برچسب عنوان چیست؟

Tuesday، ۱۱ Aazar ۱۳۹۹

برچسب عنوان چیست؟

برچسب عنوان بخشی از برچسب HTML است که عنوان یک صفحه است.

این مهمترین عنصر ظاهر یک وب سایت در SERP است ، زیرا بزرگترین اندازه قلم را دارد و می توان روی آن کلیک کرد.

نمونه HTML برچسب عنوان:

<head>

<title>Homemade Pizza Recipe | SimplyRecipes.com</title>

</head>

قالب و طول برچسب عنوان

قالب عنوان بهینه همیشه باید شامل موارد زیر باشد:

کلمه کلیدی (به عمد پر نشده است) با یک توضیح کوتاه

نام تجاری

مثال:

ابزارهای شاداب SEO که شما آنها را دوست خواهید داشت - Mangools

کلمه کلیدی با شرح - مارک

در مورد طول برچسب عنوان ، باید بین 50 تا 70 نویسه بچسبانید تا مطمئن شوید که برچسب عنوان در نتایج جستجو به درستی نشان داده شده است. در صورت طولانی بودن عنوان ، توسط موتور جستجو برش داده می شود.

پیش نمایش هدر

می توانید عنوان را در ابزارهای پیش نمایش SERP یا افزونه های وردپرس بررسی کنید. یکی از محبوب ترین افزونه ها در Yoast SEO. قبل از انتشار یک صفحه ، نسخه های مختلف را تست کنید.

جاسوسی از رقبا

دیدن آنچه برای دیگران مفید است منبع الهام خوبی است.

برای دیدن برچسب های عنوان رقبا ، جستجوی Google را باز کنید و یکی از کلمات کلیدی اصلی خود را که برای آن بهینه سازی کرده اید ، ارسال کنید.

روش دیگر برای دیدن سرصفحه های رقبا استفاده از پسوند مرورگر با چنین ویژگی است.

چرا عنوان اینقدر مهم است؟

بر اساس تعریف فوق ، بدون شک داشتن برچسب عنوان بهینه شده و با دقت مورد توجه بسیار مهم است.

اینها عناصری هستند که باید به آنها توجه کنید:

1. CTR

برچسب عنوان به طور مستقیم بر CTR وب سایت شما در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. چشم همه به عنوان متمرکز است ، بنابراین کار شما این است که آن را به همان روشی که می خواهید روی آن کلیک کنید ایجاد کنید. درج یک نسخه به یاد ماندنی و آموزنده ، نکته اصلی است.

2. سئو

در گذشته ، از برچسب های عنوان برای بهینه سازی دقیق موتور جستجو استفاده می شد تا آنها را گمراه کرده و به بالای SERP 1 برساند. این روزها به این راحتی نیست.

جستجوی کلمه کلیدی در برچسب عنوان منطقی نیست ، زیرا می تواند معنای چیز دیگری باشد که وب سایت در مورد آن است و دقیقاً برعکس آنچه شما می خواهید به دست آورید.

مطمئن شوید که از کلمه کلیدی اصلی خود در عنوان استفاده کرده اید ، اما این کار را به عمد انجام ندهید. این باید طبیعی باشد ، در حالی که نسخه کوتاه ، توصیفی و چشم نواز است.

3. ظاهر

در بیشتر موارد ، برچسب عنوان ظاهر وب سایت را در SERP تعیین می کند. بنابراین ، به طور مستقیم بر CTR و آغاز سفر UX بازدید کنندگان بالقوه وب سایت شما تأثیر می گذارد.

4. شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی هنگام نمایش وب سایت از عنوان برای نمایش آن استفاده می کنند. با این حال ، می توانید با استفاده از قطعه HTML زیر متا تگ های خاصی را برای Facebook یا Twitter تنظیم کنید:

فیس بوک:

<meta property = "og: title" content = "ابزارهای آبدار SEO که دوست دارید - Mangools" />

توییتر:

<meta name = "twitter: title" content = "ابزارهای آبدار SEO که دوست دارید - Mangools" />

چگونه یک برچسب عنوان خوب بنویسیم

برچسب عنوان خوب ترکیبی از سئو ، بازاریابی ، فروش و روانشناسی است.

این 8 تاکتیک مهم برای نوشتن برچسب های سربرگ بازیگوش است که هم کاربرد آسانی دارند و هم بهینه سازی شده اند.

1. طول را بررسی کنید

حتی اگر بهترین برچسب عنوان را در جهان بنویسید ، می توانید CTR بدی دریافت کنید.

چرا؟ چون از وسط نصف می شود. طول را بین 50 - 70 نویسه نگه دارید.

از طرف دیگر ، مسئله دقیقاً در مورد تعداد شخصیت ها نیست.

طول کلمات مختلف بر اینکه عنوان به صورت کلی نمایش داده می شود یا خیر ، تأثیر خواهد داشت.

به همین دلیل باید همیشه آن را تست کنید و نسخه های بیشتری آماده داشته باشید.

ابزار پیش نمایش SERP ما به شما کمک می کند آنها را آزمایش کنید.

به یاد داشته باشید که گوگل تمایل دارد طول مورد قبول برچسب عنوان را تغییر دهد ، اما تا آنجا که می دانیم ، همیشه در محدوده ذکر شده بوده است.

2. مراقب موارد تکراری باشید

برای بیش از یک صفحه از برچسب های عنوان مشابه استفاده نکنید.

کنسول جستجو را بررسی کنید تا ببینید آیا موارد تکراری وجود دارد.

به زبان ساده ، گوگل آنها را دوست ندارد.

این اتفاق می تواند بیفتد ، به خصوص در وب سایت های ثروتمند مانند eshop.

تمام تلاش خود را انجام دهید تا در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنید.

3. از بهینه سازی بیش از حد خودداری کنید

کلمه کلیدی اصلی را انتخاب کنید و از آن به طور طبیعی در برچسب عنوان استفاده کنید.

کلمات کلیدی را پر نکنید.

بهینه سازی بیش از حد در آینده کمک نخواهد کرد و علاوه بر این ، فضای کافی برای تأکید ، توصیف و نام تجاری CTA (فراخوان برای عمل) وجود نخواهد داشت.

4. از آدمخوار کردن کلمات کلیدی خودداری کنید

این اتفاق اغلب در وب سایت های یک صفحه ای رخ می دهد که تمایل دارند برای بیش از یک کلمه کلیدی بهینه شوند (که این روش خوبی نیست).

برچسب عنوان به راحتی می تواند اینگونه به پایان برسد: "تلفن های هوشمند و دوربین های دیجیتال با بالاترین امتیاز - ..."

افرادی که به دنبال بهترین تلفن های هوشمند هستند احتمالاً علاقه ای به دوربین های دیجیتال و بالعکس ندارند. لطفاً فقط یک کلمه کلیدی هدف را انتخاب کنید. برای UX بهتر است و پتانسیل رتبه بندی را ندارد.

5- بر سئو محلی تمرکز کنید

آیا شما یک تجارت محلی انجام می دهید؟ بگو! اگر سوشی درست می کنید و فقط غذا را به شیکاگو می رسانید ، آن را در برچسب عنوان قرار دهید.

به این ترتیب شما به افراد و موتورهای جستجو اطلاع خواهید داد که مخاطبان شما چه کسانی هستند. و این فقط در مورد مکان ها نیست. شما می توانید گروهی از افراد یا یک انجمن را برای افزایش تعامل بازدیدکنندگان ارگانیک به وب سایت مشخص کنید.

6. از جمع متمایز شوید

تأکید بر CTA ماده اجتناب ناپذیری از برچسب عنوان خوب است. نوشتن متن خلاقانه با فروش کم می تواند کلاهبرداری را انجام دهد. هدف این است که از جمع متمایز شوید.

در استفاده از موارد زیر دریغ نکنید:

  • شماره
  • لیست های برتر
  • سوالات
  • چگونه
  • شخصیت های خاص مانند پرانتز

7. ارزش افزوده و شرح واضحی ارائه دهید

هنگامی که عنوان از نظر سئو بهینه شد و تمرکز خوبی بر روی CTA داشت ، وقت آن است که فاقد ارزش افزوده باشد و وب سایت را بر این اساس توصیف کنید.

"خرید بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار اکنون" به نظر یک مرحله فروش ارزان و تبلیغات ناخواسته است.

مگر اینکه وب سایت شما سایت کوپنی باشد ، از این نوع عنوان استفاده نکنید.

ارزش افزوده به این معنی است که بازدید کننده بالقوه وب سایت آنچه را که بدنبال آن است پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این ، به محتوای وب سایت اعتبار می بخشد.

8. رابطه بین متا تگ ها و محتوا

این امر هم UX و هم SEO را بهبود می بخشد.

عنوان درب وب سایت شماست.

این فقط باید با توضیحات متا و البته محتوای وب سایت مطابقت داشته باشد.

به طور خلاصه: شما نمی خواهید کاربران جستجوی Google را به محصولی کاملاً رایگان که واقعاً پردرآمد است فریب دهید.

به همین ترتیب ، فریب آنها در تهیه یک دستور پیتزا خانگی عالی در حالی که ترویج پیتزا فوری از مواد غذایی محلی است ایده خوبی نیست.

موتورهای جستجو می توانند برچسب عنوان شما را تغییر دهند

تعجب نکنید وقتی در نتایج جستجو در وب سایت خود برچسب عنوان متفاوتی از عنوان تعیین شده را مشاهده می کنید.

ممکن است Google برای تطبیق بهتر با پرسش جستجو این مورد را تغییر دهد. در این حالت می توان برچسب عنوان را از محتوای وب سایت تولید کرد.