آمار جالب جستجوی صوتی

Monday، ۵ Aabaan ۱۳۹۹

بسیاری از مردم می گویند جستجوی صوتی "چیز مهم بعدی" در دنیای بازاریابی دیجیتال است.

اما آیا داده هایی برای تهیه نسخه پشتیبان از این مورد وجود دارد؟

آره!

در این صفحه شما در شرف دیدن مجموعه ای متشکل از 40+ آمار جستجوی صوتی هستید.

فهرست

1 - آمار استفاده از جستجوی صوتی

2 - جستجوی صوتی آمار جستجوگرها

3 - تنظیمات و ترجیحات مصرف کننده

4 - خرید با استفاده از جستجوی صوتی

5 - پیش بینی ها و پیش بینی های جستجوی صوتی

1 - آمار استفاده از جستجوی صوتی

آیا اکنون افراد بیشتری از جستجوی گفتاری بیشتر از گذشته استفاده می کنند؟ قطعاً در حقیقت ، جستجوی صوتی به سرعت از یک عمل نادر به کاری تبدیل می شود که مردم همیشه انجام می دهند. بسیاری از این رشد به دلیل بلندگوهای هوشمند مانند Amazon Alexa است. برخی از این موارد به دلیل دستیار صوتی داخلی با تلفن های هوشمند (Siri محبوب ترین نمونه است) است. اما همانطور که در این آمار مشاهده خواهید کرد ، مردم با صدای خود در رایانه لوحی ، اتومبیل ... حتی رایانه های رومیزی خود در حال جستجو هستند.

40٪ بزرگسالان روزانه از جستجوی صوتی استفاده می کنند ( فوربس )

52٪ از افراد هنگام رانندگی از جستجوی صوتی استفاده می کنند ( رسانه های اجتماعی امروز )

65٪ از مصرف کنندگان 25-49 ساله روزانه با دستگاه های مجهز به صدا ( PwC ) خود صحبت می کنند

به طور متوسط ​​، مردان بیشتر از زنان حداقل یک بار در ماه از جستجوی صوتی استفاده می کنند ( رسانه های اجتماعی امروز )

مطالعه انجام شده توسط Uberall نشان داد که 21٪ از پاسخ دهندگان از جستجوی صوتی به صورت هفتگی استفاده می کنند ( Search Engine Watch )

نزدیک به 50٪ از افراد در حال تحقیق درباره محصولات با استفاده از جستجوی صوتی هستند ( Social Media Today )

تعداد جستجوی صوتی از 2008 تا 2016 35 برابر افزایش یافته است ( کلاینر پرکینز )

یک بررسی HubSpot نشان داد که 74٪ از پاسخ دهندگان از جستجوی صوتی در ماه گذشته استفاده کرده اند ( HubSpot )

جستجوی صوتی تلفن همراه در Google اکنون به بیش از 60 زبان ترجمه شده است ( ویکی پدیا )

2 - جستجوی صوتی آمار جستجوگرها

اگر در بازاریابی دیجیتال کار می کنید ، احتمالاً از خود می پرسید: «خوب ، بنابراین جستجوی صوتی در حال رشد است. چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟ ". خوشبختانه نیازی به تعجب و حدس نیست. این لیست آمار جستجوی صوتی در مورد بهینه سازی برای جستجوی گفتاری به شما کمک می کند تا از این روند در حال ظهور استفاده کنید.

برایان دین پس از تجزیه و تحلیل 10،000 نتایج جستجوی Google Home دریافت که بارگیری صفحه نتیجه جستجوی صوتی به طور متوسط ​​4.6 ثانیه طول می کشد ( بک لینک )

70.4٪ از صفحات نتیجه جستجوی صوتی وب سایتهای HTTPS هستند ( Backlinko )

میانگین نتایج جستجوی صوتی فقط شامل 29 کلمه است ( Backlinko )

صفحات با استفاده از Schema فقط 36.4٪ از نتایج جستجوی صوتی را تشکیل می دهند ( Backlinko )

تقریباً 10٪ از جستجوی جستجوی صوتی به عنوان س questionsال واقعی آغاز می شود - چه کسی ، چه چیزی ، چه زمانی ، کجا ، چرا ، چگونه - در مقایسه با تنها 3.7٪ جستجوهای مبتنی بر متن ( Bruce Clay )

وب سایت هایی که دارای دامنه و پیوند بالا هستند ، در جستجوی صوتی بهترین رتبه را دارند ( Backlinko )

محتوایی که بسیار به اشتراک گذاشته شده است در جستجوی صوتی Google رتبه خوبی دارد - میانگین نتایج دارای 1،199 اشتراک فیس بوک و 44 توییت است ( Backlinko )

متوسط ​​نتیجه جستجوی صوتی به زبان طبیعی قابل نوشتن است و فهم آن آسان است (به طور معمول در سطح خواندن کلاس 9 نوشته می شود) ( Backlinko )

طبق Econsultancy ، فقط حدود 13٪ از کل جستجوهای Google از جستجوی صوتی است ( Econsultancy )

40.7٪ از کل پاسخ های جستجوی صوتی از یک قطعه ویژه ( Backlinko ) گرفته می شود

صفحات نتایج جستجوی صوتی Google به طور متوسط ​​2312 کلمه دارند ( Backlinko )

حدود 75٪ از نتایج جستجوی صوتی در 3 مورد برتر دسک تاپ برای آن درخواست قرار می گیرند ( Backlinko )

دندانپزشکان بهترین گروه تجاری بهینه شده برای جستجوی صوتی هستند ( Watch Engine Watch )

آژانس های حفاظت از مصرف کننده گروهی هستند که برای جستجوی صوتی حداقل بهینه سازی شده اند ( Watch Engine Watch )

میانگین جستجوی جستجوی صوتی 4.2 کلمه است ، در مقایسه با میانگین 3.2 کلمه برای جستجوهای مبتنی بر متن ( بروس کلی )

جستجوی صوتی در تلفن همراه 3 برابر بیشتر از جستجوهای متنی مبتنی بر محلی است ( Watch Engine Watch )

20٪ از درخواستهای تلفن همراه اکنون جستجوهای صوتی است ( موتور جستجوگر زمین )

25٪ از جستجوها در رایانه های رومیزی با Microsoft Windows 10 از طریق جستجوی صوتی Cortana انجام می شود ( Social Media Today )

3 - تنظیمات و ترجیحات مصرف کننده

بنابراین واضح است که جستجوی صوتی اینجاست. و واقعی است اما چرا مردم با صدای خود به دنبال چیزهای خاصی می گردند و به دنبال چیزهای دیگر نیستند؟ و بیشتر از چه دستگاه هایی استفاده می کنند؟ در اینجا چیزی است که آمار برای گفتن دارد.

61٪ از مصرف کنندگان می گویند جستجوی صوتی برای آنها بیشتر مفید است هنگامی که دست یا بینایی آنها مشغول است ( رسانه های اجتماعی امروز )

3 مکان برتر که مصرف کنندگان دستیارهای صوتی خود را در آنها نگهداری می کنند: اتاق نشیمن (52٪) ، اتاق خواب (25٪) ، و آشپزخانه (22٪) ( Google )

16٪ از آمریکایی ها در خانه خود ( NPR ) دارای یک بلندگوی هوشمند فعال شده با صدا هستند

مهمترین موردی که افراد از جستجوی صوتی برای آن استفاده می کنند یافتن معاملات ، تبلیغات و فروش است ( Social Media Today )

53٪ صاحبان بلندگوهای فعال صوتی گفتن صحبت با آن طبیعی هستند ( Google )

4 - خرید با استفاده از جستجوی صوتی

جستجوی صوتی برای سئو و بازاریابی محتوا عالی است. اما آیا واقعاً می تواند منجر به فروش بیشتر شود؟ بیایید بفهمیم

3 دسته برتر که در آن مصرف کنندگان از جستجوی فعال شده با صدا برای خرید استفاده می کنند ، مواد غذایی (20٪) ، سرگرمی (19٪) و الکترونیک (17٪) است ( مشاوران استراتژی OC&C )

از بزرگسالان آمریکایی که به بلندگوی هوشمند (Google Home ، Apple HomePod یا Amazon Echo) دسترسی دارند ، 11.5٪ ادعا کرده اند که از آنها برای خرید حداقل ماهیانه چیزی استفاده می کنند ( Voicebot )

26٪ از دارندگان بلندگوی هوشمند از دستگاه صوتی خود برای خرید استفاده کرده اند ( Voicebot )

33٪ از افراد برای سفارش خرید از رستوران های محلی از جستجوی صوتی استفاده کرده اند ( BrightLocal )

54٪ از مصرف کنندگان می خواهند از طریق جستجوی صوتی امکان رزرو در رستوران یا بار را داشته باشند ( BrightLocal )

51٪ از مصرف کنندگان ادعا می کنند که از جستجوی صوتی برای یافتن مشاغل محلی در نزدیکی خود استفاده می کنند ( BrightLocal )

5 - پیش بینی ها و پیش بینی های جستجوی صوتی

تا کنون ما یک عکس فوری از چشم انداز جستجوی صوتی فعلی گرفته ایم. اکنون وقت آن است که کمی دنده ها را عوض کنیم و به آمار جستجوی صوتی نگاه کنیم که به آینده توجه دارند.

تا سال 2020 ، 50٪ از کل جستجوها جستجوی صوتی خواهد بود ( ComScore )

مطالعه انجام شده توسط مشاوران استراتژی OC&C پیش بینی می کند که 55٪ از کل خانواده های آمریکایی تا سال 2022 صاحب یک بلندگوی هوشمند فعال شده با صدا شوند ( مشاوران استراتژی OC&C )

انتظار می رود فروش تجارت صوتی تا سال 2022 به 40 میلیارد دلار برسد ( مشاوران استراتژی OC&C )

پیش بینی می شود فروش دستگاه بلندگوی هوشمند در سال 2019 به 36 میلیون دستگاه برسد ، در حالی که در سال 2018 حدود 34 میلیون دستگاه بوده است ( Statista )

30٪ جلسات وب از طریق دستگاه بدون صفحه نمایش تا سال 2020 انجام می شود ( گارتنر )

تا سال 2020 ، تخمین زده می شود که 21.4 میلیون بلندگوی هوشمند در ایالات متحده حضور داشته باشند ( Social Media Today )

انتظار می رود بازار جستجوی صوتی در سال 2021 به 15.8 میلیارد دلار رشد کند ( iProspect )

نتیجه

امیدوارم از این لیست آمار جستجوی صوتی لذت برده باشید.

اکنون که تمام آمارها را مرور کرده اید ، دوست دارم از شما بشنوم:

نظر شما در مورد جستجوی صوتی چیست؟

یا شاید در مورد یکی از آمارهای این صفحه سوالی داشته باشید.

در هر صورت ، پیش بروید و نظر دهید.