بررسی تکنیکال تنها در یک ساعت!

Saturday، ۲۶ Mehr ۱۳۹۹

اگر می خواهید به صورت آنلاین موفق شوید باید تلاش خود را در زمینه جستجوگرها به حداکثر برسانید.

بیا با آن روبرو شویم. اگر این کار را نکنید ، کسب و کار شما عقب می ماند.

سئو در اولویت اصلی بازاریابان است. در واقع ، 61٪ می گویند که تمرکز اصلی آنها در مورد بازاریابی داخلی است.

همه آنها این کار را می کنند چرا شما نیستید؟

نادیده گرفتن آن اساساً نادیده گرفتن فروش است.

اما از کجا باید شروع کرد؟

ساده. با ارزیابی SEO فعلی سایت خود شروع کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار ممیزی SEO است. ببینید سایت فعلی شما چگونه رتبه بندی می کند و ارزیابی کنید چه کاری می توانید برای بهبود آن انجام دهید.

این ممکن است برای مبتدیان فشرده و شاید کمی ترسناک به نظر برسد ، اما من قصد دارم شما را از طریق آنچه که باید انجام شود راهنمایی کنم.

در یک ساعت و با کمک چند ابزار می توانید خیلی راحت این کار را انجام دهید. مدت زمان لازم حداقل است ، اما تأثیر آن می تواند بسیار زیاد باشد.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، شما باید اصول ممیزی SEO را درک کنید.

SEO audit چیست؟

شما می خواهید محتوای شما مربوط به افرادی باشد که در سایت شما نمایش داده می شوند.

تاکتیک های قدیمی SEO آن را کاهش نمی دهد. دیگر زمان پر کردن کلمات کلیدی ، تنظیم چندین صفحه برای انواع مختلف کلمات کلیدی و تلاش برای استفاده از چندین ریز سایت برای هدایت ترافیک ، گذشته است.

در دهه گذشته ، معیارها و عوامل رتبه بندی بطور چشمگیری تغییر کرده اند.

سایت های سازگار با موبایل و بهینه سازی شده برای هدف کاربر مورد علاقه قرار می گیرند.

موتورهای جستجو (گوگل ، بینگ ، یاهو) الگوریتم هایی دارند که از طریق وب سایت شما رد می شوند و وب سایت شما را با فاکتورهای مختلف رتبه بندی که نشانگر قابلیت استفاده و ارتباط هستند مقایسه می کنند.

برای کشف اینکه آیا سایت شما محتوای مفید و قانونی ارائه می دهد یا خیر ، هر صفحه قابل دسترسی سایت شما کشیده می شود.

در حالی که سایت شما در حال خزیدن است ، موتورهای جستجو همچنین در حال بررسی میزان امنیت ، سریع و کاربرد آسان آن هستند.

و سپس هر صفحه یک رتبه دریافت می کند ، که تعیین می کند تا چه میزان در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای افرادی که کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند نشان داده شود.

داستان کوتاه کوتاه ، SEO همین است.

با این حال ، SEO به طور مداوم در حال تغییر است.

هر موتور جستجو الگوریتم خاص خود را دارد و الگوریتم ها با به روزرسانی بهبود می یابند یا مرتباً تغییر می کنند.

اما الگوریتم ها تنها چیزی نیستند که باید نگران آن باشید.

رقبای شما در حال کسب رتبه ای بهتر از شما هستند.

برای مرتبط ماندن ، محتوای قدیمی باید به روز شود.

و با تغییر قوانین ، شما باید بتوانید با تاکتیک های جدید SEO سازگار شوید و از پرچم های قرمز خودداری کنید.

بدتر از همه ، ممکن است چیزی در وب سایت شما به طرز وحشتناکی شکسته شود و جریان ترافیک واجد شرایط به سایت شما را مختل کند.

به همین دلیل یک ممیزی منظم سئو برای مطابقت با تقاضای موتور جستجو ضروری است.

هنگامی که شما یک ممیزی را انجام می دهید ، در حال بررسی سلامت وب سایت خود هستید.

از آنجا که الگوریتم ها و فن آوری جستجو می توانند با سرعت بالایی تغییر کنند ، شما می خواهید ماهانه ممیزی های کوچک انجام دهید.

اما آنها نباید جای بازرسی کامل SEO را بگیرند. این موارد باید هر 4-6 ماه یکبار یا پس از یک تغییر اساسی در وب سایت شما انجام شود.

من شخصاً دوست دارم هر سه ماه یکبار حسابرسی کامل سئو و ممیزی های کوچک انجام دهم.

قبل از شروع ، مهمترین قسمت های حسابرسی را تلفیق می کنیم:

عناصر اصلی ممیزی سئو چیست؟

سه عامل اصلی وجود دارد که باید در هنگام حسابرسی SEO بررسی شود:

  • عوامل بازگشتی مانند میزبانی و نمایه سازی
  • عوامل جلو مانند محتوا ، کلمات کلیدی و فراداده
  • کیفیت پیوند و منابع خارجی

گاهی اوقات وقت کافی برای پرداختن به هر نقطه درد نخواهید داشت.

بنابراین ، هنگام تصمیم گیری درباره بینش های حسابرسی که ارزش اقدام دارد ، دوست دارم از قانون 80/20 استفاده کنم.

مهمترین قسمت SEO سایت شما بخشی است که بازدیدکنندگان ورودی شما واقعاً مشاهده می کنند.

اگر سایت شما برای موبایل مناسب نباشد همه اینها از بین می روند.

با معرفی شاخص اول موبایل ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما در تلفن همراه چگونه عمل می کند تا از قرارگیری مناسب در SERP اطمینان حاصل کنید.

با توجه به 60٪ از کل جستجوها در تلفن همراه ، گوگل الگوریتم آنها را تنظیم کرده است تا بتواند در سایتهای تلفن همراه خزیدن را شروع کند.

با در نظر داشتن این نکته (و بررسی اینکه سایت شما از طریق موبایل بهینه شده است) به شما کمک می کند تا پس از اتمام ریز حسابرسی یک ساعته ، در جایگاه خود قرار بگیرید.

در اینجا هشت گام لازم برای برداشتن حسابرسی سایت SEO خود در کمتر از یک ساعت آورده شده است.

1. ممیزی خود را با خزیدن آغاز کنید (5 دقیقه)

مهمترین قسمت ممیزی SEO خزیدن است.

قبل از اینکه کار دیگری انجام دهید ، یک جستجوی وب سایت خود را شروع کنید. می توانید از Ubersuggest استفاده کنید تا فرآیندی ساده باشد. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

مرحله شماره 1: URL خود را وارد کنید و "جستجو" را کلیک کنید

مرحله شماره 2: روی «حسابرسی سایت» در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید

مرحله شماره 3: اجازه دهید اسکن اجرا شود

پس از اتمام ، موارد زیر برای شما فراهم شده است:

خزیدن برای شناسایی مشکلات وب سایت شما ، مانند محتوای تکراری ، تعداد کلمات کم ، صفحات صفحه پیوند نشده و هدایت های اضافی مفید است. به پایین صفحه بروید و لیستی از "مهمترین مشکلات SEO" را بیابید.

اگر در اینجا چیزی پیدا کردید ، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد چگونگی رفع آن ، روی آن کلیک کنید. به عنوان مثال ، وب سایت من دارای 32 صفحه با تعداد کلمات کم است.

سپس می توانم این صفحات را بررسی کرده و بررسی کنم که آیا نیاز به افزودن محتوای بیشتر هستم.

این همه یعنی چی؟

به طور خلاصه ، نگاهی گذرا به نحوه جستجوی Googlebot در سایت شما می دهد.

سایت خود را به صورت دستی جستجو کنید

با انجام چند جستجوی گوگل ، می توانید به سرعت رتبه وب سایت خود را به سرعت تخمین بزنید.

چه تعداد از صفحات شما در نتایج جستجوی مرتبط نشان داده می شوند؟

آیا سایت شما وقتی سایت را با نام خود جستجو می کنید ابتدا ظاهر می شود؟

به طور کلی ، سایت شما در کجای نتایج نشان داده می شود؟

برای اینکه بفهمید کدام صفحات در حال خزیدن هستند ، می توانید از جستجوی "site: rootdomain" استفاده کنید تا ببینید چه چیزی نشان داده می شود.

در اینجا مثالی از این مفهوم در عمل آورده شده است.

صفحات از دست رفته به معنای خودکار نبودن سایت برای کشیدن نیست ، اما فهمیدن آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد مفید است.

وب سایت شما نیز نیازی نیست که در بالای جستجوهای شما باشد. به صورت ایده آل در وسط صفحه اول یا بالاتر نشان داده می شود.

2. اطمینان حاصل کنید که فقط یک نسخه از سایت شما قابل مرور است (5 دقیقه)

سایت شما باید با همه جایگزینی های یک URL کار کند.

اگر وب سایت شما چندین "نسخه" از خود را دارد ، شما در حال ارسال پیام متفاوتی در مورد نحوه جستجوی سایت خود به موتورهای جستجو هستید.

اساساً ، خزنده ها نمی دانند کدام یک درست است.

و اگر موتورهای جستجو حتی نمی دانند چگونه سایت شما را به بازدیدکننده احتمالی نشان دهند ، بر رتبه بندی سایت شما تأثیر منفی می گذارد.

این می تواند یک نسخه موبایل و دسک تاپ باشد که با یکدیگر درگیر هستند.

یا این می تواند ناسازگاری بین نسخه تکراری "https" و نسخه غیر "https" باشد که به رتبه بندی SEO آن آسیب برساند.

تأثیر HTTP در مقابل HTTPS بر سئو سایت همیشه بحث داغی در جامعه SEO بوده است.

برخی از سایتهایی که از AdSense برای جریان درآمد استفاده می کنند ، پس از تغییر به HTTPS ، کاهش درآمد داشته اند.

به عنوان مثال ، درآمد Crunchify پس از جابجایی به سایت HTTPS 10٪ کاهش یافت.

با این حال ، به نظر می رسد وب سایت های فاقد حفاظت SSL در حال پیشرفت SEO گوگل هستند.

گوگل حتی در تلاش است تا بیشتر معلوم کند که کدام سایت ها از SSL محافظت می کنند و کدام یک از آنها محافظت نمی کنند. Chrome برای شفاف سازی بیشتر صفحات را به عنوان "ایمن" علامت گذاری می کند.

با این تغییر اخیر گوگل ، به نظر می رسد باید مطمئن شوید که وب سایت شما فقط از "https" استفاده می کند.

3. انجام بررسی های SEO در صفحه (10 دقیقه)

هنگام ارزیابی سایت و نتایج حاصل از خزیدن ، موارد زیادی وجود دارد که باید بررسی کنید تا از بهینه سازی صحیح سایت خود اطمینان حاصل کنید.

برای شروع ، به دنبال صفحات تکراری ، عنوان ها و برچسب های عنوان باشید.

اگر مطالب زیادی را با موضوعات مشابه منتشر کرده اید ، مانند من ، برخی از مطالب به ظاهر غیر مرتبط در خزیدن شما نشان داده می شوند.

مشکلی نیست شما به دنبال نسخه های مشابه همان مطالب هستید.

برای کمک به ارزیابی مشکلات احتمالی سئو ناشی از محتوای تکراری ، می توانید از ابزاری مانند Copyscape استفاده کنید.

از آنجا ، چند معیار اصلی را که گوگل در رتبه بندی آنها ارزیابی می کند ، از نزدیک بررسی کنید.

عنوان صفحه و برچسب عنوان

عنوان عنوان یک کد HTML است که عنوان صفحه را به موتورهای جستجو باز می گرداند. این اطلاعات در SERP ها نمایش داده می شود.

به نظر می رسد چیزی شبیه به این است:

می خواهید مطمئن شوید که این موارد مربوط به محتوای موجود در صفحه شما هستند. محتوا همچنین باید به گونه ای قرار گیرد که به آنچه مخاطب هدف شما به دنبال آن است پاسخ دهد.

طول بهینه برای برچسب های عنوان بین 56-60 نویسه است.

برای اطمینان از اینکه عنوان شما باعث کوتاه شدن نمی شود می توانید از جستجوگر عرض پیکسل استفاده کنید.

توضیحات متا

اگرچه توضیحات متای شما تاثیری در رتبه بندی شما ندارد ، اما با این وجود فوق العاده مهم است.

شما باید اطمینان حاصل کنید که توضیحات متای شما در مشتری شما جلب می شود. باید جذاب ، جذاب باشد و طعم آنچه کاربر در صفحه پیدا می کند را بچشد.

گوگل اخیراً محدودیت توصیف را از 160 به 320 افزایش داده است ، که اکنون املاک و مستغلات بیشتری را برای شما فراهم می کند تا با یک کلیک ترسیم کنید.

سلسله مراتب را پاک کنید!

شما می خواهید با داشتن سلسله مراتب مشخص در صفحه ، از مرتب بودن مطالب خود اطمینان حاصل کنید.

به این ترتیب تجزیه و تحلیل سایت شما و فهرست بندی آن برای جستجو برای گوگل آسان خواهد بود.

هر صفحه در سایت شما باید دارای یک کلمه کلیدی تمرکز باشد که در 100 کلمه اول گنجانده شده است.

به عنوان مثال ، در این پست درباره اثبات اجتماعی ، دو بار در 100 کلمه اول گنجانده شده است.

این به گوگل کمک می کند تا درک کند که پست بر روی چه چیزی تمرکز دارد.

اما در اینجا متوقف نشو!

مکانهای زیادی وجود دارد که باید برای تأثیرگذاری بر رتبه بندی لیست خود ، کلمه کلیدی خود را وارد کنید.

در حالی که پر کردن کلمات کلیدی شما را جریمه می کند ، شما هنوز هم می توانید در مورد مکانی که کلمات کلیدی خود را در صفحه قرار می دهید استراتژیک باشید.

به طور کلی ، بررسی های SEO در صفحه فوق العاده مهم است ، اما آنها تنها بخشی از استراتژی کلیدی SEO شما هستند.

4. پیوندهای داخلی و خارجی خود را مدیریت کنید (10 دقیقه)

من اشاره کردم که سایت های دارای سلسله مراتب منطقی رتبه بندی SEO را بهبود بخشیده اند.

به همین دلیل مهم است که پیوندهای داخلی و خارجی خود را بررسی کنید.

غالباً صفحات وب قابل حذف یا جابجایی هستند ، که می تواند منجر به خراب شدن پیوندها در سایت شما شود.

اما نگران نباش لازم نیست این کار را به صورت دستی انجام دهید.

Integrity و Xenu Sleuth هر دو ابزار قابل بارگیری هستند که می توانند به شما در شناسایی پیوندهای خراب در سایت کمک کنند. (توجه: یکپارچگی فقط برای Mac کار می کند.)

در حالی که استفاده از هر دو ابزار بسیار ساده و ساده است ، من از Integrity به عنوان یک مثال استفاده می کنم.

پس از بارگیری ، URL خود را در نوار متن در بالای صفحه اضافه کنید و روی "Go" کلیک کنید.

سپس ابزار شروع به آزمایش تمام پیوندهای یافت شده در سایت شما می کند و نتایج را به شما ارائه می دهد.

در گوشه بالا سمت چپ ، می توانید گزارش عکس فوری را مشاهده کنید که حاوی تعداد پیوندهای بررسی شده و چند مورد بد است.

بسته به اندازه سایت و تعداد پیوندهایی که دارید ، می توانید نتایج را از طریق پیوند ، صفحه ، وضعیت یا نمای مسطح مشاهده کنید تا به شما در درک نتایج کمک کند.

شما می خواهید به سایت خود بروید و پیوندهای مشخص شده در سایه قرمز با برچسب "404 یافت نشد" را تغییر دهید. این موارد می توانند بر روی SEO شما تأثیر منفی بگذارند.

گوگل با کلیک متفاوت از لینک های داخلی و خارجی ، هرچند هدف هر دو آنها بهبود SEO است.

5. سرعت سایت خود را بررسی کنید (10 دقیقه)

مردم بی تاب هستند. گوگل این را می داند.

مشتریان شما نمی خواهند منتظر بمانند. هرچه مدت زمان بارگیری صفحه شما بیشتر باشد ، احتمال بازگشت مشتری بیشتر خواهد بود.

به همین دلیل است که آنها قصد دارند هنگام ارزیابی رتبه شما ، سرعت سایت را در نظر بگیرند. این تغییر اخیراً اعلام شده و در جولای 2018 آغاز می شود.

بنابراین چگونه باید آماده شوید؟

شما باید سرعت سایت خود را بررسی کنید. و Ubersuggest می تواند کمک کند. در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

مرحله شماره 1: URL خود را وارد کنید و "جستجو" را کلیک کنید

مرحله شماره 2: روی «حسابرسی سایت» در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید

مرحله شماره 3: به پایین "سرعت سایت" بروید

Ubersuggest زمان بارگیری را برای هر دو دستگاه دسک تاپ و موبایل نمایش می دهد. نتایج بالا نشان می دهد که سایت من برای هر دو در "عالی" است.

علاوه بر زمان بارگیری ، آزمایش می کند:

  • اولین رنگ محتوا
  • شاخص سرعت
  • زمان تعاملی
  • اولین رنگ معنی دار
  • اولین پردازنده بیکار
  • Est تأخیر ورودی

اگر وب سایت شما کمتر از امتیاز عالی یا خوب است اقدام کنید.

شاید لازم باشد تصاویر خود را بهینه کنید ، جاوا اسکریپت را کاهش دهید ، از کش مرورگر استفاده کنید یا موارد دیگر.

Ubersuggest به طور خلاصه آنچه را که باید برای بهتر شدن انجام دهید ، بیان می کند.

6. استفاده از تجزیه و تحلیل و مقایسه معیارهای سایت (10 دقیقه)

چیزی که می خواهید در اینجا بفهمید این است که آیا سرویس تجزیه و تحلیل شما (به عنوان مثال ، Google Analytics ، Kissmetrics و غیره) داده های متریک زنده را گزارش می دهد.

در صورت وجود ، کد شما به درستی نصب شده است.

در غیر این صورت ، کد شما به درستی نصب نشده و باید اصلاح شود.

اگر از Google Analytics استفاده می کنید ، می خواهید کد ردیاب بالای سر هر صفحه وب قرار گیرد.

وقتی سرویس تحلیلی فعال و راه اندازی شد ، داده های متریک را با نتایج جستجوی قبلی "سایت: rootdomain" مقایسه کنید.

تعداد صفحاتی که در داده های متریک شما نشان داده می شوند باید نسبتاً مشابه تعداد صفحات جستجوی "سایت: rootdomain" باشد.

در غیر اینصورت ، بعضی از صفحات به درستی درخواست های خزیدن را نمی پذیرند.

نرخ بانس ریت خود را بررسی کنید

Google Analytics می تواند هنگام ارزیابی نرخ پرش صفحه شما مفید باشد. شما می خواهید نرخ گزاف گویی شما پایین باشد تا بتواند بر رتبه شما تأثیر مثبت بگذارد.

نرخ پرش بالا به این معنی است که افراد آنچه را که می خواهند در سایت شما پیدا نمی کنند. این بدان معناست که شما ممکن است مجبور شوید برگردید و مطمئن شوید که محتوا برای مخاطبان شما بهینه شده است.

شما می توانید با ورود به حساب Google Analytics خود و کلیک بر روی مخاطبان> نمای کلی ، نرخ جستجوی خود را بررسی کنید.

سنجه ها را با MozBar مقایسه کنید

علاوه بر این ، می توانید از ابزار Moz’s به نام Mozbar برای محک زدن بین صفحات استفاده کنید.

MozBar ابزاری است که جزئیات مختلف سئو درباره هر صفحه وب یا صفحه نتایج موتور جستجو را به شما ارائه می دهد.

نوار ابزار یک پوشش اضافی به مرورگر شما اضافه می کند که دارای تعدادی عملکرد است.

به عنوان مثال ، از MozBar می توان انواع مختلف پیوندهایی را که مشاهده می کنید برجسته کرد.

این به تنهایی مفید است ، اما همچنین به شما امکان می دهد معیارهای پیوند را در یا بین صفحات مقایسه کنید.

همچنین با سهولت ابزار جستجوی قوی زندگی شما را آسان می کند.

با استفاده از آن ، می توانید جستجوهای سفارشی را براساس مکان ، تا شهر انجام دهید.

مرجع صفحه همچنین توسط MozBar پشتیبانی می شود.

هر صفحه خاص را از نظر رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو از 1 تا 100 درجه بندی می کند.

هنگام انجام حسابرسی SEO ، داشتن ابزاری مانند این به شما کمک می کند تا به سرعت دمای ارتباط سایت خود را با موتورهای جستجو کاهش دهید.

هرچه حدس و گمان شما کمتر باشد ، کیفیت ممیزی سئو شما بهتر خواهد بود.

با نسخه 3 ، حتی می توانید فعالیت رسانه های اجتماعی را نیز کنترل کنید.

7. سئو سایت خارج از سایت خود را بررسی کنید و یک ممیزی بک لینک (10 دقیقه) انجام دهید

بک لینک برای موفقیت در سئو سایت بسیار مهم است.

به این ترتیب ، گوگل و سایر موتورهای جستجو می دانند که صفحه شما به ویژه مرتبط است و کاربران دیگر آن را مفید می دانند.

به یاد داشته باشید که هایپرلینک تنها چیزی نیست که خزنده ها به دنبال سئو خارج از سایت هستند.

سایت شما همچنین برای ذکر نام تجاری خزیده شده است. به همین دلیل توجه شما به آنچه در سایت و خارج از سایت شما اتفاق می افتد محوری است.

حسابرسی بک لینک خود را انجام دهید

از ابزاری مانند Ubersuggest برای انجام ممیزی بک لینک و ارزیابی نوع بک لینک هایی که به سایت خود می روید استفاده کنید.

مرحله شماره 1: URL خود را وارد کنید و "جستجو" را کلیک کنید

مرحله شماره 2: روی "بک لینک" در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید

مرحله شماره 3: گزارش را مرور کنید

حسابرسی های بک لینک مفید هستند زیرا:

  • می توانید مشخصات پیوند فعلی خود را ارزیابی کنید و ببینید که چگونه بر سایت شما تأثیر می گذارد.
  • می توانید مناطقی را شناسایی کنید که می توانید روی دریافت پیوندهای با ارزش بیشتر تمرکز کنید.
  • شما می توانید تعداد بک لینک های رقبا را ارزیابی کنید و برای بهتر از آنها تلاش کنید.

اما فقط با ممیزی بک لینک سایت خود متوقف نشوید.

رقبای شما مشغول بالا بردن قابلیت SEO خود در حین خواب بودند. اکنون ، آنها از نظر مهمترین عبارات جستجوی شما ، بالاتر از شما هستند.

Ubersuggest نیز می تواند به این امر کمک کند.

این به شما امکان می دهد ببینید سایت های دیگر برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند. این همچنین نشان می دهد که بک لینک هایی که به آن سایت ها می روند.

اساساً ، شما می خواهید پیوندهای متقابل رقبا خود را کاوش کنید و ببینید که آنها چگونه با لینک های دیگر مقایسه می شوند. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

مرحله شماره 1: URL رقیب خود را وارد کنید و "جستجو" را کلیک کنید

مرحله شماره 2: روی "کلمات کلیدی" در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید

مرحله شماره 3: نتایج را مرور کنید

این یک نمای کلی از رتبه بندی سایت رقیب شما را فراهم می کند. علاوه بر لیستی از کلمات کلیدی ، می توانید موارد زیر را نیز مرور کنید:

  • میزان صدا - تعداد متوسط جستجوهای ماهانه کلمه کلیدی
  • موقعیت - موقعیت URL در جستجوی Google رتبه بندی می شود
  • بازدیدهای تخمینی - میزان بازدید ماهانه صفحه وب برای کلمه کلیدی
  • SD - برآورد رقابت در جستجوی ارگانیک ، هرچه عدد بالاتر باشد ، رقابتی تر است

مطمئن شوید که درگیر رسانه های اجتماعی هستید!

رسانه های اجتماعی مجرایی برای بک لینک و تعامل مداوم است. می توانید از آن برای پشتیبانی از تلاش های خود در زمینه سئو استفاده کنید.

شما می خواهید بفهمید که مخاطبان هدف شما بیشتر به کدام سیستم عامل های اضافی رسانه اجتماعی می روند.

به بیان ساده ، رسانه های اجتماعی می توانند SEO شما را بهبود بخشند:

  • افزایش تعداد بک لینک های شما. کسانی که محتوای شما را در شبکه های اجتماعی کشف می کنند ، احتمالاً بیشتر به آن پیوند دارند.
  • افزایش آگاهی از نام تجاری ، که می تواند به س quالات جستجو از جمله نام تجاری شما کمک کند.

رسانه های اجتماعی فرصتی برای افزایش بازدید و ذکر مواردی فراتر از آنچه افراد در موتور جستجو جستجو می کنند هستند.

اشباع شبکه های اجتماعی نیز ساده تر از ایجاد یک کمپین ایجاد لینک است.

از Facebook Shab Debugger استفاده کنید تا ببینید محتوای وب شما هنگام به اشتراک گذاشتن در فیس بوک به چه صورت است.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد تا برچسب های Open Graph خود را بررسی کنید.

«نتیجه گیری»

بهینه سازهای موتور جستجو در مورد ابزارهای مختلفی که می توانید برای انجام ممیزی SEO استفاده کنید ، بحث می کنند.

اما یک چیز وجود دارد که همه در آن اتفاق نظر دارند: برای ادامه کار باید عملکرد SEO خود را بررسی کنید.

الگوریتم های موتور جستجو ، بهترین روش ها ، روند بازار و رقبا همیشه در حال حرکت هستند.

آیا وب سایت شما به روز است؟

چک لیست یک ساعته جستجوگرها به شما کمک می کند تا تنظیمات سریع را در بین ممیزی های اصلی SEO انجام دهید تا بتوانید به سرعت استراتژی خود را محکم کرده و مشکلات را برطرف کنید.

با استفاده از Screaming Frog SEO Spider Tool حسابرسی خود را با خزیدن آغاز کنید.

محتوای تکراری را با Copyscape حذف کنید.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما نسخه های تکراری ندارد ، سایت خود را جستجو کنید تا ببینید چه نتایج نشان می دهد و بررسی های SEO در صفحه را انجام دهید.

تجزیه و تحلیل سایت خود را از طریق Google Analytics کنترل کنید یا برای دسترسی سریع به معیارها MozBar را بارگیری کنید.

سئو سایت خارج از سایت خود را بررسی کنید ، رقابت را پیشاهنگی کنید و مطمئن شوید که درگیر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هستید.

پس از اتمام کار ، استراتژی سئو خود را دوباره ارزیابی کنید و یک استراتژی برند تجاری پیرامون آن ایجاد کنید.

هرچه وب سایت و رسانه های اجتماعی خود را با محتوای ارزشمند و کاملاً منظمی پر کنید ، مرتبط ترین عبارات جستجو را بیشتر تحت فشار قرار می دهید.

اگر ثابت قدم باشید ، رتبه بندی سئو شما هرگز قبلاً انجام می شود.

چه عناصر تکنیکی سئو را مرتباً مرور می کنید؟