه رقابت شما) می دهد. که به شما کمک می کند بدانید محتوای شما در کجا قرار دارد.

از طرف دیگر ، Clearscope بسیار گرانتر از Surfer است. بنابراین اگر بهترین ارزش را می خواهید ، قطعاً با Surfer همراه شوید.

مواردی که در مورد Surfer SEO دوست داشتم

داده های بی نظیر + ویژگی ها: من به طور مداوم تحت تأثیر ویژگی ها و داده های منحصر به فردی قرار گرفتم که در سیستم عامل Surfer مشاهده کردم. واضح است که افرادی که در پشت آن هستند ، متخصصان SEO قانونی هستند که سئو را "دریافت می کنند". و آنها کار کاملی را در زمینه گنجاندن ویژگی هایی (مانند شباهت SERP) انجام دادند که به متخصصان SEO کمک می کند کار خود را انجام دهند.

ویرایشگر محتوای عالی: ویرایشگر محتوای Surfer عالی است. به راحتی بهترین ویژگی آنها

ارزش عالی: هزینه کمترین طرح 29 دلار در ماه است. بله ، با این کار ماهانه فقط 5 جستجو می کنید. اما حداقل می توانید بیشتر ویژگی های اصلی این ابزار را امتحان کنید.

مواردی که Surfer SEO باید بهبود یابد

از نظر اهمیت نمی توان اولویت بندی کرد: من یک رابطه عشق / نفرت با Surfer's SERP Analyzer دارم. من عمق را دوست دارم. اما من از اینکه صدها متغیر به شما ارائه می شود متنفرم. عملی بودن (یا حتی مفید بودن) این نیست که بخواهید برای همه موارد بهینه سازی کنید. آنها باید دکمه ای داشته باشند که بتوانید براساس مهمترین عوامل رتبه بندی مرتب سازی کنید.

داده های نادرست: بیشتر داده ها در Surfer در دسترس بود. اما من با برخی از داده ها روبرو شدم که کاملاً بر روی نقطه نبود. به عنوان مثال ، آنها گفتند که Backlinko بیشتر از Moz بازدید می کند.

من آرزو می کنم!

ویژگی NLP بی هدف: من به طور جدی اشتباه گرفتم که چرا این ویژگی در ابزار وجود دارد. صادقانه احساس می کنم NLP به عنوان راهی برای "پیشرفته تر" نشان دادن ابزار گنجانده شده است.

ابزار اصلی کلید واژه: ابزار تحقیق کلمات کلیدی آنها باید کمی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

مرورگر جستجوگر وب: آیا این ابزار ارزش آن را دارد؟

به طور کلی ، من فکر می کنم که Surfer SEO ارزش امتحان کردن را دارد.

قطعاً کامل نیست. و می تواند از برخی کارهای UI استفاده کند. اما اگر به دنبال ابزاری برای کمک به شما در بهینه سازی محتوای خود هستید ، واقعاً نمی توانید با Surfer اشتباه کنید.

شما چی فکر میکنید؟

شما آن را دارید: بررسی ابزار Surfer SEO من.

حالا دوست دارم ببینم شما چه می گویید.

خوشت آمد؟ دوست ندارید؟ فکر می کنید خوب بود؟

در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید.