چطور ترافیک اضافه تری از سرچ صوتی بگیریم؟

Saturday، ۲۶ Mehr ۱۳۹۹

"خوب گوگل ، به من بگو امروز کجا می توانم ناهار بروم."

و فقط برای اینکه دلواپسان اپل را آزار ندهم:

‘سلام سیری ، امروز باران می بارد؟"

اینها چه چیزهای مشترکی دارند؟

آنها نمونه های کلاسیک از افزایش موج جستجوی صوتی هستند ، و نشانه تغییر در چشم انداز SEO هستند که نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید.

اگر لحظه ای نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که صداهایی که به شما می گویند چگونه می توانید برای جستجوی صوتی را بهینه کنید ، متنوع و متنوع هستند.

اما چه چیزی واقعاً کارساز است؟

آیا در واقع راهی وجود دارد که بتوانید در جهت درست گام بردارید تا به بهینه سازی افرادی که به جستجوی صوتی اعتماد می کنند کمک کند؟

من معتقدم که وجود دارد ، و من می خواهم آنها را با شما به اشتراک بگذارم.

قبل از اینکه بخواهیم سئو سایت شما را بهبود ببخشیم ، می خواهم چند دلیل شگرف در مورد تسخیر جستجوی صوتی به شما نشان دهم.

جستجوی صوتی چیست و چرا دردسر ایجاد می کنیم!!؟

کاربردهای عملی جستجوی صوتی هنوز هم نسبتاً جدید است ، اما این ویژگی خود باعث طوفان جهانی شده است.

این روزها ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به دستگاه خود بگویید که به دنبال چه چیزی هستید و این کار جستجوی شما را انجام می دهد.

هر کسی که دارای تلفن هوشمند یا دستگاه خانه هوشمند باشد دیگر اینترنت در نوک انگشتان او نیست.

آنها آن را در نوک زبان خود دارند.

و بیایید صادق باشیم ، این خیلی جالب است.

ما به "مرز نهایی" فناوری جستجو رسیده ایم ، مگر اینکه تله کینزیز کشف شود (که بسیار بعید است).

اما نکته جالب توجه اینکه ، در یک مطالعه نسبتاً روشن ، دانشگاه استنفورد اخیراً کشف کرده است که فناوری های تشخیص گفتار اکنون سه برابر سریعتر از تایپ هستند.

بنابراین برای مشاغل ، این مسئله تجربه کاربر و ارائه راحتی مشتریان شما به روشی کاملاً نوآورانه است.

و این در حال حاضر ارسال امواج از طریق جهان SEO است.

این تا حدی به این دلیل است که این فناوری ها با گذشت زمان همیشه بهتر و بهتر می شوند.

گزارش های اخیر مایکروسافت اعلام کرده است که تشخیص گفتار آنها فقط 5.1٪ خطا دارد و با طیف گسترده ای از زبانها کار می کند.

اگر از نرم افزار Microsoft's Cortana استفاده می کنید ، خبر خوبی است.

اما آنها تنها کامیابی نیستند.

گوگل با مایکروسافت هم تراز است ، اگر به سختی آنها را حذف نکند:

این بدان معناست که نه تنها جستجوی صوتی مفید است ، بلکه رقابتی نیز است.

و هنگامی که گوگل ، مایکروسافت و سایر شرکت های بزرگ فناوری شروع به رقابت می کنند ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در سالهای آینده شاهد تغییرات شگفت انگیزی خواهید بود.

کارهای درونی جستجوی صدا همزمان به طور شگفت آور انسانی و فنی هستند.

برای اولین بار ، رایانه ها می توانند صدای ما را بشنوند و اهداف واقعی ما را با دقت خیره کننده ای حدس بزنند.

الگوریتم هایی مانند RankBrain که در سال 2015 تأیید شد ، در حال حاضر با توانایی پیش بینی قصد ، انتظارات ما را از آب خارج می کند.

اما تشخیص گفتار تنها جنبه بهبود یافته نیست.

سیستم های جستجوی صوتی اکنون قادر به انجام کارهای دیگری بیش از پاسخ درجه یک به شما هستند:

اما آنها تنها کامیابی نیستند.

گوگل با مایکروسافت هم تراز است ، اگر به سختی آنها را حذف نکند:

بنابراین تکامل شناخت گفتار فقط یکی از جنبه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دستگاه های Echo آمازون اکنون می توانند بیش از 12000 مهارت مختلف را انجام دهند ، به این معنی که آنها در نحوه استفاده ما از اینترنت به یک بخش جدایی ناپذیر تبدیل شده اند.

و تعداد فروش این سیستم های خانه هوشمند فقط در خدمت پیشبرد این نقطه حتی بیشتر است.

فقط در سال 2017 ، بیش از 25 میلیون دستگاه خانه هوشمند فروخته شده و 11 میلیون دستگاه در سه ماهه آخر عرضه شده است.

برای یک فناوری که هنوز در مراحل ابتدایی است ، این میزان قابل قبول پذیرش است.

جستجوی صوتی اکنون در خانه ها ، تلفن ها و حتی مرورگرهای ما وجود دارد.

و این بدان معناست که مردم باید به طور منظم از این ویژگی ها برای کار و اوقات فراغت استفاده کنند.

اما این همچنین بدان معنی است که اگر شما در بالای رتبه بندی موتور جستجو نیستید ، احتمالاً هرگز نتیجه جستجوی صوتی را مشاهده نخواهید کرد.

در حقیقت ، حتی حضور در صفحه اول نیز ممکن است دیگر به اندازه کافی خوب نباشد.

در اصل ، این بدان معنی است که نقطه شماره یک گوگل ، بینگ و هر موتور جستجوی دیگر اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است.

و از آنجا که تقریباً 40٪ از کاربران جستجوی صوتی با جستجوی صوتی چیزی را به صورت آنلاین جستجو کرده اند ، مطمئن باشید که این روند ادامه خواهد یافت.

سال 2017 با استفاده از جستجوی صوتی رشد خیره کننده 178 درصدی را تجربه کرد و من اطمینان دارم که در سال های آینده این رقم بیش از پیش رشد خواهد کرد.

بنابراین این برای سئو سایت شما به چه معناست؟

علاوه بر اینکه شما باید به عنوان صفحه شماره یک رتبه بندی شوید ، به این معنی است که کارهای زیادی در پیش دارید.

و برای شروع کار ، این بدان معنی است که اصول SEO اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است.

با سئو سالید شروع کنید!

شاید تعجب کند که من با اصول کار شروع می کنم ، اما صادقانه بگویم ، نباید.

حقیقت صادقانه و سخت درباره سئو این است که برای همیشه لازم است.

سالها طول کشید تا شروع به دیدن حجم زیادی از ترافیک ارگانیک برای نام تجاری خود کردم و من فقط یک نمونه از آن هستم.

بسیاری از شرکتهای نوپا که نوآوری در صنایع خود را به پیش می برند در حال مبارزه با شرکتهای بزرگ و تاسیس شده هستند که بودجه آنها کوتاه است.

و از آنجا که آنها تازه وارد در زمین بازی هستند ، اگر می خواهند برنده شوند ، باید بازی طولانی را انجام دهند.

این امر به ویژه در مورد جستجوی صوتی بیشتر صدق می کند زیرا صعود بسیار شیب دارتر شد.

در یک مطالعه روشنگری ، بکلینکو آزمایشات گسترده ای روی نتایج جستجوی Google Home انجام داد.

آنچه آنها دریافتند هیچ یک از علاقه مندان به SEO را غافلگیر نخواهد کرد ، اما کاملاً ضروری اصول SEO را اثبات می کنند.

به عنوان مثال ، یکی از یافته های آنها این بود که زمان بارگذاری به طور قابل توجهی بر عملکرد تأثیر می گذارد:

نتایج برتر آزمایشات جستجوی صوتی آنها تقریباً نیمی از وب سایت های دارای رتبه بالا در یک جستجوی سنتی با میانگین زمان بارگیری داشته است.

و این بدان معنی است که جنبه حیاتی زمان بارگذاری ، صاحبان سایت را بیش از پیش افزایش داده است.

اکنون ، شما فقط سعی در جلب توجه بازدیدکننده خود ندارید.

همچنین سعی دارید توجه الگوریتم جستجوی صوتی موردعلاقه را به خود جلب کنید.

اما این تمام نیست.

دقیقاً مانند جستجوهای سنتی در موتورهای جستجو ، نتایج جستجوی صوتی محتوای فرم طولانی را توسط یک عکس طولانی ترجیح می دهند.

این پیامی را تأیید می کند که من و بسیاری از بازاریابان سالهاست که تبلیغ می کنیم.

هرچه محتوای شما طولانی تر و دقیق تر باشد ، احتمال شروع رتبه بالاتر نیز بیشتر است.

ممکن است تلاش بیشتری از شما بگیرد ، اما در مورد بهینه سازی برای جستجوی گفتاری واضح است که ارزش آن را دارد.

علاوه بر این ، همچنین نشان داده شد که میزان عملکرد محتوای شما در شبکه های اجتماعی در رتبه بندی شما در جستجوی صوتی نقش دارد.

به نظر می رسد میانگین نتایج جستجوی صوتی نسبتاً زیاد است ، اما اگر بهترین محتوا را ایجاد و به اشتراک می گذارید ، مشاهده ی اعدادی از این دست فقط یک زمان است.

و هرچه تلاش شما ثابت تر باشد ، زودتر می توانند نتیجه بدهند.

بنابراین ، ما دیدیم که این سه عنصر اساسی SEO واقعاً بر توانایی شما در رتبه بندی برای جستجوی صوتی تأثیر می گذارد.

اینها فقط سه نمونه است.

مطالعه Backlinko که من استناد می کنم ادامه می دهد تا ده روش دیگر را نشان دهد که ویژگی های اساسی SEO بر احتمال شما برای نتیجه جستجوی صوتی تأثیر می گذارد.

و شاید مهمتر از آن ، منابع متعددی نشان داده اند که به نظر می رسد رتبه کلی صفحه شما مهمترین عاملی است که بر احتمال شما برای ضربه زدن به این نقطه آرزو دارد.

99.58٪ از نتایج صوتی چشمگیر و در عین حال دلهره آور مربوط به ده صفحه برتر جستجوی سنتی است.

این بدان معناست که در رتبه بندی در میان ده بالا قرار نگرفته است ، صفحه شما فقط 0.42٪ شانس با میلیونها نتیجه دیگر جستجو دارد.

اگر با این شانس برنده شوید ، احتمالاً می توانید بلیط قرعه کشی را بخرید و به جای مبارزه برای رتبه بندی SEO بازنشسته شوید.

نظر من را اینجا می بینید.

روشهای اساسی SEO همان جایی است که باید شروع کنید ، فقط به این دلیل که بدون آنها شانس کمترین نتیجه جستجو صوتی را خواهید داشت.

بنابراین اولین و مهمترین قدم برای هرکسی که در شکستن کد جستجوی صوتی جالب باشد ، یادگیری و پیاده سازی اصول SEO است

با شروع از اینجا ، پایه های محکمی برای رشد نام تجاری خود خواهید داشت.

و هنگامی که شروع به دیدن نتایج می کنید ، می توانید برخی از روشهای خاص را در مورد بهینه سازی برای جستجوی گفتاری پیاده سازی کنید.

روی کلمات کلیدی مکالمه تمرکز کنید!

پس از اینکه در SEO اصلی خود استفاده کردید ، می خواهید کلمات کلیدی خود را از نزدیک بررسی کنید تا مطمئن شوید با جستجوی صوتی می توانید آنها را انتخاب کنید.

این بدان دلیل است که موتورهای جستجوگر مانند گوگل در هنگام ارائه نتایج برتر ، روش جستجوی زبان طبیعی را آغاز کرده اند.

اگرچه این نمایشی کاملاً فنی از آن فرآیند است ، اما چیزی که در آن خلاصه می شود این است که محتوای شما چگونه مکالمه است.

اگر بتوانید به راحتی و نزدیک به خواندن مطالب خود باشید ، گوگل توجه بیشتری به شما نشان می دهد.

یافتن راهی برای مکالمه ، حتی برای مارک های جدی تر ، چالشی منحصر به فرد در جستجوی گفتاری است.

و این روند فقط در حال افزایش است زیرا از سال 2017 ، اکثر عبارات استفاده شده در جستجوی صوتی "طبیعی یا گفتگوی" تلقی می شدند.

اگرچه این نمایشی کاملاً فنی از آن فرآیند است ، اما چیزی که در آن خلاصه می شود این است که محتوای شما چگونه مکالمه است.

اگر بتوانید به راحتی و نزدیک به خواندن مطالب خود باشید ، گوگل توجه بیشتری به شما نشان می دهد.

یافتن راهی برای مکالمه ، حتی برای مارک های جدی تر ، چالشی منحصر به فرد در جستجوی گفتاری است.

و این روند فقط در حال افزایش است زیرا از سال 2017 ، اکثر عبارات استفاده شده در جستجوی صوتی "طبیعی یا گفتگوی" تلقی می شدند.

افرادی که از جستجوی صوتی استفاده می کنند از موتورهای جستجو در مورد عناصر مختلف زندگی شخصی و کاری خود راهنمایی می گیرند.

به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما نحوه فروش با بازاریابی محتوا را به دیگران آموزش می دهد ، می توانید از Ubersuggest برای کشف سوالات متداول استفاده کنید. نحوه کار:

مرحله شماره 1: کلید واژه خود را وارد کنید و "جستجو" را کلیک کنید

مرحله شماره 2: روی "ایده های کلمه کلیدی" در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید

مرحله شماره 3: روی "سوالات" بالای نتایج کلیک کنید

همانطور که می بینید ، 62 سوال وجود دارد که جستجوگران علاقه مند به بازاریابی محتوا به طور معمول می پرسند.

آیا می بینید که چگونه همه اینها در جستجوی صوتی ظاهر می شوند؟

تنها کافی است کسی بگوید "خوب گوگل ، چرا بازاریابی محتوا مهم است" و شما یک ضربه بالقوه دارید.

مطالعاتی وجود دارد که لیستی از کلمات محبوب مورد استفاده در جستجوهای صوتی را ارائه می دهد ، مانند این مورد از Ahrefs:

در حالی که بسیاری از این پیشنهادات هنوز جوان هستند ، اما با توجه به استفاده از کلمات کلیدی شما ، مکانی عالی برای شروع هستند.

و همچنان که جستجوی صوتی ادامه می یابد ، کلمات کلیدی شما نیز باید پیشرفت کنند.

سئو فرآیندی است که هرگز به پایان نخواهد رسید و شما باید با آن چنین رفتار کنید.

تا زمانی که در تلاش برای بهینه سازی مستمر کلمات کلیدی مکالمه هوشیار باشید ، احتمال ظاهر شدن در نتیجه جستجوی صوتی را افزایش می دهید.

محتوای بهینه شده برای قطعه های ویژه را ایجاد کنید.

هنگامی که به اصول SEO خود تسلط پیدا کردید و کلمات کلیدی خود را دقیق تنظیم کردید ، وقت آن است که به عنصر اصلی نهایی بهینه سازی برای جستجوی گفتاری بپردازید.

جدا از یک دامنه و محتوای قوی ، شما باید برای موتورهای جستجو راهی ایجاد کنید تا بتوانند مطالب خود را به راحتی هضم و تنظیم کنند.

این هدف با بهینه سازی محتوای شما برای قطعه های برجسته ای که اغلب در موقعیت "رتبه صفر" بالاتر از نتایج طبیعی جستجو قرار دارند ، محقق می شود.

این عنصری است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید زیرا گوگل صریحاً گفته است که قطعه های برجسته به رتبه بندی جستجوی تلفن همراه و صوتی کمک می کنند.

در عمل ، این قطعه های برجسته اغلب برای کمک به کاربران در یافتن پاسخ سریع به سالات مانند این مثال استفاده می شود:

در یک جستجوی منظم ، این نتیجه به شما اجازه می دهد تا به سرعت از پاسخ خود دریغ کنید و در راه خود باشید.

با این حال ، با جستجوی صوتی ، موتور جستجو باید پاسخ شنیداری به سال ارائه دهد.

این بدان معنی است که این قطعه ها اغلب نتیجه ای است که برای کاربر با صدای بلند خوانده می شود.

اگر محتوای شما طوری تنظیم نشده باشد که به راحتی در یک قطعه ویژه جای بگیرد ، حتی یک صفحه با رتبه بالا نیز می تواند برای نتیجه بعدی منتقل شود.

همچنین لازم به ذکر است که این قطعه های برجسته نیز نمایش ویدیو را شروع کرده اند ، این بدان معناست که محتوای نوشتاری شما تنها گزینه نیست.

به بیان ساده ، هدف شما باید ارائه اطلاعات قابل هضم و قابل تکرار باشد که بتوان آنها را سریع ارزیابی و به اشتراک گذاشت.

این زیر ذره بین آزمایش های مختلف بازاریابی است.

بسیاری از وبلاگ های سئو پیشنهاد کرده اند که تولیدکنندگان محتوا در هنگام بهینه سازی برای این قطعه های ویژه ، دقت بیشتری را در نظر بگیرند.

اگر عادت دارید سه تا چهار جمله بنویسید ، توصیه می شود فوراً این روش را تغییر دهید.

حتی لیست ها با حداکثر فقط هشت مورد و به طور بالقوه فقط 64 کلمه احساس سوختگی می کنند.

اگر عادت دارید راهنماهای گام به گام را در قالب لیست ایجاد کنید ، برای جستجوی صوتی باید روش خود را تغییر دهید.

علاوه بر این ، به نظر می رسد دستورالعمل های گفتاری که توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل منتشر شده اند نشان دهنده کمتر از 30 کلمه برای هر محتوایی است که فکر می کنید می تواند یک قطعه باشد ، بهترین است.

اگر شما عادت داشته باشید سه چهار مرتبه بنویسید ، توصیه می شود که این روش را تغییر دهید.

حتی لیست ها با حداکثر فقط هشت مورد و به طور معمول بالقوه فقط 64 کلمه احساس سوختگی می کند.

اگر عادت کنید راهنمای گام به گام را در قالب لیست ایجاد کنید ، برای جستجوی صوتی باید روش خود را تغییر دهید.

علاوه بر این ، به نظر من دستورالعمل های گفتاری است که توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل منتشر شده و نشان می دهد کمتر از 30 کلمه برای هر ماده ای است که فکر می کنید اگر یک قطعه باشد ، بهترین است.

این نتیجه فقط ده کلمه است ، بنابراین روشن است که چرا بهینه می شود.

کوتاه تر ، دقیق تر و در نتیجه الگوریتم های موتور جستجو پاسخ بهتری به نظر می رسد.

و گرچه عوامل دیگری مانند اقتدار در پاسخ واقعی داده شده توسط گوگل تأثیرگذار هستند ، اما این نکته به خوبی نشان می دهد که ادعا همیشه بهتر است.

اکنون ممکن است از نظر برخی این روند به سمت پاسخ های کوتاه تر عجیب باشد.

از این گذشته ، پاسخ ها با صدای بلند خوانده می شوند.

چرا نمی توانند طولانی تر شوند؟

باید به یاد داشته باشید که استفاده از جستجوی صوتی در حال حاضر کاملاً متنوع است.

بیشتر جستجوهای انجام شده توسط کاربران به صورت عمومی یا با حضور دیگران انجام می شود ، به این معنی که یک نتیجه کوتاه و شیرین کمترین میزان وقفه را ایجاد می کند.

این جایی است که مارک هایی که صدای سخت تر و حرفه ای تری دارند آسیب می بینند.

اگر نمی توانید به سرعت و به وضوح یک نگرانی را حل کنید یا به سوالی پاسخ دهید ، در جستجوی صوتی رتبه بندی سخت تری خواهید داشت.

این ممکن است به این معنی باشد که شما باید برخی از عناصر بنیادی صدای خود را در آینده دوباره ارزیابی کنید.

اگر فکر می کنید این روند تاثیری در صنعت شما نداشته باشد ، از شما دعوت می کنم دوباره فکر کنید.

سایت های بیشتری در حال ایجاد قطعه های ویژه هستند که به تقویت توانایی آنها برای رسیدن به "رتبه صفر" و ارائه اطلاعات مفید از جستجوی صوتی کمک می کند.

فقط در طی چند سال ، علاقه به قطعه های برجسته سه برابر شده است.

با محبوبیت روزافزون ، کاملاً محتمل است که رقبای شما از قبل این ویژگی را بهینه کنند و شما نیز باید این کار را انجام دهید.

و به غیر از کوتاه کردن محتوای خود ، در واقع یک عنصر دیگر وجود دارد که می توانید با تمرکز بر آن ، نتایج دیگر را در یک موتور جستجو بررسی کنید.

این روش بازگشت و سوال کردن سوالات متداول سایت شما است.

ممکن است اخیراً در مورد سوالات متداول خود توصیه های زیادی نشنیده باشید ، اما اهمیت این محتوا بازگشت است.

از آنجا که این عبارات به صورت سفارشی ساخته شده اند و به منظور پاسخ دادن به سوالات رایج در مورد محصولات ، صنعت یا مارک شما طراحی می شوند ، طبیعی است که وقتی صحبت از قطعه های برجسته می شود ، مورد توجه مردم قرار می گیرند.

این بهترین مکان برای بازدیدکننده یا یک موتور جستجو برای یافتن پاسخ است ، این بدان معناست که شما به روشهایی برای پیش بینی سوالات آنها نیاز دارید.

یکی از راه های دستیابی به آن استفاده از سرویسی مانند پاسخ به عموم است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که کلمه کلیدی خود را وارد کنید و سپس سیستم آنها بیشترین جستجو برای سوالات شما را در مرکز آن کلمه قرار می دهد.

گرچه به عنوان ابزاری برای شرکت های روابط عمومی به بازار عرضه می شود ، اما در مورد تلاش های جستجوی گفتاری برای جستجوگرها نیز کاربرد بسیار خوبی برای بازاریابان دارد.

هنگامی که لیستی از سوالات را برای پاسخ به مردم دریافت کنید ، من همچنین توصیه می کنم سرویسی مانند StoryBase را بررسی کنید تا فرصت های از دست رفته را دوباره بررسی کنید.

درست مانند پاسخگویی به عموم ، StoryBase به شما امکان می دهد نقطه شیرینی بین پیام خود و آنچه که کاربران واقعاً به دنبال آن هستند پیدا کنید.

اگر مطابق این سوالات ، محتوا و سوالات متداول خود را بهینه کنید ، احتمالاً در یک قطعه ویژه در پایین خط قرار خواهید گرفت.

و این بدان معنی است که SEO شما برای جستجوی صوتی بسیار بهتر خواهد بود.

«نتیجه گیری»

جستجوی صوتی ممکن است جدیدتر باشد ، اما در حال حاضر نقش مهمی در تحقق سئو دارد.

با پیشرفت های سالانه و نرخ حیرت انگیز فرزندخواندگی ، این روند روندی است که نمی توانید نادیده بگیرید.

اگر می خواهید برند شما به عنوان یک منبع معتبر برای نتایج جستجوی صوتی عمل کند ، شما باید با اجرای روشهای اساسی SEO کار خود را شروع کنید.

عناصر موجود در سایت خود مانند تعداد کلمات ، زمان بارگیری و استفاده از تصویر را بهینه کنید تا تلاش خود را برای ایجاد SEO از ابتدا شروع کنید.

و از عناصر خارج از سایت مانند لینک دهی مجدد یا به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی غافل نشوید.

همه این تلاش ها پایه و اساس یک موتور جستجو را برای شروع رتبه بندی بالاتر شما ایجاد می کند.

سپس هنگامی که اصول را پوشش دادید ، شروع بهینه سازی محتوای خود با کلمات کلیدی مکالمه کنید.

از آنجا که درخواستهای جستجوی صوتی معمولاً ماهیتی مکالمه دارند ، این امر به شما کمک می کند تا با پرسیدن سوالات بیشتر ، شما را برای رسیدن به موفقیت تنظیم کند.

در آخر ، مطمئن شوید که محتوایی درست می کنید که کاملاً در یک قطعه ویژه جا شود.

این نتایج "رتبه صفر" اغلب انتخاب برتر نتایج جستجوی صوتی هستند ، به این معنی که دقیقاً در همان مکانی هستند که شما می خواهید باشید.

فقط به یاد داشته باشید که تمام سئوها به زمان نیاز دارند.

یک شبه موفق نخواهید شد!!!

اما در عرض چند سال ، می توانید براحتی بر فضای خود مسلط شوید.

چه نکات یا نکاتی به شما کمک کرده اند تا برای جستجوی صوتی رتبه بندی کنید؟