راهنمای نوشتن رپوتاژ آگهی در سال 2020

Wednesday، ۲۳ Mehr ۱۳۹۹

در این پست شما دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه در سال 2020 رپورتاژ آگهی بنویسید.

این راهنما همچنین شامل موارد زیر است:

نمونه های زندگی واقعی

الگوهای رپورتاژ آگهی

استراتژی های تبلیغاتی پیشرفته

خیلی بیشتر

بنابراین اگر می خواهید از نتایج مطبوعات نتایج عالی بگیرید ، این راهنمای جدید را دوست خواهید داشت.

بیایید درست داخل شیرجه برویم.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی: راهنمای قطعی

فهرست

فصل 1 - منشأ گسترش انتشارات

فصل 2 - کاری با ارزش انجام دهید

فصل 3 - قلاب خود را توسعه دهید

فصل 4 - تیتر خبرنامه خود را بنویسید

فصل 5 - رپورتاژ آگهی خود را بنویسید

فصل 6 - متن رپورتاژرا بنویسید

فصل 7 - لمس نهایی را اضافه کنید

فصل 8 - اطلاعیه مطبوعاتی خود را توزیع کنید

فصل پاداش - انتشار خود را به اشتراک بگذارید

فصل پاداش - نمونه های شگفت انگیز رپورتاژ آگهی

فصل 1: منشأ گسترش انتشارات

اصول انتشار مطبوعات

رپورتاژ آگهی چیست؟

اطلاعیه مطبوعاتی (همچنین به عنوان "انتشار رسانه" یا "انتشار اخبار" نیز شناخته می شود) بخشی از محتوایی است که برای اطلاع اعضای رسانه در مورد تحولات اخیر یک سازمان طراحی شده است.

راه دیگری را بیان کنید:

اطلاعیه مطبوعاتی چیزی است که یک شرکت برای اطلاع مردم در مورد چیزهای جدید می نویسد.

چرا در سال 2020 اطلاعیه مطبوعاتی ارسال می شود؟

چرا باید حتی خود را برای نوشتن رپورتاژ آگهی به زحمت بیاندازید؟

در اینجا چند مزیت اصلی وجود دارد که می توانید از نوشتن و توزیع اطلاعیه مطبوعاتی بدست آورید:

تحت پوشش سایت ها و وبلاگ های رسانه ای باشید

ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید

از شرکت خود بخواهید در Google News ظاهر شود

رتبه بندی Google خود را بهبود ببخشید

اعتماد و اعتبار شرکت خود را افزایش دهید

مشخص بودن:

قرار نیست یک رپورتاژ آگهی جادویی شرکت شما را در جلد Forbes یا Fast Company برجسته کند.

اما اگر درست انجام شود ، انتشار می تواند ابزاری قدرتمند برای گسترش اخبار جالب درباره کارهایی باشد که شرکت شما انجام می دهد.

الگوی انتشار مطبوعات

این الگویی است که توصیه می کنم برای رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید:

و اکنون زمان آن فرا رسیده است که این الگو را به روندی ساده و گام به گام تقسیم کنم.

شروع با فصل 2

فصل 2: کاری با ارزش انجام دهید

کاری قابل توجه انجام دهید

اولین قدم شما تهیه مطلبی است که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران مایل به پوشش آن هستند.

به عبارت دیگر:

چیزی قابل خبر.

و در این فصل ، من نشان خواهم داد که چگونه فقط این کار را انجام دهم.

حقیقت درباره مطالب "شایسته اخبار"

انجام کاری "خبرساز" سخت نیست زیرا ممکن است به نظر برسد.

"اخبار" شما می تواند به سادگی ارائه یک رویداد محلی باشد. یا طراحی مجدد وب سایت خود را انجام دهید. یا استخدام CMO جدید.

در واقع ، من اخیراً این اطلاعیه مطبوعاتی را برای اعلام پست وبلاگ جدید ارسال کردم.

مثال انتشار مطبوعاتی Backlinko

بنابراین بله ، اخبار شما برای کار کردن نیازی به زمین شکن نیست.

تا وقتی که شما کار جدیدی انجام می دهید ، خوب هستید.

با استفاده از آن ، در اینجا 4 موضوع قابل توجه است که می توانید برای رپورتاژ آگهی بعدی خود استفاده کنید.

مطالعه صنعت جدید

هیچ رازی نیست که مطالعات صنعتی در حال حاضر عظیم است.

در واقع ، شرکت های روابط عمومی بیشتر و بیشتر از مطالعات و بررسی های صنعت برای گرفتن پوشش رسانه ای استفاده می کنند.

39٪ روزنامه نگاران اظهار داشتند که می خواهند محتوایی ارائه دهند که حاوی "تحقیقات اختصاصی" باشد

در اینجا مثالی از صحبت های من آورده شده است:

من خودم از این رویکرد استفاده کردم. و من می توانم از تجربه دست اول به شما بگویم که مطالعات صنعت یک موضوع رپورتاژ آگهی کامل است.

چرا؟

اولاً ، یک مطالعه چیز جدیدی را به جدول می آورد ... چیز جدیدی که با داده های زندگی واقعی پشتیبانی می شود.

دوم ، برخلاف اکثر انتشارات مطبوعاتی خسته کننده ، مطالعه شما در مورد چیز جالبی است که خبرنگاران می خواهند آن را پوشش دهند.

به عنوان مثال ، چند ماه پیش برای این مطالعه صنعت با BuzzSumo همکاری کردم.

و برای کمک به رساندن کلمه ، این رپورتاژ آگهی را نوشتم و توزیع کردم.

نه تنها این انتشار بازدید (روزنامه نگار و وبلاگ نویس) را به مطالعه ما هدایت کرد ...

... اما ما را در سایت های خبری تجاری (مانند The Drum) برجسته کرد.

این نسخه همچنین به سئو سایت من کمک کرد. حتی اگر نسخه اصلی از پیوند nofollow استفاده می کرد ، تعداد اندکی از وبلاگ ها نسخه من را انتخاب کردند. و آن وبلاگ ها یک لینک خوب dofollow به سایت من اضافه کردند.

راه اندازی محصول

اگر محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی می کنید ، یک اطلاعیه مطبوعاتی می تواند به گسترش خبر کمک کند.

که گفت:

اگر می خواهید سایت های دیگر نسخه شما را تحویل بگیرند ، محصول شما باید جالب باشد.

به عنوان مثال ، در اینجا رپورتاژ آگهی در مورد یک سیستم عامل جدید تجارت بلاکچین آورده شده است.

این پلتفرم احتمالاً Coinbase بعدی نخواهد بود. اما به اندازه کافی جالب است که در یک رپورتاژ آگهی به اشتراک بگذارید.

یک رویداد

آیا شرکت شما مانند یک صبحانه کلوچه خیریه یا مهمانی بلوک ، یک مراسم را برگزار می کند؟

در این صورت ، برای رپورتاژ آگهی علوفه دریافت کرده اید.

به عنوان مثال ، این اطلاعیه مطبوعاتی رویداد خود را به عنوان "بزرگترین رویداد فرهنگ گربه محوری در جهان" معرفی می کند.

توجه داشته باشید که انتشار آنها فقط چگونه نیست: "ما این رویداد را برپا می کنیم". این یک قلاب جذاب است که باعث می شود مردم بخواهند آن را به اشتراک بگذارند.

(در این باره بیشتر در گام بعدی)

طراحی مجدد وب سایت یا تغییر نام تجاری

تا زمانی که شما گوگل یا فیس بوک نباشید ، یک وب سایت جدید دنیا را آتش نخواهد زد.

که گفت:

اگر به موضوعی برای انتشار مطبوعات گرسنه هستید ، یک طراحی مجدد می تواند متناسب با این پیشنهاد باشد.

به علاوه ، شما همیشه می توانید با قلاب محکم طراحی مجدد خود را به چیزی جالب تبدیل کنید.

به عنوان مثال ، Shots.net طراحی مجدد آنها را بعنوان راه اندازی مجدد پیشنهاد اصلی خود قرار داد (اکنون بدون دیوارپوش).

اگر آنها با چیزی مانند: "عکسها از طراحی جدید وب سایت خبر می دهد" رهبری می کردند ، هیچ کس اهمیتی نمی داد.

اما آنها قلابی به نام تجاری جدید خود (محتوای بدون paywall) اضافه کردند که روزنامه نگاران قبلاً به آن علاقه داشتند.

صحبت از قلاب

فصل 3: قلاب خود را توسعه دهید

اکنون که چیزی قابل خبر را شناسایی کردید ، وقت آن است که آن خبر را بگیرید و آن را اصلاح کنید.

به طور خاص ، شما می خواهید آن خبر را به یک قلاب قوی تبدیل کنید.

("قلاب" شما ، که گاهی اوقات "زاویه" نیز نامیده می شود ، نحوه ارائه اخبار است)

و وقتی از قلابی استفاده می کنید که مردم به آن اهمیت می دهند ، برای خود یک قلاب SOLID دارید.

بیایید درست وارد آن شویم.

یک مثال واقعی از قلاب

بیایید نگاهی دوباره به مطالعه صنعت بیندازیم که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم.

این مطالعه صنعت واقعاً به دنبال متخصصان سئو و بازاریابی محتوا بود.

به عنوان مثال ، در نوشتن مقاله از اصطلاحاتی مانند "دستیابی به لینک" استفاده شده است.

این اصطلاحی است که فقط طرفداران بازاریابی می فهمند.

و من می دانستم که اگر با رپورتاژ آگهی خود از همین رویکرد استفاده کنیم ، مورد توجه قرار نمی گیرد.

بنابراین برای انتشار ، ما از یک قلاب با جذابیت گسترده استفاده کردیم .

به طور خاص ، هدف ما این بود که ما بفهمیم چرا مردم به صورت آنلاین محتوا را به اشتراک می گذارند.

به عبارت دیگر:

ما یک موضوع خشک را در نظر گرفتیم که فقط مورد توجه بازاریابان طرفدار قرار گرفت ... و آن را به قلابی تبدیل کردیم که مورد توجه افراد بیشتری قرار گیرد.

و کار آمد!

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، داستان ما توسط تعداد اندکی از سایت ها مورد توجه قرار گرفت:

(بسیاری از آنها برای اولین بار مطالعه ما را از طریق مطبوعات منتشر کردند).

و من اطمینان دارم که اگر مطبوعاتی مانند "محتوای طولانی مدت برای خرید بک لینک" ایده آل است ، رپورتاژ آگهی ما کارساز نخواهد بود.

با استفاده از این ، در اینجا 3 قلاب قدرتمندی وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

اخبار داغ

از بسیاری جهات ، یک موضوع داغ و پرطرفدار بهترین موضوع است.

پس از همه: مردم در حال حاضر در مورد یک موضوع صحبت می کنند.

و خبرهای شما بر آتش سوخت می افزاید.

به عنوان مثال ، این گروه مراقبت های بهداشتی اوهایو رویداد خود را با روند داغ بلاکچین مرتبط کردند.

این امر آنچه را که می توانست یک نسخه خسته کننده باشد ("Ohio Health IT Day Poised to Take Centage Stage") به چیزی فوق العاده جالب تبدیل کرد.

خیلی باهوش.

داستان محلی

حقیقت این است:

اکثر وبلاگ ها و سایت های خبری محلی در تلاشند تا مواردی را برای پوشش آنها در نظر بگیرند.

و برخلاف مارک های بزرگ مانند TechCrunch ، برای تهیه اخبار محلی نیازی به چرخاندن بازوی کسی نیست.

بهترین قسمت؟

شرکت شما حتی لازم نیست که یک فروشگاه محلی برای آجر و ملات باشد تا بتواند این کار را انجام دهد.

به عنوان مثال ، چند ماه پیش با این لیست از "پلیدترین شهرهای آمریکا" روبرو شدم.

آنچه جالب است این است که ، حتی اگر این شرکت در ایلینوی مستقر است ، آنها از ایستگاه های خبری محلی در بالتیمور ، پیتسبورگ ، سانفرانسیسکو و غیره تحت پوشش خبری قرار گرفتند.

به این دلیل که این نسخه برای هر یک از آن شهرها زاویه محلی داشت.

برداشت غیر سنتی

آیا شرکت شما کاری خلاف خرد متعارف انجام می دهد؟

در این صورت ، شما روی یک معدن طلای رپورتاژ آگهی نشسته اید.

به عنوان مثال ، نگاهی به این نسخه درباره برچسب های ترجمه خودکار شراب بیندازید.

توجه داشته باشید که Third Aurora کاری فوق العاده بحث برانگیز انجام نمی دهد. گفتن "ما در حال تولید برچسب های شراب هستیم که ترجمه خود را ترجمه می کنند" نوعی برداشت غیر سنتی نیست که قرار است پل ارتباطی با مشتریان باشد.

این چیزی متفاوت از سایر انتشارات مطبوعاتی درباره شراب است. همین امر برای برجسته شدن رپورتاژ آگهی و گرفتن پوشش رسانه ای کافی است.

فصل 4 - تیتر خبر خود را بنویسید

قدم بعدی شما نوشتن یک عنوان برای رپورتاژ آگهی خود است.

و اشتباه نکنید:

تیتر خبرنامه شما عظیم است.

به این دلیل که اکثر روزنامه نگاران تصمیم می گیرند که آزادی شما را 100٪ بر اساس عنوان شما بخوانند یا نه .

بنابراین اگر عنوان شما لنگ است مانند: "Acme Inc استخدام رئیس جدید اعلامیه های خسته کننده" شما در آب مرده اید.

و در این فصل روند دو مرحله ای را که می توانید برای نوشتن عناوین روابط عمومی برجسته استفاده کنید ، بیان می کنم.

فرآیند دو مرحله ای برای نوشتن

عناوین روابط عمومی که برجسته است

مرحله شماره 1: قلاب خود را مشخص کنید.

این همان قلابی است که در فصل 2 ایجاد کرده اید.

مرحله شماره 2: از آن قلاب در عنوان خود استفاده کنید.

به طور جدی. خودشه!

به عنوان مثال ، برای مطالعه محتوای خود ، دنبال این موضوع رفتم: "افراد آنلاین تمایل دارند مطالب طولانی مدت را به اشتراک بگذارند".

و من آن قلاب را در عنوان خود قرار دادم:

اکنون:

تیتر دقیق مورد استفاده شما بستگی زیادی به آنچه شما اعلام می کنید دارد.

به عنوان مثال ، در اینجا یک عنوان عالی برای اعلامیه درباره یک محصول وجود دارد:

حتی اگر ساختار و متن ممکن است متفاوت باشد ، اما همه عناوین مطبوعات خوب از فرمول اصلی یکسانی استفاده می کنند:

در اینجا یک مثال عالی از این فرمول در عمل آورده شده است:

توجه داشته باشید که عنوان با شرکت آنها و میزان عالی بودن آنها شروع نمی شود. این کار باعث خاموش شدن بیشتر روزنامه نگاران خواهد شد. درعوض ، تیتر مطالب مربوط به ارز رمزنگاری شده را شروع می کند ، که در واقع جالب است.

سپس ، آنها قلابی را اضافه می کنند که محصول آنها را به یک روند فعلی متصل می کند:

اکنون که آنها شما را به دام انداخته اند ، سپس آنها به شرکت در پشت اخبار اشاره می کنند.

چگونه می توان یک عنوان فرعی برای رپورتاژ آگهی خود نوشت

اکثر سایت های توزیع مطبوعات به شما امکان می دهند یک عنوان فرعی به نسخه خود اضافه کنید.

و من بسیار توصیه می کنم از این املاک و مستغلات ارزشمند استفاده کنید.

چرا؟

زیرا عنوان فرعی شما جزئیات و زمینه هایی را به عناوین عناوین عنوان شما اضافه می کند که می تواند یک روزنامه نگار مشغول را به خواندن متن آزادی شما سوق دهد.

به عنوان مثال ، می بینید که عنوان فرعی من در این نسخه چند جزئیات اصلی را اضافه می کند که من در عناوین خبری برای آنها ندارم.

(به طور خاص ، عنوان فرعی من تعدادی شماره سخت برای پشتیبان گیری از عنوان من اضافه کرد)

فصل 5: رپورتاژ آگهی خود را بنویسید

اکنون وقت آن است که شروع به نوشتن رپورتاژ آگهی واقعی خود کنید ... با شروع کار.

سرآمد شما (که گاهی اوقات "lede" هجی می شود) اولین خطوط آزادی شماست.

و ، همانطور که به نظر می رسد ، سرب شما می تواند کل آزادی شما را ایجاد کند یا بشکند.

بنابراین در این فصل روش صحیح (و غلط) برای نوشتن آگهی های مطبوعاتی را به شما نشان می دهم.

چرا امتیاز شما کلیدی است

از بسیاری جهات ، امتیاز شما به همان اندازه عنوان مهم است.

من توضیح خواهم داد:

بیایید بگوییم شما یک روزنامه نگار را مجبور می کنید تا آزادی خود را بخواند. این یعنی تیتر شما کار خودش را کرد. که عالی است.

اما آنها قرار نیست که اخبار شما را پوشش دهند مگر اینکه آزادی شما در 2-3 جمله اول توجه آنها را به خود جلب کند.

و این همان جایی است که لید شما بازی می کند.

چه مواردی باید در سرب شما گنجانده شود

نکته شماره 1 که باید به خاطر داشته باشید این است که سرب شما باید حاوی چیزی SUPER جذاب در سمت راست خفاش باشد.

به عنوان مثال ، در مورد میزان بزرگ بودن شرکت خود لیدهایی پر از کرک ننویسید:

این نوع کارها واقعاً روزنامه نگاران شلوغ را از بین می برد.

درعوض ، با استفاده از:

آمار

شکل

یافته

محصول جدید

اعلام رویداد

اساساً: برنامه شما باید جالب ترین قسمت از انتشار را برجسته کند.

به عنوان مثال ، در آزادی ، آماری را به دست آوردم که می دانستم شبکه های اجتماعی و وبلاگ های بازاریابی محتوا به آن علاقه مند هستند.

سپس ، پس از آنکه با یک آمار جذاب جلب کردم ، به جزئیات بیشتری در مورد چگونگی مطالعه پرداختم. من به یافته دیگری نیز اشاره کردم.

من همچنین توصیه می کنم که در خط اول به سایت خود پیوند دهید.

به این ترتیب ، روزنامه نگاران نیازی به جستجوی پیوند به وب سایت شما ندارند. درست در همان خط اول وجود دارد.

فصل 6 - متن خود را بنویسید

بنابراین شما یک عنوان ، عنوان فرعی و سربرگ عالی نوشته اید.

اکنون وقت آن است که متن خود را بنویسید.

و در این فصل چهار نکته اصلی را به شما نشان می دهم که باید هنگام نوشتن متن رپورتاژ آگهی خود در خاطر داشته باشید.

با 3 شخص بنویسید

به عبارت دیگر: از "من" ، "ما" یا "شما" استفاده نکنید.

بنابراین به جای:

"ما از معرفی محصول جدید خود بسیار هیجان زده هستیم".

برو با:

"Acme Inc محصول جدید را معرفی می کند."

کپی روزنامه

می خواهید رپورتاژ آگهی شما مانند مقاله ای در روزنامه بخواند.

به این ترتیب ، روزنامه نگاران می توانند بخشهایی از آزادی شما را بدون نیاز به ویرایش در داستان خود کپی و جایگذاری کنند.

به عنوان مثال ، من یک بار از کسی خواستم که برای نوشتن رپورتاژ آگهی برای ما کمک کند.

و آزادی او پر از نسخه کپی شده بود.

خوب نیست.

درعوض ، می خواهید کپی شما فوق عینی به نظر برسد.

در اینجا مثالی از یکی از انتشارات اخیر ما آورده شده است:

این نوع کپی کمی خشک است. اما لحنی است که اکثر روزنامه نگاران می خواهند در رپورتاژ آگهی آن را ببینند.

قالب برای Skimmers

بخاطر داشته باشید که هیچ کس قصد ندارد نسخه شما را کلمه به کلمه بخواند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که نسخه خود را برای کفگیرها قالب بندی کنید.

در اصطلاح عملی ، این به معنای استفاده از بندهای کوتاه است:

نقاط گلوله:

و کپی کنید که 100٪ بدون کرک است:

از آمار ، ارقام و کپی کپی و چسباندن استفاده کنید

به عبارت دیگر:

خطوطی بنویسید که روزنامه نگاران به راحتی می توانند در داستان خود بگنجانند.

اگر آنها را داشته باشید ، آمار برای این کار مناسب است.

به عنوان مثال ، می بینید که آمار منتشر شده من مستقیماً به پوشش مطالعه ما اضافه شده است:

افزودن قیمت (اختیاری)

اگر می خواهید محتوای جذاب به نسخه خود اضافه کنید ، یکی دو پیشنهاد را اضافه کنید.

به نظر من ، نقل قول ها معمولاً چیزی به نسخه عرضه نمی کنند (به غیر از زبان گل در مورد بزرگ بودن یک شرکت).

بنابراین اگر از نقل قول ها استفاده می کنید ، توصیه می کنم آنها را در 1-2 جمله MAX نگه دارید.

در اینجا مثالی از نقل قول ها در نسخه ای که درست انجام شده است آورده شده است:

این نقل قول در واقع زمینه را اضافه می کند و به ایراداتی که روزنامه نگاران می توانند داشته باشند ، می پردازد. خوب.

فصل 7: تکنیک نهایی را اضافه کنید

لمس های آخر را اضافه کنید

در این مرحله ، روابط عمومی تقریباً آماده پخش مستقیم است.

خوب!

آخرین مرحله اضافه کردن چند نکته نهایی است که رپورتاژ آگهی شما را کامل و آماده توزیع شبکه خبری می کند.

چندرسانه ای را اضافه کنید

من در مورد چیزهایی مانند:

عکسهای صفحه

تصاویر

عکسهای سر

آرم ها

نمودارها

فیلم های

از نظر من ، تصاویر خیلی مهم نیستند. اما می توانند به برجسته شدن شما کمک کنند.

به علاوه ، تصاویر محتوای دیگری است که روزنامه نگاران می توانند به راحتی به داستان خود اضافه کنند.

اطلاعات تماس را اضافه کنید

هر اطلاعیه مطبوعاتی به اطلاعات تماس احتیاج دارد. به این ترتیب ، وبلاگ نویسان یا روزنامه نگاران که می خواهند در مورد اخبار شما بنویسند ، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا نقل قول ، پیگیری کنند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک فرد تماس اصلی… همراه با ایمیل و شماره تلفن آن شخص درج شده باشد.

و در اینجا نحوه نمایش واقعی این نسخه وجود دارد:

نکته مثبت: به روزنامه نگاران اطلاع دهید که کاملاً در کمک به آنها برای نوشتن داستان خود باز هستید. حتی می توانید چیزی مانند "اگر در مورد این نسخه س questionsالی دارید ، لطفا در تماس با خود دریغ نکنید." این نشان می دهد که در صورت تماس کسی در واقع به ایمیل ها پاسخ خواهید داد و تلفن را بر می دارید.

در اینجا یک مثال زندگی واقعی وجود دارد:

اطلاعات شرکت Boilerplate را اضافه کنید

در آخر ، چند خط در مورد خود و شرکت خود اضافه کنید.

این بخش "Boilerplate Copy" نام دارد زیرا معمولاً در هر نسخه ای که منتشر می کنید نسخه یکسانی است.

مثالی در اینجا آورده شده است:

نسخه خود را ویرایش کنید

مرحله بعدی شما ویرایش نسخه خود است.

مهمترین نکته ای که من در اینجا برای شما دارم این است که کسی قبل از انتشار آن را بخواند.

به این دلیل که بر خلاف پست وبلاگ ، نمی توانید به راحتی پس از انتشار ، به عقب برگردید و اصلاحاتی را انجام دهید.

(در واقع ، برخی از سرویس ها برای ویرایش نسخه زنده هزینه ای دریافت می کنند)

این اشتباهی است که من مجبور شدم راه سخت آن را یاد بگیرم ...

من اخیراً نسخه ای را ارسال کردم که پیوند اشتباهی در آن داشت.

خوشبختانه خدمتی که من استفاده کردم لینک را به صورت رایگان ثابت کرد.

اما آنها به من اطلاع دادند که نمی توانند پیوندهای "پایین دست" را تغییر دهند.

این بدان معناست که 99٪ از سایتهایی که انتشار من در آنها ظاهر شده است پیوند اشتباهی دارند. آزاردهنده.

امروز ، من همیشه کسی را از تیمم می خوانم که نسخه تایپی ، پیوندهای بد و کپی نامشخص را آزاد کند.

فصل 8: اطلاعیه مطبوعاتی خود را توزیع کنید

رپورتاژ آگهی خود را توزیع کنید

آخر ، وقت آن است که رپورتاژ آگهی خود را توزیع کنید.

مطمئناً ، شما فقط می توانید نسخه خود را در وب سایت خود منتشر کنید.

اما اگر از خدمات توزیع روابط عمومی استفاده کنید نتایج بهتری خواهید گرفت.

و در این فصل به شما کمک می کنم خدمات مناسب خود را پیدا کنید.

آیا توزیع مطبوعات به سئو کمک می کند؟

سال گذشته گوگل گفت که پیوندهای موجود در اطلاعیه ها " نادیده گرفته می شوند "

و من تمایل دارم آنها را باور کنم.

اولاً ، بیشتر سرویس های انتشار مطبوعات قانونی از پیوندهای nofollow یا هدایت مجدد استفاده می کنند. به علاوه ، حتی اگر این پیوندها به حساب بیایند ، به نظر می رسد Google چیزی در الگوریتم خود دارد که به طور خاص لینک های انتشار خبر را تخفیف دهد.

و "سندیکا" را در رپورتاژ آگهی شروع نکنید.

بله ، نسخه شما از نظر فنی در آن سایت ها ظاهر می شود.

اما این صفحات noindex هستند و به معنای واقعی کلمه ارزش SEO صفر دارند.

به عنوان مثال ، یکی از انتشارات من در خیابان پخش شد.

اما ، همانطور که می بینید ، آن صفحه در Google نمایه نمی شود.

که به این معنی است که برای سئو کاملاً بی ارزش است.

که گفت:

انتشارات مطبوعاتی می تواند به طور غیر مستقیم از طریق روشهای مختلف به SEO شما کمک کند.

اول از همه ، رپورتاژ آگهی شما می تواند در Google News نشان داده شود ، که برای ORM بسیار مناسب است .

دوم ، انتشار شما می تواند در سایت هایی که از پیوندهای dofollow استفاده می کنند مورد سنجش قرار گرفته و به اشتراک گذاشته شود. و تا زمانی که آنها فقط نسخه دقیق کلمه به کلمه شما را کپی نکنند ، این پیوندها به SEO شما کمک می کنند.

به عنوان مثال ، آزادی من در این وب سایت پوشش داده شد:

این انتشار سندیکایی من نبود (که همانطور که اشاره کردم تأثیر آن بر SEO).

آنها به معنای واقعی کلمه بر اساس محتوای منتشر شده در من داستانی نوشتند.

از آنجا که این یک داستان اصلی بر اساس آزادی من بود ، این پیوند تعداد DID را ایجاد کرد.

و این فقط به این دلیل اتفاق افتاد که خدمات من در مقابل فرد مناسب آزاد شدم.

صحبت از…

آیا این سرویس شبکه بزرگ روزنامه نگاری دارد؟

بنابراین اگر سندیکا مهم نباشد ، چه اهمیتی دارد؟

چه تعداد روزنامه نگار زنده و در حال تنفس در واقع آزادی شما را می بینند.

وقتی صحبت از داشتن یک شبکه غول پیکر از روزنامه نگاران می شود ، PR Newswire رهبر صنعت است.

متأسفانه ، آماده شدن با آنها درد بزرگی است. اول از همه ، شما باید آنها را فراخوانی کنید. سپس ، شما باید اطلاعات کارت اعتباری خود را از طریق تلفن به آنها بدهید. سرانجام ، بعد از همه اینها ، شما باید نسخه خود را به عنوان یک سند Word بارگذاری کنید.

(شما نمی توانید این موارد را درست کنید)

به همین دلیل امروز من از NewsWire.com استفاده می کنم .

برخلاف PR Newswire ، راه اندازی آن آسان است. و آزادی من هنوز در PR Newswire ختم می شود ... و این همان چیزی است که برای من مهم است.

(توجه: من هیچ وابستگی به NewsWire.com ندارم. من فقط محصول آنها را دوست دارم).

اگر بودجه بسیار کمی دارید ، می خواهم eReleases یا PRWeb را بررسی کنم .

من سالهاست که آنها را امتحان نکرده ام. اما آخرین بار من تجربه خوبی با هر دو سرویس داشتم.

نکته حرفه ای: نسخه خود را در ساعت منتشر نکنید. بیشتر افراد بیانیه های مطبوعاتی خود را برای بیرون رفتن در ساعت 9:00 صبح ، 2:00 بعد از ظهر و غیره برنامه ریزی می کنند ، در عوض ، برنامه ریزی کنید که در زمان های عجیب و غریب مانند 10:11 صبح و 1:57 بعد از ظهر بیرون بروید. به این ترتیب ، آزادی شما شانس بیشتری برای برجسته شدن دارد.

فصل پاداش: انتشار خود را به اشتراک بگذارید

متن خود را به اشتراک بگذارید

در این فصل خواهید آموخت که چگونه اخبار خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید.

(بدون اینکه تند تند بودن باشی)

بنابراین اگر می خواهید افراد بیشتری آزادی شما را پوشش دهند ، این فصل را دوست خواهید داشت.

روزنامه نگاران مرتبط را پیدا کنید

اولین قدم شما پیدا کردن افرادی است که واقعاً می خواهند در مورد داستان شما بنویسند.

به عبارت دیگر ، شما می خواهید دسترسی شما با هدف لیزر باشد. در واقع انفجار ایمیل های عمومی مانند این هیچ فایده ای ندارد:

در دنیای امروز هرزنامه ، فقط با این روش پل ها را می سوزانید. و شما صفر درصد شانس گرفتن شدن دارید.

به همین دلیل است که توصیه می کنم با افرادی تماس بگیرید که قبلاً موضوع دقیق آزادی شما را پوشش داده اند. به طور خاص ، افرادی که اخیراً در مورد چیزی که مربوط به اخبار شما است ، چیزی را نوشتند یا به اشتراک گذاشتند.

با استفاده از ویژگی عالی "View Shareers" BuzzSumo می توانید این افراد را به راحتی پیدا کنید .

اخبار خود را با پوشش آنها گره بزنید

در اینجا جایی است که شما به این س answerال پاسخ می دهید: "اخبار من چگونه با آنچه این شخص قبلاً در مورد آن می نویسد ارتباط دارد؟".

به عنوان مثال ، فرض کنید شما در حال اعلام نظرسنجی جدیدی درباره رژیم کتو هستید.

اینگونه می خواهید که سطح زمین شما به نظر برسد:

انتشار خود را راهی برای "بیشتر بدانید"

به عبارت دیگر: انتشار شما نباید کانون پیام شما باشد.

در عوض ، در پایان ایمیل خود پیوندی را به رپورتاژ آگهی خود اضافه کنید تا راهی برای روزنامه نگاران برای "کسب اطلاعات بیشتر" در مورد داستان شما استفاده شود.

مثالی در اینجا آورده شده است:

فصل پاداش: نمونه های شگفت انگیز رپورتاژ آگهی

نمونه های شگفت انگیز رپورتاژ آگهی

بیایید این راهنما را با چند بیانیه عالی مطبوعاتی ببندیم.

بنابراین اگر به دنبال نمونه هایی برای مطبوعات هستید که می توانید از آنها استفاده کنید ، این فصل را دوست خواهید داشت.

بیایید درست وارد آن شویم.

مطالعه صنعت مثال انتشار مطبوعات

چه چیز خوبی در مورد این نسخه است:

تیتر خبرهای جالب را رهبری می کند

سرب آمار کلیدی را برجسته می کند

از نمودار چشم نواز استفاده می کند

حاوی نقل قول هایی است که می توانند در داستان ها کپی شوند

New Release Press Release مثالی از Boxed

چه چیز خوبی در مورد این نسخه است:

سرب بدون کرک

حاوی نقل قول از مدیر مالی تازه استخدام شده است

شامل زمینه شرکت و CFO جدید است

از خط در خط اول استفاده می کند

اطلاعیه بودجه اطلاعیه مطبوعاتی مثال از مایع

چه چیز خوبی در مورد این نسخه است:

اخبار مربوط به چیزی را که خبرنگاران می خواهند پوشش دهند (تک شاخ ها)

نقل قول مدیر عامل شرکت به بحث اضافه می کند

اطلاعات دقیق بویلر

راه اندازی محصول مثال انتشار مطبوعات از اپل

چه چیز خوبی در مورد این نسخه است:

اعداد سخت را می دهد (300 هزار واحد فروخته شده)

آمار جالبی از استیو جابز ارائه می دهد

کوتاه و مختصر

رویداد نمونه مطبوعات از Petco

چه چیز خوبی در مورد این نسخه است:

رویداد مرتبط با موضوع داغ (غذای سالم حیوانات خانگی)

عنوان فرعی خلاصه جزئیات کلیدی است

به نقل از CMO داستان پشت این رویداد را روایت می کند

حالا دوست دارم از تو بشنوم

نتیجه

امیدوارم از این راهنمای نوشتن رپورتاژ آگهی لذت برده باشید.

حالا دوست دارم حرفهای شما را بشنوم:

آیا تاکنون رپورتاژ آگهی ارسال کرده اید؟

اگر چنین است ، چگونه پیش رفت؟

یا شاید در مورد چیزی که خوانده اید سوالی داشته باشید.

در هر صورت ، پیش بروید و همین حالا یک نظر سریع در زیر