بروز رسانی (اسپم) هرزنامه

بروز رسانی (اسپم) هرزنامه گوگل در ژوئن 2024 کامل شد

بروز رسانی (اسپم) هرزنامه گوگل:

گوگل آپدیت هرزنامه ژوئن 2024 را با هدف قرار دادن وب سایت های ناقض خط مشی تکمیل کرد. با بهبود کیفیت جستجو، رتبه بندی جستجو ممکن است نوسان داشته باشد.

  • گوگل عرضه به‌روزرسانی هرزنامه در ژوئن 2024 را تکمیل کرد.
  • این به روز رسانی وب سایت هایی را هدف قرار می دهد که خط مشی های هرزنامه گوگل را نقض می کنند.
  • رتبه بندی جستجو ممکن است در نتیجه این به روز رسانی نوسان داشته باشد.

گوگل رسماً تکمیل بروز رسانی (اسپم) هرزنامه ژوئن ۲۰۲۴ خود را تأیید کرده است، فرآیندی یک هفته‌ای که هدف آن افزایش کیفیت نتایج جستجو با هدف قرار دادن وب‌سایت‌هایی است که خط‌مشی‌های هرزنامه شرکت را نقض می‌کنند.

این بروز رسانی (اسپم) هرزنامه گوگل در 20 ژوئن 2024 آغاز شد و از طریق حساب توییتر جستجوی مرکزی گوگل اعلام شد.

داشبورد وضعیت جستجوی Google نشان می‌دهد که به‌روزرسانی در 27 ژوئن در ساعت 9:10 PDT به پایان رسیده است.

این به‌روزرسانی هرزنامه بخشی از تلاش‌های مداوم Google برای مبارزه با هرزنامه‌های وب و بهبود تجربه کاربر است.

 

نکات کلیدی بروزرسانی اسپم ژوئن 2024

  1. این به روز رسانی وب سایت هایی را هدف قرار می دهد که خط مشی های هرزنامه گوگل را نقض می کنند.
  2. جدا از به‌روزرسانی الگوریتمی سوء استفاده از شهرت سایت مورد انتظار است.
  3. روند عرضه تقریباً یک هفته به طول انجامید.

بروزرسانی اسپم ، (هرزنامه) Google معمولاً بر حذف اشکال مختلف هرزنامه‌های وب متمرکز است، از جمله:

  • محتوای تولید شده به صورت خودکار صرفاً با هدف بهبود رتبه بندی جستجو انجام می شود
  • لینک های خریداری یا فروخته شده برای دستکاری رتبه بندی
  • محتوای نازک، تکراری یا بی کیفیت
  • تغییر مسیرهای پنهان یا سایر تکنیک های فریبنده

این آخرین بروزرسانی اسپم از به‌روزرسانی قبلی هرزنامه Google در مارس 2024 پیروی می‌کند.

علیرغم تأثیر آن به روز رسانی، برخی از محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشتند.

تجزیه و تحلیل توسط راجر مونتی از Search Engine Journal نشان داد که برخی سایت‌های هرزنامه هوش مصنوعی برای بیش از 217000 پرس و جو رتبه‌بندی شده‌اند و بیش از 14900 مورد در 10 نتیجه جستجوی برتر رتبه‌بندی شده‌اند.

انتظار می‌رود بروزرسانی اسپم ماه ژوئن قابلیت‌های تشخیص هرزنامه Google را بیشتر اصلاح کند. با این حال، مانند به روز رسانی های قبلی، ممکن است باعث نوساناتی در رتبه بندی جستجوی وب سایت شود.

آنهایی که درگیر اقداماتی می‌شوند که خط‌مشی‌های هرزنامه Google را نقض می‌کنند یا به شدت به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تکیه می‌کنند، ممکن است دید جستجوی خود را کاهش دهند.

برعکس، وب‌سایت‌های قانونی که از دستورالعمل‌های Google پیروی می‌کنند ممکن است از کاهش رقابت سایت‌های اسپم در نتایج جستجو سود ببرند.

به متخصصان سئو و صاحبان وب‌سایت توصیه می‌شود که سایت‌های خود را از نظر اعمال هرزنامه بررسی کنند و از مطابقت با دستورالعمل‌های وبمستر Google اطمینان حاصل کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره بروزرسانی اسپم ژوئن 2024 و تأثیر احتمالی آن، به کانال‌های ارتباطی رسمی Google، از جمله حساب توییتر جستجوی Google مرکزی و داشبورد وضعیت جستجوی Google مراجعه کنید.

 

منبع

به‌روزرسانی و آپدیت هرزنامه (اسپم) Google باعث نارضایتی شدید خواهد شد

کلمات کلیدی مارک دار به رتبه بندی آسیب نمی رسانند

گوگل افسانه سئو را از بین می برد: کلمات کلیدی مارک دار به رتبه بندی آسیب نمی رسانند

گوگل افسانه سئو را از بین می برد: استفاده از کلمات کلیدی مارک دار در محتوا به رتبه بندی آسیبی نمی رساند.

  • گوگل تایید می کند که استفاده از کلمات کلیدی مارک دار به رتبه بندی جستجو لطمه نمی زند.
  • کیفیت محتوا و ارتباط آن با خوانندگان مهمتر از دستکاری کلمات کلیدی است.

در یک تبادل اخیر، رابط جستجوی گوگل نگرانی‌های مربوط به استفاده از کلمات کلیدی مارک‌دار در مقالات را برطرف کرد.

این بحث که در چندین توییت مطرح شد، بر تأثیر ذکر نام های تجاری خاص در بررسی محصول و سایر محتواها متمرکز بود.

جیک بولی، یک خالق محتوا، در ابتدا پرسید که چرا مقالات او با محتوای منحصر به فرد به طور مداوم در صفحات 3 تا 4 نتایج جستجو رتبه بندی می شوند، با این گمان که ممکن است به دلیل وجود عبارات مارک باشد.

این موضوع باعث ایجاد بحثی در مورد بهترین شیوه های سئو و الگوریتم های رتبه بندی گوگل شد.

 

مشاوره متناقض از کارشناسان سئو

طالب کابارا، یک متخصص سئو، پیشنهاد کرد که ذکر کلمات کلیدی مارک دار می تواند به رتبه بندی آسیب برساند و توصیه می کند از استفاده از عباراتی مانند “تعادل جدید” در عناوین بررسی خودداری کنید.

او ادعا کرد که سایت‌های متعددی را ممیزی کرده و اثرات منفی رتبه‌بندی را به دلیل چنین کلمات کلیدی مشاهده کرده است.

 

پاسخ رسمی گوگل

رابط جستجوی گوگل این ادعاها را رد کرد.

 

ایشان در پاسخی مبسوط فرمودند:

«نه، شما نباید از ذکر نام تجاری چیزی که در حال بررسی آن هستید بترسید. این به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که خوانندگان از شما انتظار دارند انجام دهید، و سیستم‌های ما سعی می‌کنند چیزهایی را که برای خوانندگان مفید است پاداش دهند.»

نماینده گوگل توضیح داد که نوشتن یک بررسی بدون ذکر محصول در حال بررسی غیرمعمول خواهد بود.

آنها تأکید کردند که هدف سیستم‌های Google یافتن و رتبه‌بندی محتوایی است که برای خوانندگان واقعاً مفید است، بدون توجه به استفاده از اصطلاحات مارک.

 

شواهدی که از موضع گوگل حمایت می کند

برای حمایت بیشتر از نظر خود، Liaison شواهدی از یک پرس و جو جستجوی خاص برای «نقد تعادل جدید minimus tr v2 بررسی» ارائه کرد.

آنها تأکید کردند که نتیجه برتر برای این جستجو از یک مارک بزرگ نیست، بلکه از یک بازبین فردی است، و نشان می دهد که Google می تواند محتوای مستقل را زمانی که مرتبط و مفید باشد رتبه بندی کند.

 

تایید مجدد بهترین شیوه ها

هنگامی که مایک هارداکر توصیه هایی را که دریافت کرده بود در مورد دیگر رتبه بندی برای کلمات کلیدی مارک دار به اشتراک گذاشت، گفتگو چرخش دیگری به خود گرفت. رابط جستجوی گوگل به اختصار پاسخ داد: “آره، این کار را نکن” و موضع خود را در برابر اجتناب از اصطلاحات مارک در محتوا تایید کرد.

 

آره اینکارو نکن

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 25 ژوئن 2024

 

چرا SEJ اهمیت می دهد

این مبادله یک تصور غلط را با ارتباط مستقیم گوگل در مورد رویکرد آن به رتبه بندی محتوای حاوی کلمات کلیدی مارک دار روشن می کند.

این به ناشران یادآوری می‌کند که بهترین محتوا را برای خوانندگان بنویسند تا اینکه با اجتناب از عبارات خاص، سیستم را بازی کنند.

آپدیت اسپم گوگل

به‌روزرسانی و آپدیت هرزنامه (اسپم) Google باعث نارضایتی شدید خواهد شد

اعلامیه گوگل انتقاداتی را برانگیخت و یک نفر تعریف گوگل از هرزنامه را اینگونه خلاصه کرد: ناشران کوچک بی معنی هستند

به‌روزرسانی‌های هرزنامه Google قبلاً مورد استقبال جامعه بازاریابی جستجو قرار گرفته بود. اطلاعیه امروز منعکس کننده حال و هوای ضعیف جامعه بازاریابی و انتشارات جستجو است که هنوز از شش ماه به‌روزرسانی‌های مخرب و عرضه اجمالی هوش مصنوعی که به طور گسترده به عنوان یک ویژگی سرقت ترافیک در نظر گرفته می‌شود، درگیر است.

اغراق آمیز نیست اگر بگوییم پاسخ به آپدیت هرزنامه گوگل بی وقفه منفی است.

 

آیا هرزنامه مخفف عبارت “Small Publishers Are Meaningless” است؟

یک توییت بسیار جالب در توییتر:

دلم برای روزهایی تنگ شده است که به‌روزرسانی‌ها به جای اولویت دادن به بازیکنان بزرگ و کشتن سایت‌های محتوا با نامیدن هرزنامه، محتوای بهتر را ترجیح می‌دادند. — Elmo Joeleht (@ElmoJoeleht) 21 ژوئن 2024

 

چیزی که منتشران این آپدیت منتظر آن نیستند…

به‌روزرسانی اصلی Google در ماه مارس 2024، که تکمیل آن حدود 45 روز طول کشید، رتبه‌بندی بسیاری از صاحبان سایت را ویران کرد. اگرچه گوگل دیگر سیستم محتوای مفید (معروف به HCU) ندارد، بسیاری از صاحبان سایت و سئوکارانی که از سال گذشته تحت تأثیر HCU قرار گرفتند، هنوز منتظر به‌روزرسانی جدیدی هستند که امیدواریم آنچه را که بسیاری فکر می‌کنند به‌روزرسانی خراب بود، «رفع» کند.

 

یک نفر در توییتر توییت کرد:

JohnMu @searchliaison@ آیا این به‌روزرسانی می‌تواند طبقه‌بندی‌کننده سایت را که از سپتامبر گذشته HCU هنوز برای سایت‌ها اعمال می‌شود حذف کند؟ یا باید منتظر بروزرسانی هسته بزرگتر باشیم؟

 

 

به نظر می‌رسید که شخص دیگری از میان اشک‌های خود می‌خندید که تصویری را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد ترافیک وب خود به شش بازدیدکننده طبیعی کاهش یافته است:

“Google به دنبال آخرین 6 بازدید کننده ارگانیک من می آید🤣 آن را بیاورید! ببینیم به 0 می رسیم یا نه.

 

 

شخص دیگری به اشتراک گذاشت که به دلیل از دست دادن 95٪ از ترافیک خود که دلیل آن به روز رسانی های گذشته است، روحیه آنها ضعیف شده است:

“راستش را بخواهید، مهم نیست که چه به روز رسانی زیر آستین دارید. من Google Site Kit را از سایت خود حذف می کنم. دیدن نمودارها و ارقام ثابت و رو به کاهش هر بار که وارد وردپرس می شوم باعث تضعیف روحیه می شود. آنها به من یادآوری می کنند که من 95٪ از ترافیک خود را بدون هیچ دلیلی از دست داده ام.

 

توییتی که نمایانگر این احساس گسترده است که به‌روزرسانی‌های گوگل کاملاً مخرب است:

«انحصار مضر شما اینترنت را خراب می کند. هر یک از به‌روزرسانی‌های شما، وب‌سایت‌های مستقل بیشتری را از بین می‌برد و در عین حال اسپم را افزایش می‌دهد.»

 

شخص دیگری توییت کرد:

«گوگل بسیاری از وب‌سایت‌های مفید را به مکان‌های گمشده تبدیل کرده است»

من در حال حاضر در ترافیک تقریبا 0 هستم. با این آپدیت ترافیک فیسبوک من نیز به 0 میرسد یا خیر؟

— Alecpow (@Alecpowz) 20 ژوئن 2024

 

واکنش شدید علیه پینترست در SERP

برخی از بازخوردها در مورد نارضایتی از نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط گوگل بود. یک نفر توییت کرد که امیدوار است به‌روزرسانی هرزنامه اولویت گوگل برای رتبه‌بندی پینترست را برطرف کند:

آیا این به‌روزرسانی به این معنی است که وقتی کاربران  «جستجوی برند» را انجام دهند به جای پین‌های من در pinterest، گوگل شروع به نمایش وب‌سایت من می‌کند؟»

 

عکس العمل در مورد Reddit در SERP

شخص دیگری درباره این تصور (متداول) که گوگل در حال رتبه‌بندی Reddit برای درخواست‌های زیاد است، بازخورد ارائه کرد.

 

آنها توییت کردند:

Reddit تنها اسپم موجود در SERP در حال حاضر است.

این احساس در مورد Reddit در SERP توسط بسیاری دیگر به اشتراک گذاشته شد:

جالب است که ببینید گوگل یک به‌روزرسانی هرزنامه را منتشر می‌کند! من نمی دانم که چگونه بر رتبه Reddit در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. من شخصاً محتوای واقعاً مفید زیادی در آنجا پیدا نکردم، Reddit فقط در نتایج جستجو اسپم می‌کند.”

ترافیک بیشتر برای فوربس و ردیت در راه است

— برایان کالینز (@BryanJCollins) 20 ژوئن 2024

 

توییتی دیگر در این مورد:

آیا با این کار رتبه بندی بحث های نامربوط در Reddit برای اکثر کلمات کلیدی فنی متوقف می شود؟ 😂

— Madusanka Premaratne (@maduspremaratne) 21 ژوئن 2024

 

در این بروزرسانی معروفیت و شهرت سایت نیز مورد تاثیر خواهد بود؟

سوء استفاده از شهرت سایت نوعی اسپم است که در آن یک بازاریاب دیجیتال محتوا را در یک وب سایت شخص ثالث منتشر می کند تا از اعتبار سایت برای رتبه بندی سریع استفاده کند. این یک میانبر برای اجتناب از ایجاد و تبلیغ یک وب سایت کاملاً جدید است.

Google SearchLiaison به این سؤال پاسخ داد که آیا این به‌روزرسانی هرزنامه شامل نسخه الگوریتمی به‌روزرسانی سوءاستفاده از اعتبار سایت است که Google اعلام کرده است که در راه است.

SearchLiaison پاسخ داد که نه، این به روز رسانی حاوی عناصر الگوریتمی برای هدف قرار دادن سوء استفاده از شهرت سایت نیست.

(توجه داشته باشید که در پاراگراف بالا در مورد بک لینک صحبت شده است و اینجا گفته شده که آپدیت جدید هیچ ربطی به بک لینک یا رپورتاژ گرفتن از سایت های دیگر برای رتبه بندی سریع ندارد)

 

او توییت کرد:

برای سومین بار در حال حاضر، مجدداً می گویم، من کاملاً اطمینان دارم که وقتی به صورت الگوریتمی در مورد سوء استفاده از اعتبار سایت عمل می کنیم، این را خواهیم گفت. الان درست نیست به این سوال پاسخ دهم و ترجیح میدهم تا 1 ماه آینده صبر کنم و سپس یه سوال پاسخ دهم.

 

SearchLiaison این موارد را دنبال کرد:

“منظورم این است که من فکر می کنم که در مورد این موضوع بسیار متعجبم و دقیق نمیدانم که این یک به روز رسانی استاندارد هرزنامه است یا خیر، زیرا هیچ پست وبلاگی وجود ندارد، “چیزهایی که باید بدانیم” وجود ندارد و این فقط یک پست معمولی در داشبورد ما است.

 

بروز رسانی هرزنامه بدون شرح

تغییرات در رتبه‌بندی گوگل به ندرت اعلام می‌شود، مگر زمانی که پیش‌بینی می‌شود که اثرات آن بر رتبه‌بندی قابل توجه باشد، که با این معیار این به‌روزرسانی را قابل توجه می‌کند، به ویژه به این دلیل که انتشار به‌روزرسانی یک هفته تمام طول می‌کشد.

Google گاهی اوقات یک پست وبلاگی درباره به‌روزرسانی‌های هرزنامه خود منتشر می‌کند، اما هیچ مقاله همراهی وجود ندارد که جزئیات این به‌روزرسانی هرزنامه را هدف قرار دهد، که ممکن است عاملی باشد که در نگرانی بیان شده در برخی از پاسخ‌ها به اعلامیه Google نقش دارد.

 

اعلامیه هرزنامه گوگل را بخوانید:

امروز ما آپدیت هرزنامه ژوئن 2024 را منتشر کردیم.

ممکن است تا ۱ هفته طول بکشد تا تکمیل شود، و پس از اتمام عرضه، در داشبورد وضعیت جستجوی Google پست خواهیم کرد:

Google Search Central

(@googlesearchc) June 20, 2024